Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Zαντες αλουμινιου η σιδερενιες ;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Zαντες αλουμινιου η σιδερενιες ;
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    10
    956
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mag-ma last edited by

      Καταλαβαινω οτι οι ζαντες αλουμινιου ειναι πιο εμφανισιμες, λιγο πιο ελαφριες αντε και κρυωνουν πιο γρηγορα τα δισκοφρενα.Σπανε ομως πιο ευκολα και δεν επιδιορθωνονται και ειναι και πολυ πιο ακριβες.Τελικα αξιζει να τις προτιμησουμε ειδικα στους γεματους λακουβες δρομους που εχουμε ;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mag-ma last edited by

        Καταλαβαινω οτι οι ζαντες αλουμινιου ειναι πιο εμφανισιμες, λιγο πιο ελαφριες αντε και κρυωνουν πιο γρηγορα τα δισκοφρενα.Σπανε ομως πιο ευκολα και δεν επιδιορθωνονται και ειναι και πολυ πιο ακριβες.Τελικα αξιζει να τις προτιμησουμε ειδικα στους γεματους λακουβες δρομους που εχουμε ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimitris_klmt last edited by

          Το ξερω πως αυτο πυ θα πω μπορει να ειναι βλακεια , αλλα πραγματικα το εχω απορια εδω και καιρο. Οι ζαντεσ alloy τι ακριβως ειναι?? σιδερο , αλουμινιο, ή τι αλλο??? και αν αξιζει να δωσεισ χρηματα για αυτεσ..???

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης Dimitris_Klmt έγραψε:
            Το ξερω πως αυτο πυ θα πω μπορει να ειναι βλακεια , αλλα πραγματικα το εχω απορια εδω και καιρο. Οι ζαντεσ alloy τι ακριβως ειναι?? σιδερο , αλουμινιο, ή τι αλλο??? και αν αξιζει να δωσεισ χρηματα για αυτεσ..???

            Aπο αλόη!!(σύμφωνα με skai!! )

            Κράμα αλουμινιου είναι,σκέτο το αλουμίνιο δεν είναι αρκετά σκληρό.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimitris_klmt last edited by

              Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

              Το ξερω πως αυτο πυ θα πω μπορει να ειναι βλακεια , αλλα πραγματικα το εχω απορια εδω και καιρο. Οι ζαντεσ alloy τι ακριβως ειναι?? σιδερο , αλουμινιο, ή τι αλλο??? και αν αξιζει να δωσεισ χρηματα για αυτεσ..???

              Aπο αλόη!!(σύμφωνα με skai!! )

              Κράμα αλουμινιου είναι,σκέτο το αλουμίνιο δεν είναι αρκετά σκληρό.

              συμφερει να δωσω 450 για 4 ζάντες?? δλδ γαρτζουνιουνται ευκολα?? κρατανε θερμοκρασιεσ??
              και με τησ λακουβεσ αντεχουν ?? `η σε 1 χρονιο θα θελουνε και αλλα χρματα?
              ευχαριστω

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                touring-the-m3-1-6 last edited by

                Αλουμινίου....το σίδερο στα χιόνια!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 8
                • G
                  gakost last edited by

                  Αυτές που έχει επικρατήσει να λέγονται αλουμινίου θεωρητικά βελτιώνουν την οδική συμπεριφορα (στην πραξη μάλλον δεν θα καταλάβεις και τίποτα) και αν διαλέξεις ωραίο σχεδιο βελτιώνουν εντυπωσιακά την εμφάνιση του αυτοκινήτου. Απο θέμα αντοχής οι σιδερένιες είναι πολύ παραπανω αντοχής στα στραβωματα απο λακούβες.επίσης αν γρατσουνισεις αλουμινίου θέλει επισκευή στις σίδερενιες το πολύ πολύ να αλλαξείς καπάκι (τασι) το οποίο στα σχεδια τις αντιπροσωπειας ειναι εξωφρενικά ακριβά βέβαια. Επίσης ανστραβωσεις σιδερενια που στραβωνει δύσκολα στα παλιατζιδικα βρίσκεις τζάμπα οτι θέλεις. Επίσης να ξέρεις οτι πολλοί πάνε σε παραπανω ίντσες για α να ενισχυσουν το οποπτικο αποτέλεσμα αλλά ο κανόνας είναι όσο ποιο πολλές ίντσες τόσο πιο ακριβά τα λάστιχα όταν χρειαστείς να τα αλλαξεις

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Δεν είναι όλες οι αλουμινίου ίδιες. Ούτε σε κράμα ούτε σε αντοχές (κράμα και τρόπος κατασκευής, πχ σφυρήλατες είναι πιο ανθεκτικές και ελαφριές) ούτε σε βάρος. Για αυτό και η μεγάλη ποικιλία σε τιμές (όταν είναι δικαιολογημένη).
                    Οι αλουμινίου ανάλογα και με το κράμα σπάνε ή ραγίζουν πιο εύκολα εκεί που η σιδερένια απλά στραβώνει συνήθως αντιστρεπτά.
                    Η βασική ιδέα είναι να βάλεις αλουμινίου που είναι ελαφρότερη ώστε να ελαττώνει το μη αναρτώμενο βάρος που παίζει ρόλο σε οδική συμπεριφορά, φρένα, άνεση, κατανάλωση και επιδόσεις. Όμως προσοχή, μερικές φορές δεν είναι πιο ελαφριά!!
                    Επειδή συνήθως αγοράζοντας αλουμινίου τις παίρνεις μεγαλύτερες εκτός από το βασικό του να χωράνε όλα σωστά και με σωστό όφσετ κλπ και πέραν του επιπλέον κόστους ζάντας και ελαστικών καταλήγεις με τροχό πιο ευαίσθητο (και η ζάντα και το λάστιχο) και όχι μόνο πιο βαρύ αλλά και με πολύ περισσότερο βάρος συγκεντρωμένο στην περιφέρεια..... κοινώς πάπαλα. Στην πράξη οι περισσότεροι για τη μούρη το κάνουν και δεν σκέφτονται τίποτα άλλο....
                    Συμπέρασμα προσεκτική μελέτη και αποφυγή υπερβολών.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      astronautis last edited by

                      Ανατρέχοντας όλες τις σελίδες του νήματος έχω καταλάβει τα κατωθι... Παρακαλώ όποιον γνωστικό να επιβεβαιώσει την κατανόηση μου ή να φωνάξει σε ότι έχω λάθος.

                      1. Οι αλουμινίου υποτίθεται ότι υποβοηθούν στον καλύτερο αερισμό των δισκόφρενων (αλλά κάπου αλλού εδώ μέσα νομίζω ότι διάβασα κάτι σχετικά με το πώς κατευθύνουν τον αέρα ) Επίσης έχει σημασία να έχουν το σωστό σχεδιασμό (π.χ. πολλες λεπτές ακτίνες)
                      2. Οι αλουμινίου θέλουν προσοχή σε στενές επαφές με πεζοδρόμια αλλιώς γρατζουνιούνται (αυτό το βεβαιώνω και εγώ μετά από 14 χρόνια με το Ατος)
                      3. Οι σιδερένιες είναι πιο ανθεκτικές σε χτυπήματα και λακούβες (τώρα βέβαια γιατί τα περισσότερα τζιποειδή φοράνε αλουμινιου είναι άλλη κουβέντα)
                      4. Οι σιδερένιες πρέπει να μένουν ακάλυπτες χωρίς τάσια γιατί δεν βοηθάνε στην ψύξη των φρένων
                        Από εδώ και πέρα αρχίζω να χάνω τη μπάλα...
                      5. Οι αλουμινιου μπορεί να είναι κατά κανονα ελαφρύτερες για την ίδια διάσταση αλλά
                        α. ο μέσος Έλληνας θα βάλει ένα νούμερο μεγαλύτερες, οπότε παίζεται η διαφορά βάρους
                        β. ακόμη και για το μικρότερο βάρος, ενδέχεται η κατανομή να είναι διαφορετική, με λιγότερο βάρος συγκεντρωμένο στο κέντρο. Αυτό με τη σειρά του μπορεί να έχει δυσμενείς επιπτώσεις στο φρενάρισμα και στην επιτάχυνση. Στις στροφές???
                      6. Έχει σημασία να μην εξέχει η ζάντα από το ελαστικό αλλά το ανάποδο, ώστε να μην καταπονείται ζάντα στα πεζορδόμια (σε σχέση με το #2)

                      Βοηθάτε , πνίγομαι...
                      α. Τι είναι αυτό με το offset? Έχει σχέση με το ελαστικό?
                      β. Πώς ορίζεται το 'καλό' κράμα? Υπάρχει κάποια τυποποίηση, κάποια νούμερα που μας λένε τις προδιαγραφές της ζάντας? Μην μου πείτε ότι έχει σχέση με την τιμή! Εννοώ ότι το ακριβό δεν σημαίνει αυταπόδεικτα και καλή ποιότητα, γιατί μπορεί απλά να έχεις πέσει σε ακριβό έμπορο
                      γ. Υπάρχουν συγκακριμένες μάρκες που μπορούμε κατά τεκμήριο να πούμε ότι είναι υψηλών προδιαγραφών?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • 2
                        21-quadra last edited by

                        Ο χρήστης astronautis έγραψε:

                        Βοηθάτε , πνίγομαι...
                        α. Τι είναι αυτό με το offset? Έχει σχέση με το ελαστικό?
                        β. Πώς ορίζεται το 'καλό' κράμα? Υπάρχει κάποια τυποποίηση, κάποια νούμερα που μας λένε τις προδιαγραφές της ζάντας? Μην μου πείτε ότι έχει σχέση με την τιμή! Εννοώ ότι το ακριβό δεν σημαίνει αυταπόδεικτα και καλή ποιότητα, γιατί μπορεί απλά να έχεις πέσει σε ακριβό έμπορο
                        γ. Υπάρχουν συγκακριμένες μάρκες που μπορούμε κατά τεκμήριο να πούμε ότι είναι υψηλών προδιαγραφών?

                        Eδώ για το offset
                        https://www.google.gr/search?q=offset+r ... 80&bih=898

                        Για το κράμα δεν θα βρείς τίποτα, υπάρχουν καλές με καλό κράμα, κακές με φτηνό κράμα που στραβώνουν πρίν πέσουν στη λακκούβα, υπάρχουν ακριβές σφυρήλατες, υπάρχουν μαγνησίου που αντέχουν και στραβώνουν δύσκολα, υπάρχουν διαιρούμενες αλουμινίου, διαιρούμενες διμεταλλικές με αλουμίνιο αφαλό και μαγνήσιο στεφάνι, και extreme από ανθρακονήματα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • A
                          astronautis last edited by

                          Υπάρχουν μάρκες που κατά τεκμήριο τις εμπιστεύεσαι ότι θα έχουν καλό κράμα?
                          Υπάρχουν καποια χαραστηριστικά νούμερα βάσει ISO που να χαρακτηρίζουν τη ζάντα. Δεν αναφέρομαι στις διαστάσεις, αλλά στην ποιότητα, την αντοχή, κλπ)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr