-
Δεν έχω Α4, αλλά σχεδόν σίγουρα , θα σου αλλάξουν λάδια, φίλτρο, θα κάνουν (πιθανόν... ) κάνα τυπικό έλεγχο και θα σε έχουν έτοιμο... Θα σου στοιχίσει από 150 έως κάτι παραπάνω από 200€
Αν σου φαίνονται πολλά, αγοράζεις τα λάδια και τους τα πηγαίνεις... Τα λάδια η VW-Audi τα χρεώνει 20€/λίτρο (ο ΦΠΑ δεν συμπεριλαμβάνεται νομίζω! )...
-
Δεν έχω Α4, αλλά σχεδόν σίγουρα , θα σου αλλάξουν λάδια, φίλτρο, θα κάνουν (πιθανόν... ) κάνα τυπικό έλεγχο και θα σε έχουν έτοιμο... Θα σου στοιχίσει από 150 έως κάτι παραπάνω από 200€
Αν σου φαίνονται πολλά, αγοράζεις τα λάδια και τους τα πηγαίνεις... Τα λάδια η VW-Audi τα χρεώνει 20€/λίτρο (ο ΦΠΑ δεν συμπεριλαμβάνεται νομίζω! )...
-
Δεν έχω Α4, αλλά σχεδόν σίγουρα , θα σου αλλάξουν λάδια, φίλτρο, θα κάνουν (πιθανόν... ) κάνα τυπικό έλεγχο και θα σε έχουν έτοιμο... Θα σου στοιχίσει από 150 έως κάτι παραπάνω από 200€
Αν σου φαίνονται πολλά, αγοράζεις τα λάδια και τους τα πηγαίνεις... Τα λάδια η VW-Audi τα χρεώνει 20€/λίτρο (ο ΦΠΑ δεν συμπεριλαμβάνεται νομίζω! )...
-
Reset κανουν αν σου εχει βγαλει το service indicator (προειδοποιητικο για σερβις) το οποιο γινεται και με το ODB αλλα μπορεις να το κανεις κι εσυ: http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20070829055951AAuZJMH
Κατα τ' αλλα δε νομιζω οτι χρειαζεται κατι παραπανω για τα 15000 χλμ, αφου το ανεφεραν και οι αλλοι περι κοστους ,στο δικο μου προσφατο σερβις με μπουζι, λαδια motul 8100 5w 40, φιλτρα κλπ μου βγηκε 160ε εκτος αντιπροσωπειας φυσικα. Και το λεω διοτι τις αντιπροσωπειες πρεπει να τις χρησιμοποιουμε μονο οταν ειναι να μας αλλαξουν κατι στην εγγυηση. Διαφορετικα μπορει να σου προσφερουν μια δηθεν αισθηση ασφαλειας και ποιοτητας την οποια τη χρυσοπληρωνεις. Μακριααααα!!!! -
Κατι που δεν λενε σε καμια αντιπροσωπεια αλλα ξερω οτι ισχυει ειναι οτι το πρωτο σερβις των 15.000 χλμ δεν χρειαζεται να γινει γιατι το αυτοκινητο φευγει απο το εργοστασιο προγραμματισμενο για να κανει long life σερβις, δηλαδη θα βγαλει μονο του ενδειξη για το ποτε πρεπει να γινει (περιπου στα 30.000 χλμ, λιγο πριν ή λιγο μετα).
Δυστυχως καμια VW ή Audi αντιπροσωπεια της χωρας μας δεν το τηρει αυτο και ολοι σου προτεινουν να κανεις σερβις στα 15.000 χλμ... -
Το πρώτο 'σερβις' δεν είναι ακριβώς σέρβις. Είναι αλλαγή λαδιών-φίλτρο συν κάποιοι έλεγχοι και μόνο αυτό. Είχε συζητηθεί και αλλού ότι υπάρχει μια 'ασάφεια' στο βιβλιαράκι για το αν τα λάδια λονγκλαιφ σημαίνει και 30.000 χλμ και αν το σέρβις στα 15.000 είναι 'περιττό'.
Για μένα όσο καλό και αν είναι ένα λάδι δεν μου κάθεται καλά να μείνει 30.000 χλμ μέσα στον κινητήρα μου. Άλλωστε πέρα από τα χλμ υπάρχει και η έκφραση '... ή σε 12 μήνες' οπότε με 15.000 χλμ το χρόνο μέσο όρο από τους περισσότερους μια ή άλλη έρχεται για την πλειοψηφία .
-
θα παω για service των 30.000χλμ την επομενη βδομαδα και σκεφτομαι να αγορασω τα λαδια απο το εμποριο...ποια ακριβως castrol 0-30 long life βαζουν οι αντιπροσωπιες;παρατηρησε κανεις;
-
Ο χρήστης njoker έγραψε:
θα παω για service των 30.000χλμ την επομενη βδομαδα και σκεφτομαι να αγορασω τα λαδια απο το εμποριο...ποια ακριβως castrol 0-30 long life βαζουν οι αντιπροσωπιες;παρατηρησε κανεις;μερικα απο τα λαδια που πληρουν την προδιαγραφη VW 50400 για μοτερ TSI ειναι τα εξης :
MOBIL 1 ESP FORMULA 5 W 30
VALVOLINE SYN POWER XL III 5 W 30
BP VISCO 7000 LONGLIFE III 5 W 30
MOTUL VW SPECIFIC 5 W 30
SHELL HELIX ULTRA EXTRA 5 W 30
FUCHS TITAN GT1 LLIII 5 W 30
ARAL SUPER TRONIC LONGLIFE III 5 W 30
CASTROL EDGE 5 W 30
CASTROL SLX PROFESSIONAL POWERFLOW LONGLIFE III 5 W 30
ELF SOLARIS LLX 5 W 30 -
εκανα προχθες το πρωτο μου service των 30.000χλμ. ηταν προγραμματισμενο να γινει απο βδομαδα αλλα υπηρξε κενο και ετσι με βολεψαν νωριτερα.
δεν ειχα πολυ χρονο στη διαθεση μου και ετσι ειπα να βαλω τα λαδια της αντιπροσωπιας να δω ποσο κοστιζει αν ειναι ολα δικα τους.
[αλλαγη λαδιων (5-30 long life) + φιλτρο λαδιου + φιλτρο καμπινας + μαστορικα +καθαρισμα μηχανης με αερα + λαδακι στις κλειδαριες ] - 10% εκπτωση = 194ευρω
αν ειχα δικα μου λαδια(λογω ελλειψης χρονου δεν προλαβα να αγορασω) σιγουρα θα ηταν αρκετα φθηνοτερο το service.
μου εκανε εντυπωση που βιδωσαν την ταπα λαδιου να δυναμοκλειδο και οχι με τον ελληνικο τροπο(μεχρι να καργαρει) και επισης οτι στο διπλανο δίστηλο ειχε αναν μαστορακο πιο 'ψειρα' που μετρουσε τα πελματα απο ενα passat cc με ενα ειδικο οργανο μαλλον για να δει αν πρεπει να κανει τα λαστιχα μπρος - πισω.
ο μαστορας που 'ψιλογνωριζομαστε' μου ειπε οτι θα μου βαλει τον υπολογιστη για αλλαγη παλι στις 30.000 χλμ αν και καλο θα ηταν λογω συνθηκων ελλαδας να ερθω λιγο νωριτερα.το 'κατηγορηματικο' ελα στις 15.000 δεν ισχυει!
ΠΡΩΤΟ SERVICE ΣΕ ΝΕΟ AUDI A4