-
Γεια σας παιδια.Και για να επιλυθει το προβλημα των μικροδιακοπων τι γινεται???Αλλαγη μπεκ μαλλον εχει ρωτησει κανεις το κοστος???
-
Έχοντας πλέον 'φορτώσει' το duster με 20000 χλμ ομολογώ πως η συμβίωση μαζί του τους τελευταίους οκτώ μήνες είναι απλά άριστη.
Μικροδιακοπές δεν μου έχουν παρουσιαστεί ενώ δείνω ιδιαίτερη σημασία στο καύσιμο που βάζω. Τα ηλεκτρονικά του δωράκια αντιολίσθησης τα χρειάστηκα 2,3 φορές το τελευταίο διάστημα λόγω χιονιού και ευτυχώς για εμένα δούλεψαν μια χαρά. Σκέφτομαι πως αν έχω τόσο καλή συμπεριφορά (εκτός δρόμου κυρίως ) με το dci 1.5 4x2, πόσο μάλλον οι τυχεροί που επέλεξαν 4χ4. Για Εθνική οδό ή Αττική οδό τα έχω ξαναγράψει. Όλα καλά. Αλήθεια γνωρίζει κανείς ποιας μάρκας και ποια μοντέλα (σχάρας ή σκαφάκι οροφής ) αλλά και κοτσαδόρος, πραγματικά ταιριάζουν στο Duster? Ευχαριστώ. -
Εχω βαλει το μοντελο Κ2 απο την HERMES 2106628018.Πολυ στιβαρες αλλα δεν θυμαμαι τιμη.Υπαρχουν και της THULE αλλα ειναι πολυ ακριβοτερες.Κοτσαδορο εβαλα στην A.HELLAS,νομιζω 150ε αποσπομενος με δυο βιδες.Δεν εχω βαλει την πλεξουδα,γιατι εκανε κανα κατοσταρικο.
-
Ειλικρινά φιλε Κώστα σε ευχαριστώ πολύ .
-
Φιλε μαρουσιωτη οι Κ2 της hermes χωρανε στο duster, γιατι η ραμπες του αυτοκινητου ειναι πολυ χοντρες. Εγω μονο της thule εχω βρει 180 ευρω η μια και 230 ευρω η αλλη και της dacia στα 160 ευρω. Και ποσο κανουν οι Κ2;
-
Ο χρήστης Μαρουσιώτης έγραψε:
Δεν εχω βαλει την πλεξουδα,γιατι εκανε κανα κατοσταρικο.δηλαδή το ρυμουκουμενο δεν εχει φωτα (φλας, στοπ και τα σχετικα)?
-
Φυσικα και εχει.Η ελλειψη πλεξουδας εχει σαν επακολουθο οτι αν καει μια λαμπα της μπαγκαζιερας δεν θα μου το δειξει στον πινακα οργανων.Ετσι τουλαχιστον μου ειχε πει ο υπευθυνος στην A HELLAS.
-
Ο χρήστης makwolf έγραψε:
Φιλε μαρουσιωτη οι Κ2 της hermes χωρανε στο duster, γιατι η ραμπες του αυτοκινητου ειναι πολυ χοντρες. Εγω μονο της thule εχω βρει 180 ευρω η μια και 230 ευρω η αλλη και της dacia στα 160 ευρω. Και ποσο κανουν οι Κ2;Δεν θυμαμαι,τις εχω βαλει εδω και αρκετο καιρο.
-
καλησπέρα και από εμένα. Πρόσφατα ήρθε να προστεθεί στην οικογένεια ένα duster 1.5dci 4x4 sportive. Μόλις ξεπεράσαμε τα 1500 χλμ και μερικές απορίες:
- Λάδια πρώτη φορά πότε αλλάξατε? από την αντιπροσωπεία μου είπαν στα 10000 αλλά σκέφτομαι να αλλάξω τώρα που σύμφωνα με το βιβλιαράκι τελείωσε το στρώσιμο
- Από κατανάλωση πως τα πάτε? Σε μια μικρή διαδρομή που έκανα είχα μέση κατανάλωση 5.6 αλλά εντός πόλης με eco ή χωρίς παίζει στα 6.5-6.8. Δεν με απασχολεί ιδιαίτερα το θέμα καθώς τα άλλα αυτοκίνητα της οικογένειας φλερτάρουν με 10+/100 χλμ αλλά επειδή διαβάζω για κάτω από 6 από μερικούς να δούμε τι γίνεται και αν θυμάστε στην αρχή τι γινόταν με το θέμα.
- Σε ανηφόρες με πρώτη και κατηφόρες με όπισθεν αφήνοντας το φρένο, το αυτοκίνητο σε βοηθάει - δεν κινείται για 1-2 δευτερόλεπτα(hill start assist). Αυτό είναι πακέτο με την 4κίνηση? Στην αντιπροσωπεία δεν μου είπαν κάτι και το τεστ ντραιβ δεν θυμάμαι να το κάνει αυτό αλλά δεν νομίζω να είναι πρόβλημα του δικού μου
Και από εντυπώσεις από το λίγο χωματόδρομο που έχει πατήσει νομίζω την δουλειά του θα την κάνει. Το ταξίδι φαίνεται άνετο - θα πάμε τώρα που στώσαμε και κάπου πιο μακρυά να έχουμε καλύτερη άποψη . Προτημήθηκε έναντι του jimny καθώς με τέλη και βενζίνες νομίζω θα βγει αρκετά φτηνότερο σε ένα βάθος χρόνου, λόγω χώρων και νομίζω μεγαλύτερης ικανότητας να κάνει άνετα ταξίδια σε σχέση με ένα jimny.
Αυτά για αρχή..
-
Γεια σου iason1907! Αλλαγη λαδιων η DACIA οντως λεει στα 10.000 χλμ. δεν υπαρχει λογως να μην τους ακουσουμε. Καταναλωση μια χαρα ειναι οι τιμες που αναφερεις. Και εγω μικτα εχω 6.2 χωρις να κεινω το αμαξι καθημερινα, με eco μονο στην Αθηνα και 4χ4 μονο εκτος δρομου η με βρεγμενο οδοστρωμα. Κατω απο 6 πετυχαινω μονο στην εθνικη. Hill assist, ευτυχως που το εθεσες το θεμα γιατι και γω ειχα αυτην την απορια με το αμαξι μου και μου ειπαν απο την αντιπροσωπεια οτι απο δω και περα η REANULT θα το βαζει σε ολα της τα αμαξια χωρις να το αναφερει. Φαντασου αφου ειχα αγορασει το αμαξι καταλαβαινω οτι εχει hill assist οπως τα πιο ακριβα μοντελα που εκανα test drive πριν καταληξω στο DUSTER. Δεν ηξερα που να το πω και να με πιστεψουν. Και τωρα ερχεσαι και συ με την ιδια ευχαριστη απορια; Μαλλον λενε αληθεια στην αντιπροσωπεια. Στο χωμα το DUSTER ειναι παρα πολυ καλο και στο ταξιδι πολυ ανετο με καλο τραβηγμα. Καλο σε ολα και οικονομικο αυτοκινητο
-
Καλημέρα φίλοι. Κάπου μπερδεύτηκα. Σε εμένα έχουν πει (αλλά και ο υπολογιστής ταξιδίου δείχνει για αλλαγή λαδιών και service )κάθε 20000 χλμ. Προσωπικά βέβαια την πρώτη αλλαγή λαδιών την έκανα σε εξουσιοδοτημένο στα 14000 χλμ ενώ την επόμενη που προβλέπεται μετά από 20000 χλμ. πάλι πιο σύντομα θεωρώ πως θα την κάνω (δηλ. πριν τα 34000 και κάπου στα 30000). Τώρα όσον αφορά την ευχάριστη παρατήρηση σου iason1907 αλλά και εσένα makwolf επιβεβαιώνω πως το έχω δει και εγώ δίχως βέβαια να έχω μπει στον κόπο να το ορίσω ως Hill assist. Πράγματι όμως όταν εκκινώ σε ανηφόρα διαπιστώνω τα ίδια με εσάς. Υπάρχει ένα χρονικό περιθώριο 2 sec ώστε να κινηθώ προς τα εμπρός, πριν με πάρει πίσω
-
ναι έτσι είναι για τα λάδια. Το κοντέρ λέει 20000 αλλά από την αντιπροσωπεία είπαν να τα αλλάζουμε ανα 10000. Για την πρώτη αλλαγή δεν ξέρω αν πρέπει να κάνουμε κάτι αν και δεν είπαν τίποτα στην αντιπροσωπεία ούτε στο βιβλιαράκι πήρε κάτι το μάτι μου.
Και κάτι λίγο περίεργο, για να δεις την ώρα πρέπει να κάνεις 500 κλικ
-
Φίλε iason1907 την πρώτη αλλαγή την έκανα στα 14000 χλμ και μάλιστα μου είπαν πως το πήγα νωρίς
Επίσης επαναλαμβάνω πως όταν το παρέλαβα από την αντιπροσωπεία, για την πρώτη αλλαγή μου είπαν, στα 20000χλμ ή στον χρόνο. Ότι έρθει πρώτο. Να αναφέρω σε αυτό το σημείο πως το αυτοκίνητο είναι τον εκτο του 2014. Τώρα γιατί σε εσάς λένε αλλαγή λαδιών κάθε 10000 χλμ, δεν μπορώ να το καταλάβω. Για την ιστορία το δικό μου το πήρα από τον Σφακιανάκη. -
Ανα 20000 χιλιομετρα η χρονο προτεινει ο κατασκευαστης. Οτιδηποτε νωριτερα για μενα ειναι περιττο και τσαμπα λεφτα
-
Στα 20.000χλμ η χρονο μου ειπαν και μενα στην αντιπροσωπια, απλα εγω επεμενα και μου ειπαν να το κανω, αν επιμενω, στα 10.000χλμ. Τελικα θα κανω την αλλαγη αρχες Ιουνιου , στους 11 μηνες δηλαδη, πριν αρχιση το καλοκαιρι με τις ψηλες θερμοκρασιες.
-
20000 χλμ για λαδια; μακαρι να υπαρχει σταγονα μεσα. Ρωτα το μηχανικο στο δικο του καθε ποτε τα αλλαζει. Αυτα τα διαστηματα αλλαγης ειναι για λογους διαφημιστικους και μειωσης κοστους που υποσχονται στη διαφημιση.
-
Δεν μπορω να πιστεψω οτι ενα εργοστασιο θα διακιδυνευε την φημη του προτεινοντας κατι που αργα ή γρηγορα θα εστελνε τους πελατες του στα συνεργεια με τους κινητηρες κουρελια.Αρκει φυσικα να χρησιμοποιεις τα λαδια με τις προδιαγραφες που οριζει.
-
στα 17000 απο την πρωτη αλλαγη μια χαρα λαδι εχω στη μεση ειναι
-
Και ο 1.2 TCe με 4x4:
-
καλησπέρα μετά από καιρό!
γράφω για ένα θέμα που προέκυψε ξαφνικά με το duster μου.
Μετά από 68.000 άψογα χιλιόμετρα χωρίς το παραμικρό πρόβλημα σε όλες τις συνθήκες έγινε το εξής:
από σήμερα το πρωί δε δουλεύει το ηλεκτροϋδραυλικό τιμόνι. Για την ακρίβεια δε δουλεύει μόλις ξεκινήσω το αμάξι αλλά μετά από λίγο (2-3 χιλιόμετρα αν είναι κρύο ή 1 χλμ. αν είναι ζεστό) επανέρχεται η λειτουργία του κανονικά. Πήγα και σε ηλεκτρολόγο και στην αντιπροσωπεία, μετρήσαμε αν φορτίζει το δυναμό και την κατάσταση της μπαταρίας κι όλα ΟΚ.
Χθες το πρώτο σύμπτωμα ήταν ότι άναψε το λαμπάκι της μπαταρίας εν κινήσει για λιγότερο από 3 λεπτά κι έσβησε μόνο του.
Στον εγκέφαλο έβγαλε πρόβλημα: υδραυλικό τιμόνι -> δυναμό. Μόλις το σβήσαμε δεν το ξανάβρισκε ως πρόβλημα.Καμία ιδέα; φαντάζομαι δεν υπάρχει ανάλογη εμπειρία (ελπίζω)
Dacia Duster