-
Για σας! Αποκτώ σύντομα το Duster 1.5 dci. μια ερωτηση: απο ποια φιρμα προτεινετε να βαζω πετρελαιο?
(εχω ακουσει καλα λογια για ΕΚΟ).
Εχετε ακουσει για το βιοντιζελ? γνωστος βενζινας μου ειπε οτι πρεπει να βαζω ενα προσθετο στο ρεζερβουαρ για να αποφυγω μυκητιασεις απο το ποσοστο βιοντιζελ που περιεχετε σε ολα τα πετρελαια κινησης?
εσεις τι κανετε σχετικα? -
Με το καλο να το παραλαβεις!!!!
Που μενεις?
-
Ο χρήστης hunter444 έγραψε:
Για σας! Αποκτώ σύντομα το Duster 1.5 dci. μια ερωτηση: απο ποια φιρμα προτεινετε να βαζω πετρελαιο?
(εχω ακουσει καλα λογια για ΕΚΟ).
Εχετε ακουσει για το βιοντιζελ? γνωστος βενζινας μου ειπε οτι πρεπει να βαζω ενα προσθετο στο ρεζερβουαρ για να αποφυγω μυκητιασεις απο το ποσοστο βιοντιζελ που περιεχετε σε ολα τα πετρελαια κινησης?
εσεις τι κανετε σχετικα?Υπερβολικο τον βρισκω τον γνωστο σου.Ολες οι καλες μαρκες βαζουν προσθετα στα π. κινησης.Αν θες βαζε ενα αντιπαγωτικο τον χειμωνα αν μενεις σε περιοχη με εντονο χειμωνα.
-
Στη φωτο με το νέο εσωτερικό βλέπω και στο μπράτσο της πόρτας του οδηγού τα χειριστήρια για όλα τα παράθυρα μπρος-πίσω και με κλείδωμα. Και αντίστοιχα και στον συνοδηγό για το παράθυρο του. Αραγε να έχουν φύγει και από το πίσω μέρος της κονσόλας τα κουμπιά για τα πίσω; Οι καθρέπτες;
Το οδήγησα σήμερα και με προβλημάτισε, καταρχήν ευχάριστα, το περίμενα πολύ χειρότερο τόσο οδηγικά όσο και οπτικά μέσα. Θα ήθελα όμως να είχε τουλάχιστον τα εξής για να σκεφτώ τα κοντά 20Κ που θέλει.
Δίσκους πίσω, Esp standard, cruise control, πλαινούς αερόσακους.Για παράδειγμα το qashqai με όλα αυτά χωρίς την τετρακίνηση, μόνο 2χ4, σε πετρέλαιο 1.5, έρχεται στα ίδια περίπου λεφτά...οπότε είναι σοβαρή η σύγκριση, ειδικά για όσους έχουν προηγούμενη εμπειρία από 4χ4 και ξέρουν ότι το όλο θέμα αν δεν το κάνεις σοβαρά (δηλαδή τουλάχιστον λάστιχα σωστά και παρέα άλλα δυο αμάξια) τότε δεν τη χρειάζεσαι μάλλον την τετρακίνηση, και με τις 2 πας στους χχωματόδρομους και κατεβαίνεις στις παραλίες, και πατημένο χιόνι....
Τι λέτε; εμένα με πρβληματίζει πολύ το αντίστοιχο 4x2 qashqai, μην πω και το juke που βγαίνει στα 17.5, πετρέλαιο πάντα (αν είχει το τελευταίο λίγο παραπάνω χώρους αποθήκευσης θα είχε τελειώσει το θέμα).
-
Μην συγκρινεις ανομοια πραγματα το ενα ειναι 4χ4 το αλλο οχι.Αν δεν εχεις απαιτησεις off παρε το νισσαν.Για οδηγησε το ντατσια σε βρεγμενο ελληνικο δρομο με τον διακοπτη στο auto.Αλλη αισθηση σε σχεση με την δικηνητη λειτουργια.Νομιζω πλαινους αεροσακους εχει.Για τους δισκους δεν καιγομαι και τοσο ποιο οικονομικα μου βγαινουν τα ταμπουρακια.Για το ESP θα συμφωνησω μαζι σου.Εδω το δινουν μαζι με το asr στα 700ευρω και οχι χωρια.Για off με το παραμικρο θα σπιναρεις αν παρεις 4χ2 θα παιρνεις φορα να περασεις ενα φαινομενικα απλο περασμα.Τωρα αν επιλεγεις πατημενους και απλους χωματοδρομους και ενα επιβατικο πηγαινει.Ενα λευκο ντατσια 4χ4 με αποσυρση και esp θα σου βγει στα 19500 με μεταλλικο χρωμα στα 19950.Καπου εχει ειπωθει οτι θα ερθει και 4χ2 ντατσια diesel.
-
Το βενζινοκίνητο ντάστερ πωλείται αυτή τη στιγμή σε προσφορά 3780 ευρώ λιγότερα!! Duster Laureate 4X4 1.6 105hp με €13.770 από 17.550!!! http://www.dacia.gr/default.asp?pid=102
Φανταστείτε τι κώτσοι έπεσαν αυτοί που αγόρασαν το αμάξι αυτό πριν από ένα δύο μήνες,,...
Φαντάζομαι πως αυτό συνέβη λόγω των τεράστιων τελών κυκλοφορίας που έχει το βενζινοκίνητο και πλέον δεν τσουλάει... Το δε ντίζελ μη νομίζετε πως δεν θα έχει την ίδια πορεία. Είναι πανάκριβο για τέτοιο αμάξι με τέτοια ποιότητα και τεχνολογία 30ετίας,. Η μεγάλη προσφορά δείχνει και το τεράστιο περιθώριο κέρδους της αντιπροσωπείας που πουλάει τα αμάξια αυτά για χρυσάφι.
Σε λίγο θα κλαίνε πολλοί τα λεφτά τους γιατί και το ντίζελ δεν θα αργήσει να πωλείται μέχρι 15 χιλιάρικα.... Και δεν θα μιλήσω καθόλου για μεταπωλητικές αξίες,,,
-
Τους προηγούμενους μήνες είχαν και άλλες 2 εκδόσεις προσφορές: η 4χ2 Laureate και η 4χ4 Ambiance. Περίπου 1.500 euro.
Τώρα έχει μόνο η Laureate 4χ4 και μόνο για συγκεκριμένα κομμάτια -2.500.Περι κώτσων σε οποιαδήποτε εταιρεία έτσι είναι. Η αγορά αυτοκινήτου είναι χρηματιστήριο και οι προσφορές αλλάζουν διαρκώς. Αλλοι μπορεί να κερδίσουν άλλοι να χάσουν. Οποιοι βρουν την καταλληλη στιγμή είναι τυχεροί.
Δεν νομίζω ότι αγοράζει κάποιος dacia για τη μεταπωλητική του αξία. Απλά κάποιοι που καλύπτει τις ανάγκες τους.
Οσο για τις μεταπωλητικές αξίες έχουν ξεφτυλιστεί σε όλα τα μοντέλα εν μέσω κρίσης οπότε ελάχιστο νόημα έχει γενικότερα να το συζητάμε αυτό το διάστημα.
-
Έτσι όπως έχουν μειωθεί οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων είναι φυσιολογικό να υπάρχουν εκπτώσεις και προσφορές που ως επι τον πλείστον αφορούν αυτοκίνητα στοκ. Οι κεντρικές αντιπροσωπείες προσπαθούν να 'διώξουν' αυτοκίνητα. Μάλλον όμως στην προσπάθεια μένουν.
Πέρασα σήμερα από 3 αντιπροσωπείες (διαφορετικών κατασκευαστών).
Η κατάσταση είναι μάλλον απελπιστική. Ίχνος πελάτη, νέκρα εντελώς.Οπότε λογικό είναι και το Duster να βγει σε προσφορά. Και καλά κάνουν.
Αφού έχουν το περιθώριο να μειώσουν τιμές, καλά κάνουν. -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Τους προηγούμενους μήνες είχαν και άλλες 2 εκδόσεις προσφορές: η 4χ2 Laureate και η 4χ4 Ambiance. Περίπου 1.500 euro.
Τώρα έχει μόνο η Laureate 4χ4 και μόνο για συγκεκριμένα κομμάτια -2.500.Περι κώτσων σε οποιαδήποτε εταιρεία έτσι είναι. Η αγορά αυτοκινήτου είναι χρηματιστήριο και οι προσφορές αλλάζουν διαρκώς. Αλλοι μπορεί να κερδίσουν άλλοι να χάσουν. Οποιοι βρουν την καταλληλη στιγμή είναι τυχεροί.
Δεν νομίζω ότι αγοράζει κάποιος dacia για τη μεταπωλητική του αξία. Απλά κάποιοι που καλύπτει τις ανάγκες τους.
Οσο για τις μεταπωλητικές αξίες έχουν ξεφτυλιστεί σε όλα τα μοντέλα εν μέσω κρίσης οπότε ελάχιστο νόημα έχει γενικότερα να το συζητάμε αυτό το διάστημα.
Αναπόφευκτα όταν μία εταιρία πουλάει ένα αμάξι πάνω από 20.000 ευρώ όπως το ντίζελ, τότε και η μεταπωλητική αξία παίζει μεγάλο ρόλο στην αγορά ειδικά στις κρίσιμες οικονομικές συγκυρίες που βρίσκεται ειδικά η χώρα μας. Εάν το ντάστερ είχε τιμές LADA ναι θα συμφωνούσα μαζί σου πως το παίρνεις χωρίς να ενδιαφέρεσαι πόσο θα το πουλήσεις αργότερα. Το ντάστερ είναι άκρως υπερτιμημένο σαν αυτοκίνητο και χρειάζεται άμεσα μία μείωση της τιμής 40%. Και από τις προσφορές της εταιρίας που φτάνουν τα 4 χιλιάρικα, αυτό από μόνο του δείχνει και το τεράστιο κέρδος που προσπαθεί να αποσπάσει η εταιρία η οποία θα έπρεπε να σεβαστεί και τους δύσκολους καιρούς που αντιμετωπίζουμε αλλά δεν το κάνει και προτιμάει να λειτουργεί σε επίπεδα αισχροκέρδειας χωρίς να είναι η μοναδική φυσικά. Απλά είδε η εταιρία πως ο Έλληνας τσίμπησε αρχικά λόγω της αγάπης του για την τετρακίνηση αλλά έπεσαν μετά και τα δολοφονικά τέλη κυκλοφορίας που έριξαν τις πωλήσεις και αναγκαστικά γίνονται και οι προσφορές οι οποίες σε κάθε περίπτωση δείχνουν επαναλαμβάνω και το πόσο ακριβότερα του κανονικού και με πόσο μεγάλο περιθώριο κέρδους πουλάει η εταιρία τα αμάξια αυτά,. Αν είναι μάγκες στην Ρενώ - Ντάτσια να μας πούνε πόσο αγοράζουν ένα ντάστερ ντίζελ και πόσο το πουλάνε στους πελάτες τους με πόσο κέρδος. Εγώ υπολογίζω το κέρδος στο 50% της τελικής τιμής και μιλάμε καθαρά για αισχροκέρδεια συνεπώς.
-
Πάντως με ένα γρήγορο ψάξιμο δεν βλέπω να έχουν τόσο μεγάλη απαξίωση όσο περιγράφεις.
Αυτοκίνητα 1 και 2 χρόνων με 2-3.000 euro φθηνότερα από την αρχική τους τιμή δεν το λες και μεγάλη απαξίωση.
Τα 1.6 πχ παίζουν μεταχειρισμένα στα 11.000 και τα diesel στα 18.000.
Μάλλον το αντίθετο.Μείωση τιμής 40%? Σιγά μην το δίνουν και τζάμπα. Εγώ τα 13-14.000 για ένα 1.6 τα βρίσκω λογικότατη τιμή. Το diesel αν ίσχυε μια προσφορά στα 1.000-1.500 euro θα θεωρούσα επίσης ότι είναι σε άψογη τιμή. Αλλά επειδή το diesel τραβάει ακόμη προσφορά δεν υπάρχει. Και λογικό είναι κάθε φίρμα να περιορίζει τις προσφορές και να προσπαθεί να πετύχει μεγιστοποίηση του κέρδους όταν ένα προιόν τραβάει.
Και αν το duster είναι υπερτιμημένο το Jimny ή ακόμη περισσότερο το Terios τι είναι; Η οι προσφορές του Terios τώρα που σπρώχνουν τα τελευταία κομμάτια δεν ρίχνουν απίστευτα τη μεταπωλητική του αξία;
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Πάντως με ένα γρήγορο ψάξιμο δεν βλέπω να έχουν τόσο μεγάλη απαξίωση όσο περιγράφεις.
Αυτοκίνητα 1 και 2 χρόνων με 2-3.000 euro φθηνότερα από την αρχική τους τιμή δεν το λες και μεγάλη απαξίωση.
Τα 1.6 πχ παίζουν μεταχειρισμένα στα 11.000 και τα diesel στα 18.000.
Μάλλον το αντίθετο.Μείωση τιμής 40%? Σιγά μην το δίνουν και τζάμπα. Εγώ τα 13-14.000 για ένα 1.6 τα βρίσκω λογικότατη τιμή. Το diesel αν ίσχυε μια προσφορά στα 1.000-1.500 euro θα θεωρούσα επίσης ότι είναι σε άψογη τιμή. Αλλά επειδή το diesel τραβάει ακόμη προσφορά δεν υπάρχει. Και λογικό είναι κάθε φίρμα να περιορίζει τις προσφορές και να προσπαθεί να πετύχει μεγιστοποίηση του κέρδους όταν ένα προιόν τραβάει.
Και αν το duster είναι υπερτιμημένο το Jimny ή ακόμη περισσότερο το Terios τι είναι; Η οι προσφορές του Terios τώρα που σπρώχνουν τα τελευταία κομμάτια δεν ρίχνουν απίστευτα τη μεταπωλητική του αξία;
Το Τέριος κατασκευάζεται αποκλειστικά στην Ιαπωνία. Αυτό συνεπάγεται πως το κόστος παραγωγής του είναι και πάνω από 10 φορές υψηλότερο από το ντάστερ. Οι μισθοί στην Ιαπωνία είναι 20 φορές μεγαλύτεροι από την Ρουμανία, υπάρχει συνεπώς σύγκριση; Επίσης έχεις δει τις προσφορές που κάνει η Σουζούκι στα Gran Vitara? Φθηνότερα από το ντάστερ είναι και δεν υπάρχει καν σύγκριση με τα ντάστερ σε όλους τους τομείς. Εγώ δεν είπα να πουλάνε τσάμπα τα ντάστερ αλλά το βενζινοκίνητο δεν θα έπρεπε να κοστίζει πάνω από 13 χιλιάρικα ενώ το ντίζελ το πολύ 15. Αυτές είναι λογικές τιμές για το προϊόν αυτό.
-
Παρέλαβα το duster πριν από λίγες ημέρες. Πρώτες εντυπώσεις θετικές.
Αρνητικες μικρολεπτομέρειες: το καπακι ρεζερβουαρ ανοιγει με το κλειδι, οταν αναβεις φλασ αναβοσβηνει στο ταμπλο και το αριστερο και δεξι βελακι ταυτοχρονα. Αληθεια σε όλους σας ετσι είναι?
Εχει βαλει καποιος θερμομετρο με ενδειξη εξωτ.θερμοκρασιας? (από που πέρασε τον αισθητηρα?) -
Καλοτάξιδο!
-
Καλοτάξιδο hunter444. Δε γράφεις πόσα πλήρωσες και τι δώρα πείρες;
Για να μαθαίνουμε και εμείς που ετοιμαζόμαστε να παραγγείλουμε. -
Μια και πιάσαμε την κουβέντα με προσφορές, τιμές κ.ο.κ και με αφορμή την άποψη ενός φίλου που έγραφε νωρίτερα ότι το duster θα έπρεπε να πωλείται φθηνότερο (τόσο το diesel όσο και η βενζίνη) είπα να κάνω μια βόλτα σε Ευρωπαϊκές χώρες. Δε μιλάω για Βαλκάνια, αλλά για 'γείτονες' της Ε.Ε σε καλύτερη οικονομική κατάσταση από το Ελλάντα.
Αν μπορεί κάποιος ας εξηγήσει τη διαφορά. Παραθέτω σάιτς Ιταλίας και Γαλλίας. Στη δεύτερη στήλη (σε κάθε σάιτ) είναι το diesel και πάει μέχρι κάτω για λεπτομέρειες σε εξοπλισμό.
Ιταλία
http://www.dacia.it/gamma-dacia/duster/ ... EC111_ESPAΓαλλία
http://www.dacia.fr/gamme-dacia/duster/ ... EC111_FRANΕλπίζω να βγαίνει άκρη. Πάντως και οι δυο αντιπροσωπείες είναι εναρμονισμένες στις τιμές με μικρές αποκλίσεις.
-
να υποθεσω πως τα 20 χιλιαρικα που κανει το καλο τετρακινητο diesel(για Ελλαδα), ειναι χωρις την αποσυρση;
παντως τα 18.000 που θελουν οι Ιταλοι ειναι μια πιο ανεκτη τιμη.
παρεπιπτοντως γιατι οι ρυποι βγαινουν 137 εναντι 145 σε’ μας; οχι τιποτ’ αλλο αλλα περναει και σε αλλη κλιμακα για τα τελη κυκλοφοριας.... -
Ο ιταλος θελει 18100 + pack look 700ευρω + radio cd mp3 350 + κανονικη ρεζερβα 70ευρω δηλαδη 19250.Το αντιστοιχο δηλαδη που ερχεται στην ελλαδα.Το αυτοκινητο edmond θα σου στοιχισει 20χιλιαρικα+μεταλλικο χρωμα 450 +εξοδα μεταβιβασης 450 +esp asr 700νομιζω (οι ιταλοι το δινουν πολυ φθηνοτερα) -την αποσυρση 1440ευρω.Τωρα αν το παρεις ασπρο και χωρις esp γλιτωνεις ενα 1200.
-
-
Πολυ ωραιο φιλε kosmasmak αν και δεν ξερω αν μπορεις να παραγγειλεις χωρις να σε βαρεσει εγκεφαλικο.Για ελλλαδα χρεωνει shipping 115 ευρω.Μπορει να κανω και καποιο λαθος.Εχει παραγγεiλει καποιος με bank transfer????Η με καποιον αλλο τροπο???
-
http://www.newsbeast.gr/world/arthro/33 ... -to-metro/
Μην το δοκιμασει κανεις σας, εδω!
Dacia Duster