-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
αν επιτρεπετε ποσο παιρνετε το λιτρο το 10/40 της divinol?
8-9 ευρώ το λίτρο τα είχα πληρώσει σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της hyundai/kia.
8 ευρω/l τον προηγουμενο μηνα που εκανα σερβις.....
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Σορρυ παιδιά αν έχει ξανα-ειπωθει κάτι ανάλογο αλλά θα ήθελα την γνώμη σας
σκοπεύω μόλις δροσίσει απο Οκτώβρη να αλλάξω λάδια στην αλφα 145ΤS μου και λέω από 5w40 Valvoline να πάω σε 5W30 για να δω τι παίζει σε ευστροφία (αν δω δηλαδη) και κατανάλωση καυσίμου..(το μοτέρ μου δεν καίει καθολου λάδι)
καθότι διαβάζω ότι υπάρχει χονδρό αλλά και λεπτόρευστο 5w30 μπορείτε να μου προτείνετε κάτι (σε μάλλον χονδρό γιατί θέλω να το πηγαίνω πότε-πότε και με 6000 στροφές ) σε Mobil1/Motul ή και άλλη μάρκα δεν με πολυ-νοιάζει..
από ότι διάβασα είναι ''καλύτερα'' τα προδιαγραφών Α5? από τα Α3?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!Καλύτερα να βάλεις λεπτόρευστο 5w40
Thanks!
άρα θέλω ένα 5W40 με χαμηλό δείκτη HTHS (ή και ένα 5W30 με υψηλό δείκτη HTHS )
για πείτε κανένα ρε παιδιά? -
Thanks!
άρα θέλω ένα 5W40 με χαμηλό δείκτη HTHS (ή και ένα 5W30 με υψηλό δείκτη HTHS )
για πείτε κανένα ρε παιδιά?5W30 με υψηλο HTHS ειναι τα πιο πολλα Α3/Β3/Β4 οπως το Mobil 1 ESP Formula 5W-30, Castrol Edge 5W-30, Fuchs Titan GT1 LL III 5W30 κτλ.
5W40 λεπτορευστα ειναι τα Mobil 1 0w40 (τα οποια με τον καιρο λεπταινουν σε πολυ χοντρα τριανταρια), Amsoil AFl 5W40, Fuchs Titan Supersync 5W40 και τα Castrol Edge 0W40.
-
Ο χρήστης nippon έγραψε:
Thanks!
άρα θέλω ένα 5W40 με χαμηλό δείκτη HTHS (ή και ένα 5W30 με υψηλό δείκτη HTHS )
για πείτε κανένα ρε παιδιά?5W30 με υψηλο HTHS ειναι τα πιο πολλα Α3/Β3/Β4 οπως το Mobil 1 ESP Formula 5W-30, Castrol Edge 5W-30, Fuchs Titan GT1 LL III 5W30 κτλ.
5W40 λεπτορευστα ειναι τα Mobil 1 0w40 (τα οποια με τον καιρο λεπταινουν σε πολυ χοντρα τριανταρια), Amsoil AFl 5W40, Fuchs Titan Supersync 5W40 και τα Castrol Edge 0W40.
Ευχαριστώ για την απάντηση!
υπάρχει πιθανότητα να ισχυριστεί κανείς ότι με κρύα τα 0w40 (σβηστή μηχανή) και σε εξωτερικές θερμοκρασίες μεγαλύτερες των 2-3 βαθμών να είναι ουσιαστικά άχρηστα μιας και είναι σχεδιασμένα για χώρες με ψυχρά κλίματα? ή να υπάρξει το ενδεχόμενο να ανάψει το λαμπάκι της πίεσης λαδιού με τα 5w30 σε υψηλές θερμοκρασίες λειτουργίας του κινητήρα δηλαδή από 100-120 βαθμούς μιας και ουσιαστικά είναι ''συνολικά'' πιο λεπτόρευστα? γενικώς θα ήταν χρήσιμο να γραφτούν οι γνώμες παιδιών που τα έχουν ήδη χρησιμοποιήσει.
εντάξει θα μου πείτε τι μας ζαλίζεις ρε φίλε αφού το manuals σου αναφέρει 5W30 σε κρύα κλίματα, 5W40-10W40 σε ''νορμάλ'' κλίματα και 10w60 για αποκλειστικά ''άγωνιστική'' οδήγηση..
το θέμα είναι ότι χωρίς να θέλω να μπώ ενδεχομένως σε περιπέτειες, θα ήθελα να δώ αν υπάρχουν διαφορές σε επίπεδο κατανάλωσης καυσίμου, επιδόσεις κ.λ.π.
το αν θα αρχίσει να το καίει λόγω του ότι θα του πέσει οποιοσδήποτε από τους 2 τύπους λεπτό δεν με πειράζει το πολυ-πολύ να προσθέτω (με τα 5w40 δεν καίει καθόλου, η μηχανή είναι άψογη) το θέμα είναι ότι απλά θέλω να διασφαλίσω μη τυχόν καταπόνηση του κινητήρα (του μεταβλητού χρονισμού για παράδειγμα) ή και πιθανή βλάβη να πω?
να θυμίσω ότι έχω την Alfa 145 1.4 TS 01' με 60χιλ χιλιόμετρα -
(με τα 5w40 δεν καίει καθόλου, η μηχανή είναι άψογη) το θέμα είναι ότι απλά θέλω να διασφαλίσω μη τυχόν καταπόνηση του κινητήρα (του μεταβλητού χρονισμού για παράδειγμα) ή και πιθανή βλάβη να πω?
Την βλάβη ή την υπερβολική φθορά την αντιλαμβάνεσαι συνήθως μετά από μερικές δεκάδες χιλιόμετρα, όταν είναι αργά δηλαδή.
Το ότι η μηχανή λειτουργεί άψογα με τα 5-40 δεν σε προβληματίζει στο να μην αλλάξεις τίποτα? -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
(με τα 5w40 δεν καίει καθόλου, η μηχανή είναι άψογη) το θέμα είναι ότι απλά θέλω να διασφαλίσω μη τυχόν καταπόνηση του κινητήρα (του μεταβλητού χρονισμού για παράδειγμα) ή και πιθανή βλάβη να πω?
Την βλάβη ή την υπερβολική φθορά την αντιλαμβάνεσαι συνήθως μετά από μερικές δεκάδες χιλιόμετρα, όταν είναι αργά δηλαδή.
Το ότι η μηχανή λειτουργεί άψογα με τα 5-40 δεν σε προβληματίζει στο να μην αλλάξεις τίποτα?έκανα διόρθωση στο κείμενο αλλά με πρόλαβες
απλά μου αρέσει το ''παίζω και μαθαίνω'', με ασφάλεια όμως -
Ο χρήστης Slowmotion έγραψε:
...υπάρχει πιθανότητα να ισχυριστεί κανείς ότι με κρύα τα 0w40 (σβηστή μηχανή) και σε εξωτερικές θερμοκρασίες μεγαλύτερες των 2-3 βαθμών να είναι ουσιαστικά άχρηστα μιας και είναι σχεδιασμένα για χώρες με ψυχρά κλίματα? ή να υπάρξει το ενδεχόμενο να ανάψει το λαμπάκι της πίεσης λαδιού με τα 5w30 σε υψηλές θερμοκρασίες λειτουργίας του κινητήρα δηλαδή από 100-120 βαθμούς μιας και ουσιαστικά είναι ''συνολικά'' πιο λεπτόρευστα? γενικώς θα ήταν χρήσιμο να γραφτούν οι γνώμες παιδιών που τα έχουν ήδη χρησιμοποιήσει.Και τα δύο παραπάνω μπορείς να τα δεις μόνος σου κοιτάζοντας τις ρευστότητες κάποιων λαδιών σε διάφορες θερμοκρασίες. Για να σε διευκολύνω σου παραθέτω σαν παράδειγμα (σε παρένθεση η θερμοκρασία):
Mobil 1 0W-40 8,22 (130C), 14,3 (100C), 80(40C), 467 (4C)
Castrol Edge Sport 0W-40 7,29 12,8 75,7 485,91
Castrol Edge 0W-30 6,96 12,2 72 464,61
Mobil 1 ESP 5W-30 6,88 12,1 72,8 483,48Σε θερμοκρασίες εκκίνησης και μέχρι κάτω από αυτές της κανονικής λειτουργίας θέλεις ένα λάδι όσο πιο λεπτό γίνεται. Ακόμα και το 0 είναι πολύ χοντρό σε αυτές τις συνθήκες (βλέπεις πάνω από 460 στους 0 ή > 72 στους 40 όταν ζεστό το αποδέχεσαι να είναι 12-14 και πολύ ζεστό
-
Ερώτηση, τι πρέπει να κοιτάξω στο manual (κωδικούς, αριθμούς, κτλ) για να δω ποιό λάδι είναι κατάλληλο για το κινητήρα μου; Μόνο το 5W-20 ή 5W-30 χρειάζομαι;
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
...υπάρχει πιθανότητα να ισχυριστεί κανείς ότι με κρύα τα 0w40 (σβηστή μηχανή) και σε εξωτερικές θερμοκρασίες μεγαλύτερες των 2-3 βαθμών να είναι ουσιαστικά άχρηστα μιας και είναι σχεδιασμένα για χώρες με ψυχρά κλίματα? ή να υπάρξει το ενδεχόμενο να ανάψει το λαμπάκι της πίεσης λαδιού με τα 5w30 σε υψηλές θερμοκρασίες λειτουργίας του κινητήρα δηλαδή από 100-120 βαθμούς μιας και ουσιαστικά είναι ''συνολικά'' πιο λεπτόρευστα? γενικώς θα ήταν χρήσιμο να γραφτούν οι γνώμες παιδιών που τα έχουν ήδη χρησιμοποιήσει.
Και τα δύο παραπάνω μπορείς να τα δεις μόνος σου κοιτάζοντας τις ρευστότητες κάποιων λαδιών σε διάφορες θερμοκρασίες. Για να σε διευκολύνω σου παραθέτω σαν παράδειγμα (σε παρένθεση η θερμοκρασία):
Mobil 1 0W-40 8,22 (130C), 14,3 (100C), 80(40C), 467 (4C)
Castrol Edge Sport 0W-40 7,29 12,8 75,7 485,91
Castrol Edge 0W-30 6,96 12,2 72 464,61
Mobil 1 ESP 5W-30 6,88 12,1 72,8 483,48Σε θερμοκρασίες εκκίνησης και μέχρι κάτω από αυτές της κανονικής λειτουργίας θέλεις ένα λάδι όσο πιο λεπτό γίνεται. Ακόμα και το 0 είναι πολύ χοντρό σε αυτές τις συνθήκες (βλέπεις πάνω από 460 στους 0 ή > 72 στους 40 όταν ζεστό το αποδέχεσαι να είναι 12-14 και πολύ ζεστό Για τη ζεστή λειτουργία: εκεί πλέον η διαφορά ρευστότητας όπως βλέπεις ανάμεσα σε 30 και 40 είναι ελάχιστη οπότε δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας εφόσον είσαι εντός προδιαγραφών. Ειδικά στην πολύ ζεστή λειτουργία (δηλαδή πάνω από 100-120 βαθμούς) είναι που μπορείς και να αξιολογήσεις κάπως την αντοχή του λαδιού. Εκεί δηλαδή ξεχωρίζουν οι καλοί από τους άριστους.
ΟΚ απλά μια επεξήγηση: στους 130 το Mobil 1 0W-40 με το 8,22 είναι πιο παχύρευστο από το Mobil 1 ESP 5W-30 με το 6,88? δηλαδή όσο μεγαλώνει το νούμερο στους 130 βαθμούς το λάδι τίνει να γίνει πιο παχύρευστο? αν λέω μπούρδες μην βαράτε όλοι μαζί
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Ερώτηση, τι πρέπει να κοιτάξω στο manual (κωδικούς, αριθμούς, κτλ) για να δω ποιό λάδι είναι κατάλληλο για το κινητήρα μου; Μόνο το 5W-20 ή 5W-30 χρειάζομαι;Βασικά και το ACEA δηλαδή A1/Β1 ή A3/Β3 ή Α5/Β5 καθώς και το API (SL, SM κλπ)
-
Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης Slowmotion έγραψε:
ΟΚ απλά μια επεξήγηση: στους 130 το Mobil 1 0W-40 με το 8,22 είναι πιο παχύρευστο από το Mobil 1 ESP 5W-30 με το 6,88? δηλαδή όσο μεγαλώνει το νούμερο στους 130 βαθμούς το λάδι τίνει να γίνει πιο παχύρευστο? αν λέω μπούρδες μην βαράτε όλοι μαζίΝαι έτσι είναι, όσο πιο μεγάλο νούμερο τόσο πιο παχύρευστο. Οι τυπικές θερμοκρασίες μέτρησης όμως είναι οι 4 και οι 100 βαθμοί. Οι άλλοι αριθμοί προκύπτουν από υπολογισμούς. Υπάρχει συγκεκριμένο εύρος τιμών σε χαμηλή και ψηλή θερμοκρασία που καθορίζει το χαρακτηρισμό ενός λαδιού, δηλαδή αν θα το λέμε 5W-30 ή 0W-40 κλπ.
Το λαμπάκι πίεσης για να ανάψει ενώ υπάρχει αρκετό λάδι πρέπει να έχει καταστραφεί τελείως... -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
αν επιτρεπετε ποσο παιρνετε το λιτρο το 10/40 της divinol?
8-9 ευρώ το λίτρο τα είχα πληρώσει σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της hyundai/kia.
8 ευρω/l τον προηγουμενο μηνα που εκανα σερβις.....
δινω 10€ το λιτρο για συνθετικο λαδι 5/30 με specs πολυ ανωτερα της divinol.
αυτο που βαζετε ειναι ημισυνθετικο.καθε ποσα km τα αλλαζετε?
-
Κάθε 7.500 km περίπου.
-
παιδια τα λαδια της valvoline 10w40 max life τα εχει δοκιμασει κανεις?
-
παιδια καλησπερα σε ολους.εχω ενα accent του 2003 1.3 το αμαξι αγοραστηκε καινουριο τωρα εχει 150.000χλμ και εχει αρχισει και καιει λαδια πρωτα δεν εκαιγε σταγονα.τωρα καιει 500μλ ανα 1000χλμ τι μπορει να συμβαινει?εχω παρατηρησει οτι εχει ιδρωσει το καπακι απο λαδια αλλα δεν βλεπω κατω σταγονες λαδια αρα τα καιει.το εχεται παθει και εσεις?
-
Ο χρήστης panos3 έγραψε:
παιδια καλησπερα σε ολους.εχω ενα accent του 2003 1.3 το αμαξι αγοραστηκε καινουριο τωρα εχει 150.000χλμ και εχει αρχισει και καιει λαδια πρωτα δεν εκαιγε σταγονα.τωρα καιει 500μλ ανα 1000χλμ τι μπορει να συμβαινει?εχω παρατηρησει οτι εχει ιδρωσει το καπακι απο λαδια αλλα δεν βλεπω κατω σταγονες λαδια αρα τα καιει.το εχεται παθει και εσεις?τσιμουχακια βαλβιδων κατα πασα πιθανοτητα.
Τα νερα ειναι οκ η εγιναν μαγιονεζα? -
viewtopic.php?f=6&t=6779&p=1074561&hilit=internal#p1074561
-
τα νερα ειναι οκ.ποσο ειναι το κοστος για τα τσιμουχακια βαλβιδων?
-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
Κάθε 7.500 km περίπου.θα ελεγα για κινηση μεσα στην πολη αλλαζε τα καθε 5000km εκτος αν σε 10 μηνες για παραδειγμα κανεις 7500km.τοτε αλλαζε τα σε αυτην την συχνοτητα.
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]