Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 441
    • 442
    • 443
    • 444
    • 445
    • 939
    • 940
    • 443 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    138602
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      orestis-d last edited by

      Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:

      ΥΓ: Μήπως να κοιτούσες τα 002 αντί για τα Μισελέν;

      Δε βγαινουν στη διασταση μου.
      Μονο τα Μισελεν και τα Dunlop Sp sport maxx τα οποια τα απορριπτω σιγα σιγα γιατι ειναι λαστιχο 8ετιας ενω τα Μισελεν δεν εχουν κλεισει 6μηνο!

      To Dunlop Sport Maxx RT κυκλοφόρησε μέσα στο 2012 ή στο τέλος του 2011 το νωρίτερο! Επομένως ούτε διετίας δεν είναι.

      για τα απλά sp sport maxx μιλάω, αυτά βγαίνουν στην διάσταση μου... όχι τα RT.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        costas-athan last edited by

        Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:

        ΥΓ: Μήπως να κοιτούσες τα 002 αντί για τα Μισελέν;

        Δε βγαινουν στη διασταση μου.
        Μονο τα Μισελεν και τα Dunlop Sp sport maxx τα οποια τα απορριπτω σιγα σιγα γιατι ειναι λαστιχο 8ετιας ενω τα Μισελεν δεν εχουν κλεισει 6μηνο!

        To Dunlop Sport Maxx RT κυκλοφόρησε μέσα στο 2012 ή στο τέλος του 2011 το νωρίτερο! Επομένως ούτε διετίας δεν είναι.

        για τα απλά sp sport maxx μιλάω, αυτά βγαίνουν στην διάσταση μου... όχι τα RT.

        Γι' αυτά --> http://www.dunlop.eu/dunlop_grel/tires/ ... rom=browse λες;

        Υπάρχουν και τα TT πάντως τα οποία αντικαταστάθηκαν από τα RT που είναι τα τελευταία της σειράς.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          orestis-d last edited by

          Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:

          ΥΓ: Μήπως να κοιτούσες τα 002 αντί για τα Μισελέν;

          Δε βγαινουν στη διασταση μου.
          Μονο τα Μισελεν και τα Dunlop Sp sport maxx τα οποια τα απορριπτω σιγα σιγα γιατι ειναι λαστιχο 8ετιας ενω τα Μισελεν δεν εχουν κλεισει 6μηνο!

          To Dunlop Sport Maxx RT κυκλοφόρησε μέσα στο 2012 ή στο τέλος του 2011 το νωρίτερο! Επομένως ούτε διετίας δεν είναι.

          για τα απλά sp sport maxx μιλάω, αυτά βγαίνουν στην διάσταση μου... όχι τα RT.

          Γι' αυτά --> http://www.dunlop.eu/dunlop_grel/tires/ ... rom=browse λες;

          Υπάρχουν και τα TT πάντως τα οποία αντικαταστάθηκαν από τα RT που είναι τα τελευταία της σειράς.

          ναι μονο αυτά και τα pilot sport 3, βγαίνουν στην διάσταση μου!
          όχι τα RT ούτε τα TT!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            costas-athan last edited by

            Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
            ναι μονο αυτά και τα pilot sport 3, βγαίνουν στην διάσταση μου!
            όχι τα RT ούτε τα TT!

            Ποια διάσταση είναι αυτή; Κι εγώ από 205/60R16 αναγκάστηκα να πάω σε 225/55R16 (την αμέσως επόμενη μεγαλύτερη διάσταση που διατηρεί σταθερή τη διάμετρο του τροχού) για να βρω σπορ ελαστικό. Στην αρχική διάσταση δεν έβρισκα κανένα! Και στη νέα βέβαια βρήκα στην Ελλάδα μόνο το Dunlop Sport Maxx RT και το Toyo Proxes T1 Sport.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              orestis-d last edited by

              Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:

              ναι μονο αυτά και τα pilot sport 3, βγαίνουν στην διάσταση μου!
              όχι τα RT ούτε τα TT!

              Ποια διάσταση είναι αυτή; Κι εγώ από 205/60R16 αναγκάστηκα να πάω σε 225/55R16 (την αμέσως επόμενη μεγαλύτερη διάσταση που διατηρεί σταθερή τη διάμετρο του τροχού) για να βρω σπορ ελαστικό. Στην αρχική διάσταση δεν έβρισκα κανένα! Και στη νέα βέβαια μόνο το Dunlop Sport Maxx RT βρήκα και το Toyo Proxes T1 Sport.

              215/45/16

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                costas-athan last edited by

                Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
                215/45/16

                Μάλιστα. Μάλλον δύσκολη διάσταση και αυτή. Αν δεν έχεις εναλλακτικές θα βάλεις αυτό που θα βρεις. Το Pilot Sport 3 μια χαρά είναι και έχει και Treadwear 320 ενώ το Dunlop Sport Maxx RT μόνο 240. Ήδη σε 4.000 χλμ. τα μπροστινά λάστιχα έχουν πέσει σε σχέση με τα πίσω και ήδη τα μετακίνησα μπρος - πίσω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  orestis-d last edited by

                  Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:

                  215/45/16

                  Μάλιστα. Μάλλον δύσκολη διάσταση και αυτή. Αν δεν έχεις εναλλακτικές θα βάλεις αυτό που θα βρεις. Το Pilot Sport 3 μια χαρά είναι και έχει και Treadwear 320 ενώ το Dunlop Sport Maxx RT μόνο 240. Ήδη σε 4.000 χλμ. τα μπροστινά λάστιχα έχουν πέσει σε σχέση με τα πίσω και ήδη τα μετακίνησα μπρος - πίσω.

                  ναι για pilot sport 3 με βλέπω, να γίνει πιο φιλικό και ήρεμο το αμάξι σε σχέση με τα bridgestone...
                  Αν είχαν και πιο σκληρό πλαϊνό θα ήταν καλύτερα... Αλλα τελοσπάντων, ελπίζω να μην ξενερώσω από το 'μαγουλιασμα'.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    asteris last edited by

                    Πως θα συμπεριφερθεί ένα λάστιχο που θα περάσει την Speed index του, αν υποθέσουμε ότι δέχεται ούτε το μισό βάρος από αυτό που αντέχει?

                    Πιό συγκεκριμένα, σκέφτομαι για να αλλάξω ελαστικά στο Sei και επειδή πλέον δεν είναι toy car, έλεγα αν μπορούσα να βάλω Τ αντί για Η, με σκοπό να ζεσταίνεται πιό γρήγορα στις καθημερινές μετακινήσεις, αλλά να μην ανατιναχτεί κιόλας άμα περάσει τα 200 σε κάνα τελίκιασμα. Διάσταση 175/60/14 ή 185/55/14 , που θα δέχεται ούτε 800 κιλά βάρος, από τα 1700 που αντέχει το load index 80.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      orestis-d last edited by

                      Ο χρήστης asteris έγραψε:
                      Πως θα συμπεριφερθεί ένα λάστιχο που θα περάσει την Speed index του, αν υποθέσουμε ότι δέχεται ούτε το μισό βάρος από αυτό που αντέχει?

                      Πιό συγκεκριμένα, σκέφτομαι για να αλλάξω ελαστικά στο Sei και επειδή πλέον δεν είναι toy car, έλεγα αν μπορούσα να βάλω Τ αντί για Η, με σκοπό να ζεσταίνεται πιό γρήγορα στις καθημερινές μετακινήσεις, αλλά να μην ανατιναχτεί κιόλας άμα περάσει τα 200 σε κάνα τελίκιασμα. Διάσταση 175/60/14 ή 185/55/14 , που θα δέχεται ούτε 800 κιλά βάρος, από τα 1700 που αντέχει το load index 80.

                      Καλυτερα βαλε H. Μικρη διαφορα εχουν ετσι κι αλλιως και θα χεις και το κεφαλι σου ησυχο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ο χρήστης asteris έγραψε:
                        Πως θα συμπεριφερθεί ένα λάστιχο που θα περάσει την Speed index του, αν υποθέσουμε ότι δέχεται ούτε το μισό βάρος από αυτό που αντέχει?

                        Πιό συγκεκριμένα, σκέφτομαι για να αλλάξω ελαστικά στο Sei και επειδή πλέον δεν είναι toy car, έλεγα αν μπορούσα να βάλω Τ αντί για Η, με σκοπό να ζεσταίνεται πιό γρήγορα στις καθημερινές μετακινήσεις, αλλά να μην ανατιναχτεί κιόλας άμα περάσει τα 200 σε κάνα τελίκιασμα. Διάσταση 175/60/14 ή 185/55/14 , που θα δέχεται ούτε 800 κιλά βάρος, από τα 1700 που αντέχει το load index 80.

                        Το ζέσταμα είναι θέμα γόμας και όχι δείκτη ταχύτητας.

                        ΥΓ: 200αρα με Sei?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          orestis-d last edited by

                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                          Το ζέσταμα είναι θέμα γόμας και όχι δείκτη ταχύτητας.

                          Προσφατα λαστιχας εκανε το ιδιο λαθος. Μου ειπε βαλε Η για να ζεσταινονται πιο γρηγορα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            asteris last edited by

                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                            Πως θα συμπεριφερθεί ένα λάστιχο που θα περάσει την Speed index του, αν υποθέσουμε ότι δέχεται ούτε το μισό βάρος από αυτό που αντέχει?

                            Πιό συγκεκριμένα, σκέφτομαι για να αλλάξω ελαστικά στο Sei και επειδή πλέον δεν είναι toy car, έλεγα αν μπορούσα να βάλω Τ αντί για Η, με σκοπό να ζεσταίνεται πιό γρήγορα στις καθημερινές μετακινήσεις, αλλά να μην ανατιναχτεί κιόλας άμα περάσει τα 200 σε κάνα τελίκιασμα. Διάσταση 175/60/14 ή 185/55/14 , που θα δέχεται ούτε 800 κιλά βάρος, από τα 1700 που αντέχει το load index 80.

                            Το ζέσταμα είναι θέμα γόμας και όχι δείκτη ταχύτητας.

                            ΥΓ: 200αρα με Sei?

                            Δεν μιλάω για διαφορές μεταξύ εταιριών, μιλάω για την ίδια εταιρία που βγάζει το ίδιο λάστιχο και σε Τ και σε Η. Δεν έχουν διαφορά στην γόμα? Τι αλλάζει μόνο τα λινά για να αντέχουν παραπάνω περιστροφή?

                            Υ.Γ. Που να δεις και τι κάνουν οι Πολωνοί με τους 1.4 T-jet... http://www.youtube.com/watch?v=eYtP7fdZ ... 7BE1B76423

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Ο χρήστης asteris έγραψε:
                              Δεν έχουν διαφορά στην γόμα? Τι αλλάζει μόνο τα λινά για να αντέχουν παραπάνω περιστροφή?

                              Ναι.

                              Υ.Γ. Που να δεις και τι κάνουν οι Πολωνοί με τους 1.4 T-jet...

                              Τέτοιο έχεις κι εσύ;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                christoss8 last edited by

                                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                Πως θα συμπεριφερθεί ένα λάστιχο που θα περάσει την Speed index του, αν υποθέσουμε ότι δέχεται ούτε το μισό βάρος από αυτό που αντέχει?

                                Πιό συγκεκριμένα, σκέφτομαι για να αλλάξω ελαστικά στο Sei και επειδή πλέον δεν είναι toy car, έλεγα αν μπορούσα να βάλω Τ αντί για Η, με σκοπό να ζεσταίνεται πιό γρήγορα στις καθημερινές μετακινήσεις, αλλά να μην ανατιναχτεί κιόλας άμα περάσει τα 200 σε κάνα τελίκιασμα. Διάσταση 175/60/14 ή 185/55/14 , που θα δέχεται ούτε 800 κιλά βάρος, από τα 1700 που αντέχει το load index 80.

                                Το ζέσταμα είναι θέμα γόμας και όχι δείκτη ταχύτητας.

                                ΥΓ: 200αρα με Sei?

                                Ειναι και θεμα δεικτη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  georgetz last edited by

                                  Παίζει κάποιο άλλο λάστιχο σε διάσταση 195/45/16 με σκληρό πλαινό, παρόμοιο με Hankook S1 ?

                                  Μετά απο τα Michelin Pilot Sport 3, ανακαλύπτω οτι θέλω σίγουρα κάτι με πιο γεροδεμένο πλαινό και πάλι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    aggelosf last edited by

                                    Bridgestone Potenza RE050A. Σκληρό πλαινό και για εμένα πολύ καλύτερα από τα S1.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      georgetz last edited by

                                      Σε ποιους τομείς Άγγελε? Αυτοκίνητο?

                                      Με ενδιαφέρει πολύ μια απευθείας αντιπαράθεση S1 K107 vs Re050A

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        asteris last edited by

                                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                        Δεν έχουν διαφορά στην γόμα? Τι αλλάζει μόνο τα λινά για να αντέχουν παραπάνω περιστροφή?

                                        Ναι.

                                        Υ.Γ. Που να δεις και τι κάνουν οι Πολωνοί με τους 1.4 T-jet...

                                        Τέτοιο έχεις κι εσύ;

                                        Άρα πάω για Η, δεν έχω κέρδος από τα Τ. Ευχαριστώ.

                                        Το δικό μου είναι FIRE 1.2 mpi στα 0.7bar. 100-110PS και 17-18 κιλά ροπή στα 750 κιλά. Μια μικρή καθημερινή βολιδίτσα. Αν σε ενδιαφέρει κάτι, στείλε ΠΜ, είμαστε και offtopic...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          orestis-d last edited by

                                          Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
                                          Bridgestone Potenza RE050A. Σκληρό πλαινό και για εμένα πολύ καλύτερα από τα S1.

                                          Αν τα ζεστανεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            aggelosf last edited by

                                            Ο χρήστης georgetz έγραψε:
                                            Σε ποιους τομείς Άγγελε? Αυτοκίνητο?

                                            Με ενδιαφέρει πολύ μια απευθείας αντιπαράθεση S1 K107 vs Re050A

                                            Δεν τα έχω δοκιμάσει στο ίδιο αυτοκίνητο για να είμαι εντελώς αντιπροσωπευτικός. Τα S1 τα δοκίμασα σε fiesta mk7 1.4 σε 195/50R15 και στην μικρή εμπειρία που είχα τα είχα αντιπαθίσει καθώς μου έδιναν την εντίπωση ότι δεν ζεσταίνονται ακόμη και μετά από πολύ ώρα σε στροφοδιαδρομή. Τα RE050A τα γνωρίζω σε Mondeo mk7 2.0 σε 235/45R17, ζεσταίνονται σχετικά γρήγορα (πάλι καμιά σχέση με τα PE2) και έχουν πολύ ωραία αίσθηση στο τιμόνι λόγο του σκληρού πλαινού. + Είναι approved από χτύπημα σε πεζοδρόμιο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 441
                                            • 442
                                            • 443
                                            • 444
                                            • 445
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 443 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr