-
Καλησπερα....Ειμαι κατοχος ενος fiat Punto (2001) 1,2..Προχτες για πρωτη φορα και ενω βγηκα απο το αμαξι δεν κλειδωσα το τιμονι.την αλλη μερα οταν ξεκινησα ηταν βαρυ και ασηκωτο! Με μια 'επανεκινηση' της μηχανης ολα οκ...ειναι φυσιολογικο ή θα το παθω καμια μερα ξαφνικα και θα εχω προβλημα..? και επισης οποις ξερει να μου πει γιατι οι ταχυτητες(πιο πολυ η 1η μπαινει λιγο δυσκολα..ειδικα οταν εχω 2ερα και κατεβαζω αλλα και κατα την εκκινηση..ευχαριστω!
-
Καλησπερα....Ειμαι κατοχος ενος fiat Punto (2001) 1,2..Προχτες για πρωτη φορα και ενω βγηκα απο το αμαξι δεν κλειδωσα το τιμονι.την αλλη μερα οταν ξεκινησα ηταν βαρυ και ασηκωτο! Με μια 'επανεκινηση' της μηχανης ολα οκ...ειναι φυσιολογικο ή θα το παθω καμια μερα ξαφνικα και θα εχω προβλημα..? και επισης οποις ξερει να μου πει γιατι οι ταχυτητες(πιο πολυ η 1η μπαινει λιγο δυσκολα..ειδικα οταν εχω 2ερα και κατεβαζω αλλα και κατα την εκκινηση..ευχαριστω!
-
Καλησπερα....Ειμαι κατοχος ενος fiat Punto (2001) 1,2..Προχτες για πρωτη φορα και ενω βγηκα απο το αμαξι δεν κλειδωσα το τιμονι.την αλλη μερα οταν ξεκινησα ηταν βαρυ και ασηκωτο! Με μια 'επανεκινηση' της μηχανης ολα οκ...ειναι φυσιολογικο ή θα το παθω καμια μερα ξαφνικα και θα εχω προβλημα..? και επισης οποις ξερει να μου πει γιατι οι ταχυτητες(πιο πολυ η 1η μπαινει λιγο δυσκολα..ειδικα οταν εχω 2ερα και κατεβαζω αλλα και κατα την εκκινηση..ευχαριστω!
-
Ο χρήστης nikosousan έγραψε:
Καλησπερα....Ειμαι κατοχος ενος fiat Punto (2001) 1,2..Προχτες για πρωτη φορα και ενω βγηκα απο το αμαξι δεν κλειδωσα το τιμονι.την αλλη μερα οταν ξεκινησα ηταν βαρυ και ασηκωτο! Με μια 'επανεκινηση' της μηχανης ολα οκ...ειναι φυσιολογικο ή θα το παθω καμια μερα ξαφνικα και θα εχω προβλημα..? και επισης οποις ξερει να μου πει γιατι οι ταχυτητες(πιο πολυ η 1η μπαινει λιγο δυσκολα..ειδικα οταν εχω 2ερα και κατεβαζω αλλα και κατα την εκκινηση..ευχαριστω!Προσεξες αν σου αναψε το λαμπακι υποβοηθησης;Το πιο πιθανο ειναι οτι εχει προβλημα η ηλεκτρικη υποβοηθηση του τιμονιου,μπορει να στο ξανακανει .Το 'επικινδυνο' ειναι οτι δεν θα εχεις υποβοηθηση ξαφνικα αν σε πιασει ενω κινείσαι .Η μπαταρια σου ειναι σε καλη κατασταση;Επηρεαζει αρκετα.
Οσο για το κατεβασμα εννοεις ενω κινεισαι να βαλεις απο 2α 1η;Πατας τερμα συμπλεκτη;Ποσα χλμ εχεις κανει ;Εχεις αλλαξει δισκο πλατο;
-
μπορει για το τιμονι να εχεις δικιο..αλλα ειναι συμπτωση που το εκανε για πρωτη φορα οταν το αφησα ξεκλειδωτο? απο τοτε το ξαναπηρα κανα 2φορες και ευτυχως δν εγινε τπτ..Το λαμπακι φιλε δν αναψε..Οσο για τις ταχυτητες..ναι..οταν κατεβαζω απο 2ερα σε 1η κατα την πορεια(ακομα και με 10χλ με δυσκολευει..)οι αλλες δν εχουν προβλημα..εχω κανει 94.000 και αλλαγη δισκο-πλατο εγινε στα 55.000 περιπου..η μπαταρια ειναι 2 μηνων! ειχα ξεμινει..και αλλαξα!
-
ετσι ειναι στα πουντο, η πρωτη μπαινει παντα δυσκολα ,κουσουρι απο τα 128.
-
Σχετικα με το κιβωτιο, το φαινομενο ειναι πολυ φυσιολογικο. Η 1η μπαινει δυσκολα, ακομα και με λιγα χλμ, πρακτικα πρεπει να σταματησεις για να μπει 'βουτηρο'.
Σχετικα με το τιμονι, ετοιμασου για αλλαγη μοτερ ηλεκτρικου τιμονιου ή στην καλυτερη αλλαγη μπαταριας.
Βεβαια, καμμια φορα οταν το μοτερ τιμονιου ζεσταινεται (πχ δυσκολες μανουβρες στο παρκαρισμα με γρηγορο και επαναλαμβανομενο στριψιμο), σταματαει η λειτουργια του για να μη καει, πραμα φυσιολογικο , το αναφερει και το μανουαλ.Τελος, θα σε συμβουλευα να μη βαζεις κατευθειαν μπρος τον κινητηρα. Θα γυρνας το κλειδι στη θεση 1, και αφου σβυσουν τα λαμπακια απο το ταμπλω, τοτε δινεις μιζα.
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Σχετικα με το κιβωτιο, το φαινομενο ειναι πολυ φυσιολογικο. Η 1η μπαινει δυσκολα, ακομα και με λιγα χλμ, πρακτικα πρεπει να σταματησεις για να μπει 'βουτηρο'.Σχετικα με το τιμονι, ετοιμασου για αλλαγη μοτερ ηλεκτρικου τιμονιου ή στην καλυτερη αλλαγη μπαταριας.
Βεβαια, καμμια φορα οταν το μοτερ τιμονιου ζεσταινεται (πχ δυσκολες μανουβρες στο παρκαρισμα με γρηγορο και επαναλαμβανομενο στριψιμο), σταματαει η λειτουργια του για να μη καει, πραμα φυσιολογικο , το αναφερει και το μανουαλ.Τελος, θα σε συμβουλευα να μη βαζεις κατευθειαν μπρος τον κινητηρα. Θα γυρνας το κλειδι στη θεση 1, και αφου σβυσουν τα λαμπακια απο το ταμπλω, τοτε δινεις μιζα.
μοτερ ηλεκτρικου τιμονιου ? ωχ..για τι κοστος μιλαμε?? παιζει και μεταχειρισμενο..αν τελικα θελει αλλαγη..
-
Αν θυμαμαι καλα, περιπου 250€ .
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Αν θυμαμαι καλα, περιπου 250€ .οκ!!εσυ δν βρισκεις συμπτωση ομως οτι αυτο συνεβη ΜΟΝΟ μια φορα που το αφησα ξεκλειδωτο και μετα εβαλα μπροστα..τις αλλες φορες το κλειδωνα οταν εβγαινα απο το αμαξι και οταν ξεκινουσα παλι..ολα κανονικα!
-
Oχι.
-
Ο χρήστης nikosousan έγραψε:
Καλησπερα....Ειμαι κατοχος ενος fiat Punto (2001) 1,2..Προχτες για πρωτη φορα και ενω βγηκα απο το αμαξι δεν κλειδωσα το τιμονι.την αλλη μερα οταν ξεκινησα ηταν βαρυ και ασηκωτο! Με μια 'επανεκινηση' της μηχανης ολα οκ...ειναι φυσιολογικο ή θα το παθω καμια μερα ξαφνικα και θα εχω προβλημα..? και επισης οποις ξερει να μου πει γιατι οι ταχυτητες(πιο πολυ η 1η μπαινει λιγο δυσκολα..ειδικα οταν εχω 2ερα και κατεβαζω αλλα και κατα την εκκινηση..ευχαριστω!To κλειδωμα η μη του τιμονιοθ ειναι ασχετο εντελως.
Το οτι ξεκινησες και ηταν βαρυ το τιμονι... και επανηλθε με επανεκκινηση... ηταν απλα ενα τυχαιο γεγονος. Κατα την εκκινηση δεν bootαρισε προφανως η μοναδα του τιμονιου. Ορθα λοιπον με ενα reboot λυνεται. Δεν εχει τιποτα απολυτως το τιμονι σου και μην ανυσηχεις. Το εχω παθει και γω 3-4 φορες μέσα σε 9 χρόνια...
Η 1η σε κατεβασμα απο 2α, σε ολα τα αμαξια λιγο πολυ εμφανιζει αντισταση σε φυσιολογικα πλαισια... αλλα πρεπει να μπορεις να την βαλεις χωρις δραματα. Δεν το συζηταμε καν οτι σε εκκινηση δεν πρεπει να εχεις καποια αντισταση.
Ολα αυτα που λες... μου φερνουν ενα πραγμα στο μυαλο ---> Δισκος-Πλατω
Μηπως εχει βαρυνει και ο συμπλεκτης καθολου? Αν ναι... σιγουρα δισκος... -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Καλησπερα....Ειμαι κατοχος ενος fiat Punto (2001) 1,2..Προχτες για πρωτη φορα και ενω βγηκα απο το αμαξι δεν κλειδωσα το τιμονι.την αλλη μερα οταν ξεκινησα ηταν βαρυ και ασηκωτο! Με μια 'επανεκινηση' της μηχανης ολα οκ...ειναι φυσιολογικο ή θα το παθω καμια μερα ξαφνικα και θα εχω προβλημα..? και επισης οποις ξερει να μου πει γιατι οι ταχυτητες(πιο πολυ η 1η μπαινει λιγο δυσκολα..ειδικα οταν εχω 2ερα και κατεβαζω αλλα και κατα την εκκινηση..ευχαριστω!
To κλειδωμα η μη του τιμονιοθ ειναι ασχετο εντελως.
Το οτι ξεκινησες και ηταν βαρυ το τιμονι... και επανηλθε με επανεκκινηση... ηταν απλα ενα τυχαιο γεγονος. Κατα την εκκινηση δεν bootαρισε προφανως η μοναδα του τιμονιου. Ορθα λοιπον με ενα reboot λυνεται. Δεν εχει τιποτα απολυτως το τιμονι σου και μην ανυσηχεις. Το εχω παθει και γω 3-4 φορες μέσα σε 9 χρόνια...
Η 1η σε κατεβασμα απο 2α, σε ολα τα αμαξια λιγο πολυ εμφανιζει αντισταση σε φυσιολογικα πλαισια... αλλα πρεπει να μπορεις να την βαλεις χωρις δραματα. Δεν το συζηταμε καν οτι σε εκκινηση δεν πρεπει να εχεις καποια αντισταση.
Ολα αυτα που λες... μου φερνουν ενα πραγμα στο μυαλο ---> Δισκος-Πλατω
Μηπως εχει βαρυνει και ο συμπλεκτης καθολου? Αν ναι... σιγουρα δισκος...H αληθεια ειναι πως εχει βαρυνει λιγο(εννοω οτι ειναι λιγο σκληρος..κατεβαινει με λιγο παραπανω πατημα απο οτι παλιοτερα..αν εννουμε και οι 2 αυτο..) α!και κατι αλλο να ρωτησω..μωρε ηθελα να βαλω 2 ledakia μπλε μπροστα στα φωτα..τελικα τα εβαλα αλλα μου αναψε μια λυχνια στο αμαξι(αυτη αναβει οταν εχει καει καποια λαμπα ή οταν καποιοα αλλη δν εχει σωστη ταση/volt..) οποτε τα λεντακια δν ειχαν τα σωστα volt.επομενως για να ειμαι σιγουρος τα εβγαλα..εσυ τ λες? μπορει ν παθει κατι αν τα αφησω..ασε που με εκνευριζει κ η λυχνια..οσο για να βρω μπλε π θελω στην σωστη ταση μου ειπαν οτι ειναι λιγο δυσκολο...
-
Ο χρήστης nikosousan έγραψε:
α!και κατι αλλο να ρωτησω..μωρε ηθελα να βαλω 2 ledakia μπλε μπροστα στα φωτα..τελικα τα εβαλα αλλα μου αναψε μια λυχνια στο αμαξι(αυτη αναβει οταν εχει καει καποια λαμπα ή οταν καποιοα αλλη δν εχει σωστη ταση/volt..) οποτε τα λεντακια δν ειχαν τα σωστα volt.επομενως για να ειμαι σιγουρος τα εβγαλα..εσυ τ λες? μπορει ν παθει κατι αν τα αφησω..ασε που με εκνευριζει κ η λυχνια..οσο για να βρω μπλε π θελω στην σωστη ταση μου ειπαν οτι ειναι λιγο δυσκολο...σου έβγαλε σφάλμα καμμένης λάμπας γιατί το led καταναλώνει αισθητά λιγότερο ρεύμα από τη λάμπα πυρακτώσεως που έχεις πάνω.Ο εγκέφαλος νομίζει ότι δεν καταναλώνει ρεύμα η λάμπα (που άλλαξες εσύ με led) και συμπεραίνει ότι είναι ανοιχτό το κύκλωμα (άρα δεν περνάει ρεύμα) => καμμένη λάμπα.
Υπάρχουν τρόποι για να τα αφήσεις πάνω χωρίς να σου ανάβει η ένδειξη αλλά πρέπει να πιάνουν τα χέρια σου ή να πας σε ένα ηλεκτρολόγο να σου φτιάξει την 'πατέντα'.
εναλλακτικά κυκλοφορούν κάτι led-άκια που είναι φτιαγμένα (έτοιμα δηλαδή) για αμάξια όπως το δικό σου ώστε να μη σου χτυπάει καμμένη λάμπα.Θέλει ψάξιμο η δουλειά...
Όσο για την ελαφριά σκλήρυνση του συμπλέκτη, εμενα μου φαίνεται νορμάλ μετά από κάποια-αρκετά χρόνια χρήσης του μηχανισμού (όχι του υλικού...δηλαδή μπορεί να μην είναι φθαρμένος ο δίσκος αλλά να έχει σκληρύνει το πετάλι γιατί ο μηχανισμός χρειάζεται ας πούμε γρασάρισμα )
δεν μπορείς να περιγράψεις το πόσο σκλήρυνε...Πρέπει να το δει τεχνικός για να σου πει αν χρειάζεσαι αλλαγή δίσκου ή αν απλώς έχει φάει τα ψωμιά του και κάποια στιγμή σύντομα θα σε αφήσει ή αν όλο αυτό είναι απλώς φυσιολογικό με την πάροδο του χρόνου. -
Σε πούντο μκ1, μκ2 η 1η δεν μπαίνει εν κινήσει και καλύτερα να μην τη ζορίζεις να μπει. επίσης και στα 2 ο συμπλέκτης είναι σκληρός.
-
Σε πολλά αυτοκίνητα κυρίως ιταλικά είναι σύνηθες η πρώτη και η όπισθεν να μπαίνουν δύσκολα ιδίως αν είσαι ακίνητος. Η πιο εύκολη λύση είναι αν είσαι ακίνητος να πάς το λεβιέ πρώτα στη δευτέρα (στην αρχή όχι τελείως φτάνει) και μετά στην πρώτη ή στην όπισθεν και αν κινείσαι πατάς συμπλέκτη βγάζεις δευτέρα, αφήνεις το συμπλέκτη ενώ είσαι στη νεκρά και να τον ξαναπατήσεις για την πρώτη. Αυτό το διπλοσυμπλεκτάρισμα πιάνει και για οποιαδήποτε ταχύτητα έχει πρόβλημα (γκρατζουνάει, μπαίνει δύσκολα).
Και τα δύο αυτά μετά από λίγο θα τα κάνεις αυτόματα χωρίς καν να τα σκέφτεσαι. -
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Σε πούντο μκ1, μκ2 η 1η δεν μπαίνει εν κινήσει και καλύτερα να μην τη ζορίζεις να μπει. επίσης και στα 2 ο συμπλέκτης είναι σκληρός.Σε Mk2 thats not the case... μπορω ανετα ενω κινουμε με 10-15km να κατεβασω σε πρωτη.... οπως επισης και κανενα θεμα με την οπισθεν. Αν δεν ισχυει... τοτε κατι θελει φτιαξιμο!
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Σε πούντο μκ1, μκ2 η 1η δεν μπαίνει εν κινήσει και καλύτερα να μην τη ζορίζεις να μπει. επίσης και στα 2 ο συμπλέκτης είναι σκληρός.
Σε Mk2 thats not the case... μπορω ανετα ενω κινουμε με 10-15km να κατεβασω σε πρωτη.... οπως επισης και κανενα θεμα με την οπισθεν. Αν δεν ισχυει... τοτε κατι θελει φτιαξιμο!
Με 15χλμ την παίρνει ομαλά την 1η? Εντύπωση μου κάνει...
-
Tου corsair ειναι προβληματικο ρε συ.
-
Σε Polo 1.4 '03 , φίλος μου ενώ κινούνταν κανονικά, στα καλά καθούμενα 'βάρυνε' το τιμόνι, άναψε το λαμπάκι του τιμονιού.
Ευτυχώς ο οδηγός κουτσά στραβά το άραξε.
Το όχημα εξακολουθεί και με επανεκίνηση να παρουσιάζει το ίδιο,βαρύ τιμόνι,αναμένο λαμπάκι.
Ο κινητήρας λειτουργεί κανονικά, ακόμη κι όταν συνέβει δεν έσβησε, ούτε άναψε άλλο λαμπάκι, της μπαταρίας κλπ.
Να ξεκινήσει απο ηλεκτρολόγο?
Βαρυνε το τιμονι..και ερωτηση για κιβωτιο..