Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Swift 2011
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Swift 2011
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 4 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    51
    143
    745
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jimdenin last edited by

      Αν και με μια ψυχρή λογική κάποιος θα μίλαγε για περίπτωση Γκόλφ, απο 5η σε 6η γενιά, απ'την άλλη μπορεί να υπάρχει σκεπτικό του μηδενικού ρισκού απλά ιυοθετώντας το πολύ ωραίο σχέδιο του τωρινού μεντέλου. Επίσης καλόγουστο τουλάχιστον σε σχέση με το τωρινό φαίνεται και το ταμπλό. Σίγουρα θα αποτελέσει πολύ ισορροπημένο αυτοκίνητο με αρκετά υπέρ. Απλά δεν ξέρω μήπως μαζι με τον καινούργιο 1,2VTI να υπήρξε και μια υπετροφοδοτούμενη εκδοχή αυτού του κινητήρα, 20-25 άλογα παραπάνω για κάποιον που θα ήθελε το κάτι παραπάνω σε επιδόσεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        swift-b-p-m last edited by

        Κλασάτο, αν και υπερφορτωμένο το εσωτερικό! Από τα θετικά του αυτοκινήτου.

        Εξωτερικά, προτιμώ *μακράν *το υπάρχον.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          Peugeot no2 μας προέκυψε

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            koubeast last edited by

            Να υποθέσω το λες για τη επιμήκυνση των φαναριών; Αν ναι συμφωνώ !

            Το εσωτερικό επιτέλους φαίνεται σαν εσωτερικό αυτοκινήτου εν έτει 2010, ελπίζω να είναι και ποιοτικότερο του προκατόχου και καλύτερα ηχομονωμένο! Τώρα για το εξωτερικό look δεν εκφέρω ακόμη άποψη μέχρι να το δω από κοντά, γιατί πολλές φορες από τις φώτο τα facelift δε μου άρεσαν, αλλά μόλις περνούσε ένας μήνας κυκλοφορίας, μου άρεσαν περισσότερο απο τους προκατόχους τους

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Ε ναι...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mika_hakkinen last edited by

                Εμένα το εσωτερικό του υπάρχοντος μου άρεσε, σχεδιαστικά, περισσότερο για ένα πολύ βασικό λόγο: καμούφλαρε εξαιρετικά τα μέτρια υλικά και σε οπτικό επίπεδο (πριν τα αγγίξεις) φαίνονταν πιο ποιοτικά απ' ότι ήταν. Νομίζω ότι αυτό το σχέδιο δεν θα τα καταφέρνει αντίστοιχα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikosxeng last edited by

                  Με κινητηρα 1.2
                  92 ιππους.
                  Ο ιδιος με το Splash;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cosneo last edited by

                    Ο χρήστης nikosxeng έγραψε:
                    Με κινητηρα 1.2
                    92 ιππους.
                    Ο ιδιος με το Splash;

                    Μάλλον εξέλιξη του. Τα άρθρα λένε για τον ίδιο 'K12B' που στο Splash αποδίδει 88 άλογα!

                    Αν είναι ο ίδιος ... ιδιαίτερη προσοχή στην ηχομόνωση του νέου Swift. Στο Splash είναι θορυβώδης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nikosxeng last edited by

                      Ποσα κυβικα ακριβως θα ειναι;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        swift-b-p-m last edited by

                        Πρόκειται για το ίδιο μοτέρ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cosneo last edited by

                          Ο χρήστης nikosxeng έγραψε:
                          Ποσα κυβικα ακριβως θα ειναι;

                          1242 κυβικά.

                          Δημοσιευματα παντως έλεγαν για νέα πλατφόρμα, TSi/TDi κινητήρες και DSG κιβώτια από τον νέο ... συνεργάτη!
                          Με το σταγονόμετρο ως τωρα οι πληροφορίες από την Ουγγαρία.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            inimic last edited by

                            http://carscoop.blogspot.com/2010/06/20 ... y-and.html

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              georgetz last edited by

                              http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Fir ... .2/250657/

                              Καλός ο κινητήρας, βελτιωμένο στα σημεία (εσωτερικό-κατανάλωση-χώροι).

                              Βελτιωμένο οδηγικά αλλα βγήκε η πίσω αντιστρεπτική.

                              Παραμένει 4τάχυτο αυτόματο η εναλλακτική επιλογή.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                swift-b-p-m last edited by

                                Το υπάρχον δεν έχει, ούτε καν σαν Sport, πίσω αντιστρεπτική.

                                Βέβαια αν θέλεις...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cosneo last edited by

                                  2 ουσιαστικές αλλαγές ήθελε το προηγούμενο ... οι μακριές σχέσεις που έθαβαν το κινητήρα και ένα μεγαλύτερο χώρο αποσκευών!
                                  Αν δεν ασχολήθηκαν με αυτά τα 2 ... το νέο ... μια απο τα ίδια θα είναι με λίγο ομορφότερο ταμπλό!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    georgetz last edited by

                                    Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
                                    Το υπάρχον δεν έχει, ούτε καν σαν Sport, πίσω αντιστρεπτική.

                                    Βέβαια αν θέλεις...

                                    Σοβαρά ? Έτσι εξηγείται η άθλια συμπεριφορά του Sport

                                    Απλά το ανέφερα επειδή το έλεγε στο άρθρο, ότι το προηγούμενο είχε ενώ το τωρινό όχι.
                                    Βέβαια, ούτε ο συντάκτης του έδωσε πολύ σημασία αφού φαίνεται αναβαθμισμένο το αμάξι
                                    παντού.

                                    Για χώρο αποσκευών δεν βρήκα πληροφορίες, αλλά αφού μεγάλωσαν οι εξωτερικές διαστάσεις
                                    ενώ ο χώρος για τους πίσω παραμένει σχεδόν ίδιος, πρέπει να έδωσαν περισσότερο στις αποσκευές.

                                    H Cusco είναι περασμένη στο δικό σου? Είδες αλλαγές στην , ομολογουμένως ευχάριστη , συμπεριφορά του
                                    Swift?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cosneo last edited by

                                      Ο χρήστης georgetz έγραψε:
                                      Για χώρο αποσκευών δεν βρήκα πληροφορίες, αλλά αφού μεγάλωσαν οι εξωτερικές διαστάσεις ενώ ο χώρος για τους πίσω παραμένει σχεδόν ίδιος, πρέπει να έδωσαν περισσότερο στις αποσκευές.

                                      Το βρήκα! (http://carscoop.blogspot.com/2010/06/2011-suzuki-swift-new-photo-gallery-and.html)

                                      3θυρο και 5θυρο ... 211 λίτρα!
                                      Με το τωρινό να έχει τα λίγα για την κατηγορία του 213 λιτρα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        paris65 last edited by

                                        υπαρχει καμια φωτογραφια του 3θυρου?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          georgetz last edited by

                                          Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                                          Για χώρο αποσκευών δεν βρήκα πληροφορίες, αλλά αφού μεγάλωσαν οι εξωτερικές διαστάσεις ενώ ο χώρος για τους πίσω παραμένει σχεδόν ίδιος, πρέπει να έδωσαν περισσότερο στις αποσκευές.

                                          Το βρήκα! (http://carscoop.blogspot.com/2010/06/2011-suzuki-swift-new-photo-gallery-and.html)

                                          3θυρο και 5θυρο ... 211 λίτρα!
                                          Με το τωρινό να έχει τα λίγα για την κατηγορία του 213 λιτρα.

                                          Η χωρητικότητα που αναφέρεις για το τωρινό είναι με το κάθισμα σε κανονική θέση?
                                          Το κάθισμα πηγαίνει μπρος πίσω όπως στο καινούργιο?

                                          Αν το κατάφεραν πάντως με μεγαλύτερες διαστάσεις να δώσαν μικρότερο χώρο αποσκευών,
                                          είναι άξιοι συγχαρητηρίων.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            swift-b-p-m last edited by

                                            Ο χρήστης georgetz έγραψε:

                                            Το υπάρχον δεν έχει, ούτε καν σαν Sport, πίσω αντιστρεπτική.

                                            Βέβαια αν θέλεις...

                                            Σοβαρά ? Έτσι εξηγείται η άθλια συμπεριφορά του Sport
                                            ...
                                            H Cusco είναι περασμένη στο δικό σου? Είδες αλλαγές στην , ομολογουμένως ευχάριστη , συμπεριφορά του
                                            Swift?

                                            Το αυτοκίνητο φίλε Γιώργο, έχει απλά μεταμορφωθεί στο δρόμο. Όμως γι'αυτο δεν μπορώ να 'κατηγορήσω' αποκλειστικά την πίσω πρόσθετη αντιστρεπτική της Cusco, η οποία απλά έχει δώσει μια πινελιά. Έχουν ακόμα τοποθετηθεί πιο σφικτή εμπρόσθια αντιστρεπτική 23mm (από 21mm της stock), μπάρα ψαλιδιών και θολοόμπαρες εμπρός & πίσω της ίδιας εταιρίας. Δεν πρέπει να ξεχάσω να αναφέρω και την πίσω μπάρα, που πιάνει στα σημεία έδρασης του πίσω άξονα της HKS Kansai και φυσικά τα πιο σφικτά συνεμπλόκ της Suzuki Sport.
                                            Όλα τα πιο πάνω σε συνδιασμό με τη stock ανάρτηση από Swift Sport & τις πανάλαφρες ζάντες 15Χ7 (από 15Χ5.5 των stock) της Rota, έχουν επιφέρει μια ...τραγική βελτίωση στον τρόπο που πατάει και αποκρίνεται το αυτοκίνητο στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης, αλλά και στις καθιζήσεις της εθνικής (ακόμα κι εκεί!).
                                            Τέρμα οι ατσούμπαλες αντιδράσεις του αμαξώματος, που αποκόμιζα, όταν συναντούσα λ.χ διαταράξεις στο οδόστρωμα εντός στροφής, απόρροια του μαλ(θ)ακού σετάπ, που έχει εξ εργοστασίου του αυτοκίνητο (αλήθεια τι περίεργο για μικρό ιαπωνικό αυτοκίνητο πόλης! ).

                                            Συγγνώμη για το off.

                                            Πάντως δημιουργώντας μια πιο άκαμπτη πλατφόρμα, είναι σίγουρο, ότι η καλύτερη οδική συμπεριφορά του καινούριου μοντέλου έρχεται μάλλον αβίαστα και χωρίς κόπο, ειδικά μάλιστα αφού διατήρησαν στα επίπεδα του παρόντος τα επίπεδα του βάρους του αμαξώματος (μεγάλη μαγκιά!).

                                            Η εξωτερική εμφάνιση μας τα μπουγέλωσε λιγουλάκι, αλλά δε βαριέσαι...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 4 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr