-
Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:
why not????? τι ηταν η seat και η skoda χωρις την τεχνογνωσια τησ vw?????κατι σιδερα και τιποτα παραπνω!!!
το ιδιο και η brilliance αν συνεχισει να παιρνει το know how απο 5αρες και 3αρες μπορει να μεινουμε αφωνοι στο μελλον!!!!Ε...εντάξει βε συ, μην τα βάζεις στο ίδιο σακί... δεν έχουν την ίδια ιστορία η Seat και η Skoda με τις Κινέζικες εταιρείες... η Seat παλιά ήταν κομμάτι της Fiat και η Skoda έτρεχε και σε αγώνες... απλά η VAG τις πήρε όταν είχαν σχεδόν ξεπέσει και τις ανέστησε δίνοντάς τους λίγο από το 'κύρος' της... με τις Κινέζικες πάει αλλιώς το πράγμα!
KAMIA αντιρηση απλα θυμαμαι που κυκλοφορουσα παλια καμια φορα με το ibiza του 90 και γελαω!!!! παντως οι κινεζικες βιομηχανιες δεν εχουν καμια ιστορια αλλα αυτο δεν τις κανει ανικανες να χτυπησουν στο μελλον εταιριες με ιστορια!!!!
-
Σωστό, ειδικά απο την στιγμή που έχουν το 'νόου χάου' στα χέρια τους... Απλά, για να καταφέρουν να είναι ανταγωνιστικοί, πρέπει να είναι φτηνοί, και για να το καταφέρουν αυτό, λογικά εκτός από τα φτηνά εργατικά χέρια (που τα έχουν) χρειάζεται και κάποια 'έκπτωση' στην ποιότητα των υλικών (ίσως). Μην ξεχνάμε ότι οι κινέζοι είναι 'ειδικοί' σε ότι έχει να κάνει με τις αντιγραφές! Ακόμα και τα πολεμικά τους αεροσκάφη, είναι αντιγραφή παλαιότερων Ρωσσικών, στα αυτοκίνητα θα κολλήσουν!
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
why not????? τι ηταν η seat και η skoda χωρις την τεχνογνωσια τησ vw?????κατι σιδερα και τιποτα παραπνω!!!
το ιδιο και η brilliance αν συνεχισει να παιρνει το know how απο 5αρες και 3αρες μπορει να μεινουμε αφωνοι στο μελλον!!!!Ε...εντάξει βε συ, μην τα βάζεις στο ίδιο σακί... δεν έχουν την ίδια ιστορία η Seat και η Skoda με τις Κινέζικες εταιρείες... η Seat παλιά ήταν κομμάτι της Fiat και η Skoda έτρεχε και σε αγώνες... απλά η VAG τις πήρε όταν είχαν σχεδόν ξεπέσει και τις ανέστησε δίνοντάς τους λίγο από το 'κύρος' της... με τις Κινέζικες πάει αλλιώς το πράγμα!
KAMIA αντιρηση απλα θυμαμαι που κυκλοφορουσα παλια καμια φορα με το ibiza του 90 και γελαω!!!! παντως οι κινεζικες βιομηχανιες δεν εχουν καμια ιστορια αλλα αυτο δεν τις κανει ανικανες να χτυπησουν στο μελλον εταιριες με ιστορια!!!!
Οσο τις χτύπησαν οι ιάπωνες που βρίσκονται 40+ χρόνια τώρα στο 8% στην ευρωπαικη αγορά και οι κορεάτες 30 χρόνια στο 3%. Είπαμε οι ευρωπαίοι (και καλώς για μένα) είναι άλλο φρούτο, έχουν άλλη κουλτούρα στο θέμα αυτοκίνητο από τους σχιστομάτηδες. Και οι 2 προαναφερθέντες ξεκίνησαν με καλό όνομα στα θέματα αξιοπιστίας. Οι κινέζοι και τα εν γένει κινέζικα προιόντα (όχι τα made in china, αυτά είναι άλλου παπά ευαγγέλιο) δεν είναι κ σε μεγάλη εκτίμηση σε αυτή την γωνιά του πλανήτη.
-
Σωστός ο elteo!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
why not????? τι ηταν η seat και η skoda χωρις την τεχνογνωσια τησ vw?????κατι σιδερα και τιποτα παραπνω!!!
το ιδιο και η brilliance αν συνεχισει να παιρνει το know how απο 5αρες και 3αρες μπορει να μεινουμε αφωνοι στο μελλον!!!!Ε...εντάξει βε συ, μην τα βάζεις στο ίδιο σακί... δεν έχουν την ίδια ιστορία η Seat και η Skoda με τις Κινέζικες εταιρείες... η Seat παλιά ήταν κομμάτι της Fiat και η Skoda έτρεχε και σε αγώνες... απλά η VAG τις πήρε όταν είχαν σχεδόν ξεπέσει και τις ανέστησε δίνοντάς τους λίγο από το 'κύρος' της... με τις Κινέζικες πάει αλλιώς το πράγμα!
KAMIA αντιρηση απλα θυμαμαι που κυκλοφορουσα παλια καμια φορα με το ibiza του 90 και γελαω!!!! παντως οι κινεζικες βιομηχανιες δεν εχουν καμια ιστορια αλλα αυτο δεν τις κανει ανικανες να χτυπησουν στο μελλον εταιριες με ιστορια!!!!
Οσο τις χτύπησαν οι ιάπωνες που βρίσκονται 40+ χρόνια τώρα στο 8% στην ευρωπαικη αγορά και οι κορεάτες 30 χρόνια στο 3%. Είπαμε οι ευρωπαίοι (και καλώς για μένα) είναι άλλο φρούτο, έχουν άλλη κουλτούρα στο θέμα αυτοκίνητο από τους σχιστομάτηδες. Και οι 2 προαναφερθέντες ξεκίνησαν με καλό όνομα στα θέματα αξιοπιστίας. Οι κινέζοι και τα εν γένει κινέζικα προιόντα (όχι τα made in china, αυτά είναι άλλου παπά ευαγγέλιο) δεν είναι κ σε μεγάλη εκτίμηση σε αυτή την γωνιά του πλανήτη.
το αντιστοιχο συμβαινει και στην ιαπωνια ...δεν υπαρχουν σχεδον καθολου ευρωπαικα αυτοκινητα στους δρομους τους αυτο δεν σημαινει πως δεν ξερει η bmw η alfa romeo η πεζο η οπελ η vw κτλ να φτιαχνουν παρα πολυ καλα αυτοκινητα ......εγω οταν λεω να τους χτυπησουνε εννοω να φτασουν στην ιδια ποιοτητα προιοντος!!! οι ιαπωνες εχουν βγαλει αυτοκινητα που ειναι ανωτερα ακομα και απο την πλειονοτητα των ευρωπαικων ...(evo-wrx-skyline) και πιο μικρα (auris mazda 3
κτλ...)σιγα σιγα ερχονται και οι κορεατες!!! οι κινεζοι αν και θα αργησουν μια δεκαετια πιστευω οτι θα μας εκπληξουν!!! -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
why not????? τι ηταν η seat και η skoda χωρις την τεχνογνωσια τησ vw?????κατι σιδερα και τιποτα παραπνω!!!
το ιδιο και η brilliance αν συνεχισει να παιρνει το know how απο 5αρες και 3αρες μπορει να μεινουμε αφωνοι στο μελλον!!!!Ε...εντάξει βε συ, μην τα βάζεις στο ίδιο σακί... δεν έχουν την ίδια ιστορία η Seat και η Skoda με τις Κινέζικες εταιρείες... η Seat παλιά ήταν κομμάτι της Fiat και η Skoda έτρεχε και σε αγώνες... απλά η VAG τις πήρε όταν είχαν σχεδόν ξεπέσει και τις ανέστησε δίνοντάς τους λίγο από το 'κύρος' της... με τις Κινέζικες πάει αλλιώς το πράγμα!
KAMIA αντιρηση απλα θυμαμαι που κυκλοφορουσα παλια καμια φορα με το ibiza του 90 και γελαω!!!! παντως οι κινεζικες βιομηχανιες δεν εχουν καμια ιστορια αλλα αυτο δεν τις κανει ανικανες να χτυπησουν στο μελλον εταιριες με ιστορια!!!!
Οσο τις χτύπησαν οι ιάπωνες που βρίσκονται 40+ χρόνια τώρα στο 8% στην ευρωπαικη αγορά και οι κορεάτες 30 χρόνια στο 3%. Είπαμε οι ευρωπαίοι (και καλώς για μένα) είναι άλλο φρούτο, έχουν άλλη κουλτούρα στο θέμα αυτοκίνητο από τους σχιστομάτηδες. Και οι 2 προαναφερθέντες ξεκίνησαν με καλό όνομα στα θέματα αξιοπιστίας. Οι κινέζοι και τα εν γένει κινέζικα προιόντα (όχι τα made in china, αυτά είναι άλλου παπά ευαγγέλιο) δεν είναι κ σε μεγάλη εκτίμηση σε αυτή την γωνιά του πλανήτη.
το αντιστοιχο συμβαινει και στην ιαπωνια ...δεν υπαρχουν σχεδον καθολου ευρωπαικα αυτοκινητα στους δρομους τους αυτο δεν σημαινει πως δεν ξερει η bmw η alfa romeo η πεζο η οπελ η vw κτλ να φτιαχνουν παρα πολυ καλα αυτοκινητα ......εγω οταν λεω να τους χτυπησουνε εννοω να φτασουν στην ιδια ποιοτητα προιοντος!!! οι ιαπωνες εχουν βγαλει αυτοκινητα που ειναι ανωτερα ακομα και απο την πλειονοτητα των ευρωπαικων ...(evo-wrx-skyline) και πιο μικρα (auris mazda 3
κτλ...)σιγα σιγα ερχονται και οι κορεατες!!! οι κινεζοι αν και θα αργησουν μια δεκαετια πιστευω οτι θα μας εκπληξουν!!!Μα αυτό λέω, ότι στις χώρες τους επικρατούν οι ντόπιοι.
Από την στιγμή που άλλοι καλύτεροι από δαύτους δεν έκαναν και πολλά τόσα χρόνια εις τας ευρώπας γιατί να το κάνουν οι κινέζοι; Δεν χτυπιούνται οι ευρωπαίοι ειδικά στην έδρα τους. Δεν είναι τόσο χαζοί. -
απλα μπερδεψες το (χτυπησουν) που ειπα και ανεφερες ποσοστα πωλησεων!! εννοω ποιοτητα προιοντος!!!!! δεν θα εχουν κανενα προβλημα τα κινεζικα σε μια δεκαετια!!!! ισα ισα!!!
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
οι ιαπωνες εχουν βγαλει αυτοκινητα που ειναι ανωτερα ακομα και απο την πλειονοτητα των ευρωπαικων ...(evo-wrx-skyline) και πιο μικρα (auris mazda 3
κτλ...)σιγα σιγα ερχονται και οι κορεατες!!! οι κινεζοι αν και θα αργησουν μια δεκαετια πιστευω οτι θα μας εκπληξουν!!!οfftopic
αυτό τώρα το ήθελες και το έγραψες; Δηλ οι ευρωπαίοι δεν έχουν αντίστοιχες προτάσεις;Εντάξει δεν αντιλέγω ότι ιαπωνες είναι εξίσου καλοί αλλά όπως ξαναείπα αυτό δεν σημαίνει ότι οι ευρωπαίοι είναι κουλοί.
να αναφέρω μοντέλα ;απλα μπερδεψες το (χτυπησουν) που ειπα και ανεφερες ποσοστα πωλησεων!! εννοω ποιοτητα προιοντος!!!!! δεν θα εχουν κανενα προβλημα τα κινεζικα σε μια δεκαετια!!!! ισα ισα!!!
Και εγώ σου ξαναλέω ποιότητα δεν σημαίνει και πωλήσεις. Και σου έδωσα παράδειγμα τα ποιοτικά ιαπωνέζικα τα οποία κατέχουν μετά από τόσα χρόνια το 8%.
-
-
κατα την αποψη μου στον τομεα του mazda 3 συμφωνω πως εχουμε διαφορετικα αισθητικα κριτηρια απο την ανατολη και ειμαι εγω μαζι σου!!! μονο γαλλικα ειχα και (μαλλον) θα εχω!!! ΑΛΛΑ ναι ειναι το καλλυτερο στην κατηγορια του!!! αυτο πιστευω!!! σε ολα ειναι εξαιρετικο!!!! ιδιαιτερα το καινουργιο που ερχεται!!!!!
-
Μερίδιο αγοράς ακόμη και χωρίς κρας τεστ μπορείς να έχεις, βλέπε Λάντα, Ζάσταβα.
Μερίδιο αγοράς με μέτρια κρας τεστ μπορείς να έχεις, βλέπε Ντάτσια.
Μερίδιο αγοράς χωρίς δίκτυο και χωρίς όνομα δεν γίνεται.Και για να αποκτήσεις δίκτυο και όνομα πρέπει να επενδύσεις πολύ χρήμα. Ανελλιπώς και επί σειρά ετών. Και να αγοράσεις κάτι έτοιμο, π.χ. μια εξαγορά στυλ Σάαμπ, πάλι πρέπει να τα χώσεις κυρίως για να το διατηρήσεις. Και πάλι πόσοι θα ωφεληθούν από μια τέτοια εξαγορά όταν υπάρχουν πάνω από ...100 κατασκευαστές στην Κίνα (νταξ καμμιά 5-6 οι μεγάλοι) ?
Ήτοι το μεγάλο εμπόδιο για τον κάθε νεοφώτιστο κινέζο δεν είναι τα τραγικά αποτελέσματα των όποιων κρας τεστ, τα οποία είναι προδιαγεγραμμένο άλλωστε ότι θα βελτιωθούν, αλλά το τίποτε που έχει στα χέρια του αυτή τη στιγμή και πρέπει να καταξοδευτεί για να το αλλάξει.ΥΓ. Νομίζω ότι οι ιάπωνες είναι περί το 15% και στο 3,3 οι κορεάτες (hiundai + KIΛ) σύμφωνα με την ACEA η οποία βάζει την Chevrolet (Daewoo) στον όμιλο GM. Τεσπά, μικρή διαφορά.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Μερίδιο αγοράς ακόμη και χωρίς κρας τεστ μπορείς να έχεις, βλέπε Λάντα, Ζάσταβα.
Μερίδιο αγοράς με μέτρια κρας τεστ μπορείς να έχεις, βλέπε Ντάτσια.
Μερίδιο αγοράς χωρίς δίκτυο και χωρίς όνομα δεν γίνεται.Και για να αποκτήσεις δίκτυο και όνομα πρέπει να επενδύσεις πολύ χρήμα. Ανελλιπώς και επί σειρά ετών. Και να αγοράσεις κάτι έτοιμο, π.χ. μια εξαγορά στυλ Σάαμπ, πάλι πρέπει να τα χώσεις κυρίως για να το διατηρήσεις. Και πάλι πόσοι θα ωφεληθούν από μια τέτοια εξαγορά όταν υπάρχουν πάνω από ...100 κατασκευαστές στην Κίνα (νταξ καμμιά 5-6 οι μεγάλοι) ?
Ήτοι το μεγάλο εμπόδιο για τον κάθε νεοφώτιστο κινέζο δεν είναι τα τραγικά αποτελέσματα των όποιων κρας τεστ, τα οποία είναι προδιαγεγραμμένο άλλωστε ότι θα βελτιωθούν, αλλά το τίποτε που έχει στα χέρια του αυτή τη στιγμή και πρέπει να καταξοδευτεί για να το αλλάξει.ΥΓ. Νομίζω ότι οι ιάπωνες είναι περί το 15% και στο 3,3 οι κορεάτες (hiundai + KIΛ) σύμφωνα με την ACEA η οποία βάζει την Chevrolet (Daewoo) στον όμιλο GM. Τεσπά, μικρή διαφορά.
εδω το λιμανι της θεσσαλονικης τους ανηκει!!!! θα κολλησουν στον να κανουν καμια δεκαρια αντιπροσωπειες! στο κατω κατω δες την σφακιανακης της michubishi ακουω τα χειροτερα!!!
-
γραψε λαθος του πειραια το λιμανι!!!! μπερδευτηκα!!!
-
Κοίτα 106 για πάντα
κρύβε λόγια και πρόσεχε, μη σε κατηγορήσει κανένας για κρυπτοφάν των κινέζων και άντε να ξελασπώσεις μετά. -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
γραψε λαθος του πειραια το λιμανι!!!! μπερδευτηκα!!!Το λιμάνι του Πειραιά...ανήκει στον λαό του και τον Ολυμπιακό του!
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Κοίτα 106 για πάντα
κρύβε λόγια και πρόσεχε, μη σε κατηγορήσει κανένας για κρυπτοφάν των κινέζων και άντε να ξελασπώσεις μετά.壹零陸_4_ever απο εδω και περα
το πηρα αποφαση!!!!
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Κοίτα 106 για πάντα
κρύβε λόγια και πρόσεχε, μη σε κατηγορήσει κανένας για κρυπτοφάν των κινέζων και άντε να ξελασπώσεις μετά.καμμένος από γαλλικά θα πάει στα κινέζικα και θα τον αποτελειώσουν.
-
ποτε καμμενος!!! τρελαμενος ναι!!! απλα να εναν πολλαπλο συνδεσμο θελω και ενα dsg και οι γαλλοι ΜΑ ΤΙ ΖΗΤΑΩ ......ΤΙ ΖΗΤΑΩ???????
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Κοίτα 106 για πάντα
κρύβε λόγια και πρόσεχε, μη σε κατηγορήσει κανένας για κρυπτοφάν των κινέζων και άντε να ξελασπώσεις μετά.καμμένος από γαλλικά θα πάει στα κινέζικα και θα τον αποτελειώσουν.
Και στα Γαλλικά... όλο και κάποιον θα βρείς να σου μεταφράσει αυτό το fucking manual
Στα κινέζικα να δώ τί θα κάνεις κακομοίρη μου!
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
ποτε καμμενος!!! τρελαμενος ναι!!! απλα να εναν πολλαπλο συνδεσμο θελω και ενα dsg και οι γαλλοι ΜΑ ΤΙ ΖΗΤΑΩ ......ΤΙ ΖΗΤΑΩ???????Μήπως τελικά ζητάς... ένα Γερμανικό αυτοκίνητο;;;
Κινέζικα Αυτοκίνητα - CRASH TEST LOOOL!!!!