-
Είναι το πρώτο μου post και θα ήθελα να την άποψη σας στην εξής ερώτηση: Μπορεί κάποιος που διαθέτει 12.000 με 14.000 ευρώ(από τα οποία τα μισα σε δόσεις..) να αγοράσει κάποιο πραγματικά αξιόλογο αυτοκίνητο καινούργιο(οι επιλογές εδω ειναι λίγες) ή μεταχειρισμένο(σε πολυ καλή κατάσταση όμως); Οι προϋποθέσεις ειναι:
1)Να είναι ενδιαφέρων οδηγηκα, να εχω αίσθηση και πληροφόρηση απο το δρόμο και ειδικά απο το τιμονι, και ολα αυτα χωρίς να κοπανάει κουραστικά...
2)να εχει αξιοπρεπείς χώρους για οδηγο 1,85 και για αποσκευές 2 ατόμων, θα ήθελα να ειναι 4θεσεο, με εξερεση ισως και 2θεσιο..
3) θέλω να είναι 3θυρο, δεν θελω κάμπριο, έκτος αν ειναι πια τοσο καλο, θα προτιμούσα να μην ειναι πολυ μεγάλο σε μηκος
4)Να εχει αποδεκτή αξιοπιστία και λογικό κόστος χρήσης.
Θα με ενδιέφεραν πολύ οι απόψεις κάποιων που έχουν οδηγήσει ή ακομα καλύτερα ζησει μαζι με αυτά και να είναι αυτη τη στιγμή στις τιμές των δυνατοτήτων μου. Οποιαδήποτε άποψη είναι ευπρόσδεκτη..Να πω οτι εχω γνώσεις γενικά για το αυτοκίνητό, αυτη τη στιγμή εχω ενα παλιό αλλά τίμιο swift gti.
-
Είναι το πρώτο μου post και θα ήθελα να την άποψη σας στην εξής ερώτηση: Μπορεί κάποιος που διαθέτει 12.000 με 14.000 ευρώ(από τα οποία τα μισα σε δόσεις..) να αγοράσει κάποιο πραγματικά αξιόλογο αυτοκίνητο καινούργιο(οι επιλογές εδω ειναι λίγες) ή μεταχειρισμένο(σε πολυ καλή κατάσταση όμως); Οι προϋποθέσεις ειναι:
1)Να είναι ενδιαφέρων οδηγηκα, να εχω αίσθηση και πληροφόρηση απο το δρόμο και ειδικά απο το τιμονι, και ολα αυτα χωρίς να κοπανάει κουραστικά...
2)να εχει αξιοπρεπείς χώρους για οδηγο 1,85 και για αποσκευές 2 ατόμων, θα ήθελα να ειναι 4θεσεο, με εξερεση ισως και 2θεσιο..
3) θέλω να είναι 3θυρο, δεν θελω κάμπριο, έκτος αν ειναι πια τοσο καλο, θα προτιμούσα να μην ειναι πολυ μεγάλο σε μηκος
4)Να εχει αποδεκτή αξιοπιστία και λογικό κόστος χρήσης.
Θα με ενδιέφεραν πολύ οι απόψεις κάποιων που έχουν οδηγήσει ή ακομα καλύτερα ζησει μαζι με αυτά και να είναι αυτη τη στιγμή στις τιμές των δυνατοτήτων μου. Οποιαδήποτε άποψη είναι ευπρόσδεκτη..Να πω οτι εχω γνώσεις γενικά για το αυτοκίνητό, αυτη τη στιγμή εχω ενα παλιό αλλά τίμιο swift gti.
-
Κατ' αρχάς καλως όρισες.
Πρέπει πρώτα απ' όλα να ξεκαθαρίσεις αν θέλεις καινούριο ή μεταχειρισμένο. Στα μεταχειρισμένα οι επιλογές είναι πολλές αλλά είναι πιο επίφοβα, συν του ότι η αίσθηση του καινούριου είναι ασύγκριτη.
Αν μιλήσουμε για καινούρια, οι επιλογές σου όπως τις βλέπω είναι οι εξής (αναφέροντας και αίσθηση τιμονιού καθώς το έθεσες πολύ ψηλά στις προτεραιότητές σου):
Citroen C2 VTS - Βασική τιμή 12.300 €. Μικρό, γρήγορο, παιχνιδιάρικο αλλά στριμωγμένο (δεν σε πειράζει αφού το θέλεις για 2 άτομα) και σύμφωνα με φίλο συμφορουμίστα που το έχει (QSis) όχι και πολύ αξιόπιστο. Βέβαια, όπως σε όλα τα αυτοκίνητα, είναι θέμα τύχης αν θα σου βγει λεμόνι ή όχι. Υστερεί επίσης στην αίσθηση του τιμονιού.
Fiat Punto T-Jet - Βασική τιμή 14.920 € αλλά πρέπει να 'τρέχει' ακόμα έκπτωση που το φέρνει κάτω από τα 14.000. Ροπάτο μοτέρ, όμορφη σχεδίαση, καλή οδική συμπεριφορά. Το ESP δεν βγαίνει off όμως ενώ δεν επιτρέπει πολύ παιχνιδι όπως κάποια άλλα συστήματα ευστάθειας. Μέτρια αίσθηση τιμονιού.
Ford Fiesta 1.6 - Βασική τιμή 15,012 €, λίγο πιο πάνω από το όριο σου αλλά αν μπορείς τα αξίζει. Πολύ καλή οδική συμπεριφορά και φουτουριστικό σχέδιο. Δυνατός κινητήρας και απενεργοποιούμενο ESP. Δεν έχει χτυπητά μειονεκτήματα. Κορυφαίο τιμόνι.
Kia Pro Ceed - Βασική τιμή 13,050 € το 1.4 και 15,250 € το 1.6. Αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας από όλα τα υπόλοιπα και άρα μεγαλυτέρων χώρων και πιο στιβαρού πατήματος στον δρόμο. Πολύ τίμιο για την τιμή του, με αξιοπρεπέις επιδόσεις στα 1400 και πολύ καλές στα 1600. Ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω αλλά σχετικά αδιάφορο τιμόνι. Αξιόπιστο και με 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.
Mazda 2 1.5 - Βασική τιμή 14,140 €. Ψυχωμένο μοτέρ (αν και μοιραία υπολοίπεται έναντι των πολύ πιο δυνατών 1600αριών της λίστας), πολύ χαμηλό βάρος και πολύ ρυθμίσιμη συμπεριφορά με ακριβές μπροστινό και συμμετοχική ουρά. Μαζί με τα Fiest και Swift το πιο σπορ στημένο αν και με μεγάλους τροχούς γίνεται αρκετά σκληρό. Κορυφαίο τιμόνι, όχι τόσο κορυφαία φρένα. Σαν κλασικό Mazda, ίσως το πιο αξιόπιστο από όλα.
Κατά την ταπεινή μου άποψη αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα οδηγικά αυτοκίνητα σε αυτά τα λεφτά. Αν σε ενδιαφέρει η άνεση και η χώροι τότε το μεγαλύτερο Κia μοιάζει μονόδρομος. Αν θέλεις να κάνει υποχωρήσεις για χάρη του σπορ στησίματος θα πρέπει να κοιτάξεις ανάμεσα στα Ford και Mazda. Τo Fiat παραμένει πολύ καλή all around επιλογή αλλό λιγότερο σπορ από τα προαναφερθέντα ενώ το Citroen μοιραία μένει πίσω από τους νεότερους σπορτίφ αντιπάλους του όμως προσφέρεται σε πολύ καλή τιμή ενώ το μοτέρ του ψηλά ξυρίζει. Οδήγησέ τα όλα και διάλεξε αυτό που σου αρέσει.
ΥΓ: Δυστυχώς λόγω της αυξημένης τους τιμής έμειναν εκτός λίστας τα κορυφαία Swift Sport (15,465) και Twingo RS (16,951) τα οποία και είναι τα πιο σπορ και συμμετοχικά μικρά. Αξίζει να κάνεις μια βόλτα στις εν λόγω αντιπροσωπείες όμως και να ρωτήσεις μήπως και 'παίζει' καμία γερή έκπτωση. Ειδικά για το Twingo κάτι τέτοιο έχω ακούσει.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
εντελως ακυρα τα c2 VTS, (ειδικα) pro ceed και punto.... καμια σχεση με αυτα που θελει ο παλικαρος...Για εξήγησέ μας φωστήρα μου γιατί είναι εντελώς άκυρα; Μήπως δεν είναι 4θέσια (αν και 2θέσια ακόμα συζητάει), μήπως δεν χωράνε οδηγό 1.85 με συνοδηγό και τις αποσκευές ενός ταξιδίου; Ή μήπως δεν είναι ενδιαφέροντα οδηγικά (κυρίως το C2, το Pro Ceed όχι τόσο);
-
Το ότι είσαι ινδιάνος φαίνεται από την προσφώνηση... κατάλαβες 'αρχηγέ των χαζών του χωριού';
Όσο για το αν είναι ενδιαφέρον οδηγικά το C2 ασε να το αποφασίσει το παλικάρι αφού το οδηγήσει. Πάντως σε αυτά τα λεφτά (κάτω από 13 χιλιάρικα) δεν υπάρχει τίποτα πιο οδηγοκεντρικό και γρήγορο σε καινούριο.
-
Ο χρήστης (Α)θανάσης έγραψε:
To Cruze το είπαμε?Είπε ότι θέλει driver's car. Που να μη ήθελε ενδιαφέρον οδηγικά αυτοκίνητο δηλαδή... κανένα Jimny θα του προτείναμε...
ΥΓ: Πλακίτσα κάνω... μην αρπαχτείς.
-
Ο χρήστης pittas έγραψε:
Σταματησα να διαβαζω το παρων τοπικ απο το σημειο που καποιος φιλος χαρακτηρισε το c2 , οδηγικα ενδιαφερον αυτοκινητο
Ηταν σαν να ακουω αλεφαντο να λεει 'ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ'Στο C2 VTS αναφερόμουν. Δεν είναι και Saxo VTS αλλά στην τιμή του δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι πιο ενδιαφέρον οδηγικά. Τα πάντα όλα... Alefas speaking...
Με 12Κ-14Κ τι αξίζει αυτη τη στιγμή;