-
Παιδιά χρόνια πολλά σε όλους.
Έχω περιορίσει τις επιλογές μου στα δύο παραπάνω μοντέλα, και τα δύο station-wagon γιατί έχω μεγάλες μεταφορικές ανάγκες (καροτσάκια, παρκοκρέββατα για 2 παιδιά κλπ - οι οικογενειάρχες από εσάς θα με καταλάβουν).
Κάνω πολλά km ετησίως γύρω στα 20.000 τα οποία τα κάνω σε σε επαρχιακό και εθνικό δίκτυο (πολύ λίγα μέσα στην πόλη). Θέλω αξιοπιστία καθώς θα κρατήσω το αμάξι για πολλά χρόνια (ελπίζω αν αντέξει τουλάχιστον 10 χρόνια). Επίσης θέλω λίγο γκαζάκι παραπάνω για απροβλημάτιστες προσπεράσεις και χαμηλή κατανάλωση και ευελιξία καθώς μου αρέσει να πηγαίνω σβέλτα σε στροφιλίκια. Και η καλή ποιότητα κύλισης και η καλή ηχομόνωση δεν με χαλάει (Τα θέλω όλα ε ; )
Τέλος πάντων, έχω κάνει test drive και στα δύο: στην octavia την hatchback εκδοχή, στο ceed το pro-ceed 1.4 ειδικά στο τελευταίο φαντάζομαι θα έχει κάποια διαφορά με το station wagon.Εντυπώσεις : το ceed με εντυπωσίασε στο test drive ειδικά στα στροφιλίκια: πολύ δεμένο, τα φρένα του απλά κορυφαία (όταν γύρισα πίσω στο δικό μου αυτοκίνητο - ένα hyundai accent 1500 - νόμιζα ότι οδηγούσα κονσερβοκούτι με 4 ρόδες!), σφιχτή ανάρτηση, καλό τράβηγμα από τον κινητήρα. Σαν μόνο αρνητικό μπορώ να πω ίσως λίγο πιο αυξημένο θόρυβο (κύλιση και μοτέρ) στην εθνική.
Το octavia από την άλλη είδα ότι έχει καλύτερη ποιότητα κύλισης και λιγότερο θόρυβο και φυσικά πολύ γκάζι. Βέβαια οι ανάρτηση του είναι κάπως πιο μαλακή και οι κλίσεις μεγαλύτερες αν και δεν με προβλημάτισε στα στροφιλίκια.Οπότε έχω φτάσει στην απόφαση και έχω δίλημμα ποιό από τα δύο.
Συν για το ceed: Χαμηλότερη τιμή, μεγαλύτερη εγγύηση, πλουσιότερος εξοπλισμός (τα έχει όλα), ESP, πεντάστερο. Γενικά δεν έχει σημαντικά μειονεκτήματα - πιό θορυβώδες και λίγο αδιάφορο κοκπιτ.
Συν για το octavia: Ταχύτερο και μάλλον πιο ξεκούραστο (ταξυδιάρικο). Ίσως και λόγω κινητήρα χαμηλότερη κατανάλωση.
Μεγάλο μείον ότι είναι 4στερο, δεν έχει ESP, και έχει μόνο 4 αερόσακους (όμως μία απορία μου είναι πόσο χρήσιμοι είναι οι αερόσακοι κουρτίνας που του λείπουν και το ESP;)Θέλω λίγο και την δική σας γνώμη - βοήθεια επί του θέματος. Αν έχετε γνώμη και στο πιο θα είναι πιο οικονομικό από πλευράς κατανάλωσης και service θα βοηθούσε.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Παιδιά χρόνια πολλά σε όλους.
Έχω περιορίσει τις επιλογές μου στα δύο παραπάνω μοντέλα, και τα δύο station-wagon γιατί έχω μεγάλες μεταφορικές ανάγκες (καροτσάκια, παρκοκρέββατα για 2 παιδιά κλπ - οι οικογενειάρχες από εσάς θα με καταλάβουν).
Κάνω πολλά km ετησίως γύρω στα 20.000 τα οποία τα κάνω σε σε επαρχιακό και εθνικό δίκτυο (πολύ λίγα μέσα στην πόλη). Θέλω αξιοπιστία καθώς θα κρατήσω το αμάξι για πολλά χρόνια (ελπίζω αν αντέξει τουλάχιστον 10 χρόνια). Επίσης θέλω λίγο γκαζάκι παραπάνω για απροβλημάτιστες προσπεράσεις και χαμηλή κατανάλωση και ευελιξία καθώς μου αρέσει να πηγαίνω σβέλτα σε στροφιλίκια. Και η καλή ποιότητα κύλισης και η καλή ηχομόνωση δεν με χαλάει (Τα θέλω όλα ε ; )
Τέλος πάντων, έχω κάνει test drive και στα δύο: στην octavia την hatchback εκδοχή, στο ceed το pro-ceed 1.4 ειδικά στο τελευταίο φαντάζομαι θα έχει κάποια διαφορά με το station wagon.Εντυπώσεις : το ceed με εντυπωσίασε στο test drive ειδικά στα στροφιλίκια: πολύ δεμένο, τα φρένα του απλά κορυφαία (όταν γύρισα πίσω στο δικό μου αυτοκίνητο - ένα hyundai accent 1500 - νόμιζα ότι οδηγούσα κονσερβοκούτι με 4 ρόδες!), σφιχτή ανάρτηση, καλό τράβηγμα από τον κινητήρα. Σαν μόνο αρνητικό μπορώ να πω ίσως λίγο πιο αυξημένο θόρυβο (κύλιση και μοτέρ) στην εθνική.
Το octavia από την άλλη είδα ότι έχει καλύτερη ποιότητα κύλισης και λιγότερο θόρυβο και φυσικά πολύ γκάζι. Βέβαια οι ανάρτηση του είναι κάπως πιο μαλακή και οι κλίσεις μεγαλύτερες αν και δεν με προβλημάτισε στα στροφιλίκια.Οπότε έχω φτάσει στην απόφαση και έχω δίλημμα ποιό από τα δύο.
Συν για το ceed: Χαμηλότερη τιμή, μεγαλύτερη εγγύηση, πλουσιότερος εξοπλισμός (τα έχει όλα), ESP, πεντάστερο. Γενικά δεν έχει σημαντικά μειονεκτήματα - πιό θορυβώδες και λίγο αδιάφορο κοκπιτ.
Συν για το octavia: Ταχύτερο και μάλλον πιο ξεκούραστο (ταξυδιάρικο). Ίσως και λόγω κινητήρα χαμηλότερη κατανάλωση.
Μεγάλο μείον ότι είναι 4στερο, δεν έχει ESP, και έχει μόνο 4 αερόσακους (όμως μία απορία μου είναι πόσο χρήσιμοι είναι οι αερόσακοι κουρτίνας που του λείπουν και το ESP;)Θέλω λίγο και την δική σας γνώμη - βοήθεια επί του θέματος. Αν έχετε γνώμη και στο πιο θα είναι πιο οικονομικό από πλευράς κατανάλωσης και service θα βοηθούσε.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Παιδιά χρόνια πολλά σε όλους.
Έχω περιορίσει τις επιλογές μου στα δύο παραπάνω μοντέλα, και τα δύο station-wagon γιατί έχω μεγάλες μεταφορικές ανάγκες (καροτσάκια, παρκοκρέββατα για 2 παιδιά κλπ - οι οικογενειάρχες από εσάς θα με καταλάβουν).
Κάνω πολλά km ετησίως γύρω στα 20.000 τα οποία τα κάνω σε σε επαρχιακό και εθνικό δίκτυο (πολύ λίγα μέσα στην πόλη). Θέλω αξιοπιστία καθώς θα κρατήσω το αμάξι για πολλά χρόνια (ελπίζω αν αντέξει τουλάχιστον 10 χρόνια). Επίσης θέλω λίγο γκαζάκι παραπάνω για απροβλημάτιστες προσπεράσεις και χαμηλή κατανάλωση και ευελιξία καθώς μου αρέσει να πηγαίνω σβέλτα σε στροφιλίκια. Και η καλή ποιότητα κύλισης και η καλή ηχομόνωση δεν με χαλάει (Τα θέλω όλα ε ; )
Τέλος πάντων, έχω κάνει test drive και στα δύο: στην octavia την hatchback εκδοχή, στο ceed το pro-ceed 1.4 ειδικά στο τελευταίο φαντάζομαι θα έχει κάποια διαφορά με το station wagon.Εντυπώσεις : το ceed με εντυπωσίασε στο test drive ειδικά στα στροφιλίκια: πολύ δεμένο, τα φρένα του απλά κορυφαία (όταν γύρισα πίσω στο δικό μου αυτοκίνητο - ένα hyundai accent 1500 - νόμιζα ότι οδηγούσα κονσερβοκούτι με 4 ρόδες!), σφιχτή ανάρτηση, καλό τράβηγμα από τον κινητήρα. Σαν μόνο αρνητικό μπορώ να πω ίσως λίγο πιο αυξημένο θόρυβο (κύλιση και μοτέρ) στην εθνική.
Το octavia από την άλλη είδα ότι έχει καλύτερη ποιότητα κύλισης και λιγότερο θόρυβο και φυσικά πολύ γκάζι. Βέβαια οι ανάρτηση του είναι κάπως πιο μαλακή και οι κλίσεις μεγαλύτερες αν και δεν με προβλημάτισε στα στροφιλίκια.Οπότε έχω φτάσει στην απόφαση και έχω δίλημμα ποιό από τα δύο.
Συν για το ceed: Χαμηλότερη τιμή, μεγαλύτερη εγγύηση, πλουσιότερος εξοπλισμός (τα έχει όλα), ESP, πεντάστερο. Γενικά δεν έχει σημαντικά μειονεκτήματα - πιό θορυβώδες και λίγο αδιάφορο κοκπιτ.
Συν για το octavia: Ταχύτερο και μάλλον πιο ξεκούραστο (ταξυδιάρικο). Ίσως και λόγω κινητήρα χαμηλότερη κατανάλωση.
Μεγάλο μείον ότι είναι 4στερο, δεν έχει ESP, και έχει μόνο 4 αερόσακους (όμως μία απορία μου είναι πόσο χρήσιμοι είναι οι αερόσακοι κουρτίνας που του λείπουν και το ESP;)Θέλω λίγο και την δική σας γνώμη - βοήθεια επί του θέματος. Αν έχετε γνώμη και στο πιο θα είναι πιο οικονομικό από πλευράς κατανάλωσης και service θα βοηθούσε.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Να προσθέσω στα συν του octavia το 6χυτο κιβώτιο που σίγουρα θα συμβάλει στην οικονομία καυσίμου.
-
Ο χρήστης iannos35 έγραψε:
...Θέλω αξιοπιστία καθώς θα κρατήσω το αμάξι για πολλά χρόνια (ελπίζω αν αντέξει τουλάχιστον 10 χρόνια). ....Χρόνια Πολλά και σένα...!...!
Μεταξύ των δύο εγώ θα αγόραζα το OCTAVIA χωρίς πολλά-πολλά.
Η εμπειρία μου, λέει ότι τα SKODA OCTAVIA αλλά και FABIA είναι αυτοκίνητα για πολλά χιλιόμετρα και για πολλά χρόνια χρήσης.Καλό το Κορεάτικο, πολύ καλό & αξιόπιστο και με καλή εγγύηση, αλλά μετά από 7, 8 χρόνια θεωρώ πως θα φαίνονται τα χρόνια και τα χιλιόμετρα πάνω του όπως σε όλα τα Κορεάτικα.
Πριν μερικές μέρες μπήκα σε Octavia ταξί. Diesel. 320.000χιλιόμετρα. Ο ταξιτζής μου είπε ότι δεν έχει βγάλει τίποτα.
Άλλο παράδειγμα. Πόσα Hyundai Lantra βλέπεις στο δρόμο και πόσα Octavia 10ετίας;
Εγώ προσωπικά βλέπω τα Octavia και νομίζω συνέχεια ότι είναι 'στη μόδα'...υ.γ. είμαι φίλος της Κορέας, αλλά μέχρι ένα σημείο ...
-
Storm σίγουρα έθιξες την ουσία με την απάντηση σου.
Και από εμπειρία που έχω με το παρόν μου αυτοκίνητο που είναι hyundai accent 8.5 ετών και 170.000km μπορώ να πω πως μετά τα 120-130km/h το αυτοκίνητο (ο κινητήρας) δυσκολεύεται πολύ και μου δίνει την αίσθηση ότι θα .... σκάσει!
Από την άλλη βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι οι κορεάτες (ή ο οποιοσδήποτε αν θέλεις) δεν μπορεί να βελτιωθεί και να φτιάξει καλύτερα προϊόντα.Οπωσδήποτε πάντως βλέπω πολλά παλιά octavia, αρκετά μάλιστα Combi (πρέπει να είναι το πιο δημοφιλές station στην Ελλάδα) και αυτό κάτι σημαίνει...
-
Εγώ θα προτιμούσα το Ceed.
Εχοντας οδηγήσει το 5θυρο (νοικιάρικο-φαντάσου κατασταση!!!) μου έδειξε ότι είναι ένα απροβλημάτιστο αυτοκίνητο στα 1400 κυβικά. Το SW είναι 1,6 που σημαίνει σίγουρα καλύτερες επιδόσεις. Αρκετά όμορφο αυτοκίνητο που ξεφευγει αισθητικά απο τα λοιπά SW.
Σε θέμα κόστους συντηρησης κλπ η Skoda είναι ακριβότερη της ΚΙΑ. -
θα επέλεγα το Οctavia 5 1.4tsi
-
iannos35
Μην κοιτάς μόνο τα μηχανικά.
Δες το δέσιμο του αυτοκινήτου. Την ανάρτηση. Την άνεση. Τους θορύβους.
Δες το χρώμα του. Την πορεία του στο χρόνο.
Τα Κορεάτικα μπορεί μηχανικά να τα πηγαίνουν θαυμάσια αλλά σε κάποια σημεία είναι 'φτηνιάρικα'
Κακά τα ψέμματα.Χθες είδα το ολόφρεσκο ΚΙΑ PROCEED σε λευκό χρώμα και δυστυχώς διαπίστωσα ότι του είχε ξεφλουδίσει ο προφυλακτήρας. Βάψιμο μάπα ή το χτύπησε κάπου και κατευθείαν του ξέβαψε. Κλασσική περίπτωση Κορέας με τα μη μεταλλικά χρώματα.
Τα OCTAVIA και αυτοκίνητα τύπου OCTAVIA (Passat, Jetta, κλπ...) είναι αυτοκίνητα που αντέχουν για χρόνια.
Φιλαράκι μου αγόρασε από Γερμανό ένα Passat 1800 μοντέλο του 1996 με 1500euro και 190.000χιλιόμετρα. Αυτό πριν από 2 χρόνια.
Εχει κάνει περίπου 60000χιλιόμετρα και το αυτοκίνητο είναι άριστο. Όταν μπήκα μέσα ούτε που κατάλαβα ότι το αυτοκίνητο είχε πάνω του 250000χιλιόμετρα. Αριστο...
-
Φίλε Storm
Φαντάζομαι όταν αναφέρεσαι στο γενικότερο 'δέσιμο' ενός αυτοκινήτου εννοείς από εμπειρίες που μπορεί να έχουμε με αυτοκίνητα γνωστών κλπ. Γιατί για ένα αυτοκίνητο που δοκιμάζεις σε ένα test drive μάλλον δεν μπορείς να βγάλεις συμπεράσματα αφού όλα ολοκαίνουργια είναι και φαίνονται δεμένα (παρεπιπτόντως κάνοντας τεστ σε focus απίστευτο ... τρίζαν τα πετάλια!).
Και μία απορία ακόμα μιάς και ανέφερες το χρώμα: Να προτιμήσω ένα χρώμα χωρίς χρέωση (πχ λευκό) ή ένα μεταλλικό; Το δεύτερο έχει καλύτερη επεξεργασία και αντοχή στον χρόνο;
-
Ο χρήστης iannos35 έγραψε:
... Συν για το ceed: Χαμηλότερη τιμή, μεγαλύτερη εγγύηση, ...Τώρα στην τηλεόραση έδειξε διαφήμιση της ΚΙΑ για 7 χρόνια εγγύηση και 7 χρόνια δωρεάν σέρβις.
Στο θέμα του χρώματος έχω την εντύπωση πως και τα μη μεταλλικά -χωρίς χρέωση- είναι πλέον προσεγμένα και ποιοτικά.
-
iannos35
Θεωρώ πως τα Τσέχικα αυτοκίνητα είναι και για τσέχικους δρόμους, πλακόστρωτους δρόμους, κλπ...κλπ...Ενα αυτοκίνητο με καλή φροντίδα μπορεί να είναι σε καλή κατάσταση για χρόνια. Ορισμένα όμως αυτοκίνητα όπως και να το κάνουμε είναι περισσότερο ποιοτικά σε κάποια σημεία ειδικά σε ποιότητα υλικών, μονωτικών, δεσίματος σασί κλπ...κλπ...
Τα αυτοκίνητα test drive είναι καινούρια αυτοκίνητα και συνήθως αψεγάδιαστα. Εγώ δύσκολα βγάζω συμπεράσματα από test drive.
Για να βγάλω (προσωπικό) συμπέρασμα πρέπει να έχω το αυτοκίνητο για αρκετές ημέρες. Και επειδή αυτό είναι αδύνατο, συνήθως παρακολουθώ τα αυτοκίνητα που οδηγώ, σε αυτά που μπαίνω ως συνεπιβάτης αλλά και αυτά που παρακολουθώ στο δρόμο...Με Skoda Felicia έχω κάνει πολλά επαγγελματικά ταξίδια. Κανένα πρόβλημα πουθενά. Φυσικά τότε τους έλειπε η ποιότητα της VW/Audi οπότε σε κάποια σημεία ήθελαν βελτίωση. Π.χ. δέσιμο πλαστικών, ποιότητα πλαστικών κλπ... Αυτά όμως το 1998. Από τότε έχουν περάσει αρκετά χρόνια και η SKODA θεωρώ πως πλέον βγάζει πολύ καλά αμάξια.
Χρώμα;
Επειδή σκοπεύεις να το έχεις αρκετά χρόνια νομίζω ότι πρέπει να πάρεις μεταλλικό. Εγώ θα αγόραζα ασημένιο για πολλούς και διαφόρους λόγους.υ.γ. τα 7 χρόνια δωρεάν service νομίζω ότι είναι με πιστωτική κάρτα του Δάβαρη και νομίζω ότι πρέπει να έχει συγκεκριμένες μηνιαίες χρεώσεις ... Εκτός αν έχει αλλάξει αυτό.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
...Με Skoda Felicia έχω κάνει πολλά επαγγελματικά ταξίδια. Κανένα πρόβλημα πουθενά. Φυσικά τότε τους έλειπε η ποιότητα της VW/Audi οπότε σε κάποια σημεία ήθελαν βελτίωση. Π.χ. δέσιμο πλαστικών, ποιότητα πλαστικών κλπ... Αυτά όμως το 1998. Από τότε έχουν περάσει αρκετά χρόνια και η SKODA θεωρώ πως πλέον βγάζει πολύ καλά αμάξια.Εχω κάνει χιλιόμετρα με Felicia Combi (το 1997) και πρόσφατα με το Octavia Scout ... καμιά σχέση σε τίποτα. Μόνο το σήμα είναι ίδιο.
...υ.γ. τα 7 χρόνια δωρεάν service νομίζω ότι είναι με πιστωτική κάρτα του Δάβαρη και νομίζω ότι πρέπει να έχει συγκεκριμένες μηνιαίες χρεώσεις ... Εκτός αν έχει αλλάξει αυτό.
Ίσως και να κάνω λάθος αλλά νομίζω πως αυτή η προσφορα δεν έχει σχέση με την πιστωτική κάρτα.
Απο την σελίδα τους λέει για ξεχωριστό πρόγραμμα.
'Iσχύει το πρόγραμμα 'Δωρεάν service για 7 χρόνια και επιδοτούμενο επιτόκιο 4,9%' με 0% προκαταβολή και μέγιστη διάρκεια αποπληρωμής 60 μηνών.
Εναλλακτικά:
Για αυτοκίνητα που θα τιμολογηθούν έως 30/4/2009 χωρίς την χρήση του προγράμματος 'Δωρεάν service 7 ετών και επιδοτούμενο επιτόκιο 4,9%' ισχύει έκπτωση 1.300 €.'Παρόλ' αυτά θα πρότεινα στον φίλο να κάνει μια έρευνα για το turbo και την συντηρηση και το κόστος και την διάρκεια σε σχέση με τον ατμοσφαιρικό του ΚΙΑ λόγω μεγάλης διάρκειας κατοχής του επόμενου αυτοκινήτου. (Δεν υπονοώ τίποτα, απλώς πρόκειται για άλλου είδους κινητήρα με άλλες ανάγκες, κόστος κλπ)
-
χμμμ... λες να είναι χωρίς πιστωτική κάρτα;
μπορεί ...
Εκτός αν είναι αυτό:
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... gory_id=73 -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Άλλο παράδειγμα. Πόσα Hyundai Lantra βλέπεις στο δρόμο και πόσα Octavia 10ετίας;
Εγώ προσωπικά βλέπω τα Octavia και νομίζω συνέχεια ότι είναι 'στη μόδα'...Εν μερη εχεις δικιο, αλλα σκεψου πως το Octavia 4 (γνωστο ως Ι στον υπολοιπο κοσμο) πωλειται ακομα ως καινουριο παροτι εδω και χρονια εχει σταματησει σε αλλες ευρωπαικες χωρες αφου αντικατασταθηκε απο το Octavia II γνωστο σε εμας ως 5 (αυτη η ονομασια ειναι ελληνικη πατεντα) και επομενως μερικα απο αυτα που βλεπεις ισως να ειναι μολις 5 ετων...
-
Ενας λόγος παραπάνω.
Όταν ένας κατασκευαστής επιμένει και προσφέρει το μοντέλο τόσα χρόνια πάει να πει ότι πουλάει καλά και ότι είναι πετυχημένο.
Οπότε είναι γεγονος ότι τα Octavia που βλέπω στο δρόμο μπορεί να είναι και 'φρέσκα'. Αλλά είναι ένα αυτοκίνητο που κυκλοφορεί πολύ και το σουλούπι του είναι άκρως διαχρονικό.Από την άλλη ο φίλος θέλει το Octavia 5 που σίγουρα θα είναι αυτοκίνητο που θα αντέξει ακόμα για πολύ καιρό...
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Παρόλ' αυτά θα πρότεινα στον φίλο να κάνει μια έρευνα για το turbo και την συντηρηση και το κόστος και την διάρκεια σε σχέση με τον ατμοσφαιρικό του ΚΙΑ λόγω μεγάλης διάρκειας κατοχής του επόμενου αυτοκινήτου. (Δεν υπονοώ τίποτα, απλώς πρόκειται για άλλου είδους κινητήρα με άλλες ανάγκες, κόστος κλπ)Φίλε cosneo πολύ χρήσιμη η παρατήρηση σου. Ρωτώντας για τις ανάγκες service του TSI σε έναν αντιπρόσωπο skoda έμαθα ότι θέλει αλλαγή λαδιών κάθε 7.500Km, αλλαγή φίλτρου κάθε 15.000Κm και διαβάζοντας και στα forum του VW club είδα ότι τα μέλη συστήνουν και συχνότερα. Το Ceed από την άλλη έχει το μικρό service στα 20.000km, αν και φαντάζομαι πως στο μεσοδιάστημα απαιτείται μία αλλαγή λαδιών (εγώ πάντως σίγουρα θα έκανα).
Το θέμα του κόστους συντήρησης αλλά και αντοχής του κινητήρα turbo με απασχολεί. Υπάρχουν κάποια άλλα κόστη συντήρησης σχετικά με τους turbo που αγνοώ; -
Επίσης όσον αφορά το θέμα του δωρεάν service στο Ceed δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα. Απλά είναι εναλλακτική προσφορά σε σχέση με την έκπτωση των 1.300 ευρώ που ισχύει (δεν παίρνεις την έκπτωση αλλά έχεις για 7 χρόνια δωρεάν service για την προγραμματισμένη συντήρηση που αναγράφεται στο book - κάθε 20.000Κm μικρό και κάθε 40.000km μεγάλο service).
-
Εννοείται ότι προτιμάς την έκπτωση.
Ενα τυπικό service ΚΙΑ/Hyundai των 15000χιλ κοστίζει 100euro ...
Πλέον είναι στα 20.000χιλιόμετρα...
7 ετήσια service είναι πολύ κάτω από 1300euro κόστος ... που είναι η έκπτωση ...Αλλά σκέψου το καλά για το ΚΙΑ.
Όσο για το turbo του SKODA δεν νομίζω ότι πρέπει κάτι να σε ανησυχεί. Αν καίει τίποτα λαδάκια (εφόσον το 'σκίζεις') τότε απλά θα βάζεις λάδια κανονικά με τα service ή απλά θα προσθέτεις εσύ λίγο αν σε ανησυχεί.
Τουλάχιστον σε εμένα αυτό είπαν στην Peugeot ... -
Ο χρήστης iannos35 έγραψε:
Φίλε cosneo πολύ χρήσιμη η παρατήρηση σου. Ρωτώντας για τις ανάγκες service του TSI σε έναν αντιπρόσωπο skoda έμαθα ότι θέλει αλλαγή λαδιών κάθε 7.500Km, αλλαγή φίλτρου κάθε 15.000Κm και διαβάζοντας και στα forum του VW club είδα ότι τα μέλη συστήνουν και συχνότερα. Το Ceed από την άλλη έχει το μικρό service στα 20.000km, αν και φαντάζομαι πως στο μεσοδιάστημα απαιτείται μία αλλαγή λαδιών (εγώ πάντως σίγουρα θα έκανα).
Oι tsi συμφωνα με τη VW,θελουν αλλαγη λαδιων καθε 15000 χλμ και service καθε 30.000 χλμ.
Οι αντιπροσωποι μπορουν να λενε οτι θενε.Aπο καπου θα πρεπει να βγαλουν κι αυτοι τις προσφορες τους.Το θέμα του κόστους συντήρησης αλλά και αντοχής του κινητήρα turbo με απασχολεί. Υπάρχουν κάποια άλλα κόστη συντήρησης σχετικά με τους turbo που αγνοώ;
Υπο φυσιολογικες συνθηκες (=δεν εισαι καννιβαλος) πρακτικα δεν εχουν καμμια διαφορα στα κοστη συντηρησης και στην αξιοπιστια.Φιλος με απειραχτο Passat 1.8t του 2004 εχει ξεπερασει τα 200.000 χλμ και ακομα δεν εχει κανενος ειδους προβλημα με τη τουρμπινα.
Ο 1.4tsi εχει καδενα στον εκκεντροφορο πραγμα που σημαινει οτι ξεχνας τουλαχιστον τις πολυδαπανες αλλαγες ιμαντα.
Ceed 1.6 XL (S/W) Vs Octavia 5 FL 1.4tsi Combi