-
Όπως και ο τίτλος, ενδιαφέρομαι για αγορά μεταχειρισμένου (για 2ο αυτοκίνητο).
Η αλήθεια είναι ότι εξετάζω την πιθανότητα μιας υπέρβασης δηλ. να φέρω από εξωτερικό μια citroen c6 αλλά αφενός η πλειονότητα των προσφερομένων είναι, εκπληκτικά μεν, diesel δε αυτοκίνητα, αφετέρου η διαδικασία είναι μάλλον πολύπλοκη.
Εν προκειμένω στο θέμα μας, έχω εντοπίσει αρκετά peugeot 407, 1800cc, του 2004-2005, με τιμές μέχρι 12000, και θα ήθελα γνώμες από κατόχους σχετικά με αξιοπιστία και βλάβες.
Επίσης, γνώμες σχετικά με το εάν η αγορά μεταχειρισμένου γαλλικού ή ιταλικού αυτοκινήτου μεγάλου κυβισμού που απαξιώνονται συντομώτερα από αντίστοιχα γερμανικά (όχι μόνο στα 1800cc του 407, αλλά και με μεγαλύτερους κινητήρες όπως το citroen c6, ή η alfa 166 ή ακόμα και η thesis-που βέβαια στην Ελλάδα σπανίζουν αλλά στο εξωτερικό προσφέρονται σε ελκυστικές τιμές), συμφέρει... (ή τελικά το όποιο όφελος το πληρώνει κανείς σε ανταλλακτικά και χρόνο για τα συνεργεία...)
-
Όπως και ο τίτλος, ενδιαφέρομαι για αγορά μεταχειρισμένου (για 2ο αυτοκίνητο).
Η αλήθεια είναι ότι εξετάζω την πιθανότητα μιας υπέρβασης δηλ. να φέρω από εξωτερικό μια citroen c6 αλλά αφενός η πλειονότητα των προσφερομένων είναι, εκπληκτικά μεν, diesel δε αυτοκίνητα, αφετέρου η διαδικασία είναι μάλλον πολύπλοκη.
Εν προκειμένω στο θέμα μας, έχω εντοπίσει αρκετά peugeot 407, 1800cc, του 2004-2005, με τιμές μέχρι 12000, και θα ήθελα γνώμες από κατόχους σχετικά με αξιοπιστία και βλάβες.
Επίσης, γνώμες σχετικά με το εάν η αγορά μεταχειρισμένου γαλλικού ή ιταλικού αυτοκινήτου μεγάλου κυβισμού που απαξιώνονται συντομώτερα από αντίστοιχα γερμανικά (όχι μόνο στα 1800cc του 407, αλλά και με μεγαλύτερους κινητήρες όπως το citroen c6, ή η alfa 166 ή ακόμα και η thesis-που βέβαια στην Ελλάδα σπανίζουν αλλά στο εξωτερικό προσφέρονται σε ελκυστικές τιμές), συμφέρει... (ή τελικά το όποιο όφελος το πληρώνει κανείς σε ανταλλακτικά και χρόνο για τα συνεργεία...)
Αγορά μεταχειρισμένου Peugeot 407