-
Αν και με μια ψυχρή λογική κάποιος θα μίλαγε για περίπτωση Γκόλφ, απο 5η σε 6η γενιά, απ'την άλλη μπορεί να υπάρχει σκεπτικό του μηδενικού ρισκού απλά ιυοθετώντας το πολύ ωραίο σχέδιο του τωρινού μεντέλου. Επίσης καλόγουστο τουλάχιστον σε σχέση με το τωρινό φαίνεται και το ταμπλό. Σίγουρα θα αποτελέσει πολύ ισορροπημένο αυτοκίνητο με αρκετά υπέρ. Απλά δεν ξέρω μήπως μαζι με τον καινούργιο 1,2VTI να υπήρξε και μια υπετροφοδοτούμενη εκδοχή αυτού του κινητήρα, 20-25 άλογα παραπάνω για κάποιον που θα ήθελε το κάτι παραπάνω σε επιδόσεις.
-
Κλασάτο, αν και υπερφορτωμένο το εσωτερικό! Από τα θετικά του αυτοκινήτου.
Εξωτερικά, προτιμώ *μακράν *το υπάρχον.
-
Peugeot no2 μας προέκυψε
-
Να υποθέσω το λες για τη επιμήκυνση των φαναριών; Αν ναι συμφωνώ !
Το εσωτερικό επιτέλους φαίνεται σαν εσωτερικό αυτοκινήτου εν έτει 2010, ελπίζω να είναι και ποιοτικότερο του προκατόχου και καλύτερα ηχομονωμένο! Τώρα για το εξωτερικό look δεν εκφέρω ακόμη άποψη μέχρι να το δω από κοντά, γιατί πολλές φορες από τις φώτο τα facelift δε μου άρεσαν, αλλά μόλις περνούσε ένας μήνας κυκλοφορίας, μου άρεσαν περισσότερο απο τους προκατόχους τους
-
Ε ναι...
-
Εμένα το εσωτερικό του υπάρχοντος μου άρεσε, σχεδιαστικά, περισσότερο για ένα πολύ βασικό λόγο: καμούφλαρε εξαιρετικά τα μέτρια υλικά και σε οπτικό επίπεδο (πριν τα αγγίξεις) φαίνονταν πιο ποιοτικά απ' ότι ήταν. Νομίζω ότι αυτό το σχέδιο δεν θα τα καταφέρνει αντίστοιχα.
-
Με κινητηρα 1.2
92 ιππους.
Ο ιδιος με το Splash; -
Ο χρήστης nikosxeng έγραψε:
Με κινητηρα 1.2
92 ιππους.
Ο ιδιος με το Splash;Μάλλον εξέλιξη του. Τα άρθρα λένε για τον ίδιο 'K12B' που στο Splash αποδίδει 88 άλογα!
Αν είναι ο ίδιος ... ιδιαίτερη προσοχή στην ηχομόνωση του νέου Swift. Στο Splash είναι θορυβώδης.
-
Ποσα κυβικα ακριβως θα ειναι;
-
Πρόκειται για το ίδιο μοτέρ.
-
Ο χρήστης nikosxeng έγραψε:
Ποσα κυβικα ακριβως θα ειναι;1242 κυβικά.
Δημοσιευματα παντως έλεγαν για νέα πλατφόρμα, TSi/TDi κινητήρες και DSG κιβώτια από τον νέο ... συνεργάτη!
Με το σταγονόμετρο ως τωρα οι πληροφορίες από την Ουγγαρία. -
http://carscoop.blogspot.com/2010/06/20 ... y-and.html
-
http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Fir ... .2/250657/
Καλός ο κινητήρας, βελτιωμένο στα σημεία (εσωτερικό-κατανάλωση-χώροι).
Βελτιωμένο οδηγικά αλλα βγήκε η πίσω αντιστρεπτική.
Παραμένει 4τάχυτο αυτόματο η εναλλακτική επιλογή.
-
Το υπάρχον δεν έχει, ούτε καν σαν Sport, πίσω αντιστρεπτική.
Βέβαια αν θέλεις...
-
2 ουσιαστικές αλλαγές ήθελε το προηγούμενο ... οι μακριές σχέσεις που έθαβαν το κινητήρα και ένα μεγαλύτερο χώρο αποσκευών!
Αν δεν ασχολήθηκαν με αυτά τα 2 ... το νέο ... μια απο τα ίδια θα είναι με λίγο ομορφότερο ταμπλό!!! -
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Το υπάρχον δεν έχει, ούτε καν σαν Sport, πίσω αντιστρεπτική.Βέβαια αν θέλεις...
Σοβαρά ? Έτσι εξηγείται η άθλια συμπεριφορά του Sport
Απλά το ανέφερα επειδή το έλεγε στο άρθρο, ότι το προηγούμενο είχε ενώ το τωρινό όχι.
Βέβαια, ούτε ο συντάκτης του έδωσε πολύ σημασία αφού φαίνεται αναβαθμισμένο το αμάξι
παντού.Για χώρο αποσκευών δεν βρήκα πληροφορίες, αλλά αφού μεγάλωσαν οι εξωτερικές διαστάσεις
ενώ ο χώρος για τους πίσω παραμένει σχεδόν ίδιος, πρέπει να έδωσαν περισσότερο στις αποσκευές.H Cusco είναι περασμένη στο δικό σου? Είδες αλλαγές στην , ομολογουμένως ευχάριστη , συμπεριφορά του
Swift? -
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Για χώρο αποσκευών δεν βρήκα πληροφορίες, αλλά αφού μεγάλωσαν οι εξωτερικές διαστάσεις ενώ ο χώρος για τους πίσω παραμένει σχεδόν ίδιος, πρέπει να έδωσαν περισσότερο στις αποσκευές.Το βρήκα! (http://carscoop.blogspot.com/2010/06/2011-suzuki-swift-new-photo-gallery-and.html)
3θυρο και 5θυρο ... 211 λίτρα!
Με το τωρινό να έχει τα λίγα για την κατηγορία του 213 λιτρα. -
υπαρχει καμια φωτογραφια του 3θυρου?
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Για χώρο αποσκευών δεν βρήκα πληροφορίες, αλλά αφού μεγάλωσαν οι εξωτερικές διαστάσεις ενώ ο χώρος για τους πίσω παραμένει σχεδόν ίδιος, πρέπει να έδωσαν περισσότερο στις αποσκευές.
Το βρήκα! (http://carscoop.blogspot.com/2010/06/2011-suzuki-swift-new-photo-gallery-and.html)
3θυρο και 5θυρο ... 211 λίτρα!
Με το τωρινό να έχει τα λίγα για την κατηγορία του 213 λιτρα.Η χωρητικότητα που αναφέρεις για το τωρινό είναι με το κάθισμα σε κανονική θέση?
Το κάθισμα πηγαίνει μπρος πίσω όπως στο καινούργιο?Αν το κατάφεραν πάντως με μεγαλύτερες διαστάσεις να δώσαν μικρότερο χώρο αποσκευών,
είναι άξιοι συγχαρητηρίων. -
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Το υπάρχον δεν έχει, ούτε καν σαν Sport, πίσω αντιστρεπτική.
Βέβαια αν θέλεις...
Σοβαρά ? Έτσι εξηγείται η άθλια συμπεριφορά του Sport
...
H Cusco είναι περασμένη στο δικό σου? Είδες αλλαγές στην , ομολογουμένως ευχάριστη , συμπεριφορά του
Swift?Το αυτοκίνητο φίλε Γιώργο, έχει απλά μεταμορφωθεί στο δρόμο. Όμως γι'αυτο δεν μπορώ να 'κατηγορήσω' αποκλειστικά την πίσω πρόσθετη αντιστρεπτική της Cusco, η οποία απλά έχει δώσει μια πινελιά. Έχουν ακόμα τοποθετηθεί πιο σφικτή εμπρόσθια αντιστρεπτική 23mm (από 21mm της stock), μπάρα ψαλιδιών και θολοόμπαρες εμπρός & πίσω της ίδιας εταιρίας. Δεν πρέπει να ξεχάσω να αναφέρω και την πίσω μπάρα, που πιάνει στα σημεία έδρασης του πίσω άξονα της HKS Kansai και φυσικά τα πιο σφικτά συνεμπλόκ της Suzuki Sport.
Όλα τα πιο πάνω σε συνδιασμό με τη stock ανάρτηση από Swift Sport & τις πανάλαφρες ζάντες 15Χ7 (από 15Χ5.5 των stock) της Rota, έχουν επιφέρει μια ...τραγική βελτίωση στον τρόπο που πατάει και αποκρίνεται το αυτοκίνητο στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης, αλλά και στις καθιζήσεις της εθνικής (ακόμα κι εκεί!).
Τέρμα οι ατσούμπαλες αντιδράσεις του αμαξώματος, που αποκόμιζα, όταν συναντούσα λ.χ διαταράξεις στο οδόστρωμα εντός στροφής, απόρροια του μαλ(θ)ακού σετάπ, που έχει εξ εργοστασίου του αυτοκίνητο (αλήθεια τι περίεργο για μικρό ιαπωνικό αυτοκίνητο πόλης! ).Συγγνώμη για το off.
Πάντως δημιουργώντας μια πιο άκαμπτη πλατφόρμα, είναι σίγουρο, ότι η καλύτερη οδική συμπεριφορά του καινούριου μοντέλου έρχεται μάλλον αβίαστα και χωρίς κόπο, ειδικά μάλιστα αφού διατήρησαν στα επίπεδα του παρόντος τα επίπεδα του βάρους του αμαξώματος (μεγάλη μαγκιά!).
Η εξωτερική εμφάνιση μας τα μπουγέλωσε λιγουλάκι, αλλά δε βαριέσαι...
Suzuki Swift 2011