Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα με γκάζι
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα με γκάζι
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    5
    14
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pusher last edited by

      Το αυτοκίνητο είναι Ford Escort 1.4 '98.

      Το θέμα έχει ως εξής όταν αφήνω τελείως το γκάζι 1-2 δευτερόλεπτα μετά το αυτοκίνητο κάνει ένα τίναγμα. (Πως κάνει όταν αφήσουμε απότομα το συμπλέκτη. Όχι τόσο πολύ βέβαια, αλλά αρκετά αισθητά - ανάλογα με το πόσο πατημένο ήταν πριν το γκάζι). Το Σαβ/κο που οδήγησα σε ορεινές διαδρομές με απότομες στροφές, φουρκέτες κλπ. όταν από τις ευθείες έπεφτα στα φρένα ενώ είχα ήδη πατήσει το πεντάλ του φρένου αρκετά, σε λίγο γινόταν και το τίναγμα από το αφημένο γκάζι... Όχι ιδιαίτερα ευχάριστη αίσθηση.

      Και δεύτερο σύμπτωμα (δε ξέρω αν έχει κάποια σχέση ή την ίδια αιτία με το πρώτο). Όταν πατούσα το συμπλέκτη για αλλαγή οι στροφές μένανε ψηλά 2500 - 3000. Τον κράτησα 5 δευτερόλεπτα για να το τσεκάρω, ίσως και παραπάνω και μένανε σταθερές π.χ. στις 3000, με τον κινητήρα να είναι ήδη ζεστός. Το ίδιο γινόταν αν άφηνα το αυτοκίνητο να τσουλήσει με νεκρά.

      Περιμένω τις απόψεις σας!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pusher last edited by

        Το αυτοκίνητο είναι Ford Escort 1.4 '98.

        Το θέμα έχει ως εξής όταν αφήνω τελείως το γκάζι 1-2 δευτερόλεπτα μετά το αυτοκίνητο κάνει ένα τίναγμα. (Πως κάνει όταν αφήσουμε απότομα το συμπλέκτη. Όχι τόσο πολύ βέβαια, αλλά αρκετά αισθητά - ανάλογα με το πόσο πατημένο ήταν πριν το γκάζι). Το Σαβ/κο που οδήγησα σε ορεινές διαδρομές με απότομες στροφές, φουρκέτες κλπ. όταν από τις ευθείες έπεφτα στα φρένα ενώ είχα ήδη πατήσει το πεντάλ του φρένου αρκετά, σε λίγο γινόταν και το τίναγμα από το αφημένο γκάζι... Όχι ιδιαίτερα ευχάριστη αίσθηση.

        Και δεύτερο σύμπτωμα (δε ξέρω αν έχει κάποια σχέση ή την ίδια αιτία με το πρώτο). Όταν πατούσα το συμπλέκτη για αλλαγή οι στροφές μένανε ψηλά 2500 - 3000. Τον κράτησα 5 δευτερόλεπτα για να το τσεκάρω, ίσως και παραπάνω και μένανε σταθερές π.χ. στις 3000, με τον κινητήρα να είναι ήδη ζεστός. Το ίδιο γινόταν αν άφηνα το αυτοκίνητο να τσουλήσει με νεκρά.

        Περιμένω τις απόψεις σας!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pusher last edited by

          Το αυτοκίνητο είναι Ford Escort 1.4 '98.

          Το θέμα έχει ως εξής όταν αφήνω τελείως το γκάζι 1-2 δευτερόλεπτα μετά το αυτοκίνητο κάνει ένα τίναγμα. (Πως κάνει όταν αφήσουμε απότομα το συμπλέκτη. Όχι τόσο πολύ βέβαια, αλλά αρκετά αισθητά - ανάλογα με το πόσο πατημένο ήταν πριν το γκάζι). Το Σαβ/κο που οδήγησα σε ορεινές διαδρομές με απότομες στροφές, φουρκέτες κλπ. όταν από τις ευθείες έπεφτα στα φρένα ενώ είχα ήδη πατήσει το πεντάλ του φρένου αρκετά, σε λίγο γινόταν και το τίναγμα από το αφημένο γκάζι... Όχι ιδιαίτερα ευχάριστη αίσθηση.

          Και δεύτερο σύμπτωμα (δε ξέρω αν έχει κάποια σχέση ή την ίδια αιτία με το πρώτο). Όταν πατούσα το συμπλέκτη για αλλαγή οι στροφές μένανε ψηλά 2500 - 3000. Τον κράτησα 5 δευτερόλεπτα για να το τσεκάρω, ίσως και παραπάνω και μένανε σταθερές π.χ. στις 3000, με τον κινητήρα να είναι ήδη ζεστός. Το ίδιο γινόταν αν άφηνα το αυτοκίνητο να τσουλήσει με νεκρά.

          Περιμένω τις απόψεις σας!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            italakias last edited by

            μαλλον για ηλεκτρονικο τσοκ μου παει το δευτερο.
            βεβαια μπορει να ειναι και εγκεφαλος αλλα αυτα χαλανε μια και καλα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pusher last edited by

              Ο χρήστης italakias έγραψε:
              μαλλον για ηλεκτρονικο τσοκ μου παει το δευτερο.
              βεβαια μπορει να ειναι και εγκεφαλος αλλα αυτα χαλανε μια και καλα.

              Χαλάνε μία και καλά, αλλά υπάρχουν και βοηθητικά συστήματα. Στο Escort π.χ. αν ο εγκέφαλος τεθεί εκτός λειτουργίας υπάρχει σύστημα back up που επιτρέπει την κίνηση του αυτοκινήτου με ταχύτητα έως 80 kph, ώστε να μην ακινητοποιηθεί τελείως. Φαντάζομαι θα είναι πρακτική όλων των κατασκευαστών αυτό.

              Τώρα όσον αφορά το δεύτερο πρόβλημα ξέχασα να αναφέρω πως σήμερα ήρθε στα ίσα του χωρίς να καμία παρέμβαση στο αυτοκίνητο. Αν είναι τσοκ υπάρχει περίπτωση αν χαλάσει να ξεμείνει το αυτοκίνητο ή η δυσλειτουργία του να προκαλέσει κάποια άλλη βλάβη;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                italakias last edited by

                το τσοκ μπορει να το κανει να σβησει κιολας αναλογα τι εχει παθει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

                ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr