Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
Αν κάποιος έχει κάποια πηγή που υποστηρίζει το αντίθετο καλό θα ήταν να την αναφέρει, γιατί από πολλούς ακούω ότι όσο μεγαλώνει το speed rating τόσο πιο δύσκολα ζεσταίνονται τα λάστιχα, αλλά μέχρι τώρα δεν έχω βρει καμία σχετική αναφορά...
Το εχουμε πει 43751543658975864324 φορες...
ΟΧΙ, το speed rating ΔΕΝ εχει σχεση με το ποσο γρηγορα ή αργα ζεσταινεται ενα ελαστικο.
Εμμεσως το εππηρεαζει σε καποιο βαθμο για τον εξης λογο :
Για μεγαλες ταχυτητες θελουμε πιο στιβαρη και γερη κατασκευη ελαστικου. Καλυτερο σκελετο, ενισχυμενο για να αντεξει τις μεγαλυτερες φυγοκεντρες δυναμεις.
Αυτο κανει το ελαστικο να παραμορφωνεται λιγοτερο κατα την κινηση του σε στροφες, επιταχυνσεις, φρεναρισματα.
Η μικροτερη παραμορφωση ειναι ενας παραγοντας για το ποσο αργα/γρηγορα ζεσταινονται τα ελαστικα.
Με μικρη παραμορφωση εχουμε πιο αργο ζεσταμα.
(Το ιδιο ισχυει και οταν βαζουμε περισσοτερη πιεση, ή οταν διαλεγουμε καποιο ελαστικο με σκληρα πλαινα που δε μαγουλιαζει τοσο πολυ.)
Απο κει και περα το ζεσταμα ενος ελαστικου ειναι συναρτηση της γομας, του πελματος, και της εσωτερικης κατασκευης του.
ΟΠΟΤΕ : Το μεγαλο speed rating εμμεσως εχει καποια επιδραση στο ποσο γρηγορα ζεσταινεται ενα ελαστικο. Σε τι βαθμο ουδεις γνωριζει. Σιγουρα οχι δραματικο. Αλλα καλο ειναι να παιζουμε σε ρεαλιστικα ορια. Για ενα αμαξι που πιανει το πολυ 200 δε θα βαλω κατι με δεικτη 270...