-
λοιπόν σήμερα πήγα και το έβαλα μπροστά και το κράτησα για 15 λεπτά στις 2500 στροφές ....τίποτα πάλι το κάνει...και παρατήρησα πως όταν το έχω σταθερά στις 2000 ακούγονται συνεχεια πιο κάτω και πιο πάνω όχι
-
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... vk9iww.jpg
-
Δεν μας τα λένε καθόλου καλά, η όλη επιχειρηματολογία τους για το πρόβλημα εμένα με παραπέμπει σε προβλήματα σχεδίασης των υδραυλικών ωστηρίων αλλά και στην σχεδίαση της αντλίας και στις διόδους του λαδιού, μιλάνε συνέχεια για αέρα στο κύκλωμα του λαδιού, εγώ πρώτη φορά συναντώ τέτοιου είδους αναφορά σε μάνιουαλ και μάλιστα στο πολύ χαλαρό, λες και είναι φυσιολογικό. Βγάλτε λέει το ψευτοκάπακο και αν έχουν μπόσικα τα ωστήρια είναι για πέταμα, πολύ ωραία, πάρα πολύ ωραία.
Βάλε ένα καλό 15-50W που να έχει πολλά αντιαφριστικά και βάλε και MOTORKOTE, αν δεν σταματήσει τελείως ο θόρυβος τουλάχιστον θα γλυκάνει μετά από κανένα μήνα με το MOTORKOTE ( το γνήσιο )
-
Ίσως το ότι ακούγονται είναι πρόβλημα σχεδίασης πάντως σε όλα τα hyundai που ακούγονται σταματάνε μέσα στα πρώτα δύο λεπτά!Αρκετοί έχουνε κάνει και πολλά χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα, τώρα του φίλου εδώ που του το κάνει συνέχεια ίσως έτυχε από το εργοστάσιο να είναι ελλατωματικά τη να πω. Με το 15w - 50 μου είχε πει ο μάστορας ότι ίσως να μην καταφέρνει να ανέβει το λάδι μέχρι τα ωστήρια και να χτυπάνε περισσότερο (ίσως να μου λεγε και μαλατσίες βέβαια).
-
Ο χρήστης loupisb έγραψε:
Ίσως το ότι ακούγονται είναι πρόβλημα σχεδίασης πάντως σε όλα τα hyundai που ακούγονται σταματάνε μέσα στα πρώτα δύο λεπτά!Αρκετοί έχουνε κάνει και πολλά χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα, τώρα του φίλου εδώ που του το κάνει συνέχεια ίσως έτυχε από το εργοστάσιο να είναι ελλατωματικά τη να πω. Με το 15w - 50 μου είχε πει ο μάστορας ότι ίσως να μην καταφέρνει να ανέβει το λάδι μέχρι τα ωστήρια και να χτυπάνε περισσότερο (ίσως να μου λεγε και μαλατσίες βέβαια).Σίγουρα !
-
Εμένα ρε παιδιά γιατί μου φαίνεται δολοφονία του μοτέρ με το που το βάλεις μπρος μετά από ακινησία να το καρφώσεις στις 2-3k στροφές;
-
τσάμπα αγχώνεσαι. Βάλε το λάδι που προτείνει η Hyundai και μην ξαναβάλεις της motul.
-
2500-3000 στροφές λέει αλλά πουθενά δε γράφει οτι πρέπει να είσαι σταματημένος για να το κάνεις αυτό.
-
ναι δε λέει αλλά αν είσαι εν κινήσει πως θα σαι για 15 λεπτα μέσα σαυτό το φάσμα συνεχόμενα.....μόνο σε εθνική που και πάλι ίσως δε τα καταφέρεις, πάντως λέει να μην υπερβείς τις 3000 γιατί χαλάνε τα ωστήρια.
-
φιλαράκια σας ευχάριστο όλους για την προσπάθεια που κάνετε να είστε όλοι καλά
-
Τον ίδιο θόρυβο έκανε και το Accent toy 2001 που έχω απο τότε που το άφησα για παραπάνω απο 20.000 ΧΩΡΙΣ ΛΑΔΙΑ.... εγκληματική αμέλεια, όταν τα άλλαξα βγήκε περίπου μισό λιτρο.
δυστυχώς το έχω ξανακανειτελικα στα 137.000 άλλαξα ιμαντα εκκεντροφόρου και τερμα τα τακα τούκα. γουργουρίζει.
-
Εχω ενα hyundai i10 2009 1100cc που αγορασα προσφατα με 90000χιλ .Οταν ειναι κρυος καιρος και το βαζω μπροστα το πρωι μετα απο 1 λεπτο περιπου ακουγεται ενα τακ τακ τακ μεσα στην μηχανη μετα απο καποια λεπτα σταματαει.Δεν ξερω αν ειναι απο τα ωστηρια η κατι αλλο.Βαζω λαδι 10w40 castrol magnatec A5.Καπου διαβασα με ψηλοτερο λαδι ισως 5w30 που ειναι πιο λεπτορευστο κυκλοφορησει πιο γρηγορα και δεν ακουγονται σε αλλη μαρκα το διαβασα σε SEAT IBIZAνομιζω.Αλλοι λενε για το ιδιο να κρατησεις.Αλλα νομιζω οτι δεν ακουγεται και ψηλα στην μηχανη στο κεφαλαρι ας πουμε και ουτε ειναι κανενας θορυβος μεγαλος αλλα επειδη ειμαι ψειρας θελω να ξερω τι ειναι.Σχεδιαζω να του ριξω και αντιτριβικο.Επισης ξερω οτι ο πρωην ιδιοκτητης το ειχε παει στην αντιπροσωπεια γιατι του εκαιγε λαδια και του αλλαξαν στην εγγυηση ελατηρια και μεταλλα.
Καμμια προταση κατι να κοιταξω.Ευχαριστω -
Bάλτου motorkote το γνήσιο το Αμερικάνικο από την trade wind.gr
-
Δοκιμασε το motorkote, αν και σε ενα ματριξ που το εβαλα δεν ειδα ιδιαιτερη διαφορα στη κρυα εκκινηση και στο χτυπημα των ωστηριων, οσο οταν ζεσταθει που δεν ακους αν λειτουργει η μηχανη ή οχι. Ολα τα hyundai βαρανε ωστηρια κρυα. Δεν ειναι προβλημα.
-
Με μικροτερο ιξωδες υπαρχει πετιπτωση να εξαφανιστει ο θορυβος η να διαρκει πιο λιγο λογω που θα κυκλοφορησει πιο γρήγορα το λάδι.Απο 10w40 σε 5w30 να παω
-
Μην κανεις τιποτα, θεωρειται φυσιολογικο το τακα τουκα που κανει για λιγο στην αρχη.
Σκιστο και καμμια φορα, να φευγουν οι μπιχλες και τα καμενα λαδια απο τα ωστηρια.
Μεταλλικός θόρυβος από τα ωστήρια