Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    106 1.1 quicksilver ελατηρια χαμηλωματος
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. 106 1.1 quicksilver ελατηρια χαμηλωματος
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    14
    216
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panos55 last edited by

      παιδια καλησπερα εχω ενα 106 1,1 και θα ηθελα να το χαμηλωσω μιας και το αυτοκινητο ειναι σαν αγροτικο 4χ4 ,και θελω να σφιξει λιγο.Να συμπληρωσω οτι τα αμορτισερ ειναι μαμα ολοκαινουρια

      δοκιμασα μεταχειρισμενα ελατηρια APEX 5,5 ποντων ομως το αμαξι βουτηξε κατω σχεδον 5,5 ποντους!!,(οταν η εταιρια δινει μαξιμουμ 4 ποντους κατεβασμα),δεν βρονταει καθολου αλλα θελω να τα βγαλω γιατι τα ημιαξονια πηρανε υπερβολικη κλιση.θελω να κατεβει 4-4,5 ποντους,γιατι ειναι υπερβολικα ψηλο, οποτε μαλλον αναγκαστηκα παω για 5,5 ποντων ελατηρια τη μαρκα ομως;;
      περιμενω τις προτασεις σας .

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        panos55 last edited by

        παιδια καλησπερα εχω ενα 106 1,1 και θα ηθελα να το χαμηλωσω μιας και το αυτοκινητο ειναι σαν αγροτικο 4χ4 ,και θελω να σφιξει λιγο.Να συμπληρωσω οτι τα αμορτισερ ειναι μαμα ολοκαινουρια

        δοκιμασα μεταχειρισμενα ελατηρια APEX 5,5 ποντων ομως το αμαξι βουτηξε κατω σχεδον 5,5 ποντους!!,(οταν η εταιρια δινει μαξιμουμ 4 ποντους κατεβασμα),δεν βρονταει καθολου αλλα θελω να τα βγαλω γιατι τα ημιαξονια πηρανε υπερβολικη κλιση.θελω να κατεβει 4-4,5 ποντους,γιατι ειναι υπερβολικα ψηλο, οποτε μαλλον αναγκαστηκα παω για 5,5 ποντων ελατηρια τη μαρκα ομως;;
        περιμενω τις προτασεις σας .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          panos55 last edited by

          παιδια καλησπερα εχω ενα 106 1,1 και θα ηθελα να το χαμηλωσω μιας και το αυτοκινητο ειναι σαν αγροτικο 4χ4 ,και θελω να σφιξει λιγο.Να συμπληρωσω οτι τα αμορτισερ ειναι μαμα ολοκαινουρια

          δοκιμασα μεταχειρισμενα ελατηρια APEX 5,5 ποντων ομως το αμαξι βουτηξε κατω σχεδον 5,5 ποντους!!,(οταν η εταιρια δινει μαξιμουμ 4 ποντους κατεβασμα),δεν βρονταει καθολου αλλα θελω να τα βγαλω γιατι τα ημιαξονια πηρανε υπερβολικη κλιση.θελω να κατεβει 4-4,5 ποντους,γιατι ειναι υπερβολικα ψηλο, οποτε μαλλον αναγκαστηκα παω για 5,5 ποντων ελατηρια τη μαρκα ομως;;
          περιμενω τις προτασεις σας .

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης panos55 έγραψε:
            παιδια καλησπερα εχω ενα 106 1,1 και θα ηθελα να το χαμηλωσω μιας και το αυτοκινητο ειναι σαν αγροτικο 4χ4 ,και θελω να σφιξει λιγο.Να συμπληρωσω οτι τα αμορτισερ ειναι μαμα ολοκαινουρια

            δοκιμασα μεταχειρισμενα ελατηρια APEX 5,5 ποντων ομως το αμαξι βουτηξε κατω σχεδον 5,5 ποντους!!,(οταν η εταιρια δινει μαξιμουμ 4 ποντους κατεβασμα),δεν βρονταει καθολου αλλα θελω να τα βγαλω γιατι τα ημιαξονια πηρανε υπερβολικη κλιση.θελω να κατεβει 4-4,5 ποντους,γιατι ειναι υπερβολικα ψηλο, οποτε μαλλον αναγκαστηκα παω για 5,5 ποντων ελατηρια τη μαρκα ομως;;
            περιμενω τις προτασεις σας .

            Επειδη μπερδευτηκα:ποσο θες να το χαμηλωσεις τελικα;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              panos55 last edited by

              max χαμηλωμα 4.5 ποντοι το ιδανικο 4 ποντοι
              το αυτοκινητο φοραει μπροστα ζανφορ και φρενα απο ραλλι πιστευω αμα χαμηλωσει θα ειναι καλυτερο μεχρι να μπορεσω να βαλω κανα μεγαλυτερο μοτερ.

              ειδα οτι η H&R δινει ξεχωριστο ελατηριο 5,5 ποντων για 1,1 και 1,4 λετε με αυτο να γινει δουλεια;κανενας με ιδιο αμαξι να δωσει τα φωτα του;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                italakias last edited by

                φιλε το αμαξακι σου ειναι ελαφρυ και θα σου προτεινα να βαλεις εργοστασιακα.
                τεσπα εσυ πληρωνεις οποτε τραβα βαλε 4 ελμπαχ στους 3.5 ποντους και μην μας ξαναενοχλησεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  panos55 last edited by

                  Ο χρήστης italakias έγραψε:
                  φιλε το αμαξακι σου ειναι ελαφρυ και θα σου προτεινα να βαλεις εργοστασιακα.
                  τεσπα εσυ πληρωνεις οποτε τραβα βαλε 4 ελμπαχ στους 3.5 ποντους και μην μας ξαναενοχλησεις.

                  εργοστασιακα;φιλε πρεπει να χαμηλωσει το αμαξι με τα εργστασιακα αποσταση τροχου με φτερο σχεδον 6 δαχτυλα!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • I
                    italakias last edited by

                    ε ετσι το εβγαλε ο κατασκευαστης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drdino last edited by

                      Ο χρήστης panos55 έγραψε:

                      φιλε το αμαξακι σου ειναι ελαφρυ και θα σου προτεινα να βαλεις εργοστασιακα.
                      τεσπα εσυ πληρωνεις οποτε τραβα βαλε 4 ελμπαχ στους 3.5 ποντους και μην μας ξαναενοχλησεις.

                      εργοστασιακα;φιλε πρεπει να χαμηλωσει το αμαξι με τα εργστασιακα αποσταση τροχου με φτερο σχεδον 6 δαχτυλα!!

                      Το πρέπει σχετικό είναι.

                      Για μούρη και μόνο καλό είναι το 4-5ποντο. Για στρίψιμο στα 106 είναι υπερβολή.

                      Θα μείνεις με μαμά μοτέρ;
                      Υγ: 2 ελατήρια θες και κούρδισμα ράβδων πίσω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        red_monster last edited by

                        Ο χρήστης panos55 έγραψε:

                        φιλε το αμαξακι σου ειναι ελαφρυ και θα σου προτεινα να βαλεις εργοστασιακα.
                        τεσπα εσυ πληρωνεις οποτε τραβα βαλε 4 ελμπαχ στους 3.5 ποντους και μην μας ξαναενοχλησεις.

                        εργοστασιακα;φιλε πρεπει να χαμηλωσει το αμαξι με τα εργστασιακα αποσταση τροχου με φτερο σχεδον 6 δαχτυλα!!

                        Γιατί δεν βάζεις αναρτήσεις-ελατήρια απο rallye , έχεις και τα φρένα και σε κάνα χρόνο βρήσκεις και κανα τροπέτο και ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ας μην ξεχνάμε ότι για χρήση δρόμου (και χωματοδρόμων και πεζοδρομίων) το πολύ χαμήλωμα και σφίξιμο δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από όσα λύνει. Το πλεονέκτημα είναι το αισθητικό και ότι θα γέρνει λίγο λιγότερο. Μειονεκτήματα άνεση, θόρυβοι (τριξίματα κλπ), χτύπημα από κάτω, δυσκολία σε ράμπες και πεζοδρόμια, γλύστρημα σε στροφή με ανωμαλία ή κατσαρό οδόστρωμα και πιο απότομο γλύστρημα κλπ.
                          Τα κανονικού ύψους αμορτισέρ ίσως να μην χαρούνε άμα βάλεις χαμηλά ελατήρια (δεν δουλεύουν στο σωστό εύρος και χαλάνε πιο γρήγορα)
                          Ίσως (κάτι που γενικά δεν το θεωρώ σωστό αλλά για τέτοιο ελαφρύ και αδύναμο αυτοκίνητο το δέχομαι πιο εύκολα...) να αξίζει να κόψεις λίγο τα υπάρχοντα ελατήρια για μείωση ύψους 2-3 πόντους (όχι περισσότερο) και, κάτι που νομίζω θα κάνει μεγαλύτερη διαφορά από ότι φαντάζεσαι, αν δεν έχει αντιστρεπτικές να βάλεις (μεταχειρισμένες, δεν χρειάζονται καινούργιες).
                          Μετά βλέπεις. Ή μάλλον μετά μένεις έτσι μέχρι να δυναμώσει και τότε πας και πλήρη μετατροπή με αμορτισέρ ελατήρια, φρένα κλπ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jim-78 last edited by

                            Καλυτερα να βαλεις τα πραγματα του rallye επανω,πιστεψε με θα δεις διαφορα μεγαλη.Με παραπανω χαμηλωμα θα εχεις ενα πολυ δυστροπο και επικυνδυνο αμαξι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              panos55 last edited by

                              Ο χρήστης drdino έγραψε:

                              φιλε το αμαξακι σου ειναι ελαφρυ και θα σου προτεινα να βαλεις εργοστασιακα.
                              τεσπα εσυ πληρωνεις οποτε τραβα βαλε 4 ελμπαχ στους 3.5 ποντους και μην μας ξαναενοχλησεις.

                              εργοστασιακα;φιλε πρεπει να χαμηλωσει το αμαξι με τα εργστασιακα αποσταση τροχου με φτερο σχεδον 6 δαχτυλα!!

                              Το πρέπει σχετικό είναι.

                              Για μούρη και μόνο καλό είναι το 4-5ποντο. Για στρίψιμο στα 106 είναι υπερβολή.

                              Θα μείνεις με μαμά μοτέρ;
                              Υγ: 2 ελατήρια θες και κούρδισμα ράβδων πίσω.

                              ναι προσωρινα μαμα μοτερ.εχω βαλει αμορτισερ μαμα-ραλλι καινουρια,ζανφορ μπροστα απο ραλλυ καθως και φρενα απο ραλλι.

                              το εχω υποψιν μου οτι ειναι υπερβολικο το 5οντο ελατηριο αλλα το αμαξι ειναι θεορατο,δεν ειναι στο υψος του ραλλι.ειναι πολυ ψηλοτερο ,δειτε ενα αντιστοιχο εδω:http://www.car.gr/classifieds/cars/view/17374/
                              http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/317487/
                              θα κανω μια δοκιμη με ελατηρια μαμα απο ραλλι αλλα δεν πιστευω να χαμηλωσει πανω απο 2.5 ποντους

                              ευχαριστω που βοηθατε παιδια

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο συνδυασμός αμορτισέρ, ελατηρίων, αντιστρεπτικών λειτουργεί με έναν κάποιο τρόπο σε ένα αυτοκίνητο αλλά αρκετά διαφορετικά σε ένα άλλο με άλλα βάρη.
                                Βάζοντας μερικά μόνο πράματα απλά δημιουργείς ή μάλλον αυτοσχεδιάζεις.... επικίνδυνα. Ακόμα και όλα να τα βάλεις από το ραλλύ μην ξεχνάς ότι το εμπρός σου μέρος θα είναι λίγο ελαφρύτερο μέχρι να αλλάξεις κινητήρα οπότε η συμπεριφορά θα είναι πάλι περίεργη....
                                Τουλάχιστον βάλε ελατήρια, και αντιστρεπτικές μπρος πίσω καθώς και φρένα ψαλίδια κλπ (ότι είναι διαφορετικό) από ραλλύ. Βάλε και καινούργια σινεμπλόκ ώστε μετά να σου μένει μόνο ο κινητήρας.
                                Μέχρι τότε και σε κάθε στάδιο που θα βελτιώνεις αν δεν τα κάνεις όλα μαζί θα έχεις ένα διαφορετικό αυτοκίνητο που κάθε φορά θα πρέπει να μάθεις και που θα είναι δύσκολο να εμπιστευτείς... (εκτός αν είσαι μέχρι 22 ετών οπότε ρόδα νά'ναι κι ό,τι νά'ναι...)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  thodwrhs last edited by

                                  εχω ακριβως το ιδιο αυτοκινητο και επειδη το χω κανει εγω σου λεω το εξης: απεχ φαρδια 3,5ποντων πεφτει 1,5 ποντο πιο κατω απο μαμα ραλλυε και 5 ποντους απο το κανονικο του υψος με αμορτισερ bilstein sprint που ειναι χαμηλωματος και μετα εισαι ανετοτατος και ειναι η πιο φθηνη λυση 350 τα αμορτισερ και καμια 70αρια τα ελατηρια...σου βαζω λινκ με το δικο μου για να δεις...

                                  το μονο που θα κοπανησει ειναι αν πεσει σε λακουβα με πολλαχλμ ειδαλως δεν καταλαβαινει τπτ ουτε ακους μπαμ μπουμ συνεχεια...αυτα απο μενα

                                  http://i586.photobucket.com/albums/ss30 ... C00753.jpg

                                  http://i586.photobucket.com/albums/ss30 ... C00751.jpg

                                  να συμοληρωσω οτι πισω τον αξονα θα τον χαμηλωσεις μονο 2,5 ποντους για να μην τερματιζουν τα αμορτισερ με 3ατομα στο πισω μερος καθως γνωριζεις το βουλιαγμα που κανει ο αξονας μας αν και παω για ραλλυε αξονα σε λιγο καιρο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr