-
Xαιρετω άπαντες.
Ήθελα εδώ και καιρό να ανοίξω το παρόν θέμα, που με απασχολεί καιρό, για την ακρίβεια από τότε που απέκτησα το πολυπόθητο δίπλωμα οδήγησης και βγήκα στο δρόμο με όχημα.
Πεδίο αντιπαράθεσης η νοοτροπία του Μοτοσυκλετιστή στη δημόσια άσφαλτο.Καταρχήν, να διευκρινίσω το εξής:
Κακοί οδηγοί υπάρχουν σε κάθε κατηγορία.
Υπάρχουν κακοί οδηγοί επιβατικών, κακοί οδηγοί λεωφορείων, κακοί οδηγοί φορτηγων & κακοί οδηγοί τρικύκλων.
Το κακό όμως με τους μοτοσυκλετιστές έχει παραγίνει.Οι κακοί μοτοσυκλετιστές υπερβαίνουν κατά πολύ σε αναλογία, τους κακούς οδηγούς άλλων οχημάτων, και επομένως η συμπεριφορά του μηχανόβιου στο δρόμο, μπορεί να χαρακτηριστεί απλά ως κακή νοοτροπία.
Αναφέρομαι φυσικά στην νοοτροπία του 'κινούμαι όπως με βολεύει':
i) Προσπερνάω από δεξιά διότι ξέρω πως ο οδηγός του αυτοκινήτου έχει τα μάτια του 14 όταν βλέπει στους καθρέφτες κάγκουρες σαν εμένα επειδή βαριέται να μπλέκει με δικαστήρια χωρίς να φταίει.
ii) Κάνω ελιγμούς μεταξύ αυτοκινήτων που κινούνται σημειωτόν, επειδή το θεωρώ βλακώδες για έναν Rossi σαν εμένα, να περιμένω στην ουρά. Η λέξη 'υπομονή' δεν υπάρχει στο λεξιλόγιο μου.
iii) Δεν χρησιμοποιώ ποτέ τους δείκτες αλλαγής πορείας (Flash) επειδή οι ελιγμοί μου είναι τόσο γρήγοροι, που τα αυτοκίνητα λόγω μάζας δεν προλαβαίνουν να με στουκάρουν.
iv) Οδηγώ με κοντομάνικο, σορτσάκι και σαγιονάρα, χωρίς κράνος, για να μη χαλάσει το μαλλί που με τόσο κόπο ζελέδιασα.
v) Δεν έχω καθρέφτες. Είναι μαλακία να βλέπεις κάτοπτρα σε 'φτιαγμένο' GLX. Xάνει πολύ.
vi) Κινούμαι πάντα στη διαχωριστική, επειδή οι γραμμές είναι μόνο για τα τετράδια, και το ρεύμα για τα εργοστάσια της Δ.Ε.Η.
Kαι πολλά ακόμη..
Θεωρώ τα δίτροχα πάσης φύσεως (ποδήλατα, μοτοσυκλέτες, παπάκια & αγριόπαπιες) την πιο αγχωτική αιτία για έναν οδηγό αυτοκινήτου.
Σπάνια σέβονται τον Κ.Ο.Κ., και προκαλούν εκνευρισμό, φόβο & .. ουρές.
Το αν φοράνε κράνος, είναι το τελευταίο που με απασχολεί, ας φάνε το κεφάλι τους.
Δεν μπορώ όμως να παραβλέπω το γεγονός ότι μπαχαλεύουν την κίνηση...To be continued...
-
Xαιρετω άπαντες.
Ήθελα εδώ και καιρό να ανοίξω το παρόν θέμα, που με απασχολεί καιρό, για την ακρίβεια από τότε που απέκτησα το πολυπόθητο δίπλωμα οδήγησης και βγήκα στο δρόμο με όχημα.
Πεδίο αντιπαράθεσης η νοοτροπία του Μοτοσυκλετιστή στη δημόσια άσφαλτο.Καταρχήν, να διευκρινίσω το εξής:
Κακοί οδηγοί υπάρχουν σε κάθε κατηγορία.
Υπάρχουν κακοί οδηγοί επιβατικών, κακοί οδηγοί λεωφορείων, κακοί οδηγοί φορτηγων & κακοί οδηγοί τρικύκλων.
Το κακό όμως με τους μοτοσυκλετιστές έχει παραγίνει.Οι κακοί μοτοσυκλετιστές υπερβαίνουν κατά πολύ σε αναλογία, τους κακούς οδηγούς άλλων οχημάτων, και επομένως η συμπεριφορά του μηχανόβιου στο δρόμο, μπορεί να χαρακτηριστεί απλά ως κακή νοοτροπία.
Αναφέρομαι φυσικά στην νοοτροπία του 'κινούμαι όπως με βολεύει':
i) Προσπερνάω από δεξιά διότι ξέρω πως ο οδηγός του αυτοκινήτου έχει τα μάτια του 14 όταν βλέπει στους καθρέφτες κάγκουρες σαν εμένα επειδή βαριέται να μπλέκει με δικαστήρια χωρίς να φταίει.
ii) Κάνω ελιγμούς μεταξύ αυτοκινήτων που κινούνται σημειωτόν, επειδή το θεωρώ βλακώδες για έναν Rossi σαν εμένα, να περιμένω στην ουρά. Η λέξη 'υπομονή' δεν υπάρχει στο λεξιλόγιο μου.
iii) Δεν χρησιμοποιώ ποτέ τους δείκτες αλλαγής πορείας (Flash) επειδή οι ελιγμοί μου είναι τόσο γρήγοροι, που τα αυτοκίνητα λόγω μάζας δεν προλαβαίνουν να με στουκάρουν.
iv) Οδηγώ με κοντομάνικο, σορτσάκι και σαγιονάρα, χωρίς κράνος, για να μη χαλάσει το μαλλί που με τόσο κόπο ζελέδιασα.
v) Δεν έχω καθρέφτες. Είναι μαλακία να βλέπεις κάτοπτρα σε 'φτιαγμένο' GLX. Xάνει πολύ.
vi) Κινούμαι πάντα στη διαχωριστική, επειδή οι γραμμές είναι μόνο για τα τετράδια, και το ρεύμα για τα εργοστάσια της Δ.Ε.Η.
Kαι πολλά ακόμη..
Θεωρώ τα δίτροχα πάσης φύσεως (ποδήλατα, μοτοσυκλέτες, παπάκια & αγριόπαπιες) την πιο αγχωτική αιτία για έναν οδηγό αυτοκινήτου.
Σπάνια σέβονται τον Κ.Ο.Κ., και προκαλούν εκνευρισμό, φόβο & .. ουρές.
Το αν φοράνε κράνος, είναι το τελευταίο που με απασχολεί, ας φάνε το κεφάλι τους.
Δεν μπορώ όμως να παραβλέπω το γεγονός ότι μπαχαλεύουν την κίνηση...To be continued...
-
Xαιρετω άπαντες.
Ήθελα εδώ και καιρό να ανοίξω το παρόν θέμα, που με απασχολεί καιρό, για την ακρίβεια από τότε που απέκτησα το πολυπόθητο δίπλωμα οδήγησης και βγήκα στο δρόμο με όχημα.
Πεδίο αντιπαράθεσης η νοοτροπία του Μοτοσυκλετιστή στη δημόσια άσφαλτο.Καταρχήν, να διευκρινίσω το εξής:
Κακοί οδηγοί υπάρχουν σε κάθε κατηγορία.
Υπάρχουν κακοί οδηγοί επιβατικών, κακοί οδηγοί λεωφορείων, κακοί οδηγοί φορτηγων & κακοί οδηγοί τρικύκλων.
Το κακό όμως με τους μοτοσυκλετιστές έχει παραγίνει.Οι κακοί μοτοσυκλετιστές υπερβαίνουν κατά πολύ σε αναλογία, τους κακούς οδηγούς άλλων οχημάτων, και επομένως η συμπεριφορά του μηχανόβιου στο δρόμο, μπορεί να χαρακτηριστεί απλά ως κακή νοοτροπία.
Αναφέρομαι φυσικά στην νοοτροπία του 'κινούμαι όπως με βολεύει':
i) Προσπερνάω από δεξιά διότι ξέρω πως ο οδηγός του αυτοκινήτου έχει τα μάτια του 14 όταν βλέπει στους καθρέφτες κάγκουρες σαν εμένα επειδή βαριέται να μπλέκει με δικαστήρια χωρίς να φταίει.
ii) Κάνω ελιγμούς μεταξύ αυτοκινήτων που κινούνται σημειωτόν, επειδή το θεωρώ βλακώδες για έναν Rossi σαν εμένα, να περιμένω στην ουρά. Η λέξη 'υπομονή' δεν υπάρχει στο λεξιλόγιο μου.
iii) Δεν χρησιμοποιώ ποτέ τους δείκτες αλλαγής πορείας (Flash) επειδή οι ελιγμοί μου είναι τόσο γρήγοροι, που τα αυτοκίνητα λόγω μάζας δεν προλαβαίνουν να με στουκάρουν.
iv) Οδηγώ με κοντομάνικο, σορτσάκι και σαγιονάρα, χωρίς κράνος, για να μη χαλάσει το μαλλί που με τόσο κόπο ζελέδιασα.
v) Δεν έχω καθρέφτες. Είναι μαλακία να βλέπεις κάτοπτρα σε 'φτιαγμένο' GLX. Xάνει πολύ.
vi) Κινούμαι πάντα στη διαχωριστική, επειδή οι γραμμές είναι μόνο για τα τετράδια, και το ρεύμα για τα εργοστάσια της Δ.Ε.Η.
Kαι πολλά ακόμη..
Θεωρώ τα δίτροχα πάσης φύσεως (ποδήλατα, μοτοσυκλέτες, παπάκια & αγριόπαπιες) την πιο αγχωτική αιτία για έναν οδηγό αυτοκινήτου.
Σπάνια σέβονται τον Κ.Ο.Κ., και προκαλούν εκνευρισμό, φόβο & .. ουρές.
Το αν φοράνε κράνος, είναι το τελευταίο που με απασχολεί, ας φάνε το κεφάλι τους.
Δεν μπορώ όμως να παραβλέπω το γεγονός ότι μπαχαλεύουν την κίνηση...To be continued...
-
Ο χρήστης Neuge έγραψε:
Σπάνια σέβονται τον Κ.Ο.Κ., και **προκαλούν **εκνευρισμό, φόβο & .. ουρές.
Το αν φοράνε κράνος, είναι το τελευταίο που με απασχολεί, ας φάνε το κεφάλι τους.
Δεν μπορώ όμως να παραβλέπω το γεγονός ότι μπαχαλεύουν την κίνηση...Το κείμενό σου βρίθει γενικεύσεων αλλά ειδικά αυτό το τελευταίο παίζει να είναι η πιο αυθαίρετη απ' όλες.
Δλδ τις ουρές και το μπάχαλο τα προκαλούν τα μηχανάκια?
Ολίγον τραβηγμένο θα το έλεγα...Οι κακοί μοτοσυκλετιστές υπερβαίνουν κατά πολύ σε αναλογία, τους κακούς οδηγούς άλλων οχημάτων, και επομένως η συμπεριφορά του μηχανόβιου στο δρόμο, μπορεί να χαρακτηριστεί απλά ως κακή νοοτροπία.
Βασίζεσαι σε κάποια στατιστική έρευνα γι' αυτό το συμπέρασμα - τσουβάλιασμα?
Συμφωνώ ότι κυκλοφορούν πολλοί κανίβαλοι με μηχανάκια αλλά, πίστεψέ με, ΔΕΝ θα ήθελες να περιμένουν στις ουρές μαζί με τα αυτοκίνητα.
Πρώτοι οι 'σωστοί' μηχανόβιοι κράζουν όλους αυτούς που περιγράφεις (ακράνωτους, με σαγιονάρες, κάγκουρες και καμικάζι αυτοκτονίας) και δικαίως, αλλά η ευελιξία είναι πλεονέκτημα της μηχανής και δεν βλέπω τίποτα λάθος στην εκμετάλλευσή της, αρκεί να μην γίνεται με επικίνδυνο τρόπο.Τέλος, οδηγώ και μηχανή και αυτοκίνητο και φυσικά με το αμαξι προσέχω παραπάνω τους μηχανόβιους απ' ότι τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου, δεν βλέπω που είναι το κακό σε αυτό, μάλλον αναγκαίο το βρίσκω.
-
+1 στον kovathe
-
Βασίζεσαι σε κάποια στατιστική έρευνα γι' αυτό το συμπέρασμα - τσουβάλιασμα?
Την επόμενη φορά που θα βγείς στο δρόμο με το αυτοκίνητο σου, μέτρησε τα μηχανάκια που θα πετύχεις.
Έπειτα, μέτρησε πόσοι από αυτούς, ελίσσονταν χωρίς Flash, πόσοι σε προσπέρασαν απο δεξιά και πόσοι κινούνταν επάνω στη διαχωριστική.
Να είσαι βέβαιος ότι το ποσοστό θα υπερβεί το 80%.. για να μην πω και περισσότερο....Η ευελιξία είναι πλεονέκτημα της μηχανής και δεν βλέπω τίποτα λάθος στην εκμετάλλευσή της, αρκεί να μην γίνεται με επικίνδυνο τρόπο.
Δυστυχώς, εσείς οι μηχανόβιοι, κόβετε και ράβετε τον ορισμό του 'ασφαλούς' όπως σας βολεύει.
Εγώ θεωρώ ασφαλή και νόμιμα, μόνο τα παρακάτω:
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας - Εγχειρίδιο εκπαίδευσης υποψηφίων οδηγών
-
Απαγορεύεται η κίνηση των οχημάτων επάνω στις γραμμές που χωρίζουν τις λωρίδες («ιππαστί» στην οριογραμμή)
-
Απαγορεύεται η μη χρήση των Flash πρίν απο κάθε αλλαγή κατεύθυνσης ή ελιγμό.
-
Απογορεύεται η προσπέραση από δεξιά, εκτός απο την περίπτωση που ο προπορευόμενος έχει αναψει αριστερό Flash για να στρίψει.
Τα υπόλοιπα είναι απλά εκτός τόπου και χρόνου.
-
-
Λες και είναι λίγα τα αυτοκίνητα που κινούνται επάνω τις διαχωριστικές γραμμές, δεν βγάζουν φλας, και προσπερνούν από δεξιά.
Το να βάζουμε όλους σε ένα τσουβάλι είναι κακό.
Το πρόβλημα του μη σεβασμού του συνχρήστη της οδού είναι γενικό και δεν κάνει διακρίσεις σε οδηγούς 4τροχων και δίκυκλων. -
Ο χρήστης Neuge έγραψε:
Βασίζεσαι σε κάποια στατιστική έρευνα γι' αυτό το συμπέρασμα - τσουβάλιασμα?
Την επόμενη φορά που θα βγείς στο δρόμο με το αυτοκίνητο σου, μέτρησε τα μηχανάκια που θα πετύχεις.
Έπειτα, μέτρησε πόσοι από αυτούς, ελίσσονταν χωρίς Flash, πόσοι σε προσπέρασαν απο δεξιά και πόσοι κινούνταν επάνω στη διαχωριστική.
Να είσαι βέβαιος ότι το ποσοστό θα υπερβεί το 80%.. για να μην πω και περισσότερο....Η ευελιξία είναι πλεονέκτημα της μηχανής και δεν βλέπω τίποτα λάθος στην εκμετάλλευσή της, αρκεί να μην γίνεται με επικίνδυνο τρόπο.
Δυστυχώς, εσείς οι μηχανόβιοι, κόβετε και ράβετε τον ορισμό του 'ασφαλούς' όπως σας βολεύει.
Εγώ θεωρώ ασφαλή και νόμιμα, μόνο τα παρακάτω:
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας - Εγχειρίδιο εκπαίδευσης υποψηφίων οδηγών
-
Απαγορεύεται η κίνηση των οχημάτων επάνω στις γραμμές που χωρίζουν τις λωρίδες («ιππαστί» στην οριογραμμή)
-
Απαγορεύεται η μη χρήση των Flash πρίν απο κάθε αλλαγή κατεύθυνσης ή ελιγμό.
-
Απογορεύεται η προσπέραση από δεξιά, εκτός απο την περίπτωση που ο προπορευόμενος έχει αναψει αριστερό Flash για να στρίψει.
Τα υπόλοιπα είναι απλά εκτός τόπου και χρόνου.
Βρισκω υπερβολικα αυτα που γραφεις οπως και μια μεγαλη δοση αντιπαθειας απεναντι στους δικυκλιστες.Δεν εισαι υποχρεωμενος να τους συμπαθεις δικαιωμα σου.Δεν κανω τον κοπο να ξεκινησω αντιπαραθεση σε αυτα που γραφεις-βαριεμαι κιολας τα ιδια και ιδια- καθως ο kovathe με καλυψε απολυτα.
-
-
at nuege
και εμεις οι μοτοσυκλετιστες εχουμε δικαωματα ξερεις
και εγω θεωρω ασφαλη και νομιμα
- να μην μιλατε στα κινητα οδηγωντας με το ενα χερι σαν μεθυσμενοι
2)να μην οδηγατε στην μεση του δρομου ,αλλα στην μεση της λωριδας σας
ακομα και στις στροφες ,ακομα και οταν ειστε σταματημενοι στο φαναρη3)να μαθετε να ρυθμιζετε τους καθρεφτες σας και να τους χρησιμοποιειτε
4)να εχετε πλημενα τζαμια και οταν βρεχει να μαθετε πως ξεθολωνουν
υπαρχουν και αλλα πολλα,ενα πρωτο βημα ειναι να οδηγησεις ενα δικυκλο στην κινηση-ζουγκα
-
Δεν μπορω να καταλαβω γιατι το μεσο να χαρακτηριζει τον οδηγο.
Αν ο οδηγος ειναι , οτι και να οδηγαει, θα κανει.
Δε χρειαζεται να κατηγοριοποιουμε τα παντα. -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Δεν μπορω να καταλαβω γιατι το μεσο να χαρακτηριζει τον οδηγο.
Αν ο οδηγος ειναι , οτι και να οδηγαει, θα κανει.
Δε χρειαζεται να κατηγοριοποιουμε τα παντα.Σωστό. Απολύτως.
-
Ο χρήστης Neuge έγραψε:
Βασίζεσαι σε κάποια στατιστική έρευνα γι' αυτό το συμπέρασμα - τσουβάλιασμα?
Την επόμενη φορά που θα βγείς στο δρόμο με το αυτοκίνητο σου, μέτρησε τα μηχανάκια που θα πετύχεις.
Έπειτα, μέτρησε πόσοι από αυτούς, ελίσσονταν χωρίς Flash, πόσοι σε προσπέρασαν απο δεξιά και πόσοι κινούνταν επάνω στη διαχωριστική.
Να είσαι βέβαιος ότι το ποσοστό θα υπερβεί το 80%.. για να μην πω και περισσότερο....Η ευελιξία είναι πλεονέκτημα της μηχανής και δεν βλέπω τίποτα λάθος στην εκμετάλλευσή της, αρκεί να μην γίνεται με επικίνδυνο τρόπο.
Δυστυχώς, εσείς οι μηχανόβιοι, κόβετε και ράβετε τον ορισμό του 'ασφαλούς' όπως σας βολεύει.
Εγώ θεωρώ ασφαλή και νόμιμα, μόνο τα παρακάτω:
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας - Εγχειρίδιο εκπαίδευσης υποψηφίων οδηγών
-
Απαγορεύεται η κίνηση των οχημάτων επάνω στις γραμμές που χωρίζουν τις λωρίδες («ιππαστί» στην οριογραμμή)
-
Απαγορεύεται η μη χρήση των Flash πρίν απο κάθε αλλαγή κατεύθυνσης ή ελιγμό.
-
Απογορεύεται η προσπέραση από δεξιά, εκτός απο την περίπτωση που ο προπορευόμενος έχει αναψει αριστερό Flash για να στρίψει.
Τα υπόλοιπα είναι απλά εκτός τόπου και χρόνου.
Έχεις φανταστεί λοιπόν μια μέρα, να είναι ΟΛΕΣ οι μηχανές η μία πισω απο την άλλη στις λωρίδες και επιπλεόν να παρκάρουν παράλληλα με το πεζοδρόμιο;; Για να βγείς από το γκαράζ σου θα κάνεις κάπου 30 λεπτά περιμένοντας στην ουρά!
Εγώ πολύ θα ήθελα να το δώ για να δώ εάν δημιουργείται πρόβλημα ή όχι!
Υ.Γ. Δεν έχω μηχανή./..
-
-
Έχεις φανταστεί λοιπόν μια μέρα, να είναι ΟΛΕΣ οι μηχανές η μία πισω απο την άλλη στις λωρίδες;
Υπάρχει και η προσπέραση από αριστερά με χρήση Flash.
Εγώ πολύ θα ήθελα να το δώ..
Εγώ θέλω πολύ να ξαναδώ στούκα αντιθέτως κινούμενων μηχανόβιων επάνω στη διπλή διαχωριστικη.
-
-
-
Παραπέμπω και στο topic 'μοτοσυκλετιστες?αχαχαχα' (φοβερός τίτλος! ) όπου οι ίδιοι οι μηχανόβιοι κράζουν τους 'δικούς τους' (μας).
-
Ο χρήστης avel έγραψε:
Παραπέμπω και στο topic 'μοτοσυκλετιστες?αχαχαχα' (φοβερός τίτλος! ) όπου οι ίδιοι οι μηχανόβιοι κράζουν τους 'δικούς τους' (μας).δεν κρινω, ίνα μήν κριθώ.
οδηγόντας μοτοποδήλατο απο το 1975 και μοτοσσυκλέττα απο το 1977, προσπαθώ να μυήσω τους νέους χρήστες δικύκλων στα δύσκολα .
-
Ο χρήστης irou37 έγραψε:
Youtube VideoAπάντηση στους ξεκράνωτους μοτοσσυκλετιστές
Αυτό με το κράνος, είναι ένα θέμα, αλλά εγώ εστιάζω στο πόσο επικίνδυνοι και εκνευριστικοί είναι οι μηχανόβιοι για τους υπόλοιπους οδηγούς και τα προβλήματα που δημιουργούν.
Πραγματικά, αν ο άλλος θέλει να σκοτωθεί χωρίς ζώνη & κράνος, διόλου με αφορά, αν και στο θέμα κράνος υπάρχει ή άποψη ότι χωρίς αυτό, μπορεί να σε αποσυντονίσει ακόμη και ένα έντομο, με άσχημες συνέπειες για τους υπόλοιπους.Η ισχυρή πλειοψηφία των διτρόχων κινείται στη διαχωριστική, προσπερνάει απο δεξιά & ελλίσεται μεταξύ πάντων χωρίς Flash. Αυτό είναι κάτι που παραδέχονται και οι ίδιοι..
Aλλά το σημαντικό point είναι ότι ουδείς από αυτούς αισθάνεται ότι παρανομεί.
Μάλιστα ακούμε πολύ συχνά την άποψη: 'To μηχανάκι υπάρχει για να μην κολλάμε στο κυκλοφοριακό..Οι ελιγμοί είναι δεκτοί όταν γίνονται με ασφάλεια..'
Ε, λοιπόν εγώ κύριοι, θεωρώ ασφάλεια μόνο την πιστή τήρηση του Κ.Ο.Κ. και δεν μπαίνω στη συζήτηση για το τι θεωρεί ασφαλές ο κάθε μηχανόβιος ή οδηγός άλλου οχήματος.
-
δεν διαφωνω, και έχοντας οδηγήσει για πάνω απο 30 χρονια και αυτοκίνητο και μηχανή, είμαι μαζί σου.
είπα να δούν οι νεολαίοι όλο αυτό, μήπως και παραδειγματιστούν , και γλυτώσει κάποιοα μανούλα, τα χειρότερα.
γιατι και γω έχω γιο στην εφηβεία, και προσπαθώ να του περάσω, το μύνημα, αλλά θές η ηλικία, θές οι κολλητοί, δεν είναι καθόλου έυκολο , μονο με τα λόγια.....πρεπει να τους δίνεις και παραδείγματα.
καλα χιλιόμετρα ναα έχεις
-
Ο χρήστης Neuge έγραψε:
Aπάντηση στους ξεκράνωτους μοτοσσυκλετιστές
Αυτό με το κράνος, είναι ένα θέμα, αλλά εγώ εστιάζω στο πόσο επικίνδυνοι και εκνευριστικοί είναι οι μηχανόβιοι για τους υπόλοιπους οδηγούς και τα προβλήματα που δημιουργούν.
Πραγματικά, αν ο άλλος θέλει να σκοτωθεί χωρίς ζώνη & κράνος, διόλου με αφορά, αν και στο θέμα κράνος υπάρχει ή άποψη ότι χωρίς αυτό, μπορεί να σε αποσυντονίσει ακόμη και ένα έντομο, με άσχημες συνέπειες για τους υπόλοιπους.
Η ισχυρή πλειοψηφία των διτρόχων κινείται στη διαχωριστική, προσπερνάει απο δεξιά & ελλίσεται μεταξύ πάντων χωρίς Flash. Αυτό είναι κάτι που παραδέχονται και οι ίδιοι..Aλλά το σημαντικό point είναι ότι ουδείς από αυτούς αισθάνεται ότι παρανομεί.
Μάλιστα ακούμε πολύ συχνά την άποψη: 'To μηχανάκι υπάρχει για να μην κολλάμε στο κυκλοφοριακό..Οι ελιγμοί είναι δεκτοί όταν γίνονται με ασφάλεια..'
Ε, λοιπόν εγώ κύριοι, θεωρώ ασφάλεια μόνο την πιστή τήρηση του Κ.Ο.Κ. και δεν μπαίνω στη συζήτηση για το τι θεωρεί ασφαλές ο κάθε μηχανόβιος ή οδηγός άλλου οχήματος.
Αυτο με το εντομο δεν το καταλαβα.Ψοφας για αντιπαραθεση μου φαινεται
Η Μοτοσυκλετιστική Νοοτροπία