-
αβενσις 1,8...και το εχω κυριως για ταξιδια..θελω δλδ κυριως ανεση
τα ελαστικα δεν μου τα προτεινε αυτος απο το συνεργειο...
πριν απο καιρο μ το προτεινανε παιδια απο δω μεσα...
δλδ να μην παω στα dunlop; να προτιμησω τα hp;
ειδα και καποια ακομα...
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Vrede ... -Vorti.htm
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Miche ... acy-HP.htm
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Dunlo ... axx-RT.htm
εχουνε μεγαλη διαφορα στα reviews..
δλδ τα dunlop αν τα βαλω θα ειναι αχρηστα επειδη θελουν χρονο να ζεσταθουν και επειδη μπαινουν μονο για πολλα αλογα;
-
Όχι αχρηστα δεν θα ειναι αλλα δεν τα συνανταμε σε αυτοκινητα αυτης της κατηγορίας
Κι επισης ο Y σαν δεικτης για το αμαξι σου ειναι υπερβολικος -
ωραια...αρα παω στα μισελεν ΗΡ;
μηπως ομως εχει διαφορα στη ποιοτητα; (ενω στην τιμη δεν εχουν)
http://www.elastika-online.gr/cgi-bin/r ... sowigan=So
οσον αφορα αυτα;
-
Το Primacy Hp έχει λανσαριστει με την προηγουμενη σειρα 5
Είναι παλιο ελαστικο σχετικα με τα αλλα δύο
Βεβαια ειναι το καταληλοτερο απο τα δύο εφόσον το θες για ανετες μετακινησεις και κινηση στην Εθνικη
Δεν έχει διαφορα στην ποιότητα προς θεου απλα τα αλλα 2 λαστιχα είναι σπορ ελαστικα ενω αυτο τουρινγκ
Καλυτερα για μενα το Hp αφου δεν βρηκες το 3
Επίσης τσεκαρε αν υπαρχουν ετοιμοπαραδωτα που λες ή με μικρη αναμονη τα Conti Premium Contact 5 ή τα Pirelli Cinturanto P7.Αυτά θα κοιταγα εγω στη θεση σου αφου δεν βρηκες το Primacy 3 -
τα continental δεν υπαρχουν σε 215/55/17...τα πιρελλι δεν τα εχω δει καθολου..
απλα το προβλημα μου ειναι οτι επειδη δεν ξερω απο ελαστικα (γι αυτο και ρωταω αλλωστε) βλεπω τα reviews στο συγκεκριμενο σαιτ και τα αλλα 2 ειναι ετη φωτος μπροστα απο τα μισελεν ΗΡ....γι αυτο δεν ειμαι σιγουρος...
και εννοειται πως δε θελω να παρω τα dunlop και να αργω να τα ζεστανω κτλ...
δεν ξερω τι διαφορες εχουν και τα τουρινγκ με τα σπορτ..
-
Ο χρήστης mk86 έγραψε:
τα continental δεν υπαρχουν σε 215/55/17...τα πιρελλι δεν τα εχω δει καθολου..απλα το προβλημα μου ειναι οτι επειδη δεν ξερω απο ελαστικα (γι αυτο και ρωταω αλλωστε) βλεπω τα reviews στο συγκεκριμενο σαιτ και τα αλλα 2 ειναι ετη φωτος μπροστα απο τα μισελεν ΗΡ....γι αυτο δεν ειμαι σιγουρος...
και εννοειται πως δε θελω να παρω τα dunlop και να αργω να τα ζεστανω κτλ...
δεν ξερω τι διαφορες εχουν και τα τουρινγκ με τα σπορτ..
Tα Dunlop εκτος του οτι αργεις να τα ζεστανεις, θα τα εξαφανισεις σε λιγα χιλιομετρα.
Eγω στη θεση σου θα σκυλιαζα να βρω το Primacy 3...Το συγκεκριμενο site μη το λαμβανεις πολυ υποψην. Αν πανε 10 ατομα και γραψουν οτι ενα λαστιχο ειναι γαματο, νομιζει ολος ο κοσμος οτι ειναι γαματο. Βασιζεται στον καθε ασχετο, οχι σε επισημα τεστ.
Τα τουρινγκ ειναι για μεγαλα μαλακα αυτοκινητακια και συνηθως στοχευουν στη χιλιομετρικη αποδοση, στην ανεση, και την οικονομια.
Τα σπορτ ειναι για να τρεχεις διχως αυριο. Δεν ειναι ανετα. Δεν εχουν χιλιομετρικη αποδοση συνηθως. Και στην οικονομια τωρα πανε κατι να κανουν αλλα πιπες γενικως...Υ.Γ. + να ακους αυτα που σου λεει ο Orestisren στα πμ του.
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
τα continental δεν υπαρχουν σε 215/55/17...τα πιρελλι δεν τα εχω δει καθολου..
απλα το προβλημα μου ειναι οτι επειδη δεν ξερω απο ελαστικα (γι αυτο και ρωταω αλλωστε) βλεπω τα reviews στο συγκεκριμενο σαιτ και τα αλλα 2 ειναι ετη φωτος μπροστα απο τα μισελεν ΗΡ....γι αυτο δεν ειμαι σιγουρος...
και εννοειται πως δε θελω να παρω τα dunlop και να αργω να τα ζεστανω κτλ...
δεν ξερω τι διαφορες εχουν και τα τουρινγκ με τα σπορτ..
Tα Dunlop εκτος του οτι αργεις να τα ζεστανεις, θα τα εξαφανισεις σε λιγα χιλιομετρα.
Eγω στη θεση σου θα σκυλιαζα να βρω το Primacy 3...Το συγκεκριμενο site μη το λαμβανεις πολυ υποψην. Αν πανε 10 ατομα και γραψουν οτι ενα λαστιχο ειναι γαματο, νομιζει ολος ο κοσμος οτι ειναι γαματο. Βασιζεται στον καθε ασχετο, οχι σε επισημα τεστ.
Τα τουρινγκ ειναι για μεγαλα μαλακα αυτοκινητακια και συνηθως στοχευουν στη χιλιομετρικη αποδοση, στην ανεση, και την οικονομια.
Τα σπορτ ειναι για να τρεχεις διχως αυριο. Δεν ειναι ανετα. Δεν εχουν χιλιομετρικη αποδοση συνηθως. Και στην οικονομια τωρα πανε κατι να κανουν αλλα πιπες γενικως...Υ.Γ. + να ακους αυτα που σου λεει ο Orestisren στα πμ του.
καλησπερα ορεστη...
μολις ειδα το πμ..
οποτε αφηνω τα dunlop γτ ουτε να τρεχω θελω ουτε κατι ιδιαιτερο..
θελω ανεση, ασφαλεια, οικονομια....
αρα προσπαθω να βρω τα 3 αλλιως παω στα ΗΡ; εσυ τι φορας στο Α6;
αν και τα 3 νομιζω ειναι πολυ δυσκολο να τα βρω..
αν ξερει καποιος κατι ας μου πει...
ευχαριστω..
-
Ο χρήστης mk86 έγραψε:
καλησπερα ορεστη...
μολις ειδα το πμ..
οποτε αφηνω τα dunlop γτ ουτε να τρεχω θελω ουτε κατι ιδιαιτερο..
θελω ανεση, ασφαλεια, οικονομια....
αρα προσπαθω να βρω τα 3 αλλιως παω στα ΗΡ;
αν και τα 3 νομιζω ειναι πολυ δυσκολο να τα βρω..
αν ξερει καποιος κατι ας μου πει...
ευχαριστω..
Ψαξε παντου... Ειναι κριμα να μη βαλεις τα 3 ενω τα βρισκεις ιδια τιμη... Αλλιως πηγαινε στα HP ναι.
-
εσυ τι εχεις στο Α6;
-
Ο χρήστης mk86 έγραψε:
εσυ τι εχεις στο Α6;Εγω δεν εχω Α6 καλε! Αυτο κατω απο το εικονιδιο θα ειδες ε?
Χαχα αυτα ειναι μαλακιες του φορουμ! -
η αληθεια ειναι οτι το πηρα απο κει...χαχα..οποτε τζαμπα η ερωτηση...
3 λαστιχαδικα που πηρα τηλ μ ειπαν οτι δεν τα εχουν...και ο ενας μ ειπε οτι θα τα εχει 10 ιουνιου...δεν ειναι σωστο να φοραω χειμερινα μεχρι τοτε...
οποτε σκεφτομαι μηπως παρω τηλ τη μισελεν αυριο ετσι ωστε να μ πει εαν υπαρχουν διαθεσιμα και που,,..
λογικα θα ξερουν ..
αλλιως ΗΡ..
αληθεια τα εχει δοκιμασει κανεις εδω μεσα;
-
δες και αυτο,ισως απο τα κορυφαια για τη δουλεια που τα θες http://www.e-elastika.gr/p.Elastika-Han ... 63673.html
-
An kai exoun treadwear 240 ta primacy vgazoun arketa xiliometra. Kata ta alla den einai kati idiaitero me apodosi pou peftei arketa me ta xlm.
Ta zline tis nokian pou edeikses prin mporeis na ta vreis se kapoio katastima? An psakseis se ksena fora oloi milane me ta kalutera logia. Stin Ellada den kserw na exoun kukloforisei alla ta exw dei apo atomo pou ta pariggeile apo to net kai ta forese. Milaei me ta kalutera logia kai autos. De sugkrinontai me ta primacy se epidoseis kai auto einai sigouro.
To idio isxuei kai gia ta hankook k115 sta opoia ws mono arnitiko gia auti tin katigoria elastikwn diakrinw tin oxi kai toso megali xlmetriki apodosi. Exoun treadwear 300 alla diakrinw mia fthora pleon. Mi fantasteis trela pragmata se fthora tupou continental premium contact 5, alla den einai kai xiliometrofagos. Gia'mena kanena provlima giati to autokinito den kounietai ap'to dromo kai ta xlm pou thelw, tha ta vgaloun.
An vrikes kapou ta zline thelw info me pm.
(xilia suggnwmi gia ta greeklish alla eimai apo allo upologisti.)
edit: me prolave o apo panw.
-
τα zline δε μπορω να τα βρω καπου...
μαλλον θα παω με τα μισελεν ΗΡ εαν δε βρω τα 3...τα hankook δεν τα εχω ακουσει καθολου..τα continental δεν τα εχει στο 215/55/17
-
Ξέρει κανείς τίποτις για τα** ΝΟΚΙΑΝ LINE?**
-
@upoulikampia τα Primacy ΗP δεν πεφτουν απότομα σε επιπεδο αποδοσης αν το πελμα ανανεωνεται
Ο φίλος που τα θελει για ΕΟ όπου το πελμα ανανεωνεται στην επιφανεια του ελαστικου και θα έχει πολυ καλη χιλιομετρικη αποδοση για το tread του ελαστικού (χαρακτηρηστικό τον Primacy σαν οικογενεια ελαστικων) αλλα και σταθερή αποδοση μέχρις ότου το λαστιχο φθαρει αρκετά.
Τα Hankook δεν έχουν καλο Wear καθοτι φθειρονται γρηγορα αρα αν κανει χλμ τετοιου τυπου ο mk86 θα τα φθερει γρηγορα και αρα θα χρειαστει συντομοτερα αλλαγη ελαστικων
Αρα για μενα και δεδομενου του αυτοκινητου που οδηγαει το Primacy ειναι η σοφοτερη επιλογη -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Πάντως για τη δουλεια που τα θελει καλυτερα τα HP που έχουν και σωστο δεικτη ταχυτητας κι όχι Y λες κι έιναι κανα τερας 250 αλόγων για να τα ζεστανει.Τουρινγκ λαστιχο δηλαδη να κανει τη δουλειά του στις εθνικες που έγραψε ότι χρησιμοποιει το αμαξι ο φιλος μας,Σχετικά με το ζέσταμα κι εγώ Maxx RT με δείκτη Y φοράω αλλά δε βλέπω καμία φοβερή διαφορά στην απόδοση ζεστά σε σχέση με κρύα. Πολύ πιο ορατή είναι η διαφορά καινούριου - φθαρμένου ελαστικού.
Τώρα σχετικά με το speed rating δε βρήκα πουθενά να αναφέρεται συσχέτιση με το πόσο γρήγορα κι εύκολα έρχεται το ελαστικό σε θερμοκρασία λειτουργίας.
Ένα απόσπασμα από τη Michelin:
Speed Ratings Refer to More Than Just Speed
Speed ratings make a difference not only in regards to speed, but in regards to ride comfort, wear and cornering ability. Typically, the higher the speed rating, the better the grip and stopping power, but the lower the tread life. You can always increase the speed rating of the tires on your vehicle for improved performance, but can never decrease it without reducing the vehicle top speed to that of the lower speed rating selected.
Πηγή: http://www.michelinman.com/tires-101/tire-basics/about-tires/tire-speed-ratings-and-tread-life.page
Η Dunlop αναφέρει πως στα θερινά ελαστικά η απόδοσή τους πέφτει σε θερμοκρασίες κάτω των 7°C:
Summer tyres
Summer tyres are optimised for mild conditions. They can be used year-round in many regions, but performance decreases below 7°C.
Benefits
• Optimal grip and handling in milder weather
• Reduced noiseLimitations
• Reduced grip in cold weather
• Unsuitable for snow and iceΠηγή: http://www.dunlop.eu/dunlop_uk/tires/tire-finder/differences-between-seasons.jsp
Αν κάποιος έχει κάποια πηγή που υποστηρίζει το αντίθετο καλό θα ήταν να την αναφέρει, γιατί από πολλούς ακούω ότι όσο μεγαλώνει το speed rating τόσο πιο δύσκολα ζεσταίνονται τα λάστιχα, αλλά μέχρι τώρα δεν έχω βρει καμία σχετική αναφορά...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
...μην ξανακούσω ότι τα πριξτεστον(bridgestone για όσους δεν κατάλαβαν) είναι καλά λάστιχα, θα του τα φορέσω κολάρο!Είναι πολύ καλά ελαστικά , έχουν μπεί στο πρόγραμμα
-
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
Αν κάποιος έχει κάποια πηγή που υποστηρίζει το αντίθετο καλό θα ήταν να την αναφέρει, γιατί από πολλούς ακούω ότι όσο μεγαλώνει το speed rating τόσο πιο δύσκολα ζεσταίνονται τα λάστιχα, αλλά μέχρι τώρα δεν έχω βρει καμία σχετική αναφορά...
Το εχουμε πει 43751543658975864324 φορες...
ΟΧΙ, το speed rating ΔΕΝ εχει σχεση με το ποσο γρηγορα ή αργα ζεσταινεται ενα ελαστικο.
Εμμεσως το εππηρεαζει σε καποιο βαθμο για τον εξης λογο :Για μεγαλες ταχυτητες θελουμε πιο στιβαρη και γερη κατασκευη ελαστικου. Καλυτερο σκελετο, ενισχυμενο για να αντεξει τις μεγαλυτερες φυγοκεντρες δυναμεις.
Αυτο κανει το ελαστικο να παραμορφωνεται λιγοτερο κατα την κινηση του σε στροφες, επιταχυνσεις, φρεναρισματα.
Η μικροτερη παραμορφωση ειναι ενας παραγοντας για το ποσο αργα/γρηγορα ζεσταινονται τα ελαστικα.
Με μικρη παραμορφωση εχουμε πιο αργο ζεσταμα.(Το ιδιο ισχυει και οταν βαζουμε περισσοτερη πιεση, ή οταν διαλεγουμε καποιο ελαστικο με σκληρα πλαινα που δε μαγουλιαζει τοσο πολυ.)
Απο κει και περα το ζεσταμα ενος ελαστικου ειναι συναρτηση της γομας, του πελματος, και της εσωτερικης κατασκευης του.
ΟΠΟΤΕ : Το μεγαλο speed rating εμμεσως εχει καποια επιδραση στο ποσο γρηγορα ζεσταινεται ενα ελαστικο. Σε τι βαθμο ουδεις γνωριζει. Σιγουρα οχι δραματικο. Αλλα καλο ειναι να παιζουμε σε ρεαλιστικα ορια. Για ενα αμαξι που πιανει το πολυ 200 δε θα βαλω κατι με δεικτη 270...
-
σημερα πηγα να κανω την τραμπα χειμερινα με καλοκαιρινα ελαστικα και παρατηρησα οτι τα καλοκαιρινα ηταν σχεδον τελειωμενα
οποτε αναγκαστικα αγορασα καινουργια
βεβαια πανε οι καλες εποχες που αγοραζα καλα σπορ ελαστικα και ετσι πηρα τα bridgestone turanza T001τα προηγουμενα ητα τα potenza re050
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]