-
Καλησπέρα και συγνώμη για την άμεση ερώτηση σαν 1ο ποστ. Το ερώτημα σχετίζεται με λάδια, άσχετα απο τις σάλτσες..
Έχω ένα Toyota Corolla sedan 1400cc έτους 2001 (To facelift). Πριν κανά 8μηνο του έκανα σοβαρό συμμάζεμα 500 ευρώ για να είναι πιο ανθρώπινο καθώς έτριζε σαν μαούνα. Έκτοτε, ξεκίνησε μια σειρά απο προβλήματα. Χρονολογικά,
Το λάδι που χρησιμοποιώ ανέκαθεν ήταν 10/40
-
Έκαψε αισθητήρα Λ , τον αντικατέστησα.
-
Άλλαξα τα μπουζί που είχαν φθαρεί λόγω κακού αισθητήρα
-
Το αμάξι ξεκίνησε να καίει λάδια. Γύρω στο 1 λίτρο ανά 6.000 χλμ. Σημειώστε οτι πιο πριν δεν ξέμμενε ούτε στις 15.000, παρότι έκανα τακτικά σέρβις
-
Άρχισαν να τα τινάζουν ένας ένας οι πολλαπλασιαστές, ως τώρα έχω αλλάξει 3/4 .
-
Σταδιακά το λάδι που καίει αυξάνεται. Πλέον σήμερα καίει έυκολα 1 λίτρο ανά 1.000 χλμ
-
*Πολύ περίεργο, μετά απο 1 μήνα ακινησίας τσέκαρα λάδια και δε βρήκα τίποτα μέσα! Δεν υπήρχε κανένα σημάδι στο δρόμο που το είχα παρκάρει, ούτε και στη μηχανή απο κάτω..
-
Φέτος, 1 χρόνο μετά ξαναέκαψε αισθητήρα Λ... Ο μηχανικός λέει οτι εφόσον καίει λάδια θα συνεχίσει να τον καίει. Και μετά θα μαυρίζουν τα μπουζί, και θα χαλάει τους πολλαπλασιαστές, και έπειτα θα χαλάνε τα μπουζί, και θα καίει περισσότερο ΄λάδι , Κ. ο. Κ.
Το αμάξι πέρα απο λίγες γραντζουνιές δεν έχει τρακάρει ποτέ.. έχει μόνο 265.000 χλμ και ως πρόσφατα δεν είχε ζητήσει τίποτα.. Είναι λογικά τα παραπάνω? Ή μήπως πρέπει να το πάω για παλιοσίδερα?
Για την ώρα το κουνάω χωρίς αισθητήρα και παρατηρώ απλά λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση και απώλεια ισχύος μετά τα 70χλμ/ωρα ειδικά αν είναι λίγο ανηφόρα.. Δεν ξέρω αν αξίζει να δώσω άλλα χρήματα..
-
-
Δεν παιρνουν ολα τα αμαξια φιλτρο λαδιου με μεταλλικο περίβλημα .
υγ: Και δεν εχουν εμφανη βαλβιδα οπως της chrysler (που δειχνει το βιντεο απο πανω)
Υπαρχουν και θηκες για φιλτρα λαδιου χωρις εμφανη βαλβιδα .
Κατάλαβα τι εννοείς και επειδή στην 116i-E87 το χάρτινο αυτό φίλτρο το άλλαζα μόνος μου πρέπει να είναι κάτω στην βάση της θήκης (2:10, στο πράσινο δακτυλίδι μάλλον)
-
Δεν παιρνουν ολα τα αμαξια φιλτρο λαδιου με μεταλλικο περίβλημα .
υγ: Και δεν εχουν εμφανη βαλβιδα οπως της chrysler (που δειχνει το βιντεο απο πανω)
Υπαρχουν και θηκες για φιλτρα λαδιου χωρις εμφανη βαλβιδα .
Κατάλαβα τι εννοείς και επειδή στην 116i-E87 το χάρτινο αυτό φίλτρο το άλλαζα μόνος μου πρέπει να είναι κάτω στην βάση της θήκης (2:10, στο πράσινο δακτυλίδι μάλλον)
-
Δεν παιρνουν ολα τα αμαξια φιλτρο λαδιου με μεταλλικο περίβλημα .
υγ: Και δεν εχουν εμφανη βαλβιδα οπως της chrysler (που δειχνει το βιντεο απο πανω)
Υπαρχουν και θηκες για φιλτρα λαδιου χωρις εμφανη βαλβιδα .
Κατάλαβα τι εννοείς και επειδή στην 116i-E87 το χάρτινο αυτό φίλτρο το άλλαζα μόνος μου πρέπει να είναι κάτω στην βάση της θήκης (2:10, στο πράσινο δακτυλίδι μάλλον)
-
Δεν παιρνουν ολα τα αμαξια φιλτρο λαδιου με μεταλλικο περίβλημα .
υγ: Και δεν εχουν εμφανη βαλβιδα οπως της chrysler (που δειχνει το βιντεο απο πανω)
Υπαρχουν και θηκες για φιλτρα λαδιου χωρις εμφανη βαλβιδα .
Κατάλαβα τι εννοείς και επειδή στην 116i-E87 το χάρτινο αυτό φίλτρο το άλλαζα μόνος μου πρέπει να είναι κάτω στην βάση της θήκης (2:10, στο πράσινο δακτυλίδι μάλλον)
-
21 Quadra wrote:
alexandros.K wrote:
Αυτος ο τυπος φιλτρου λαδιου , εχει καποια βαλβιδα απο αυτες ?
https://crw-autoteile.de/el/mann-filter-oelfilter-hu-7020-z-oil-filter
https://www.mister-auto.co.uk/oil-filter/bolk/bol-fh022z/
Τα Mann έχουν και τις τρείς βαλβίδες, για να τις δείς πρέπει να κόψεις το μεταλλικό στοιχείο, το τενεκεδάκι για να τις δείς, εδώ δείχνεις μόνο το χασρτί του φίλτρου, αν έχεις ανοίξει με τα χεράκια σου ένα φίλτρο δεν θα είχες ερωτήσεις ή απορίες αυτού του τύπου.
Δεν ρωταω για τα φιλτρα που εχουν μεταλλικό περίβλημα οπως αυτο εδω
Ρωταω για φιλτρα που ειναι μονο 'χαρτινα' , σαν αυτα που εδειξα παραπανω και μπαινουν σε 'φωλια' . Δλδ σε ειδική θήκη για το φιλτρο
https://www.euantallaktika.gr/exartimata-katalog/thiki_toy_filtroy_ladioy-10572/opel/insignia
Δεν παιρνουν ολα τα αμαξια φιλτρο λαδιου με μεταλλικο περίβλημα .
υγ: Και δεν εχουν εμφανη βαλβιδα οπως της chrysler (που δειχνει το βιντεο απο πανω)
Υπαρχουν και θηκες για φιλτρα λαδιου χωρις εμφανη βαλβιδα .
Οι βαλβίδες αυτές είναι απαραίτητες για την λειτουργία του φίλτρου, τώρα σε άλλα αυτοκίνητα που παίρνουν μόνο φιλτρόχαρτο υπάρχουν στο εσωτερικό του housing και δεν φαίνονται, και σε άλλα η μια βαλβίδα από τις τρείς είναι τύπου σιφών που δημιουργείται από την σχεδίαση του συστήματος υποδοχής του φίλτρου.
Για να δείς πως το έχει σκεφτεί ο κάθε κατασκευαστής το σύστημα φίλτρου που δέχεται ανταλλακτικό φιλτρόχαρτο πρέπει να βρείς το μηχανολογικό σχέδιο του εκάστοτρε κινητήρα σε τομή.
-
21 Quadra wrote:
alexandros.K wrote:
Αυτος ο τυπος φιλτρου λαδιου , εχει καποια βαλβιδα απο αυτες ?
https://crw-autoteile.de/el/mann-filter-oelfilter-hu-7020-z-oil-filter
https://www.mister-auto.co.uk/oil-filter/bolk/bol-fh022z/
Τα Mann έχουν και τις τρείς βαλβίδες, για να τις δείς πρέπει να κόψεις το μεταλλικό στοιχείο, το τενεκεδάκι για να τις δείς, εδώ δείχνεις μόνο το χασρτί του φίλτρου, αν έχεις ανοίξει με τα χεράκια σου ένα φίλτρο δεν θα είχες ερωτήσεις ή απορίες αυτού του τύπου.
Δεν ρωταω για τα φιλτρα που εχουν μεταλλικό περίβλημα οπως αυτο εδω
Ρωταω για φιλτρα που ειναι μονο 'χαρτινα' , σαν αυτα που εδειξα παραπανω και μπαινουν σε 'φωλια' . Δλδ σε ειδική θήκη για το φιλτρο
https://www.euantallaktika.gr/exartimata-katalog/thiki_toy_filtroy_ladioy-10572/opel/insignia
Δεν παιρνουν ολα τα αμαξια φιλτρο λαδιου με μεταλλικο περίβλημα .
υγ: Και δεν εχουν εμφανη βαλβιδα οπως της chrysler (που δειχνει το βιντεο απο πανω)
Υπαρχουν και θηκες για φιλτρα λαδιου χωρις εμφανη βαλβιδα .
Οι βαλβίδες αυτές είναι απαραίτητες για την λειτουργία του φίλτρου, τώρα σε άλλα αυτοκίνητα που παίρνουν μόνο φιλτρόχαρτο υπάρχουν στο εσωτερικό του housing και δεν φαίνονται, και σε άλλα η μια βαλβίδα από τις τρείς είναι τύπου σιφών που δημιουργείται από την σχεδίαση του συστήματος υποδοχής του φίλτρου.
Για να δείς πως το έχει σκεφτεί ο κάθε κατασκευαστής το σύστημα φίλτρου που δέχεται ανταλλακτικό φιλτρόχαρτο πρέπει να βρείς το μηχανολογικό σχέδιο του εκάστοτρε κινητήρα σε τομή.
-
21 Quadra wrote:
alexandros.K wrote:
Αυτος ο τυπος φιλτρου λαδιου , εχει καποια βαλβιδα απο αυτες ?
https://crw-autoteile.de/el/mann-filter-oelfilter-hu-7020-z-oil-filter
https://www.mister-auto.co.uk/oil-filter/bolk/bol-fh022z/
Τα Mann έχουν και τις τρείς βαλβίδες, για να τις δείς πρέπει να κόψεις το μεταλλικό στοιχείο, το τενεκεδάκι για να τις δείς, εδώ δείχνεις μόνο το χασρτί του φίλτρου, αν έχεις ανοίξει με τα χεράκια σου ένα φίλτρο δεν θα είχες ερωτήσεις ή απορίες αυτού του τύπου.
Δεν ρωταω για τα φιλτρα που εχουν μεταλλικό περίβλημα οπως αυτο εδω
Ρωταω για φιλτρα που ειναι μονο 'χαρτινα' , σαν αυτα που εδειξα παραπανω και μπαινουν σε 'φωλια' . Δλδ σε ειδική θήκη για το φιλτρο
https://www.euantallaktika.gr/exartimata-katalog/thiki_toy_filtroy_ladioy-10572/opel/insignia
Δεν παιρνουν ολα τα αμαξια φιλτρο λαδιου με μεταλλικο περίβλημα .
υγ: Και δεν εχουν εμφανη βαλβιδα οπως της chrysler (που δειχνει το βιντεο απο πανω)
Υπαρχουν και θηκες για φιλτρα λαδιου χωρις εμφανη βαλβιδα .
Οι βαλβίδες αυτές είναι απαραίτητες για την λειτουργία του φίλτρου, τώρα σε άλλα αυτοκίνητα που παίρνουν μόνο φιλτρόχαρτο υπάρχουν στο εσωτερικό του housing και δεν φαίνονται, και σε άλλα η μια βαλβίδα από τις τρείς είναι τύπου σιφών που δημιουργείται από την σχεδίαση του συστήματος υποδοχής του φίλτρου.
Για να δείς πως το έχει σκεφτεί ο κάθε κατασκευαστής το σύστημα φίλτρου που δέχεται ανταλλακτικό φιλτρόχαρτο πρέπει να βρείς το μηχανολογικό σχέδιο του εκάστοτρε κινητήρα σε τομή.
-
21 Quadra wrote:
alexandros.K wrote:
Αυτος ο τυπος φιλτρου λαδιου , εχει καποια βαλβιδα απο αυτες ?
https://crw-autoteile.de/el/mann-filter-oelfilter-hu-7020-z-oil-filter
https://www.mister-auto.co.uk/oil-filter/bolk/bol-fh022z/
Τα Mann έχουν και τις τρείς βαλβίδες, για να τις δείς πρέπει να κόψεις το μεταλλικό στοιχείο, το τενεκεδάκι για να τις δείς, εδώ δείχνεις μόνο το χασρτί του φίλτρου, αν έχεις ανοίξει με τα χεράκια σου ένα φίλτρο δεν θα είχες ερωτήσεις ή απορίες αυτού του τύπου.
Δεν ρωταω για τα φιλτρα που εχουν μεταλλικό περίβλημα οπως αυτο εδω
Ρωταω για φιλτρα που ειναι μονο 'χαρτινα' , σαν αυτα που εδειξα παραπανω και μπαινουν σε 'φωλια' . Δλδ σε ειδική θήκη για το φιλτρο
https://www.euantallaktika.gr/exartimata-katalog/thiki_toy_filtroy_ladioy-10572/opel/insignia
Δεν παιρνουν ολα τα αμαξια φιλτρο λαδιου με μεταλλικο περίβλημα .
υγ: Και δεν εχουν εμφανη βαλβιδα οπως της chrysler (που δειχνει το βιντεο απο πανω)
Υπαρχουν και θηκες για φιλτρα λαδιου χωρις εμφανη βαλβιδα .
Οι βαλβίδες αυτές είναι απαραίτητες για την λειτουργία του φίλτρου, τώρα σε άλλα αυτοκίνητα που παίρνουν μόνο φιλτρόχαρτο υπάρχουν στο εσωτερικό του housing και δεν φαίνονται, και σε άλλα η μια βαλβίδα από τις τρείς είναι τύπου σιφών που δημιουργείται από την σχεδίαση του συστήματος υποδοχής του φίλτρου.
Για να δείς πως το έχει σκεφτεί ο κάθε κατασκευαστής το σύστημα φίλτρου που δέχεται ανταλλακτικό φιλτρόχαρτο πρέπει να βρείς το μηχανολογικό σχέδιο του εκάστοτρε κινητήρα σε τομή.
-
Χαιρετώ την όμορφη παρέα.Κάτοχος κι εγώ ενός Auris 1.33 του 2010 στα 140.000 km.Είχε φτάσει να μου καίει 500ml λάδι ανά 1000 km. Από λάδια του έβαζα 5w -30 Valvoline.Αφού το έψαξα , έπεσα στο σχετικό εδώ θέμα κι αποφάσισα να δοκιμάσω τη συμβουλή του sphinxgr , τον οποίο ευχαριστώ θερμά !! (κι όλους τους υπολοίπους για τις πολύτιμες συμβουλές τους και παρατηρήσεις ). Λοιπόν , για να μην πολυλογώ... Ακολούθησα κατά γράμμα τις οδηγίες , έβαλα το Xado anticarbon spray , στη συνέχεια το έσκισα οδηγώντας ένα εικοσάλεπτο περίπου στις 4.500 -5.500 στροφές , κατόπιν έβαλα Liqui Moly engine flush , δούλεψε 15 λεπτά στο ρελαντί κι ύστερα αλλαγή λαδιών και φίλτρου (έβαλα Eneos Premium Hyper S 5W-30 + πρόσθετο λαδιού carlube ) . Το αποτέλεσμα υπήρξε θεαματικό. Το αμάξι 'ανέπνευσε' , άλλαξε 'πνευμόνι' , μπορώ να πω! Κι εξηγούμαι: Ήσυχη λειτουργία κινητήρα , ανεβάζει γρήγορα στροφές , ροπιάζει πιο εύκολα , δεν 'διστάζει' στις μεγάλες κι απότομες ανηφόρες που κινούμαι συχνά και γενικότερα , είμαι ενθουσιασμένος !! Εννοείται πως έχω ήδη συμπληρώσει 750 km και δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι ! Σκέφτομαι , μου το συνέστησε κι ο μάστορας που τυγχάνει φίλος , να ξαναβάλω xado , αφού συμπληρώσω 5.000 km και στο εξής αλλαγές λαδιών ανά 5.000 -6.000 km ( πριν έκανα ανά 7.500 ) και προληπτική χρήση xado ανά διετία, περίπου δηλ. ανά 25.000 -30.000 km. Ευχαριστώ και πάλι όλους !! (Ξέχασα να πω πως, αν και δεν έχω κάνει σχετικές μετρήσεις , νομίζω πως έπεσε επίσης αισθητά και η κατανάλωση βενζίνης .)
-
Ανακεφαλαιώνοντας και για να μην ειμαστε εκτος θεματος
Τα χαρτινα φιλτρα λαδιου, δεν εχουν καμια βαλβιδα τα ιδια , ετσι?
-
Τι συμμάζεμα του εκανες? Εννοεις στο μοτερ ? Πες μας ακριβως
-
Ανακεφαλαιώνοντας, τα χάρτινα που είναι σε κλειστά μεταλλικά κουτιά, έχουν τις βαλβίδες τους εσωτερικά, και όταν έρθεις η ώρα της αλλαγής τους πετιούνται, είναι δηλαδή όλο το φίλτρο () χαρτόφιλτρο, βαλβίδες, μεταλλικό περίβλημα ) μιας χρήσης, τα άλλα που μόνο το χαρτί είναι αννταλλακτικό έχουν ξεχωριστές βαλβίδες στο housing του φίλτρου και δεν αλλάζονται, όσες βγαίνουν καθαρίζονται και επανατοποθετούνται μαζί με το ανταλλακτικό φιλτρόχαρτο, σε άλλα housing βγαίνουν όλες σε άλλα μόνο η μία.
Το μεγαλύτερο ποσοστό των αυτοκινήτων έχουν φίλτρα λαδιού μιας χρήσης και η παρατήρηση ότι πρέπει να βάζουμε πάντα το γνήσιο φίλτρο που λέει ο κατασκευαστής ( μάρκα /τύπο / κωδικό ) αφορά τα φίλτρα λαδιού μιας χρήσης λόγω του ότι δεν μπορούμε να ελέγξουμε το περιεχόμενο και την ποιότητα του φίλτρου.
Eδώ έχει πολλά τέστ για διάφορα φίλτρα
https://www.youtube.com/results?search_query=oil+filter+tests+comparison
-
Ανακεφαλαιώνοντας, τα χάρτινα που είναι σε κλειστά μεταλλικά κουτιά, έχουν τις βαλβίδες τους εσωτερικά, και όταν έρθεις η ώρα της αλλαγής τους πετιούνται, είναι δηλαδή όλο το φίλτρο () χαρτόφιλτρο, βαλβίδες, μεταλλικό περίβλημα ) μιας χρήσης
Αυτο το ηξερα και το εγραψες και παραπανω για τους 3 τυπους βαλβιδων που εχουν μεσα τους
, τα άλλα που μόνο το χαρτί είναι αννταλλακτικό έχουν ξεχωριστές βαλβίδες στο housing του φίλτρου και δεν αλλάζονται, όσες βγαίνουν καθαρίζονται και επανατοποθετούνται μαζί με το ανταλλακτικό φιλτρόχαρτο, σε άλλα housing βγαίνουν όλες σε άλλα μόνο η μία.
Αυτο ρωταγα εξ αρχης. Αν τα χαρτινα εχουν βαλβιδες τα ιδια (μεσα τους). Καταλήγουμε οτι Δεν εχουν (τις βαλβιδες τις εχει ο κινητηρας του αυτοκινητου)
Το μεγαλύτερο ποσοστό των αυτοκινήτων έχουν φίλτρα λαδιού μιας χρήσης και η παρατήρηση ότι πρέπει να βάζουμε πάντα το γνήσιο φίλτρο που λέει ο κατασκευαστής ( μάρκα /τύπο / κωδικό ) αφορά τα φίλτρα λαδιού μιας χρήσης λόγω του ότι δεν μπορούμε να ελέγξουμε το περιεχόμενο και την ποιότητα του φίλτρου.
Συμφωνω. Αλλά μου κανει εντύπωση το εξης. Υπαρχουν αυτοκινητα πλεον με φιλτρα λαδιου που δεν ειναι μιας χρησης?
-
Ανακεφαλαιώνοντας, τα χάρτινα που είναι σε κλειστά μεταλλικά κουτιά, έχουν τις βαλβίδες τους εσωτερικά, και όταν έρθεις η ώρα της αλλαγής τους πετιούνται, είναι δηλαδή όλο το φίλτρο () χαρτόφιλτρο, βαλβίδες, μεταλλικό περίβλημα ) μιας χρήσης
Αυτο το ηξερα και το εγραψες και παραπανω για τους 3 τυπους βαλβιδων που εχουν μεσα τους
, τα άλλα που μόνο το χαρτί είναι αννταλλακτικό έχουν ξεχωριστές βαλβίδες στο housing του φίλτρου και δεν αλλάζονται, όσες βγαίνουν καθαρίζονται και επανατοποθετούνται μαζί με το ανταλλακτικό φιλτρόχαρτο, σε άλλα housing βγαίνουν όλες σε άλλα μόνο η μία.
Αυτο ρωταγα εξ αρχης. Αν τα χαρτινα εχουν βαλβιδες τα ιδια (μεσα τους). Καταλήγουμε οτι Δεν εχουν (τις βαλβιδες τις εχει ο κινητηρας του αυτοκινητου)
Το μεγαλύτερο ποσοστό των αυτοκινήτων έχουν φίλτρα λαδιού μιας χρήσης και η παρατήρηση ότι πρέπει να βάζουμε πάντα το γνήσιο φίλτρο που λέει ο κατασκευαστής ( μάρκα /τύπο / κωδικό ) αφορά τα φίλτρα λαδιού μιας χρήσης λόγω του ότι δεν μπορούμε να ελέγξουμε το περιεχόμενο και την ποιότητα του φίλτρου.
Συμφωνω. Αλλά μου κανει εντύπωση το εξης. Υπαρχουν αυτοκινητα πλεον με φιλτρα λαδιου που δεν ειναι μιας χρησης?
-
Μιας που μιλατε για φιλτρα.Γιατι ενας κατασκευαστης βαζει μικροτερο φιλτρο λαδιου σε σχεση με το προκατοχο κινητηρα?Μιλω για M111vs M271, σημαντικα μικροτερο στον δευτερο.
Υ.Γ. Σχεδον ιδιο υψος, Ιδια εσωτερικη διαμετρο(22mm), εξωτερικη διαμετρο 62vs46mm.
-
Μηπως το μικρο δεν εχει τις βαλβιδες που λεγαμε?
-
... Αλλά μου κανει εντύπωση το εξης. Υπαρχουν αυτοκινητα πλεον με φιλτρα λαδιου που δεν ειναι μιας χρησης?
Φυσικά και υπάρxουν (π.χ. BMW) που δεν είναι **όλο το φίλτρο **(χαρτόφιλτρο, βαλβίδες, μεταλλικό περίβλημα ) μιας χρήσης.
-
... Αλλά μου κανει εντύπωση το εξης. Υπαρχουν αυτοκινητα πλεον με φιλτρα λαδιου που δεν ειναι μιας χρησης?
Φυσικά και υπάρxουν (π.χ. BMW) που δεν είναι **όλο το φίλτρο **(χαρτόφιλτρο, βαλβίδες, μεταλλικό περίβλημα ) μιας χρήσης.
-
... Αλλά μου κανει εντύπωση το εξης. Υπαρχουν αυτοκινητα πλεον με φιλτρα λαδιου που δεν ειναι μιας χρησης?
Φυσικά και υπάρxουν (π.χ. BMW) που δεν είναι **όλο το φίλτρο **(χαρτόφιλτρο, βαλβίδες, μεταλλικό περίβλημα ) μιας χρήσης.
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]