-
παιδια καλησπερα εχω ενα 106 1,1 και θα ηθελα να το χαμηλωσω μιας και το αυτοκινητο ειναι σαν αγροτικο 4χ4 ,και θελω να σφιξει λιγο.Να συμπληρωσω οτι τα αμορτισερ ειναι μαμα ολοκαινουρια
δοκιμασα μεταχειρισμενα ελατηρια APEX 5,5 ποντων ομως το αμαξι βουτηξε κατω σχεδον 5,5 ποντους!!,(οταν η εταιρια δινει μαξιμουμ 4 ποντους κατεβασμα),δεν βρονταει καθολου αλλα θελω να τα βγαλω γιατι τα ημιαξονια πηρανε υπερβολικη κλιση.θελω να κατεβει 4-4,5 ποντους,γιατι ειναι υπερβολικα ψηλο, οποτε μαλλον αναγκαστηκα παω για 5,5 ποντων ελατηρια τη μαρκα ομως;;
περιμενω τις προτασεις σας . -
παιδια καλησπερα εχω ενα 106 1,1 και θα ηθελα να το χαμηλωσω μιας και το αυτοκινητο ειναι σαν αγροτικο 4χ4 ,και θελω να σφιξει λιγο.Να συμπληρωσω οτι τα αμορτισερ ειναι μαμα ολοκαινουρια
δοκιμασα μεταχειρισμενα ελατηρια APEX 5,5 ποντων ομως το αμαξι βουτηξε κατω σχεδον 5,5 ποντους!!,(οταν η εταιρια δινει μαξιμουμ 4 ποντους κατεβασμα),δεν βρονταει καθολου αλλα θελω να τα βγαλω γιατι τα ημιαξονια πηρανε υπερβολικη κλιση.θελω να κατεβει 4-4,5 ποντους,γιατι ειναι υπερβολικα ψηλο, οποτε μαλλον αναγκαστηκα παω για 5,5 ποντων ελατηρια τη μαρκα ομως;;
περιμενω τις προτασεις σας . -
παιδια καλησπερα εχω ενα 106 1,1 και θα ηθελα να το χαμηλωσω μιας και το αυτοκινητο ειναι σαν αγροτικο 4χ4 ,και θελω να σφιξει λιγο.Να συμπληρωσω οτι τα αμορτισερ ειναι μαμα ολοκαινουρια
δοκιμασα μεταχειρισμενα ελατηρια APEX 5,5 ποντων ομως το αμαξι βουτηξε κατω σχεδον 5,5 ποντους!!,(οταν η εταιρια δινει μαξιμουμ 4 ποντους κατεβασμα),δεν βρονταει καθολου αλλα θελω να τα βγαλω γιατι τα ημιαξονια πηρανε υπερβολικη κλιση.θελω να κατεβει 4-4,5 ποντους,γιατι ειναι υπερβολικα ψηλο, οποτε μαλλον αναγκαστηκα παω για 5,5 ποντων ελατηρια τη μαρκα ομως;;
περιμενω τις προτασεις σας . -
Ο χρήστης panos55 έγραψε:
παιδια καλησπερα εχω ενα 106 1,1 και θα ηθελα να το χαμηλωσω μιας και το αυτοκινητο ειναι σαν αγροτικο 4χ4 ,και θελω να σφιξει λιγο.Να συμπληρωσω οτι τα αμορτισερ ειναι μαμα ολοκαινουριαδοκιμασα μεταχειρισμενα ελατηρια APEX 5,5 ποντων ομως το αμαξι βουτηξε κατω σχεδον 5,5 ποντους!!,(οταν η εταιρια δινει μαξιμουμ 4 ποντους κατεβασμα),δεν βρονταει καθολου αλλα θελω να τα βγαλω γιατι τα ημιαξονια πηρανε υπερβολικη κλιση.θελω να κατεβει 4-4,5 ποντους,γιατι ειναι υπερβολικα ψηλο, οποτε μαλλον αναγκαστηκα παω για 5,5 ποντων ελατηρια τη μαρκα ομως;;
περιμενω τις προτασεις σας .Επειδη μπερδευτηκα:ποσο θες να το χαμηλωσεις τελικα;
-
max χαμηλωμα 4.5 ποντοι το ιδανικο 4 ποντοι
το αυτοκινητο φοραει μπροστα ζανφορ και φρενα απο ραλλι πιστευω αμα χαμηλωσει θα ειναι καλυτερο μεχρι να μπορεσω να βαλω κανα μεγαλυτερο μοτερ.ειδα οτι η H&R δινει ξεχωριστο ελατηριο 5,5 ποντων για 1,1 και 1,4 λετε με αυτο να γινει δουλεια;κανενας με ιδιο αμαξι να δωσει τα φωτα του;
-
φιλε το αμαξακι σου ειναι ελαφρυ και θα σου προτεινα να βαλεις εργοστασιακα.
τεσπα εσυ πληρωνεις οποτε τραβα βαλε 4 ελμπαχ στους 3.5 ποντους και μην μας ξαναενοχλησεις. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
φιλε το αμαξακι σου ειναι ελαφρυ και θα σου προτεινα να βαλεις εργοστασιακα.
τεσπα εσυ πληρωνεις οποτε τραβα βαλε 4 ελμπαχ στους 3.5 ποντους και μην μας ξαναενοχλησεις.εργοστασιακα;φιλε πρεπει να χαμηλωσει το αμαξι με τα εργστασιακα αποσταση τροχου με φτερο σχεδον 6 δαχτυλα!!
-
ε ετσι το εβγαλε ο κατασκευαστης.
-
Ο χρήστης panos55 έγραψε:
φιλε το αμαξακι σου ειναι ελαφρυ και θα σου προτεινα να βαλεις εργοστασιακα.
τεσπα εσυ πληρωνεις οποτε τραβα βαλε 4 ελμπαχ στους 3.5 ποντους και μην μας ξαναενοχλησεις.εργοστασιακα;φιλε πρεπει να χαμηλωσει το αμαξι με τα εργστασιακα αποσταση τροχου με φτερο σχεδον 6 δαχτυλα!!
Το πρέπει σχετικό είναι.
Για μούρη και μόνο καλό είναι το 4-5ποντο. Για στρίψιμο στα 106 είναι υπερβολή.
Θα μείνεις με μαμά μοτέρ;
Υγ: 2 ελατήρια θες και κούρδισμα ράβδων πίσω. -
Ο χρήστης panos55 έγραψε:
φιλε το αμαξακι σου ειναι ελαφρυ και θα σου προτεινα να βαλεις εργοστασιακα.
τεσπα εσυ πληρωνεις οποτε τραβα βαλε 4 ελμπαχ στους 3.5 ποντους και μην μας ξαναενοχλησεις.εργοστασιακα;φιλε πρεπει να χαμηλωσει το αμαξι με τα εργστασιακα αποσταση τροχου με φτερο σχεδον 6 δαχτυλα!!
Γιατί δεν βάζεις αναρτήσεις-ελατήρια απο rallye , έχεις και τα φρένα και σε κάνα χρόνο βρήσκεις και κανα τροπέτο και ...
-
Ας μην ξεχνάμε ότι για χρήση δρόμου (και χωματοδρόμων και πεζοδρομίων) το πολύ χαμήλωμα και σφίξιμο δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από όσα λύνει. Το πλεονέκτημα είναι το αισθητικό και ότι θα γέρνει λίγο λιγότερο. Μειονεκτήματα άνεση, θόρυβοι (τριξίματα κλπ), χτύπημα από κάτω, δυσκολία σε ράμπες και πεζοδρόμια, γλύστρημα σε στροφή με ανωμαλία ή κατσαρό οδόστρωμα και πιο απότομο γλύστρημα κλπ.
Τα κανονικού ύψους αμορτισέρ ίσως να μην χαρούνε άμα βάλεις χαμηλά ελατήρια (δεν δουλεύουν στο σωστό εύρος και χαλάνε πιο γρήγορα)
Ίσως (κάτι που γενικά δεν το θεωρώ σωστό αλλά για τέτοιο ελαφρύ και αδύναμο αυτοκίνητο το δέχομαι πιο εύκολα...) να αξίζει να κόψεις λίγο τα υπάρχοντα ελατήρια για μείωση ύψους 2-3 πόντους (όχι περισσότερο) και, κάτι που νομίζω θα κάνει μεγαλύτερη διαφορά από ότι φαντάζεσαι, αν δεν έχει αντιστρεπτικές να βάλεις (μεταχειρισμένες, δεν χρειάζονται καινούργιες).
Μετά βλέπεις. Ή μάλλον μετά μένεις έτσι μέχρι να δυναμώσει και τότε πας και πλήρη μετατροπή με αμορτισέρ ελατήρια, φρένα κλπ. -
Καλυτερα να βαλεις τα πραγματα του rallye επανω,πιστεψε με θα δεις διαφορα μεγαλη.Με παραπανω χαμηλωμα θα εχεις ενα πολυ δυστροπο και επικυνδυνο αμαξι.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
φιλε το αμαξακι σου ειναι ελαφρυ και θα σου προτεινα να βαλεις εργοστασιακα.
τεσπα εσυ πληρωνεις οποτε τραβα βαλε 4 ελμπαχ στους 3.5 ποντους και μην μας ξαναενοχλησεις.εργοστασιακα;φιλε πρεπει να χαμηλωσει το αμαξι με τα εργστασιακα αποσταση τροχου με φτερο σχεδον 6 δαχτυλα!!
Το πρέπει σχετικό είναι.
Για μούρη και μόνο καλό είναι το 4-5ποντο. Για στρίψιμο στα 106 είναι υπερβολή.
Θα μείνεις με μαμά μοτέρ;
Υγ: 2 ελατήρια θες και κούρδισμα ράβδων πίσω.ναι προσωρινα μαμα μοτερ.εχω βαλει αμορτισερ μαμα-ραλλι καινουρια,ζανφορ μπροστα απο ραλλυ καθως και φρενα απο ραλλι.
το εχω υποψιν μου οτι ειναι υπερβολικο το 5οντο ελατηριο αλλα το αμαξι ειναι θεορατο,δεν ειναι στο υψος του ραλλι.ειναι πολυ ψηλοτερο ,δειτε ενα αντιστοιχο εδω:http://www.car.gr/classifieds/cars/view/17374/
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/317487/
θα κανω μια δοκιμη με ελατηρια μαμα απο ραλλι αλλα δεν πιστευω να χαμηλωσει πανω απο 2.5 ποντουςευχαριστω που βοηθατε παιδια
-
Ο συνδυασμός αμορτισέρ, ελατηρίων, αντιστρεπτικών λειτουργεί με έναν κάποιο τρόπο σε ένα αυτοκίνητο αλλά αρκετά διαφορετικά σε ένα άλλο με άλλα βάρη.
Βάζοντας μερικά μόνο πράματα απλά δημιουργείς ή μάλλον αυτοσχεδιάζεις.... επικίνδυνα. Ακόμα και όλα να τα βάλεις από το ραλλύ μην ξεχνάς ότι το εμπρός σου μέρος θα είναι λίγο ελαφρύτερο μέχρι να αλλάξεις κινητήρα οπότε η συμπεριφορά θα είναι πάλι περίεργη....
Τουλάχιστον βάλε ελατήρια, και αντιστρεπτικές μπρος πίσω καθώς και φρένα ψαλίδια κλπ (ότι είναι διαφορετικό) από ραλλύ. Βάλε και καινούργια σινεμπλόκ ώστε μετά να σου μένει μόνο ο κινητήρας.
Μέχρι τότε και σε κάθε στάδιο που θα βελτιώνεις αν δεν τα κάνεις όλα μαζί θα έχεις ένα διαφορετικό αυτοκίνητο που κάθε φορά θα πρέπει να μάθεις και που θα είναι δύσκολο να εμπιστευτείς... (εκτός αν είσαι μέχρι 22 ετών οπότε ρόδα νά'ναι κι ό,τι νά'ναι...) -
εχω ακριβως το ιδιο αυτοκινητο και επειδη το χω κανει εγω σου λεω το εξης: απεχ φαρδια 3,5ποντων πεφτει 1,5 ποντο πιο κατω απο μαμα ραλλυε και 5 ποντους απο το κανονικο του υψος με αμορτισερ bilstein sprint που ειναι χαμηλωματος και μετα εισαι ανετοτατος και ειναι η πιο φθηνη λυση 350 τα αμορτισερ και καμια 70αρια τα ελατηρια...σου βαζω λινκ με το δικο μου για να δεις...
το μονο που θα κοπανησει ειναι αν πεσει σε λακουβα με πολλαχλμ ειδαλως δεν καταλαβαινει τπτ ουτε ακους μπαμ μπουμ συνεχεια...αυτα απο μενα
http://i586.photobucket.com/albums/ss30 ... C00753.jpg
http://i586.photobucket.com/albums/ss30 ... C00751.jpg
να συμοληρωσω οτι πισω τον αξονα θα τον χαμηλωσεις μονο 2,5 ποντους για να μην τερματιζουν τα αμορτισερ με 3ατομα στο πισω μερος καθως γνωριζεις το βουλιαγμα που κανει ο αξονας μας αν και παω για ραλλυε αξονα σε λιγο καιρο
106 1.1 quicksilver ελατηρια χαμηλωματος