-
Super!!ευχαριστω πολυ!
Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
1η ερωτηση λοιπον: Λεω να βαλω διασταση 195/60/15, για να 'βαραει' λιγοτερο το αμαξι στις (πολλες) λακουβες / σαμαρακια. Ισχυει αυτο ή θα κανω μια τρυπα στο νερο;
Και επανερχομαι, ρωτησα 3 λαστιχαδες σημερα και οι 3 μου ειπαν να μην βαλω 195/60/15 γιατι θα βρισκει στον θολο...
Μου ειπαν να βαλω ειτε τα 50αρια ή τα 55αρια ξανα.
Ομως ο 3ος μου ειπε επισης οτι μπορω ανετα να φορεσω 185/60/15...Παιζει αυτο ρε παιδια? Τι χανω τι κερδιζω?
Και παλι ευχαριστω για τον χρονο σας...Δημοσίευση από Aikibill » 26 Μάιος 2016 07:48
Αν αποφασίσεις οτι τα μαλακα πλαινα δεν σε προβληματίζουν βάλε τα Goodyear, αν αποφασίσεις οτι τα μαλακα πλαινα ειναι προς αποφυγή βάλε Pirelli cint p1. Αν θες κάτι λιγο φθηνότερο αλλα καλό βάλε toyo proxes cf2 η falken ze914.Σε ευχαριστω για τις προτασεις σου, μαλλον με επεισες!
-
Η αλλαγη απο 195/55/16 σε 185/60/15 ειναι λιγότερο αταίριαστη απο αυτήν σε 195/50/15.
Σε θεωρητικό επίπεδο με την αλλαγη σε 185/60 κερδίζεις σε άνεση και χάνεις σε κράτημα, υπάρχει παντως περιπτωςη η διαταραχή στο set up του αυτοκινητου με την μη ενδεδειγμένη αλλαγη απο 195/55 σε 195/50 να εχει ως συνέπεια με την 195/50 να μην έχεις ουτε το θεωρητικά ανώτερο κράτημα. -
Μαλιστα, δηλαδη θεωρεις οτι ειναι καλυτερα να παω σε 185/60/15 παρα σε 195/50/15...
Αυτο που αναφερεις 'Σε θεωρητικο επιπεδο με την αλλαγη...' σημαινει οτι πρακτικα οι διαφορες ειναι αμελητεες?Ω ρε κοιτα να δεις ποσο δυσκολο ειναι να αλλαξεις 4 λαστιχα...
Ευχαριστω και παλι!!!
-
Ο χρήστης Kund153 έγραψε:
Μαλιστα, δηλαδη θεωρεις οτι ειναι καλυτερα να παω σε 185/60/15 παρα σε 195/50/15...
Αυτο που αναφερεις 'Σε θεωρητικο επιπεδο με την αλλαγη...' σημαινει οτι πρακτικα οι διαφορες ειναι αμελητεες?Ω ρε κοιτα να δεις ποσο δυσκολο ειναι να αλλαξεις 4 λαστιχα...
Ευχαριστω και παλι!!!
Με την 195/60/15 και την 195/50/15 εχεις μεταβολη στο βημα του αυτοκινητου πανω απο 3% οποτε τις ξεχνας!
Εντος αποδεκτων οριων ειναι πραγματι η 185/60/15..........γιατι δεν βαζεις τη μαμα διασταση;;;; -
Ο χρήστης Kund153 έγραψε:
Μαλιστα, δηλαδη θεωρεις οτι ειναι καλυτερα να παω σε 185/60/15 παρα σε 195/50/15...
Αυτο που αναφερεις 'Σε θεωρητικο επιπεδο με την αλλαγη...' σημαινει οτι πρακτικα οι διαφορες ειναι αμελητεες?Ω ρε κοιτα να δεις ποσο δυσκολο ειναι να αλλαξεις 4 λαστιχα...
Ευχαριστω και παλι!!!
Θεωρώ οτι ειναι καλύτερα να πας σε 185/60 γιατι έχεις μεταβολή στην διάμετρο ζαντας/ελαστικου εντός αποδεκτών οριων αντίθετα με 195/50.
Το θεωρητικό πηγαίνει στο γεγονός οτι πρακτικά δεν μπορω να εχω άποψη γιατι δεν εχω αλλάξει ποτε την μαμά διάσταση. -
Παντως στην θεςη σου με 60€ κατω την αλλαγη θα πήγαινα απο 195/55/15 σε 185/60/15.
-
Χμ, ελεγα μηπως μπορουσα να φορεσω κατι πιο οικονομικο γιατι τα 195/55/15 ειναι ακριβα σαν ελαστικα.
Το αμαξι παει συχνα και σε τσιμεντοδρομους που μου ειπαν οτι 'σκοτωνουν' τα ελαστικα και να δινω 400€ καθε 2 χρονια για λαστιχα, δεν λεει...Επισης λογω πολυ κακων δρομων εδω, με πολλες λακουβες-χαντακια, το αμαξι βαραει ασχημα, εξου και το γιατι θελω να βαλω πιο ψηλο λαστιχο...!
Οπως και να χει, θα κοιταξω πλεον αναμεσα στα 195/55/15 και 185/60/15, στις μαρκες που προτεινατε.
Για μια ακομα φορα, σας ευχαριστω και τους δυο!!! -
Τζαμπα ειναι για μας..........εσυ θα πληρωσεις!!!!!
Οτι και αν επιλεξεις,καλοφορετα! -
Φιλοι συμφορουμιτες να σας κανω μια ερωτηση.
Όταν βαλουμε αερα στα ελαστικα, πως καταλαβαινουμε ποια πρεπει να ειναι η σωστη ποσοτητα (πιεση) αερα που πρεπει να βαλουμε στο συνδυασμο αυτοκινητο-ελαστικο?
Λογικα ακολουθούμε τον κατασκευαστη του αυτοκινητου που λεει την ακριβη πιεση στο ταμπελακι που είναι κολλημενο στο κολωνακι του οδηγου ε?
Όταν αλλαξα ελαστικα πριν κατι μηνες κοπαναγε πολύ το αυτοκινητο και τσεκαρα τον αερα που ειχαν βαλει και διαπιστωσα ότι ειχαν 40+++ σε όλα...
Αμεσως τα διορθωσα και εβαλα την προτεινομενη από τον κατασκευαστη πιεση + 1 ή 2 psi παραπανω. (Για παράδειγμα ελεγε 30 και εβαλα 32.)
Η ανεση βελτιωθηκε κατά πολύ από εκει που ηταν κουτσουρο ακομα και το κρατημα. Όμως τωρα σαν να μου φαινεται ότι κανουν μαγουλο τα ελαστικα (ειδικα τα μπροστινα που είναι η μηχανη) και φοβάμαι μην φαγωθουν τα πλαινα για πλακα..
Λετε να ανεβασω κανα 2-3 psi στα μπροστινα ακομα? -
Ο χρήστης petran17 έγραψε:
Φιλοι συμφορουμιτες να σας κανω μια ερωτηση.
Όταν βαλουμε αερα στα ελαστικα, πως καταλαβαινουμε ποια πρεπει να ειναι η σωστη ποσοτητα (πιεση) αερα που πρεπει να βαλουμε στο συνδυασμο αυτοκινητο-ελαστικο?
Λογικα ακολουθούμε τον κατασκευαστη του αυτοκινητου που λεει την ακριβη πιεση στο ταμπελακι που είναι κολλημενο στο κολωνακι του οδηγου ε?
Όταν αλλαξα ελαστικα πριν κατι μηνες κοπαναγε πολύ το αυτοκινητο και τσεκαρα τον αερα που ειχαν βαλει και διαπιστωσα ότι ειχαν 40+++ σε όλα...
Αμεσως τα διορθωσα και εβαλα την προτεινομενη από τον κατασκευαστη πιεση + 1 ή 2 psi παραπανω. (Για παράδειγμα ελεγε 30 και εβαλα 32.)
Η ανεση βελτιωθηκε κατά πολύ από εκει που ηταν κουτσουρο ακομα και το κρατημα. Όμως τωρα σαν να μου φαινεται ότι κανουν μαγουλο τα ελαστικα (ειδικα τα μπροστινα που είναι η μηχανη) και φοβάμαι μην φαγωθουν τα πλαινα για πλακα..
Λετε να ανεβασω κανα 2-3 psi στα μπροστινα ακομα?Αν τα ελαστικα σου εχουν μαλακα πλαινα σιγουρα μπορεις να ανεβασεις.....το ποσο θελει πολλες δοκιμες για να πετυχεις το ιδανικο....μετα από ένα σημειο μπορει να συνεχιζεις να εχεις κρατημα αλλα οι αντιδράσεις στο οριο θα είναι ξερες.
Κανε καποιες δοκιμες.....με 1-2 psi δν τίθεται θεμα -
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Φιλοι συμφορουμιτες να σας κανω μια ερωτηση.
Όταν βαλουμε αερα στα ελαστικα, πως καταλαβαινουμε ποια πρεπει να ειναι η σωστη ποσοτητα (πιεση) αερα που πρεπει να βαλουμε στο συνδυασμο αυτοκινητο-ελαστικο?
Λογικα ακολουθούμε τον κατασκευαστη του αυτοκινητου που λεει την ακριβη πιεση στο ταμπελακι που είναι κολλημενο στο κολωνακι του οδηγου ε?
Όταν αλλαξα ελαστικα πριν κατι μηνες κοπαναγε πολύ το αυτοκινητο και τσεκαρα τον αερα που ειχαν βαλει και διαπιστωσα ότι ειχαν 40+++ σε όλα...
Αμεσως τα διορθωσα και εβαλα την προτεινομενη από τον κατασκευαστη πιεση + 1 ή 2 psi παραπανω. (Για παράδειγμα ελεγε 30 και εβαλα 32.)
Η ανεση βελτιωθηκε κατά πολύ από εκει που ηταν κουτσουρο ακομα και το κρατημα. Όμως τωρα σαν να μου φαινεται ότι κανουν μαγουλο τα ελαστικα (ειδικα τα μπροστινα που είναι η μηχανη) και φοβάμαι μην φαγωθουν τα πλαινα για πλακα..
Λετε να ανεβασω κανα 2-3 psi στα μπροστινα ακομα?Αν τα ελαστικα σου εχουν μαλακα πλαινα σιγουρα μπορεις να ανεβασεις.....το ποσο θελει πολλες δοκιμες για να πετυχεις το ιδανικο....μετα από ένα σημειο μπορει να συνεχιζεις να εχεις κρατημα αλλα οι αντιδράσεις στο οριο θα είναι ξερες.
Κανε καποιες δοκιμες.....με 1-2 psi δν τίθεται θεμαΝαι εχουν μαλακα πιστευω. Και εγω εκει το εριξα γιατι με τα προηγουμενα Michelin δεν ειχα. Dunlop Sport BluResponse φοραει.
Θα ανεβασω λιγο.. τουλάχιστον μεχρι να εξαλειφθεί το μαγουλο.. -
Ο χρήστης petran17 έγραψε:
Ναι εχουν μαλακα πιστευω. Και εγω εκει το εριξα γιατι με τα προηγουμενα Michelin δεν ειχα. Dunlop Sport BluResponse φοραει.
Θα ανεβασω λιγο.. τουλάχιστον μεχρι να εξαλειφθεί το μαγουλο..Τα Dunlop Sport BluResponse έχουν μαλακά πλαϊνά. Μην περιμένεις να εξαλειφθεί το μάγουλο, θα φτάσεις άνετα τα 40psi πάλι.
Πιστεύω ότι με ~35 θα είσαι μια χαρά. -
Ο χρήστης petran17 έγραψε:
Φιλοι συμφορουμιτες να σας κανω μια ερωτηση.
Όταν βαλουμε αερα στα ελαστικα, πως καταλαβαινουμε ποια πρεπει να ειναι η σωστη ποσοτητα (πιεση) αερα που πρεπει να βαλουμε στο συνδυασμο αυτοκινητο-ελαστικο?
Λογικα ακολουθούμε τον κατασκευαστη του αυτοκινητου που λεει την ακριβη πιεση στο ταμπελακι που είναι κολλημενο στο κολωνακι του οδηγου ε?
Όταν αλλαξα ελαστικα πριν κατι μηνες κοπαναγε πολύ το αυτοκινητο και τσεκαρα τον αερα που ειχαν βαλει και διαπιστωσα ότι ειχαν 40+++ σε όλα...
Αμεσως τα διορθωσα και εβαλα την προτεινομενη από τον κατασκευαστη πιεση + 1 ή 2 psi παραπανω. (Για παράδειγμα ελεγε 30 και εβαλα 32.)
Η ανεση βελτιωθηκε κατά πολύ από εκει που ηταν κουτσουρο ακομα και το κρατημα. Όμως τωρα σαν να μου φαινεται ότι κανουν μαγουλο τα ελαστικα (ειδικα τα μπροστινα που είναι η μηχανη) και φοβάμαι μην φαγωθουν τα πλαινα για πλακα..
Λετε να ανεβασω κανα 2-3 psi στα μπροστινα ακομα?Αν τα ελαστικα σου εχουν μαλακα πλαινα σιγουρα μπορεις να ανεβασεις.....το ποσο θελει πολλες δοκιμες για να πετυχεις το ιδανικο....μετα από ένα σημειο μπορει να συνεχιζεις να εχεις κρατημα αλλα οι αντιδράσεις στο οριο θα είναι ξερες.
Κανε καποιες δοκιμες.....με 1-2 psi δν τίθεται θεμαΝαι εχουν μαλακα πιστευω. Και εγω εκει το εριξα γιατι με τα προηγουμενα Michelin δεν ειχα. Dunlop Sport BluResponse φοραει.
Θα ανεβασω λιγο.. τουλάχιστον μεχρι να εξαλειφθεί το μαγουλο..Φιλε μου αυτα τα ψαχνουν πριν βαλουν λαστιχα/μπαλονια.........ανεβαζοντας παραπανω απο τα 32psi την πιεση,ΙΣΩΣ δεις λιγο καλυτερη αμεσοτητα με μικρες ταχυτητες αλλα θα εχεις και πιο αποτομο ξεκολλυμα με περισσοτερα χλμ!!!!!
Για μενα αστα ως εχει και θα τα συνηθισεις με τον καιρο........
Με πολλη πιεση θα εχεις και ανομοιομορφη φθορα στο κεντρο του πελματος -
Εγώ θα συμφωνήσω με τον GGAB.
-
Λογικά στο κολονάκι του οδηγού έχει τιμές για μικρές και για υψηλές ταχύτητες (πχ το Auris έχει 32 και 36 psi). Εγώ νιώθω το αμάξι καλύτερα (σε στροφές, φρένα κλπ κλπ) με 34 psi. Παίξε εκεί ανάμεσα και δες που το νιώθεις καλύτερα.
Οι GGAB και Aikibill έχουν δίκιο ως προς τις παρατηρήσεις που κάνουν για τις μεγαλύτερες πιέσεις, γι'αυτό μην ξεπεράσεις το μεγαλύτερο νούμερο.
-
Εννοειται οτι δεν θελω να υπερβω το ανω οριο γιατι θα φαω το κεντρο του ελαστικου οπως ειπατε. Αλλα δεν θελω να φαω και τα πλαινα γιατι αυτο ειναι και πιο επικινδυνο..
Καπου εκει αναμεσα σε 32-36 psi θα παιξω που ειπε και ο φιλος nickthetrib. Αντε δηλαδη να ανεβω 2-3 απο τα 32 που ηδη ειμαι..Μαλλον δεν με καταλαβες φιλε μου GGAB. Δεν ειναι οτι δεν το εψαξα ή οτι εκανα λαθος επιλογη διαλεγοντας μαλακα πλαινα. Ισα ισα που κατα την γνωμη μου αυτα ειναι τα καλυτερα ελαστικα που εχει φορεσει το αυτοκινητο για μενα. Νιωθω πολυ δικαιωμενος απο την επιλογη που εκανα. Και σε κρατημα και σε πληροφορηση, φρενα, βρεγμενο και οτι αλλο μου ερχεται στο μυαλο.
Απλα λεω οτι θελουν διαφορετικη πιεση απο τα προηγουμενα λογω των πιο μαλακων πλαινων.Παντως οσον αφορα το ταμπελακι που ειπε ο φιλος nickthetrib δειχνει οντως 2 τιμες αλλα εννοει σχετικα με το βαρος. Δηλαδη εχει μια ενδειξη με 2-3 ανθρωπακια και μια 5 ανθρωπακια που λογικα οταν ειναι φορτωμενο.
-
Ο χρήστης petran17 έγραψε:
Εννοειται οτι δεν θελω να υπερβω το ανω οριο γιατι θα φαω το κεντρο του ελαστικου οπως ειπατε. Αλλα δεν θελω να φαω και τα πλαινα γιατι αυτο ειναι και πιο επικινδυνο..
Καπου εκει αναμεσα σε 32-36 psi θα παιξω που ειπε και ο φιλος nickthetrib. Αντε δηλαδη να ανεβω 2-3 απο τα 32 που ηδη ειμαι..Μαλλον δεν με καταλαβες φιλε μου GGAB. Δεν ειναι οτι δεν το εψαξα ή οτι εκανα λαθος επιλογη διαλεγοντας μαλακα πλαινα. Ισα ισα που κατα την γνωμη μου αυτα ειναι τα καλυτερα ελαστικα που εχει φορεσει το αυτοκινητο για μενα. Νιωθω πολυ δικαιωμενος απο την επιλογη που εκανα. Και σε κρατημα και σε πληροφορηση, φρενα, βρεγμενο και οτι αλλο μου ερχεται στο μυαλο.
Απλα λεω οτι θελουν διαφορετικη πιεση απο τα προηγουμενα λογω των πιο μαλακων πλαινων.Παντως οσον αφορα το ταμπελακι που ειπε ο φιλος nickthetrib δειχνει οντως 2 τιμες αλλα εννοει σχετικα με το βαρος. Δηλαδη εχει μια ενδειξη με 2-3 ανθρωπακια και μια 5 ανθρωπακια που λογικα οταν ειναι φορτωμενο.
Αν λοιπόν το θέμα είναι οπτικό,μην αλλάξεις πιέσεις και να είσαι σίγουρος οτι το πέλμα έτσι όπως είσαι τώρα πατάει κανονικότατα και τα πλαινά σε καμία περίπτωση δεν θα έχουν φθορά!Αυτά.......
-
Καλησπέρα και καλό μήνα, μετά το καλοκαίρι λέω να να κάνω την πρώτη αλλαγή ελαστικών.
Έχω ένα Skoda Rapid Spaceback 1,6tdi 105hp με την περίεργη διάσταση 215/45/16, οπότε αν δεν την κρατήσω την ίδια διάσταση σκέφτομαι για αλλαγή σε 205/50/16 ή αν γίνετε και σε 205/55/16.(κυρίως γιατί είναι ποιο φθηνά ελαστικά και θα απορροφούν τους κραδασμούς καλύτερα από το 45αρι προφίλ).
Τώρα έχω 33.000κμ σε 19μηνες και ψάχνω κάτι medium η σκληρό ελαστικό.(αλλαγή στα 40.000κμ)
Τα μαμά Brigedstone Turanza RE300 ήταν φανταστικά σαν λάστιχα, το ESP δούλεψε 1 φορά σε έντονη βροχή και 1 φορά σε πρωινή πάχνη.
Τώρα αν και ξανασκέφτομαι να τα ξαναβάλω μου πέφτουν λίγο ακριβά κοιτάω τα:- Toyo Proxes CF2
- Goodyear Efficient Grip Perfomance (μαλακά)
- Hankook Ventus Prime 3 K125 (New)
- Vredestein Sportrac 5
Οδηγώ επαρχεία Χαλκιδικής και εγνατία.
-
Το πρωτο απο τις επιλογες σου......
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]