Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    • 1
    • 2
    • 232
    • 233
    • 234
    • 235
    • 236
    • 444
    • 445
    • 234 / 445
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    67
    8886
    202084
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giorgos3924 last edited by

      Δεν έχω καθόλου λάδι σπίτι. Είχα ένα W5 από τα lidl αλλά μου τέλειωσε.
      Έχω και ένα μονόλιτρο μπουκάλι από βενζινάδικο της bp που είχα πάρει πριν 2-3 χρόνια.
      Να πάω στο συνεργείο και να γεμίσω το μονόλιτρο και να συνεχίσω τις αλλαγές με το δικό του λάδι
      ή να πάρω κάνα 5λιτρο για να χω και στην επόμενη αλλαγή;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giorgos3924 last edited by

        Έχω ακούσει για castrol και amsoil είναι πολύ καλά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giorgos3924 last edited by

          Αυτό πάλι τί φάση είναι;
          http://www.enpo.eu/contents_gr.asp?id=183

          Το βρήκα από εδώ
          http://www.hyundai.gr/App_Upload/files/ ... yundai.pdf

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            ggab last edited by

            Ο χρήστης drdino έγραψε:
            Αποκλείεται, το κατά GGAB ευαγγέλιο λέει πως αυτά είναι για άλλους κατασκευαστές.

            Με εξεθεσες ανεπανορθωτα
            Σε κάποιους κατασκευαστές είναι κανόνας και κάποιοι το γράφουν για να είναι καλυμμενοι σε κάθε περίπτωση.. .
            Στη hyundai δεν ισχύει κάτι τέτοιο στην πράξη

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              ggab last edited by

              Ο χρήστης giorgos3924 έγραψε:
              Ε ναι αν το δείς από την μερια ποσοστού τότε ναι, 50% είναι μεγάλη διαφορά.
              Απλά μου κανε εντύπωση γιατί στο φορουμ είδα κάποιους με κατανάλωση 1λ /1000χλμ να τη θεωρούν σημαντική
              και στο βιβλιαράκι της hyundai να λένε πως είναι φυσιολογικό.
              Τώρα εγώ άλλαξα συνεργείο εδώ και μερικούς μήνες. Είναι η 2η φορά που αλλάζω λάδια σ αυτό το συνεργείο δηλαδή.
              Αυτή τη φορά πρέπει να μου βαλε 15-40 αν θυμάμαι καλά.
              Τώρα σίγουρα θα χρειαστώ να συμπληρώσω καμια 300-400 ml για τις επόμενες 2500 - 3000 μέχρι την επόμενη αλλαγή.
              Να πάω στο συνεργείο να βάλω το ίδιο λάδι, να πάρω κάνα μπουκαλάκι ενός λίτρου 15-40 να συμπληρώσω ή να
              πάρω κάνα 5λιτρο να έχω και στην επόμενη αλλαγή;

              Η αντιπροσωπία τί μάρκα και τύπο βάζει;

              Μην βάζεις 15/40 γιατί ίσως πάρεις τα υδραυλικα ωστηρια στο χέρι.. .
              Επι χρόνια έβαζαν 10/40 και τελευταία το γύρισαν σε 10/30
              Από εμένα 10/40και αλλαγές κάθε 5000χλμ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • bathan
                bathan last edited by

                Ο χρήστης giorgos3924 έγραψε:
                Έχω ακούσει για castrol και amsoil είναι πολύ καλά.

                Αυτό πάλι τί φάση είναι;
                http://www.enpo.eu/contents_gr.asp?id=183

                Το βρήκα από εδώ
                http://www.hyundai.gr/App_Upload/files/ ... yundai.pdf

                Και τα Castrol και τα Αmsoil και τα Eneos είναι πολύ καλά λάδια, Το θέμα είναι να βρεις το πιο κατάλληλο για το αυτοκίνητό σου

                Αυτά που βάζει η Hyundai στα εξουσιοδοτημενα συνεργεία είναι της Eneos και είναι πολύ καλά

                Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giorgos3924 last edited by

                  Στη θεσσαλονίκη πού μπορώ να ψάξω για τα eneos 10w40?
                  αφού αυτά βάζει η hyundai νομίζω αξίζει να τα δοκιμάσω έναντι των ότι να ναι 15w40 που μου βάζουν
                  στα συνεργεία.
                  Σίγουρα θα τα προτιμήσω στην επόμενη αλλαγή αλλά μέχρι τότε μπορώ να προσθέσω από αυτά κάνα μισόλιτρο
                  στο αυτοκίνητο;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    madwalker last edited by

                    Η κλασσική ιστορία πάλι! Κάποια αυτοκίνητα γράφει το manual ότι καίνε τόσα ml ανα 1000χλμ άρα το να σου καίει είναι ΟΚ. Ναι αλλά αυτά τα αυτοκίνητα έχουν χαμηλό ιξώδες συνήθως 0w-20 0w-30 κλπ. Οταν έχεις μάθει να μην συπληρώνεις ποτέ λάδι όπως και γω για παράδειγμα και ξαφνικά μπεις στη διαδικασία να είσαι με ένα λίτρο στο πορτ-μπαγκαζ όσο να'ναι σε ξενίζει όλο αυτό και φυσικά να μιλάμε για 10w-15w40.

                    Ο χρήστης Madwalker έγραψε:

                    Στη θεσσαλονίκη πού μπορώ να ψάξω για τα eneos 10w40?
                    αφού αυτά βάζει η hyundai νομίζω αξίζει να τα δοκιμάσω έναντι των ότι να ναι 15w40 που μου βάζουν
                    στα συνεργεία.
                    Σίγουρα θα τα προτιμήσω στην επόμενη αλλαγή αλλά μέχρι τότε μπορώ να προσθέσω από αυτά κάνα μισόλιτρο
                    στο αυτοκίνητο;

                    Αυτοί είναι οι εξουσιοδοτημένοι.http://www.enpo.eu/network_gr.asp?id=104&nomos=13
                    Τα 10w40 να προτιμήσεις για να μην έχεις αλλού προβλήματα. Τα Eneos 10w40 έχουν γύρω στα 8-9 ευρώ.
                    Υπάρχουν και τα Valvoline Maxlife 10w40 που όπως λένε όσοι τα έχουν βάλει είδαν μείωση κατανάλωσης λαδιού.
                    Tα Αmsoil, RedLine κλπ είναι ακριβά και δεν αξίζει για αλλαγές στα 5000χλμ και τη μίξη με άλλο λάδι καλύτερα να την αποφύγεις αν και στην ανάγκη μιά μικρή ποσότητα δε θα έχεις πρόβλημα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nickolas last edited by

                      Τι να το κάνω να μην μου καίει το λάδι όταν αυτό δεν φτάνει εκεί που πρέπει?
                      Μόνο ένας λόγος υπάρχει να πάει κανείς σε πιο χοντρό λάδι. Να μην έχει την πίεση λαδιού που πρέπει. Είτε καίει είτε δεν καίει λάδια. Σε αυτήν την περίπτωσή ήδη ο κινητήρας έχει φάει τα ψωμιά του και όσο αντέξει.
                      Προσωπικά, αν το manual αναφέρει το 5W-20 (κατά βάση ημισυνθετικά) θα έβαζα ένα 0W-20 (κατά βάση 'συνθετικά') που καλύπτει τα ACEA/API ή ό,τι ζητάει από προδιαγραφές. Είναι πιο σταθερά στις υψηλές θερμοκρασίες οπότε δε θα έχεις πρόβλημα ούτε στο σκίσιμο. Αυτό έχει ένα ρίσκο βέβαια. Το πιο ασφαλές είναι κατά γράμμα αυτό που λέει το βιβλίο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        ggab last edited by

                        εχει φαει τα ψωμια του ο κινητηρας επειδη καιει 300ml λαδι καθε 5Κ χλμ;;;;;
                        γιατι δεν του προτεινεις να βαλει καλυτερα απιονισμενο νερο με μικρη ποσοτητα πυρηνελαιου;;;θα ειναι πιο οικονομικο απο το 0/20......

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nickolas last edited by

                          Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                          εχει φαει τα ψωμια του ο κινητηρας επειδη καιει 300ml λαδι καθε 5Κ χλμ;;;;;
                          γιατι δεν του προτεινεις να βαλει καλυτερα απιονισμενο νερο με μικρη ποσοτητα πυρηνελαιου;;;θα ειναι πιο οικονομικο απο το 0/20......

                          ό,τι θες διαβάζεις. Δεν είπα αυτό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giorgos3924 last edited by

                            Τα χοντρά λάδια δεν υποτίθεται πως αντέχουν περισσότερες πιέσεις και θερμοκρασίες;
                            Ποιά είναι η διαφορά του 15-40 με το 10-40 ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nickolas last edited by

                              Ο χρήστης giorgos3924 έγραψε:
                              Τα χοντρά λάδια δεν υποτίθεται πως αντέχουν περισσότερες πιέσεις και θερμοκρασίες;
                              Ποιά είναι η διαφορά του 15-40 με το 10-40 ?

                              Κρύο το 15-40 είναι πιο χοντρό από το 10-40. Ζεστά είναι παρόμοια με τη διαφορά ότι όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία το 10-40 δε λεπταίνει τόσο πολύ (εξ'ορισμού έχει περισσότερα πρόσθετα μιας και έχει μεγαλύτερο Viscosity Index).
                              Το πιο αντέχει περισσότερες πιέσεις και θερμοκρασίες είναι άλλο θέμα. Ένα 'συνθετικό' 0w-20 μπορεί να μην εξατμίζεται τόσο εύκολα σε υψηλές θερμοκρασίες όπως ένα ημισυνθετικό 15W-40 και μπορεί να προσφέρει μεγαλύτερη προστασία σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες (ας πούμε 140C) όντας πιο σταθερό. Όλα είναι θέμα προδιαγραφών και το ιξώδες (το 10-40 ή 0-20) είναι μόνο μια από τις παραμέτρους.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                trident1971 last edited by

                                Ο χρήστης giorgos3924 έγραψε:
                                Τα χοντρά λάδια δεν υποτίθεται πως αντέχουν περισσότερες πιέσεις και θερμοκρασίες;
                                Ποιά είναι η διαφορά του 15-40 με το 10-40 ?

                                Μπακάλικα, το 1ο νουμερο σου λεει ποσο 'χοντρο'=παχυρρευστο ειναι το λαδι στο ξεκινημα με κρυο κινητηρα, το 2ο νουμερο λεει το ιδιο οταν το λαδι ειναι ζεστο σε θερμοκρασια λειτουργιας. Οσο πιο μεγαλο νουμερο τοσο πιο παχυρρευστο. Ευκολα διαπιστωνεις οτι το 15 πρωινιατικα χειμωνα δε κυκλοφοραει και πολυ ευκολα στον κινητηρα και την ακούει.

                                Να τα παρουμε ενα ενα, καταθετω προσωπικες μου αποψεις:

                                • Κατ' αρχην, κοψε το 15-40. Δεν ειναι τοσο χρεπι με ανοχες το αυτοκινητο σου.
                                • Η καταναλωση λαδιου που περιγραφει ανα 1000 ή 1500 χλμ ειναι εκει για να καλυψει τον κωλο του κατασκευαστη, μια και δεν ξερει αν εσυ σερνεσαι ή το σκιζεις, ή κανεις μονο διαδρομες του ενος χιλιομετρου 10 φορες την ημερα ανα μια ωρα, ή πας μονο ταξιδια των 1000 χλμ με τροχοσπιτο απο πισω κλπ κλπ
                                • Βαλε ενα 10-40 φτηνο, ας πουμε του Lidl, ή κατι αντιστοιχο, εναλλακτικα, δες αν πχ το lidl 10-40 κανει 16€ και ενα Castrol πχ (ή αλλο 10-40 επωνυμο) κανει 20-22, ε δε θα σωθεις με τα 6€ διαφορά, παρε το επωνυμο.
                                • Οτι λαδι και να βαλεις, παρακολουθησε το, να δεις αν το καιει περισσοτερο, λιγοτερο, αν ο κινητηρας ακουγεται αλλιως, αν στροφαρει καλυτερα ή χειροτερα κλπ, και ετσι κανεις τις δοκιμες και κρινεις και το αλλαζεις η το κρατας.
                                • Αλλαζε λαδι μια φορα το χρονο ή στα 7.500, τα 5.000 που περιγραφεις, αμα το αντεχεις οικονομικα ακομα καλυτερα.
                                • ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ, αλλαζουμε και φιλτρο, το οριτζιναλ της Hyundai κανει 4-5€, δικαιολογια κοστους δεν υπαρχει
                                • Καλη η μπροσουρα η διαφημιστικη που βρηκες αλλα μην την παρεις τοις μετρητοις, αναφερεται σε σχετικα συγχρονα μοντελα, πχ, μπορει η βαλβολινη που χρειαζεσαι εσυ με τον μοντελο 2005 να πρεπει να ειναι GL4 και τωρα να βαζουν GL5. Ελεγξε πρωτα τι χρειαζεται το αυτοκινητο σου και αν επιτρεπει να βαλεις κατι αλλο απο αυτο που ελεγε το μανιουαλ. Μερικα μοντελα το επιτρεπουν, μερικα οχι.
                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  ggab last edited by

                                  Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                                  εχει φαει τα ψωμια του ο κινητηρας επειδη καιει 300ml λαδι καθε 5Κ χλμ;;;;;
                                  γιατι δεν του προτεινεις να βαλει καλυτερα απιονισμενο νερο με μικρη ποσοτητα πυρηνελαιου;;;θα ειναι πιο οικονομικο απο το 0/20......

                                  ό,τι θες διαβάζεις. Δεν είπα αυτό.

                                  για πες το με αλλα λογια λοιπον....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    Δεν χρειάζεται να το πει με άλλα λόγια, αρκεί να διαβάζεις αυτό που γράφει.

                                    Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                                    Μόνο ένας λόγος υπάρχει να πάει κανείς σε πιο χοντρό λάδι. Να μην έχει την πίεση λαδιού που πρέπει. Είτε καίει είτε δεν καίει λάδια. Σε αυτήν την περίπτωσή ήδη ο κινητήρας έχει φάει τα ψωμιά του και όσο αντέξει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      giorgos3924 last edited by

                                      Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά!
                                      Θα πάρω ένα 10-40 θα προσθέσω κάνα μισόλιτρο να κάνω 25000 3000 ακόμα και θα βάλω από εκείνο μετά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        theosalas last edited by

                                        Ο χρήστης giorgos3924 έγραψε:
                                        Τα χοντρά λάδια δεν υποτίθεται πως αντέχουν περισσότερες πιέσεις και θερμοκρασίες;
                                        Ποιά είναι η διαφορά του 15-40 με το 10-40 ?

                                        Γιώργο ένα φυλλαδιάκι για μελέτη http://www.enpo.eu/mediaupload/pdf_files/motor_oil_basic_info.pdf

                                        Edit: Ουπς ξέχασα....http://www.bobistheoilguy.com/motor-oil-101/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          giorgos3924 last edited by

                                          Αφού το 15w40 αντέχει μια εξωτερική θερμοκρασία -20 βαθμούς ποιά η διαφορά με το 10w40 όταν στη χώρα μας
                                          και ειδικότερα στη Θεσσαλονίκη η θερμοκρασία πολύ σπάνια να πέφτει κάτω από -5 βαθμούς?
                                          Το 10w40 αντέχει σε -25 βαθμούς. Ποιό το κέρδος;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            ggab last edited by

                                            Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                            Δεν χρειάζεται να το πει με άλλα λόγια, αρκεί να διαβάζεις αυτό που γράφει.

                                            Μόνο ένας λόγος υπάρχει να πάει κανείς σε πιο χοντρό λάδι. Να μην έχει την πίεση λαδιού που πρέπει. Είτε καίει είτε δεν καίει λάδια. Σε αυτήν την περίπτωσή ήδη ο κινητήρας έχει φάει τα ψωμιά του και όσο αντέξει.

                                            Προσωπικά, αν το manual αναφέρει το 5W-20 (κατά βάση ημισυνθετικά) θα έβαζα ένα 0W-20 (κατά βάση 'συνθετικά')

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 232
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 235
                                            • 236
                                            • 444
                                            • 445
                                            • 234 / 445
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr