-
Το αυτοκίνητο είναι Ford Escort 1.4 '98.
Το θέμα έχει ως εξής όταν αφήνω τελείως το γκάζι 1-2 δευτερόλεπτα μετά το αυτοκίνητο κάνει ένα τίναγμα. (Πως κάνει όταν αφήσουμε απότομα το συμπλέκτη. Όχι τόσο πολύ βέβαια, αλλά αρκετά αισθητά - ανάλογα με το πόσο πατημένο ήταν πριν το γκάζι). Το Σαβ/κο που οδήγησα σε ορεινές διαδρομές με απότομες στροφές, φουρκέτες κλπ. όταν από τις ευθείες έπεφτα στα φρένα ενώ είχα ήδη πατήσει το πεντάλ του φρένου αρκετά, σε λίγο γινόταν και το τίναγμα από το αφημένο γκάζι... Όχι ιδιαίτερα ευχάριστη αίσθηση.
Και δεύτερο σύμπτωμα (δε ξέρω αν έχει κάποια σχέση ή την ίδια αιτία με το πρώτο). Όταν πατούσα το συμπλέκτη για αλλαγή οι στροφές μένανε ψηλά 2500 - 3000. Τον κράτησα 5 δευτερόλεπτα για να το τσεκάρω, ίσως και παραπάνω και μένανε σταθερές π.χ. στις 3000, με τον κινητήρα να είναι ήδη ζεστός. Το ίδιο γινόταν αν άφηνα το αυτοκίνητο να τσουλήσει με νεκρά.
Περιμένω τις απόψεις σας!
-
Το αυτοκίνητο είναι Ford Escort 1.4 '98.
Το θέμα έχει ως εξής όταν αφήνω τελείως το γκάζι 1-2 δευτερόλεπτα μετά το αυτοκίνητο κάνει ένα τίναγμα. (Πως κάνει όταν αφήσουμε απότομα το συμπλέκτη. Όχι τόσο πολύ βέβαια, αλλά αρκετά αισθητά - ανάλογα με το πόσο πατημένο ήταν πριν το γκάζι). Το Σαβ/κο που οδήγησα σε ορεινές διαδρομές με απότομες στροφές, φουρκέτες κλπ. όταν από τις ευθείες έπεφτα στα φρένα ενώ είχα ήδη πατήσει το πεντάλ του φρένου αρκετά, σε λίγο γινόταν και το τίναγμα από το αφημένο γκάζι... Όχι ιδιαίτερα ευχάριστη αίσθηση.
Και δεύτερο σύμπτωμα (δε ξέρω αν έχει κάποια σχέση ή την ίδια αιτία με το πρώτο). Όταν πατούσα το συμπλέκτη για αλλαγή οι στροφές μένανε ψηλά 2500 - 3000. Τον κράτησα 5 δευτερόλεπτα για να το τσεκάρω, ίσως και παραπάνω και μένανε σταθερές π.χ. στις 3000, με τον κινητήρα να είναι ήδη ζεστός. Το ίδιο γινόταν αν άφηνα το αυτοκίνητο να τσουλήσει με νεκρά.
Περιμένω τις απόψεις σας!
-
Το αυτοκίνητο είναι Ford Escort 1.4 '98.
Το θέμα έχει ως εξής όταν αφήνω τελείως το γκάζι 1-2 δευτερόλεπτα μετά το αυτοκίνητο κάνει ένα τίναγμα. (Πως κάνει όταν αφήσουμε απότομα το συμπλέκτη. Όχι τόσο πολύ βέβαια, αλλά αρκετά αισθητά - ανάλογα με το πόσο πατημένο ήταν πριν το γκάζι). Το Σαβ/κο που οδήγησα σε ορεινές διαδρομές με απότομες στροφές, φουρκέτες κλπ. όταν από τις ευθείες έπεφτα στα φρένα ενώ είχα ήδη πατήσει το πεντάλ του φρένου αρκετά, σε λίγο γινόταν και το τίναγμα από το αφημένο γκάζι... Όχι ιδιαίτερα ευχάριστη αίσθηση.
Και δεύτερο σύμπτωμα (δε ξέρω αν έχει κάποια σχέση ή την ίδια αιτία με το πρώτο). Όταν πατούσα το συμπλέκτη για αλλαγή οι στροφές μένανε ψηλά 2500 - 3000. Τον κράτησα 5 δευτερόλεπτα για να το τσεκάρω, ίσως και παραπάνω και μένανε σταθερές π.χ. στις 3000, με τον κινητήρα να είναι ήδη ζεστός. Το ίδιο γινόταν αν άφηνα το αυτοκίνητο να τσουλήσει με νεκρά.
Περιμένω τις απόψεις σας!
-
μαλλον για ηλεκτρονικο τσοκ μου παει το δευτερο.
βεβαια μπορει να ειναι και εγκεφαλος αλλα αυτα χαλανε μια και καλα. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
μαλλον για ηλεκτρονικο τσοκ μου παει το δευτερο.
βεβαια μπορει να ειναι και εγκεφαλος αλλα αυτα χαλανε μια και καλα.Χαλάνε μία και καλά, αλλά υπάρχουν και βοηθητικά συστήματα. Στο Escort π.χ. αν ο εγκέφαλος τεθεί εκτός λειτουργίας υπάρχει σύστημα back up που επιτρέπει την κίνηση του αυτοκινήτου με ταχύτητα έως 80 kph, ώστε να μην ακινητοποιηθεί τελείως. Φαντάζομαι θα είναι πρακτική όλων των κατασκευαστών αυτό.
Τώρα όσον αφορά το δεύτερο πρόβλημα ξέχασα να αναφέρω πως σήμερα ήρθε στα ίσα του χωρίς να καμία παρέμβαση στο αυτοκίνητο. Αν είναι τσοκ υπάρχει περίπτωση αν χαλάσει να ξεμείνει το αυτοκίνητο ή η δυσλειτουργία του να προκαλέσει κάποια άλλη βλάβη;
-
το τσοκ μπορει να το κανει να σβησει κιολας αναλογα τι εχει παθει.
Πρόβλημα με γκάζι