-
Εγώ λόγω δουλειάς,δεν μπορώ να τα πω απο εδώ,οπότε θα τα πούμε απο κοντά κάποια στιγμή.
-
Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
Ωραίο το ποστ σου αλλά ας μην ξεχνάμε κάτι. Αυτές οι μετρήσεις είναι στους 100 βαθμούς έλα όμως που το λάδι πολλές φορές φτάνει κ τους 140 βαθμούς σε παρατεταμένο γκάζι. Τότε το 40αρι γίνεται όπως ένα 30αρι στους 100 ή ένα 50αρι γίνεται 40αρι κ πάει λέγοντας. Το συμπέρασμα είναι ότι είναι πολύ δύσκολο να καταλάβει κάποιος πιο είναι το καλύτερο λάδι για το μοτέρ του γιατί η διαφορές είναι πολύ μικρές για να τις καταλάβουμε. Κ δεν είναι σωστό να αλλάζεις συνέχεια μάρκα ή ιξώδες λαδιού μέχρι να βρεις ποιό κάθεται καλύτερα στο μοτέρ! Εξάλλου κάθε κινητήρας έχει τις δικές του θερμοκρασίες στο λάδι δεν το δουλεύουν όλοι στους 100 βαθμούς ή στους 120. Άρα γνώμη μου είναι να ψαχτούμε ποιό πολύ με την ποιότητα του λαδιού παρά με το χοντρό-λεπτό δηλαδή να βρούμε ένα καλό 100% φουλ συνθετικό που να αντέχει στις κρύες εκκινήσεις (εκεί γίνεται η μεγαλύτερη φθορά στον κινητήρα!!) κ στους καύσωνες του καλοκαιριού.Το «40αρι γίνεται όπως ένα 30αρι στους 100» αλλά η θερμοκρασία του είναι 140 και όχι 100 αν και δεν νομίζω ότι υπάρχει 40αρι που στους 140 έχει ιξώδες ισότιμο με το 30αρι δηλαδή >=9,3.
Στην επιλογή ιξώδες του λαδιού βασικό ρόλο παίζει η «θερμοκρασία (εύρος θερμοκρασίας) λειτουργίας» και όχι οι ακραίες καταστάσεις όπως ο καύσωνας το καλοκαίρι, και όσο η θερμοκρασία (εύρος θερμοκρασίας) αυξάνεται τότε επιλέγεις και λάδι με μεγαλύτερο ιξώδες.
Η «θερμοκρασία (εύρος θερμοκρασίας) λειτουργίας» διαφέρει από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο και επηρεάζεται και από άλλους παράγοντες.
-
Εννοεί θερμοκρασία λαδιού.
Συγκεκριμένο παράδειγμα (από τη λίστα του Μίλτου.)
Τα 50άρια που έχουν στους 100 από 17-20 στους 130 (όχι στους 140) έχουν 9,4-11.
Στους 100 τα 30 έχουν 10-11 άρα το 50άρι δεν γίνεται 40 αλλά 30 και βγάλε....
Αν έχεις 40ρι μάλλον γίνεται 20άρι και άστα να πάνε.... (αν ο κινητήρας σου δεν είναι για 20άρι). -
οποιος δε βαριεται,ας με βοηθησει(το λεω γιατι ειναι περιπλοκο αυτο που ρωταω και ισως εχει απαντηθει αλλα δε βγαζω ακρη)
λοιπον,πριν 3000 χλμ εγινε ρεκτιφιε στο κινητηρα(ΒΒΖ) γιατι εκαιγε λαδια..
απο τοτε χρησιμοποιοειται castrol magnatec 5w40...
το αμαξι χρησιμοποιειται καθημερινα για αποστασεις περιπου 1-2χιλ καλυπτοντας συνολικα τη μερα γυρω στα 10χιλ. και συνηθως 'αναβοσβηνει' πανω απο 10 φορες τη μερα..μετα την επισκευη δε χανει ουτε γραμμαριο...επισης απο τα 8-9000 ετησια χιλιομετρα τα 2-3 χιλιαδες ειναι σε ταξιδια και τα αλλα πολη...σκεφτηκα μηπως με το 40αρι λαδι προκαλω φθορες επειδη κανω τοσο μικρες αποστασεις καθημερινα χωρις να προλαβει να ζεσταθει το λαδι και σκεφτηκα μηπως ηταν προτιμοτερη η χρηση 30ριου..
με απασχολουν 3 πραγματα..
1.το καλοκαιρι τι γινεται?
2.εχει ενα κακο ο κινητηρας(ακομα και ζεστος) κανει σαν τρακτερ..λογικα ειναι τα ωστηρια και φοβαμαι μηπως με το 30αρι κανει χειροτερα?(επισης μου βαλαν την ιδεα οτι ο θορυβος μπορει να ναι απο βουλωμενα μπεκ,αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα..)
3.επειδη το παταω που και που δε ξερω μηπως το καψει το 30αρι..
πιστευετε οτι αξιζει να το δοκιμασω ή θα προκαλεσω περισσοτερες φθορες?
ο κινητρας εχει 130,000 χλμ και μεχρι την επισκευη χρησιμοποιουνταν 10w40.. -
Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
οποιος δε βαριεται,ας με βοηθησει(το λεω γιατι ειναι περιπλοκο αυτο που ρωταω και ισως εχει απαντηθει αλλα δε βγαζω ακρη)
λοιπον,πριν 3000 χλμ εγινε ρεκτιφιε στο κινητηρα(ΒΒΖ) γιατι εκαιγε λαδια..
απο τοτε χρησιμοποιοειται castrol magnatec 5w40...
το αμαξι χρησιμοποιειται καθημερινα για αποστασεις περιπου 1-2χιλ καλυπτοντας συνολικα τη μερα γυρω στα 10χιλ. και συνηθως 'αναβοσβηνει' πανω απο 10 φορες τη μερα..μετα την επισκευη δε χανει ουτε γραμμαριο...επισης απο τα 8-9000 ετησια χιλιομετρα τα 2-3 χιλιαδες ειναι σε ταξιδια και τα αλλα πολη...σκεφτηκα μηπως με το 40αρι λαδι προκαλω φθορες επειδη κανω τοσο μικρες αποστασεις καθημερινα χωρις να προλαβει να ζεσταθει το λαδι και σκεφτηκα μηπως ηταν προτιμοτερη η χρηση 30ριου..
με απασχολουν 3 πραγματα..
1.το καλοκαιρι τι γινεται?
2.εχει ενα κακο ο κινητηρας(ακομα και ζεστος) κανει σαν τρακτερ..λογικα ειναι τα ωστηρια και φοβαμαι μηπως με το 30αρι κανει χειροτερα?(επισης μου βαλαν την ιδεα οτι ο θορυβος μπορει να ναι απο βουλωμενα μπεκ,αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα..)
3.επειδη το παταω που και που δε ξερω μηπως το καψει το 30αρι..
πιστευετε οτι αξιζει να το δοκιμασω ή θα προκαλεσω περισσοτερες φθορες?
ο κινητρας εχει 130,000 χλμ και μεχρι την επισκευη χρησιμοποιουνταν 10w40..Γιατι ακουγονται τα ωστηρια;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
οποιος δε βαριεται,ας με βοηθησει(το λεω γιατι ειναι περιπλοκο αυτο που ρωταω και ισως εχει απαντηθει αλλα δε βγαζω ακρη)
λοιπον,πριν 3000 χλμ εγινε ρεκτιφιε στο κινητηρα(ΒΒΖ) γιατι εκαιγε λαδια..
απο τοτε χρησιμοποιοειται castrol magnatec 5w40...
το αμαξι χρησιμοποιειται καθημερινα για αποστασεις περιπου 1-2χιλ καλυπτοντας συνολικα τη μερα γυρω στα 10χιλ. και συνηθως 'αναβοσβηνει' πανω απο 10 φορες τη μερα..μετα την επισκευη δε χανει ουτε γραμμαριο...επισης απο τα 8-9000 ετησια χιλιομετρα τα 2-3 χιλιαδες ειναι σε ταξιδια και τα αλλα πολη...σκεφτηκα μηπως με το 40αρι λαδι προκαλω φθορες επειδη κανω τοσο μικρες αποστασεις καθημερινα χωρις να προλαβει να ζεσταθει το λαδι και σκεφτηκα μηπως ηταν προτιμοτερη η χρηση 30ριου..
με απασχολουν 3 πραγματα..
1.το καλοκαιρι τι γινεται?
2.εχει ενα κακο ο κινητηρας(ακομα και ζεστος) κανει σαν τρακτερ..λογικα ειναι τα ωστηρια και φοβαμαι μηπως με το 30αρι κανει χειροτερα?(επισης μου βαλαν την ιδεα οτι ο θορυβος μπορει να ναι απο βουλωμενα μπεκ,αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα..)
3.επειδη το παταω που και που δε ξερω μηπως το καψει το 30αρι..
πιστευετε οτι αξιζει να το δοκιμασω ή θα προκαλεσω περισσοτερες φθορες?
ο κινητρας εχει 130,000 χλμ και μεχρι την επισκευη χρησιμοποιουνταν 10w40..Γιατι ακουγονται τα ωστηρια;
μαλλον γιατι ενας 'μηχανικος' ειχε βαλει 20w50 για να σταματησει τη καταναλωση λαδιου...
-
Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
οποιος δε βαριεται,ας με βοηθησει(το λεω γιατι ειναι περιπλοκο αυτο που ρωταω και ισως εχει απαντηθει αλλα δε βγαζω ακρη)
λοιπον,πριν 3000 χλμ εγινε ρεκτιφιε στο κινητηρα(ΒΒΖ) γιατι εκαιγε λαδια..
απο τοτε χρησιμοποιοειται castrol magnatec 5w40...
το αμαξι χρησιμοποιειται καθημερινα για αποστασεις περιπου 1-2χιλ καλυπτοντας συνολικα τη μερα γυρω στα 10χιλ. και συνηθως 'αναβοσβηνει' πανω απο 10 φορες τη μερα..μετα την επισκευη δε χανει ουτε γραμμαριο...επισης απο τα 8-9000 ετησια χιλιομετρα τα 2-3 χιλιαδες ειναι σε ταξιδια και τα αλλα πολη...σκεφτηκα μηπως με το 40αρι λαδι προκαλω φθορες επειδη κανω τοσο μικρες αποστασεις καθημερινα χωρις να προλαβει να ζεσταθει το λαδι και σκεφτηκα μηπως ηταν προτιμοτερη η χρηση 30ριου..
με απασχολουν 3 πραγματα..
1.το καλοκαιρι τι γινεται?
2.εχει ενα κακο ο κινητηρας(ακομα και ζεστος) κανει σαν τρακτερ..λογικα ειναι τα ωστηρια και φοβαμαι μηπως με το 30αρι κανει χειροτερα?(επισης μου βαλαν την ιδεα οτι ο θορυβος μπορει να ναι απο βουλωμενα μπεκ,αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα..)
3.επειδη το παταω που και που δε ξερω μηπως το καψει το 30αρι..
πιστευετε οτι αξιζει να το δοκιμασω ή θα προκαλεσω περισσοτερες φθορες?
ο κινητρας εχει 130,000 χλμ και μεχρι την επισκευη χρησιμοποιουνταν 10w40..Γιατι ακουγονται τα ωστηρια;
μαλλον γιατι ενας 'μηχανικος' ειχε βαλει 20w50 για να σταματησει τη καταναλωση λαδιου...
Και τωρα που βαζεις ψιλο λαδι δεν σταματησε;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
οποιος δε βαριεται,ας με βοηθησει(το λεω γιατι ειναι περιπλοκο αυτο που ρωταω και ισως εχει απαντηθει αλλα δε βγαζω ακρη)
λοιπον,πριν 3000 χλμ εγινε ρεκτιφιε στο κινητηρα(ΒΒΖ) γιατι εκαιγε λαδια..
απο τοτε χρησιμοποιοειται castrol magnatec 5w40...
το αμαξι χρησιμοποιειται καθημερινα για αποστασεις περιπου 1-2χιλ καλυπτοντας συνολικα τη μερα γυρω στα 10χιλ. και συνηθως 'αναβοσβηνει' πανω απο 10 φορες τη μερα..μετα την επισκευη δε χανει ουτε γραμμαριο...επισης απο τα 8-9000 ετησια χιλιομετρα τα 2-3 χιλιαδες ειναι σε ταξιδια και τα αλλα πολη...σκεφτηκα μηπως με το 40αρι λαδι προκαλω φθορες επειδη κανω τοσο μικρες αποστασεις καθημερινα χωρις να προλαβει να ζεσταθει το λαδι και σκεφτηκα μηπως ηταν προτιμοτερη η χρηση 30ριου..
με απασχολουν 3 πραγματα..
1.το καλοκαιρι τι γινεται?
2.εχει ενα κακο ο κινητηρας(ακομα και ζεστος) κανει σαν τρακτερ..λογικα ειναι τα ωστηρια και φοβαμαι μηπως με το 30αρι κανει χειροτερα?(επισης μου βαλαν την ιδεα οτι ο θορυβος μπορει να ναι απο βουλωμενα μπεκ,αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα..)
3.επειδη το παταω που και που δε ξερω μηπως το καψει το 30αρι..
πιστευετε οτι αξιζει να το δοκιμασω ή θα προκαλεσω περισσοτερες φθορες?
ο κινητρας εχει 130,000 χλμ και μεχρι την επισκευη χρησιμοποιουνταν 10w40..Γιατι ακουγονται τα ωστηρια;
μαλλον γιατι ενας 'μηχανικος' ειχε βαλει 20w50 για να σταματησει τη καταναλωση λαδιου...
Και τωρα που βαζεις ψιλο λαδι δεν σταματησε;
οχι..το 30αρι θα το χειροτερεψει ή μπορει να κανει κατι καλο?
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Εννοεί θερμοκρασία λαδιού.Συγκεκριμένο παράδειγμα (από τη λίστα του Μίλτου.)
Τα 50άρια που έχουν στους 100 από 17-20 στους 130 (όχι στους 140) έχουν 9,4-11.
Στους 100 τα 30 έχουν 10-11 άρα το 50άρι δεν γίνεται 40 αλλά 30 και βγάλε....
Αν έχεις 40ρι μάλλον γίνεται 20άρι και άστα να πάνε.... (αν ο κινητήρας σου δεν είναι για 20άρι).Ερώτηση: οι κατασκευαστές το γνωρίζουν αυτό ή νομίζουν ότι τα λάδια φτάνουν μέχρι 80 βαθμούς??? Γιατί από θέμα λάδια δεν φαίνεται να ξέρουν κ πολλά αν λάβουμε υπόψιν τα long life σέρβις που λένε αλλαγή λαδιών κάθε 15 ή 20 χιλιάδες χλμ... κ μετά ψάχνουν να βρουν γιατί καίνε λάδι
-
Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
Εννοεί θερμοκρασία λαδιού.
Συγκεκριμένο παράδειγμα (από τη λίστα του Μίλτου.)
Τα 50άρια που έχουν στους 100 από 17-20 στους 130 (όχι στους 140) έχουν 9,4-11.
Στους 100 τα 30 έχουν 10-11 άρα το 50άρι δεν γίνεται 40 αλλά 30 και βγάλε....
Αν έχεις 40ρι μάλλον γίνεται 20άρι και άστα να πάνε.... (αν ο κινητήρας σου δεν είναι για 20άρι).Ερώτηση: οι κατασκευαστές το γνωρίζουν αυτό ή νομίζουν ότι τα λάδια φτάνουν μέχρι 80 βαθμούς??? Γιατί από θέμα λάδια δεν φαίνεται να ξέρουν κ πολλά αν λάβουμε υπόψιν τα long life σέρβις που λένε αλλαγή λαδιών κάθε 15 ή 20 χιλιάδες χλμ... κ μετά ψάχνουν να βρουν γιατί καίνε λάδι
ΔΕΝ καίνε λάδια... εκτός και αν υπάρχουν κατασκευαστικά ελαττώματα. Σίγουρα όμως δεν καίνε λάδια επειδή τα long life λάδια μένουν μέσα 20.000χλμ.
-
Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
Εννοεί θερμοκρασία λαδιού.
Συγκεκριμένο παράδειγμα (από τη λίστα του Μίλτου.)
Τα 50άρια που έχουν στους 100 από 17-20 στους 130 (όχι στους 140) έχουν 9,4-11.
Στους 100 τα 30 έχουν 10-11 άρα το 50άρι δεν γίνεται 40 αλλά 30 και βγάλε....
Αν έχεις 40ρι μάλλον γίνεται 20άρι και άστα να πάνε.... (αν ο κινητήρας σου δεν είναι για 20άρι).Ερώτηση: οι κατασκευαστές το γνωρίζουν αυτό ή νομίζουν ότι τα λάδια φτάνουν μέχρι 80 βαθμούς??? Γιατί από θέμα λάδια δεν φαίνεται να ξέρουν κ πολλά αν λάβουμε υπόψιν τα long life σέρβις που λένε αλλαγή λαδιών κάθε 15 ή 20 χιλιάδες χλμ... κ μετά ψάχνουν να βρουν γιατί καίνε λάδι
Λενε ομως να ελενχεις την σταθμη και να συμπληρωνεις αν χρειαζεται.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Εννοεί θερμοκρασία λαδιού.
Συγκεκριμένο παράδειγμα (από τη λίστα του Μίλτου.)
Τα 50άρια που έχουν στους 100 από 17-20 στους 130 (όχι στους 140) έχουν 9,4-11.
Στους 100 τα 30 έχουν 10-11 άρα το 50άρι δεν γίνεται 40 αλλά 30 και βγάλε....
Αν έχεις 40ρι μάλλον γίνεται 20άρι και άστα να πάνε.... (αν ο κινητήρας σου δεν είναι για 20άρι).Ερώτηση: οι κατασκευαστές το γνωρίζουν αυτό ή νομίζουν ότι τα λάδια φτάνουν μέχρι 80 βαθμούς??? Γιατί από θέμα λάδια δεν φαίνεται να ξέρουν κ πολλά αν λάβουμε υπόψιν τα long life σέρβις που λένε αλλαγή λαδιών κάθε 15 ή 20 χιλιάδες χλμ... κ μετά ψάχνουν να βρουν γιατί καίνε λάδι
Λενε ομως να ελενχεις την σταθμη και να συμπληρωνεις αν χρειαζεται.
Κ αν κάποιο δεν καίει στην αρχή??? Το λάδι θα μένει χωρίς φρεσκάρισμα για 15000 χλμ θα γίνει λίγο κάρβουνο (μεταφορικά το λέω) κ μετά τα γνωστά πειράκια - τικι τικι - τουκου τουκου κ στις 100000 αρχίζει να καίει κάνα λίτρο στα 1000 χλμ
-
Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
Εννοεί θερμοκρασία λαδιού.
Συγκεκριμένο παράδειγμα (από τη λίστα του Μίλτου.)
Τα 50άρια που έχουν στους 100 από 17-20 στους 130 (όχι στους 140) έχουν 9,4-11.
Στους 100 τα 30 έχουν 10-11 άρα το 50άρι δεν γίνεται 40 αλλά 30 και βγάλε....
Αν έχεις 40ρι μάλλον γίνεται 20άρι και άστα να πάνε.... (αν ο κινητήρας σου δεν είναι για 20άρι).Ερώτηση: οι κατασκευαστές το γνωρίζουν αυτό ή νομίζουν ότι τα λάδια φτάνουν μέχρι 80 βαθμούς??? Γιατί από θέμα λάδια δεν φαίνεται να ξέρουν κ πολλά αν λάβουμε υπόψιν τα long life σέρβις που λένε αλλαγή λαδιών κάθε 15 ή 20 χιλιάδες χλμ... κ μετά ψάχνουν να βρουν γιατί καίνε λάδι
Λενε ομως να ελενχεις την σταθμη και να συμπληρωνεις αν χρειαζεται.
Κ αν κάποιο δεν καίει στην αρχή??? Το λάδι θα μένει χωρίς φρεσκάρισμα για 15000 χλμ θα γίνει λίγο κάρβουνο (μεταφορικά το λέω) κ μετά τα γνωστά πειράκια - τικι τικι - τουκου τουκου κ στις 100000 αρχίζει να καίει κάνα λίτρο στα 1000 χλμ
Και ξερεις εσυ καλυτερα απο τους κατασκευαστες κινητηρων και λιπαντικων;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Εννοεί θερμοκρασία λαδιού.
Συγκεκριμένο παράδειγμα (από τη λίστα του Μίλτου.)
Τα 50άρια που έχουν στους 100 από 17-20 στους 130 (όχι στους 140) έχουν 9,4-11.
Στους 100 τα 30 έχουν 10-11 άρα το 50άρι δεν γίνεται 40 αλλά 30 και βγάλε....
Αν έχεις 40ρι μάλλον γίνεται 20άρι και άστα να πάνε.... (αν ο κινητήρας σου δεν είναι για 20άρι).Ερώτηση: οι κατασκευαστές το γνωρίζουν αυτό ή νομίζουν ότι τα λάδια φτάνουν μέχρι 80 βαθμούς??? Γιατί από θέμα λάδια δεν φαίνεται να ξέρουν κ πολλά αν λάβουμε υπόψιν τα long life σέρβις που λένε αλλαγή λαδιών κάθε 15 ή 20 χιλιάδες χλμ... κ μετά ψάχνουν να βρουν γιατί καίνε λάδι
Λενε ομως να ελενχεις την σταθμη και να συμπληρωνεις αν χρειαζεται.
Κ αν κάποιο δεν καίει στην αρχή??? Το λάδι θα μένει χωρίς φρεσκάρισμα για 15000 χλμ θα γίνει λίγο κάρβουνο (μεταφορικά το λέω) κ μετά τα γνωστά πειράκια - τικι τικι - τουκου τουκου κ στις 100000 αρχίζει να καίει κάνα λίτρο στα 1000 χλμ
Και ξερεις εσυ καλυτερα απο τους κατασκευαστες κινητηρων και λιπαντικων;
Όχι αλλά βλέπω του γαμπρού μου το passat fsi όπου στην αρχή δεν έκαιγε καθόλου κ τώρα που έχει 80000 χλμ με αλλαγές λαδιών κάθε 15000 χλμ κάθε φορά που βάζει βενζίνη βάζει κ λίγο λάδι
-
Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
οποιος δε βαριεται,ας με βοηθησει(το λεω γιατι ειναι περιπλοκο αυτο που ρωταω και ισως εχει απαντηθει αλλα δε βγαζω ακρη)
λοιπον,πριν 3000 χλμ εγινε ρεκτιφιε στο κινητηρα(ΒΒΖ) γιατι εκαιγε λαδια..
απο τοτε χρησιμοποιοειται castrol magnatec 5w40...
το αμαξι χρησιμοποιειται καθημερινα για αποστασεις περιπου 1-2χιλ καλυπτοντας συνολικα τη μερα γυρω στα 10χιλ. και συνηθως 'αναβοσβηνει' πανω απο 10 φορες τη μερα..μετα την επισκευη δε χανει ουτε γραμμαριο...επισης απο τα 8-9000 ετησια χιλιομετρα τα 2-3 χιλιαδες ειναι σε ταξιδια και τα αλλα πολη...σκεφτηκα μηπως με το 40αρι λαδι προκαλω φθορες επειδη κανω τοσο μικρες αποστασεις καθημερινα χωρις να προλαβει να ζεσταθει το λαδι και σκεφτηκα μηπως ηταν προτιμοτερη η χρηση 30ριου..
με απασχολουν 3 πραγματα..
1.το καλοκαιρι τι γινεται?
2.εχει ενα κακο ο κινητηρας(ακομα και ζεστος) κανει σαν τρακτερ..λογικα ειναι τα ωστηρια και φοβαμαι μηπως με το 30αρι κανει χειροτερα?(επισης μου βαλαν την ιδεα οτι ο θορυβος μπορει να ναι απο βουλωμενα μπεκ,αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα..)
3.επειδη το παταω που και που δε ξερω μηπως το καψει το 30αρι..
πιστευετε οτι αξιζει να το δοκιμασω ή θα προκαλεσω περισσοτερες φθορες?
ο κινητρας εχει 130,000 χλμ και μεχρι την επισκευη χρησιμοποιουνταν 10w40..τι προτεινετε να κανω?
-
Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
Κ αν κάποιο δεν καίει στην αρχή??? Το λάδι θα μένει χωρίς φρεσκάρισμα για 15000 χλμ θα γίνει λίγο κάρβουνο (μεταφορικά το λέω) κ μετά τα γνωστά πειράκια - τικι τικι - τουκου τουκου κ στις 100000 αρχίζει να καίει κάνα λίτρο στα 1000 χλμΜιλάς λίγο πιο απόλυτα από όσο πρέπει. Σαν να ξέρεις τα πάντα όταν μετά από χρόνια συζητήσεων και αναλύσεων από ειδικούς του χώρου ακόμα ψάχνονται....
Νομίζω κακώς μπλέκεις τα πυράκια με το λάδι. Αν φτάσει να υπάρχει τόσο λάδι στο χώρο καύσης το πρόβλημα δεν είναι του λαδιού αλλά του κινητήρα. Και τα λάδια που καλύπτουν προδιαγραφές longlife έχουν τα σχετικά πρόσθετα για να κρατάνε αρκετά....βλέπω του γαμπρού μου το passat fsi όπου στην αρχή δεν έκαιγε καθόλου κ τώρα που έχει 80000 χλμ με αλλαγές λαδιών κάθε 15000 χλμ κάθε φορά που βάζει βενζίνη βάζει κ λίγο λάδι
Πάλι το συμπέρασμά σου είναι βιαστικό, από που κι ως πού μπορείς να κατηγορήσεις τις αραιές αλλαγές για το αν καίει λάδι..... ΕΝΑ αυτοκίνητο... Είναι τόσα πολλά πράματα που μπορεί να επηρεάσουν την κατανάλωση λαδιού... Να μου πεις ότι το είδες σε 20-50-100 αυτοκίνητα όλα με λάδι εντός προδιαγραφών (του εργοστασίου, όχι του 10W-40 που μπαίνει παντού του συνεργείου) αρχίζει να γίνεται πιο αξιόπιστο μια που αρχίζουν να εξουδετερώνονται παράγοντες όπως ο πολύ βασικός που είναι ο τρόπος οδήγησης και η τύχη.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Κ αν κάποιο δεν καίει στην αρχή??? Το λάδι θα μένει χωρίς φρεσκάρισμα για 15000 χλμ θα γίνει λίγο κάρβουνο (μεταφορικά το λέω) κ μετά τα γνωστά πειράκια - τικι τικι - τουκου τουκου κ στις 100000 αρχίζει να καίει κάνα λίτρο στα 1000 χλμ
Μιλάς λίγο πιο απόλυτα από όσο πρέπει. Σαν να ξέρεις τα πάντα όταν μετά από χρόνια συζητήσεων και αναλύσεων από ειδικούς του χώρου ακόμα ψάχνονται....
Νομίζω κακώς μπλέκεις τα πυράκια με το λάδι. Αν φτάσει να υπάρχει τόσο λάδι στο χώρο καύσης το πρόβλημα δεν είναι του λαδιού αλλά του κινητήρα. Και τα λάδια που καλύπτουν προδιαγραφές longlife έχουν τα σχετικά πρόσθετα για να κρατάνε αρκετά....βλέπω του γαμπρού μου το passat fsi όπου στην αρχή δεν έκαιγε καθόλου κ τώρα που έχει 80000 χλμ με αλλαγές λαδιών κάθε 15000 χλμ κάθε φορά που βάζει βενζίνη βάζει κ λίγο λάδι
Πάλι το συμπέρασμά σου είναι βιαστικό, από που κι ως πού μπορείς να κατηγορήσεις τις αραιές αλλαγές για το αν καίει λάδι..... ΕΝΑ αυτοκίνητο... Είναι τόσα πολλά πράματα που μπορεί να επηρεάσουν την κατανάλωση λαδιού... Να μου πεις ότι το είδες σε 20-50-100 αυτοκίνητα όλα με λάδι εντός προδιαγραφών (του εργοστασίου, όχι του 10W-40 που μπαίνει παντού του συνεργείου) αρχίζει να γίνεται πιο αξιόπιστο μια που αρχίζουν να εξουδετερώνονται παράγοντες όπως ο πολύ βασικός που είναι ο τρόπος οδήγησης και η τύχη.
Το ότι ολόκληρη ΑΜΕΡΙΚΗ δεν δέχθηκε την προδιαγραφή της volkswagen την vw504 για τα λάδια κ ότι η ΕΛΛΗΝΙΚΗ COSMOCAR πάλι λέει ότι τα 20000 χλμ είναι πάρα πολλά για να αντέξει ένα λάδι σας λέει κάτι??????????? Επίσης πάνω από το 70% του στόλου της volkswagen με κινητήρες fsi κ tsi καίνε αρκετό λάδι οκ σου λέει κ ο κατασκευαστής ότι μπορεί να καίει λίγο αλλά έχει παραγίνει το κακό ειδικά στις θερμές χώρες πχ Ελλάδα. Μιλάω με στοιχεία κ όχι με λόγια του αέρα. Τώρα τελευταία το κατάλαβαν κ κάνουν αλλαγές στα 10000 χλμ οι περισσότερες αντιπροσωπίες. Ο ΔΕΜΕΡΛΙΩΤΗΣ αντιπρόσωπος cosmocar στην καρδίτσα κ τα τρίκαλα μου τα λέει!!
-
Δλδ ρε Βαγγέλη εγώ που αλλάζω κάθε 20.000 χλμ και στα δύο που έχω,γιατί δεν έχω κατανάλωση λαδιού?
Και τους τινάζω και τα μπουριά.
Γεννήθηκε αυτοκίνητο για να καίει λάδια?
Όλα αυτά,ειδικά στο vw group,είναι απο κακή τοποθέτηση και κακή συντήρηση.
Σαφώς και υπάρχουν λάδια που πάνε και 20 και 30 και 40.000 χλμ.
Πιστεύεις οτι τα transport,αλλάζουν πρίν τις 45.000? -
Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
....λοιπον,πριν 3000 χλμ εγινε ρεκτιφιε στο κινητηρα(ΒΒΖ) γιατι εκαιγε λαδια..
απο τοτε χρησιμοποιοειται castrol magnatec 5w40...
το αμαξι χρησιμοποιειται καθημερινα για αποστασεις περιπου 1-2χιλ καλυπτοντας συνολικα τη μερα γυρω στα 10χιλ. και συνηθως 'αναβοσβηνει' πανω απο 10 φορες τη μερα..μετα την επισκευη δε χανει ουτε γραμμαριο...επισης απο τα 8-9000 ετησια χιλιομετρα τα 2-3 χιλιαδες ειναι σε ταξιδια και τα αλλα πολη...σκεφτηκα μηπως με το 40αρι λαδι προκαλω φθορες επειδη κανω τοσο μικρες αποστασεις καθημερινα χωρις να προλαβει να ζεσταθει το λαδι και σκεφτηκα μηπως ηταν προτιμοτερη η χρηση 30ριου..
με απασχολουν 3 πραγματα..
1.το καλοκαιρι τι γινεται?
2.εχει ενα κακο ο κινητηρας(ακομα και ζεστος) κανει σαν τρακτερ..λογικα ειναι τα ωστηρια και φοβαμαι μηπως με το 30αρι κανει χειροτερα?(επισης μου βαλαν την ιδεα οτι ο θορυβος μπορει να ναι απο βουλωμενα μπεκ,αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα..)
3.επειδη το παταω που και που δε ξερω μηπως το καψει το 30αρι..
πιστευετε οτι αξιζει να το δοκιμασω ή θα προκαλεσω περισσοτερες φθορες?
ο κινητρας εχει 130,000 χλμ και μεχρι την επισκευη χρησιμοποιουνταν 10w40..Πρώτον να μην είσαι βιαστικός. Καλό θα ήταν να περίμενες λίγες μέρες ανυπόμονε! Ούτε να στηριχτείς σε ό,τι ακούσεις. Να περιμένεις να δεις τι λένε 2-3-5 άνθρωποι να δεις αν σου αρέσουν αυτά που λένε, αν τα δικαιολογούν κάπως και μετά να αποφασίσεις. Αν εσύ Παρασκευή πρωί αποφάσισες να βγάλεις άκρη για λάδια αυθημερόν δεν σου φταίνε οι άλλοι...
Θα ήθελα να ξέρω πόσο έκαιγε πριν, τι βρήκατε στο ρεκτιφιέ και τι ακριβώς έκαναν. Επίσης τι διαδικασία έχεις ακολουθήσει για το στρώσιμο του κινητήρα; Πλέον βέβαια είναι αργά αλλά ευτυχώς είχε όχι πλήρως συνθετικό λάδι.
Οι πολύ μικρές διαδρομές θέλουν λάδι με χαμηλό ιξώδες κρύο δηλαδή πάμε για 0 ως 5 και πολλά αντιοξειδωτικά πρόσθετα (ψηλό ΤΒΝ). Μια και γενικά δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί μάλλον και το ζεστό ιξώδες καλύτερα χαμηλό οπότε 30.
Στο bitog γνώστης έβαζε στη Ferrari του λάδι 20άρι, τελείως εκτός τυπικών προδιαγραφών επειδή με βάση τις συνθήκες και τον τρόπο που την οδηγούσε (κάτι σαν κι αυτό που λες εσύ) ήταν με θερμοκρασίες λαδιού που αυτό το ιξώδες ήταν το πιο κατάλληλο! Φυσικά το είχε μετρήσει και όλα ήταν καλά.
Αν και ζεστός ο κινητήρας χτυπάει είναι μάλλον πια αργά να περιμένουμε το επόμενο λάδι να το θεραπεύσει. Επειδή ζεστός κινητήρας δε σημαίνει ζεστά λάδια σαφώς και να δοκιμάσεις 30άρι μπορεί να γίνει και καλύτερα μια και θα λιπαίνει περισσότερο από το πιο παχύ για το μεγαλύτερο ή και όλο το διάστημα λειτουργίας του κινητήρα οπότε μπορεί να είναι καλύτερα. Δύσκολα όμως να σου πει κανείς σίγουρα.
Το καλοκαίρι γίνεται ότι και το χειμώνα, βενζίνη μπαίνει αναμιγνύεται με τον αέρα και καίγονται σε ένα κινητήρα που διατηρεί θερμοκρασία περί τους 90 βαθμούς ανάλογα με το σύστημα ψύξης... Ο αέρας έχει πιο πολύ σκόνη οπότε να έχεις καλό φίλτρο. Κοινώς με καλό συνθετικό δεν μας νοιάζουν πια οι εποχές, είναι για όλο το χρόνο.
Κανείς δεν ξέρει αν θα το κάψει το 30. Και αν κάψει το ένα 30 δε σημαίνει ότι θα τα καίει όλα. Αν όμως το πατάς είναι απόλυτα αποδεκτό να παρατηρήσεις αυξημένη κατανάλωση και αυτό δεν είναι πρόβλημα ούτε χρήζει ανησυχίας.
Αν όμως το πατάς και πας φτάνεις 110+ βαθμούς τότε καλύτερα να πας σε 40.
Γενικά θα δοκίμαζα ένα καλό συνθετικό μέτριο ή και λεπτό 30άρι (Α3 φυσικά, νομίζω τέτοιο θέλεις, σε αυτό δεν θα κάνω παζάρια), 0 ή 5-30 όποιο νάναι που να σου αρέσει. Και αν έστελνες και για ανάλυση μετά από 5-10000χλμ ακόμα καλύτερα.
Η καλύτερη συμβουλή μου βέβαια για 2-3χλμ τη φορά είναι πάρε ποδήλατο... ή ηλεκτρικό σκουτεράκι... -
Ο χρήστης Tzakos έγραψε:
Δλδ ρε Βαγγέλη εγώ που αλλάζω κάθε 20.000 χλμ και στα δύο που έχω,γιατί δεν έχω κατανάλωση λαδιού?
Και τους τινάζω και τα μπουριά.
Γεννήθηκε αυτοκίνητο για να καίει λάδια?
Όλα αυτά,ειδικά στο vw group,είναι απο κακή τοποθέτηση και κακή συντήρηση.
Σαφώς και υπάρχουν λάδια που πάνε και 20 και 30 και 40.000 χλμ.
Πιστεύεις οτι τα transport,αλλάζουν πρίν τις 45.000?Μιλάω εντελώς φιλικά έτσι μην νομίζεται τίποτα άλλο. Μερικά όντως δεν καίνε ή καίνε πολύ λίγο. Όμως η vw λέει αλλαγή λαδιών κάθε 20000 χλμ για γενική χρήση δηλαδή όποιος κ αν οδηγεί κ ΟΠΩΣ κ αν οδηγεί χωρίς καμία διευκρίνηση. Δηλαδή αγοράζω αύριο ένα golf gti κ το σκίζω όλη μέρα του πετάω κ κάθε 20000 χλμ ένα μπουκάλι λάδι δε ξέρω τι αρκεί να λέει vw504 απ'εξω κ είμαι ήσυχος. Τέτοιους οδηγούς τους έλαβε υπόψιν η vw???? Εγώ δε νομίζω!!! Έχω δει πάρα πολλά σπασμένα tsi fsi από λάδι κ να μην πάω στα φτιαγμένα με προγράμματα κτλ εκεί αρχίζει το χάος. Η toyota nissan subaru k άλλες εταιρίες γιατί δεν κάνουν το ίδιο???? Ακούσατε ποτέ πχ avensis να σπάσει μοτέρ από λάδι??? Εγώ πάντως δε συμφωνώ με αυτή τη λογική όπως κ πολλές αντιπροσωπίες που όπως είπα πριν κάνουν αλλαγή κάθε 10000. Ή μήπως είμαστε τόσο χαζοί???
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]