Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 769
    • 770
    • 771
    • 772
    • 773
    • 939
    • 940
    • 771 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    137787
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      agiannouli last edited by

      Super!!ευχαριστω πολυ!

      Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kund153 last edited by

        1η ερωτηση λοιπον: Λεω να βαλω διασταση 195/60/15, για να 'βαραει' λιγοτερο το αμαξι στις (πολλες) λακουβες / σαμαρακια. Ισχυει αυτο ή θα κανω μια τρυπα στο νερο;

        Και επανερχομαι, ρωτησα 3 λαστιχαδες σημερα και οι 3 μου ειπαν να μην βαλω 195/60/15 γιατι θα βρισκει στον θολο...
        Μου ειπαν να βαλω ειτε τα 50αρια ή τα 55αρια ξανα.
        Ομως ο 3ος μου ειπε επισης οτι μπορω ανετα να φορεσω 185/60/15...Παιζει αυτο ρε παιδια? Τι χανω τι κερδιζω?
        Και παλι ευχαριστω για τον χρονο σας...

        Δημοσίευση από Aikibill » 26 Μάιος 2016 07:48
        Αν αποφασίσεις οτι τα μαλακα πλαινα δεν σε προβληματίζουν βάλε τα Goodyear, αν αποφασίσεις οτι τα μαλακα πλαινα ειναι προς αποφυγή βάλε Pirelli cint p1. Αν θες κάτι λιγο φθηνότερο αλλα καλό βάλε toyo proxes cf2 η falken ze914.

        Σε ευχαριστω για τις προτασεις σου, μαλλον με επεισες!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          aikibill last edited by

          Η αλλαγη απο 195/55/16 σε 185/60/15 ειναι λιγότερο αταίριαστη απο αυτήν σε 195/50/15.
          Σε θεωρητικό επίπεδο με την αλλαγη σε 185/60 κερδίζεις σε άνεση και χάνεις σε κράτημα, υπάρχει παντως περιπτωςη η διαταραχή στο set up του αυτοκινητου με την μη ενδεδειγμένη αλλαγη απο 195/55 σε 195/50 να εχει ως συνέπεια με την 195/50 να μην έχεις ουτε το θεωρητικά ανώτερο κράτημα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kund153 last edited by

            Μαλιστα, δηλαδη θεωρεις οτι ειναι καλυτερα να παω σε 185/60/15 παρα σε 195/50/15...
            Αυτο που αναφερεις 'Σε θεωρητικο επιπεδο με την αλλαγη...' σημαινει οτι πρακτικα οι διαφορες ειναι αμελητεες?

            Ω ρε κοιτα να δεις ποσο δυσκολο ειναι να αλλαξεις 4 λαστιχα...

            Ευχαριστω και παλι!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              ggab last edited by

              Ο χρήστης Kund153 έγραψε:
              Μαλιστα, δηλαδη θεωρεις οτι ειναι καλυτερα να παω σε 185/60/15 παρα σε 195/50/15...
              Αυτο που αναφερεις 'Σε θεωρητικο επιπεδο με την αλλαγη...' σημαινει οτι πρακτικα οι διαφορες ειναι αμελητεες?

              Ω ρε κοιτα να δεις ποσο δυσκολο ειναι να αλλαξεις 4 λαστιχα...

              Ευχαριστω και παλι!!!

              Με την 195/60/15 και την 195/50/15 εχεις μεταβολη στο βημα του αυτοκινητου πανω απο 3% οποτε τις ξεχνας!
              Εντος αποδεκτων οριων ειναι πραγματι η 185/60/15..........γιατι δεν βαζεις τη μαμα διασταση;;;;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                aikibill last edited by

                Ο χρήστης Kund153 έγραψε:
                Μαλιστα, δηλαδη θεωρεις οτι ειναι καλυτερα να παω σε 185/60/15 παρα σε 195/50/15...
                Αυτο που αναφερεις 'Σε θεωρητικο επιπεδο με την αλλαγη...' σημαινει οτι πρακτικα οι διαφορες ειναι αμελητεες?

                Ω ρε κοιτα να δεις ποσο δυσκολο ειναι να αλλαξεις 4 λαστιχα...

                Ευχαριστω και παλι!!!

                Θεωρώ οτι ειναι καλύτερα να πας σε 185/60 γιατι έχεις μεταβολή στην διάμετρο ζαντας/ελαστικου εντός αποδεκτών οριων αντίθετα με 195/50.
                Το θεωρητικό πηγαίνει στο γεγονός οτι πρακτικά δεν μπορω να εχω άποψη γιατι δεν εχω αλλάξει ποτε την μαμά διάσταση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  aikibill last edited by

                  Παντως στην θεςη σου με 60€ κατω την αλλαγη θα πήγαινα απο 195/55/15 σε 185/60/15.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kund153 last edited by

                    Χμ, ελεγα μηπως μπορουσα να φορεσω κατι πιο οικονομικο γιατι τα 195/55/15 ειναι ακριβα σαν ελαστικα.
                    Το αμαξι παει συχνα και σε τσιμεντοδρομους που μου ειπαν οτι 'σκοτωνουν' τα ελαστικα και να δινω 400€ καθε 2 χρονια για λαστιχα, δεν λεει...Επισης λογω πολυ κακων δρομων εδω, με πολλες λακουβες-χαντακια, το αμαξι βαραει ασχημα, εξου και το γιατι θελω να βαλω πιο ψηλο λαστιχο...!
                    Οπως και να χει, θα κοιταξω πλεον αναμεσα στα 195/55/15 και 185/60/15, στις μαρκες που προτεινατε.
                    Για μια ακομα φορα, σας ευχαριστω και τους δυο!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      ggab last edited by

                      Τζαμπα ειναι για μας..........εσυ θα πληρωσεις!!!!!
                      Οτι και αν επιλεξεις,καλοφορετα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        petran17 last edited by

                        Φιλοι συμφορουμιτες να σας κανω μια ερωτηση.
                        Όταν βαλουμε αερα στα ελαστικα, πως καταλαβαινουμε ποια πρεπει να ειναι η σωστη ποσοτητα (πιεση) αερα που πρεπει να βαλουμε στο συνδυασμο αυτοκινητο-ελαστικο?
                        Λογικα ακολουθούμε τον κατασκευαστη του αυτοκινητου που λεει την ακριβη πιεση στο ταμπελακι που είναι κολλημενο στο κολωνακι του οδηγου ε?
                        Όταν αλλαξα ελαστικα πριν κατι μηνες κοπαναγε πολύ το αυτοκινητο και τσεκαρα τον αερα που ειχαν βαλει και διαπιστωσα ότι ειχαν 40+++ σε όλα...
                        Αμεσως τα διορθωσα και εβαλα την προτεινομενη από τον κατασκευαστη πιεση + 1 ή 2 psi παραπανω. (Για παράδειγμα ελεγε 30 και εβαλα 32.)
                        Η ανεση βελτιωθηκε κατά πολύ από εκει που ηταν κουτσουρο ακομα και το κρατημα. Όμως τωρα σαν να μου φαινεται ότι κανουν μαγουλο τα ελαστικα (ειδικα τα μπροστινα που είναι η μηχανη) και φοβάμαι μην φαγωθουν τα πλαινα για πλακα..
                        Λετε να ανεβασω κανα 2-3 psi στα μπροστινα ακομα?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • W
                          w202-amg last edited by

                          Ο χρήστης petran17 έγραψε:
                          Φιλοι συμφορουμιτες να σας κανω μια ερωτηση.
                          Όταν βαλουμε αερα στα ελαστικα, πως καταλαβαινουμε ποια πρεπει να ειναι η σωστη ποσοτητα (πιεση) αερα που πρεπει να βαλουμε στο συνδυασμο αυτοκινητο-ελαστικο?
                          Λογικα ακολουθούμε τον κατασκευαστη του αυτοκινητου που λεει την ακριβη πιεση στο ταμπελακι που είναι κολλημενο στο κολωνακι του οδηγου ε?
                          Όταν αλλαξα ελαστικα πριν κατι μηνες κοπαναγε πολύ το αυτοκινητο και τσεκαρα τον αερα που ειχαν βαλει και διαπιστωσα ότι ειχαν 40+++ σε όλα...
                          Αμεσως τα διορθωσα και εβαλα την προτεινομενη από τον κατασκευαστη πιεση + 1 ή 2 psi παραπανω. (Για παράδειγμα ελεγε 30 και εβαλα 32.)
                          Η ανεση βελτιωθηκε κατά πολύ από εκει που ηταν κουτσουρο ακομα και το κρατημα. Όμως τωρα σαν να μου φαινεται ότι κανουν μαγουλο τα ελαστικα (ειδικα τα μπροστινα που είναι η μηχανη) και φοβάμαι μην φαγωθουν τα πλαινα για πλακα..
                          Λετε να ανεβασω κανα 2-3 psi στα μπροστινα ακομα?

                          Αν τα ελαστικα σου εχουν μαλακα πλαινα σιγουρα μπορεις να ανεβασεις.....το ποσο θελει πολλες δοκιμες για να πετυχεις το ιδανικο....μετα από ένα σημειο μπορει να συνεχιζεις να εχεις κρατημα αλλα οι αντιδράσεις στο οριο θα είναι ξερες.
                          Κανε καποιες δοκιμες.....με 1-2 psi δν τίθεται θεμα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            petran17 last edited by

                            Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:

                            Φιλοι συμφορουμιτες να σας κανω μια ερωτηση.
                            Όταν βαλουμε αερα στα ελαστικα, πως καταλαβαινουμε ποια πρεπει να ειναι η σωστη ποσοτητα (πιεση) αερα που πρεπει να βαλουμε στο συνδυασμο αυτοκινητο-ελαστικο?
                            Λογικα ακολουθούμε τον κατασκευαστη του αυτοκινητου που λεει την ακριβη πιεση στο ταμπελακι που είναι κολλημενο στο κολωνακι του οδηγου ε?
                            Όταν αλλαξα ελαστικα πριν κατι μηνες κοπαναγε πολύ το αυτοκινητο και τσεκαρα τον αερα που ειχαν βαλει και διαπιστωσα ότι ειχαν 40+++ σε όλα...
                            Αμεσως τα διορθωσα και εβαλα την προτεινομενη από τον κατασκευαστη πιεση + 1 ή 2 psi παραπανω. (Για παράδειγμα ελεγε 30 και εβαλα 32.)
                            Η ανεση βελτιωθηκε κατά πολύ από εκει που ηταν κουτσουρο ακομα και το κρατημα. Όμως τωρα σαν να μου φαινεται ότι κανουν μαγουλο τα ελαστικα (ειδικα τα μπροστινα που είναι η μηχανη) και φοβάμαι μην φαγωθουν τα πλαινα για πλακα..
                            Λετε να ανεβασω κανα 2-3 psi στα μπροστινα ακομα?

                            Αν τα ελαστικα σου εχουν μαλακα πλαινα σιγουρα μπορεις να ανεβασεις.....το ποσο θελει πολλες δοκιμες για να πετυχεις το ιδανικο....μετα από ένα σημειο μπορει να συνεχιζεις να εχεις κρατημα αλλα οι αντιδράσεις στο οριο θα είναι ξερες.
                            Κανε καποιες δοκιμες.....με 1-2 psi δν τίθεται θεμα

                            Ναι εχουν μαλακα πιστευω. Και εγω εκει το εριξα γιατι με τα προηγουμενα Michelin δεν ειχα. Dunlop Sport BluResponse φοραει.
                            Θα ανεβασω λιγο.. τουλάχιστον μεχρι να εξαλειφθεί το μαγουλο..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • nickthetrib
                              nickthetrib last edited by

                              Ο χρήστης petran17 έγραψε:

                              Ναι εχουν μαλακα πιστευω. Και εγω εκει το εριξα γιατι με τα προηγουμενα Michelin δεν ειχα. Dunlop Sport BluResponse φοραει.
                              Θα ανεβασω λιγο.. τουλάχιστον μεχρι να εξαλειφθεί το μαγουλο..

                              Τα Dunlop Sport BluResponse έχουν μαλακά πλαϊνά. Μην περιμένεις να εξαλειφθεί το μάγουλο, θα φτάσεις άνετα τα 40psi πάλι.
                              Πιστεύω ότι με ~35 θα είσαι μια χαρά.

                              And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                ggab last edited by

                                Ο χρήστης petran17 έγραψε:

                                Φιλοι συμφορουμιτες να σας κανω μια ερωτηση.
                                Όταν βαλουμε αερα στα ελαστικα, πως καταλαβαινουμε ποια πρεπει να ειναι η σωστη ποσοτητα (πιεση) αερα που πρεπει να βαλουμε στο συνδυασμο αυτοκινητο-ελαστικο?
                                Λογικα ακολουθούμε τον κατασκευαστη του αυτοκινητου που λεει την ακριβη πιεση στο ταμπελακι που είναι κολλημενο στο κολωνακι του οδηγου ε?
                                Όταν αλλαξα ελαστικα πριν κατι μηνες κοπαναγε πολύ το αυτοκινητο και τσεκαρα τον αερα που ειχαν βαλει και διαπιστωσα ότι ειχαν 40+++ σε όλα...
                                Αμεσως τα διορθωσα και εβαλα την προτεινομενη από τον κατασκευαστη πιεση + 1 ή 2 psi παραπανω. (Για παράδειγμα ελεγε 30 και εβαλα 32.)
                                Η ανεση βελτιωθηκε κατά πολύ από εκει που ηταν κουτσουρο ακομα και το κρατημα. Όμως τωρα σαν να μου φαινεται ότι κανουν μαγουλο τα ελαστικα (ειδικα τα μπροστινα που είναι η μηχανη) και φοβάμαι μην φαγωθουν τα πλαινα για πλακα..
                                Λετε να ανεβασω κανα 2-3 psi στα μπροστινα ακομα?

                                Αν τα ελαστικα σου εχουν μαλακα πλαινα σιγουρα μπορεις να ανεβασεις.....το ποσο θελει πολλες δοκιμες για να πετυχεις το ιδανικο....μετα από ένα σημειο μπορει να συνεχιζεις να εχεις κρατημα αλλα οι αντιδράσεις στο οριο θα είναι ξερες.
                                Κανε καποιες δοκιμες.....με 1-2 psi δν τίθεται θεμα

                                Ναι εχουν μαλακα πιστευω. Και εγω εκει το εριξα γιατι με τα προηγουμενα Michelin δεν ειχα. Dunlop Sport BluResponse φοραει.
                                Θα ανεβασω λιγο.. τουλάχιστον μεχρι να εξαλειφθεί το μαγουλο..

                                Φιλε μου αυτα τα ψαχνουν πριν βαλουν λαστιχα/μπαλονια.........ανεβαζοντας παραπανω απο τα 32psi την πιεση,ΙΣΩΣ δεις λιγο καλυτερη αμεσοτητα με μικρες ταχυτητες αλλα θα εχεις και πιο αποτομο ξεκολλυμα με περισσοτερα χλμ!!!!!
                                Για μενα αστα ως εχει και θα τα συνηθισεις με τον καιρο........
                                Με πολλη πιεση θα εχεις και ανομοιομορφη φθορα στο κεντρο του πελματος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  aikibill last edited by

                                  Εγώ θα συμφωνήσω με τον GGAB.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • nickthetrib
                                    nickthetrib last edited by

                                    Λογικά στο κολονάκι του οδηγού έχει τιμές για μικρές και για υψηλές ταχύτητες (πχ το Auris έχει 32 και 36 psi). Εγώ νιώθω το αμάξι καλύτερα (σε στροφές, φρένα κλπ κλπ) με 34 psi. Παίξε εκεί ανάμεσα και δες που το νιώθεις καλύτερα.

                                    Οι GGAB και Aikibill έχουν δίκιο ως προς τις παρατηρήσεις που κάνουν για τις μεγαλύτερες πιέσεις, γι'αυτό μην ξεπεράσεις το μεγαλύτερο νούμερο.

                                    And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      petran17 last edited by

                                      Εννοειται οτι δεν θελω να υπερβω το ανω οριο γιατι θα φαω το κεντρο του ελαστικου οπως ειπατε. Αλλα δεν θελω να φαω και τα πλαινα γιατι αυτο ειναι και πιο επικινδυνο..
                                      Καπου εκει αναμεσα σε 32-36 psi θα παιξω που ειπε και ο φιλος nickthetrib. Αντε δηλαδη να ανεβω 2-3 απο τα 32 που ηδη ειμαι..

                                      Μαλλον δεν με καταλαβες φιλε μου GGAB. Δεν ειναι οτι δεν το εψαξα ή οτι εκανα λαθος επιλογη διαλεγοντας μαλακα πλαινα. Ισα ισα που κατα την γνωμη μου αυτα ειναι τα καλυτερα ελαστικα που εχει φορεσει το αυτοκινητο για μενα. Νιωθω πολυ δικαιωμενος απο την επιλογη που εκανα. Και σε κρατημα και σε πληροφορηση, φρενα, βρεγμενο και οτι αλλο μου ερχεται στο μυαλο.
                                      Απλα λεω οτι θελουν διαφορετικη πιεση απο τα προηγουμενα λογω των πιο μαλακων πλαινων.

                                      Παντως οσον αφορα το ταμπελακι που ειπε ο φιλος nickthetrib δειχνει οντως 2 τιμες αλλα εννοει σχετικα με το βαρος. Δηλαδη εχει μια ενδειξη με 2-3 ανθρωπακια και μια 5 ανθρωπακια που λογικα οταν ειναι φορτωμενο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        ggab last edited by

                                        Ο χρήστης petran17 έγραψε:
                                        Εννοειται οτι δεν θελω να υπερβω το ανω οριο γιατι θα φαω το κεντρο του ελαστικου οπως ειπατε. Αλλα δεν θελω να φαω και τα πλαινα γιατι αυτο ειναι και πιο επικινδυνο..
                                        Καπου εκει αναμεσα σε 32-36 psi θα παιξω που ειπε και ο φιλος nickthetrib. Αντε δηλαδη να ανεβω 2-3 απο τα 32 που ηδη ειμαι..

                                        Μαλλον δεν με καταλαβες φιλε μου GGAB. Δεν ειναι οτι δεν το εψαξα ή οτι εκανα λαθος επιλογη διαλεγοντας μαλακα πλαινα. Ισα ισα που κατα την γνωμη μου αυτα ειναι τα καλυτερα ελαστικα που εχει φορεσει το αυτοκινητο για μενα. Νιωθω πολυ δικαιωμενος απο την επιλογη που εκανα. Και σε κρατημα και σε πληροφορηση, φρενα, βρεγμενο και οτι αλλο μου ερχεται στο μυαλο.
                                        Απλα λεω οτι θελουν διαφορετικη πιεση απο τα προηγουμενα λογω των πιο μαλακων πλαινων.

                                        Παντως οσον αφορα το ταμπελακι που ειπε ο φιλος nickthetrib δειχνει οντως 2 τιμες αλλα εννοει σχετικα με το βαρος. Δηλαδη εχει μια ενδειξη με 2-3 ανθρωπακια και μια 5 ανθρωπακια που λογικα οταν ειναι φορτωμενο.

                                        Αν λοιπόν το θέμα είναι οπτικό,μην αλλάξεις πιέσεις και να είσαι σίγουρος οτι το πέλμα έτσι όπως είσαι τώρα πατάει κανονικότατα και τα πλαινά σε καμία περίπτωση δεν θα έχουν φθορά!Αυτά.......

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          antonioxiras last edited by

                                          Καλησπέρα και καλό μήνα, μετά το καλοκαίρι λέω να να κάνω την πρώτη αλλαγή ελαστικών.
                                          Έχω ένα Skoda Rapid Spaceback 1,6tdi 105hp με την περίεργη διάσταση 215/45/16, οπότε αν δεν την κρατήσω την ίδια διάσταση σκέφτομαι για αλλαγή σε 205/50/16 ή αν γίνετε και σε 205/55/16.(κυρίως γιατί είναι ποιο φθηνά ελαστικά και θα απορροφούν τους κραδασμούς καλύτερα από το 45αρι προφίλ).
                                          Τώρα έχω 33.000κμ σε 19μηνες και ψάχνω κάτι medium η σκληρό ελαστικό.(αλλαγή στα 40.000κμ)
                                          Τα μαμά Brigedstone Turanza RE300 ήταν φανταστικά σαν λάστιχα, το ESP δούλεψε 1 φορά σε έντονη βροχή και 1 φορά σε πρωινή πάχνη.
                                          Τώρα αν και ξανασκέφτομαι να τα ξαναβάλω μου πέφτουν λίγο ακριβά κοιτάω τα:

                                          1. Toyo Proxes CF2
                                          2. Goodyear Efficient Grip Perfomance (μαλακά)
                                          3. Hankook Ventus Prime 3 K125 (New)
                                          4. Vredestein Sportrac 5
                                            Οδηγώ επαρχεία Χαλκιδικής και εγνατία.
                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            ggab last edited by

                                            Το πρωτο απο τις επιλογες σου......

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 769
                                            • 770
                                            • 771
                                            • 772
                                            • 773
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 771 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr