-
Τα πράγματα είναι απλά ρε παιδιά. Ο ιδιώτης θα αγοράσει το αμάξι για να το κρατήσει. Ο μαντράς για να το μεταπουλήσει. Άρα αν σε έναν ιδιώτη θα το πουλήσετε Χ τότε στον μαντρά να υπολογίζετε Χ - κέρδος - ρίσκο. Και αυτή την επόχή το ρίσκο είναι μεγάλο οπότε οι τιμές που αγοράζουν είναι χαμηλές.
Και φυσικά όσο περισσότερο περιμένετε τον ιδιώτη τόσο θα πέφτει η τιμή του. Άρα θα πρότεινα πρώτα μια αγγελία πχ στο car για να αξιολογήσετε το όποιο ενδιαφέρον και μετά από 1-2 εβδομάδες έρευνα αγοράς σε μαντράδες. Ότι και να κάνετε λεφτά θα χάσετε οπότε πάρτε το απόφαση.
Το ίδιο έκανα κι εγώ πριν ένα χρόνο όταν πούλησα το Astra TT 1,6T (180 hp) 2007 με 24.000χλμ και full extra αξίας 31.000€ για 18.500€.
-
Ο χρήστης Paris.gr έγραψε:
...Ότι και να κάνετε λεφτά θα χάσετε οπότε πάρτε το απόφαση...Κοιτάω το τελευταίο διάστημα κάποια αυτοκίνητα, που έχω βάλει στο μάτι.
Έχεις δίκιο. Διαπιστώνω όμως κάτι αξιοπερίεργο.
Κάποια αυτοκίνητα κρατάνε ιδιαίτερα υψηλές τιμές. Σε σημείο 'ξεφτίλας' πλέον.
Κοιτούσα στο car.gr κάποια συγκεκριμένα αυτοκίνητα και διατηρούν ιδιαίτερα υψηλά τις μεταπωλητικές αξίες.
Π.χ. Qashqai, SX4, Sedici, Grand Vitara 1.6, Terios, A160, 116, A3, Golf κλπ...Και μετά βλέπω το σφάξιμο π.χ.στα 207 THP (GT/Rallye/RC) ... Σε λίγο θα υπάρχουν κάτοχοι που θα τα χαρίζουν.
Κάποιοι πραγματικά θα χάσουν πολλά λεφτά, πάρα πολλά λεφτά και κάποιοι άλλοι έχουν την δυνατότητα να τα πουλούν σε νορμάλ τιμές.
-
Ο χρήστης stav1606 έγραψε:
Περιμένεις να βρεθεί μαντράς να τ' αγοράσει τέτοιες εποχές;
Περιμένω να προτείνεις κάτι λιγότερο αστείο.
Που ηταν το αστειο? Ηταν η πιο ρεαλιστικη απαντηση στην ερωτηση σου.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
...Ότι και να κάνετε λεφτά θα χάσετε οπότε πάρτε το απόφαση...
Κοιτάω το τελευταίο διάστημα κάποια αυτοκίνητα, που έχω βάλει στο μάτι.
Έχεις δίκιο. Διαπιστώνω όμως κάτι αξιοπερίεργο.
Κάποια αυτοκίνητα κρατάνε ιδιαίτερα υψηλές τιμές. Σε σημείο 'ξεφτίλας' πλέον.
Κοιτούσα στο car.gr κάποια συγκεκριμένα αυτοκίνητα και διατηρούν ιδιαίτερα υψηλά τις μεταπωλητικές αξίες.
Π.χ. Qashqai, SX4, Sedici, Grand Vitara 1.6, Terios, A160, 116, A3, Golf κλπ...Και μετά βλέπω το σφάξιμο π.χ.στα 207 THP (GT/Rallye/RC) ... Σε λίγο θα υπάρχουν κάτοχοι που θα τα χαρίζουν.
Κάποιοι πραγματικά θα χάσουν πολλά λεφτά, πάρα πολλά λεφτά και κάποιοι άλλοι έχουν την δυνατότητα να τα πουλούν σε νορμάλ τιμές.
Το θέμα είναι να πουλιούνται αυτά που 'κρατάνε' τις τιμές τους ψηλά. Δεν βγαίνει συμπέρασμα από αυτό.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Το θέμα είναι να πουλιούνται αυτά που 'κρατάνε' τις τιμές τους ψηλά. Δεν βγαίνει συμπέρασμα από αυτό.Ανάλογα από ποια οπτική το βλέπει ο καθένας.
Εγώ π.χ. που είμαι υποψήφιος πελάτης αυτά που με ενδιαφέρουν έχουν ιδιαίτερα υψηλές τιμές.
Και όταν από την άλλη βλέπω ότι πρέπει να 'χαρίσω' το 207 γιατί όλοι τα 'χαρίζουν' τότε κάτι δεν πάει καλά.Και το συμπέρασμα που βγάζω εγώ, είναι ότι συγκεκριμένα αυτοκίνητα δεν απαξιώνονται όσο άλλα. Και δεν μιλάω φυσικά για premium μοντέλα. Και αυτό ισχύει και για τους κατασκευαστές.
-
Eσύ αν ενδιαφέρεσαι για ένα μοντέλο πχ Τεριος μπορείς να τον πάρεις τηλ και να του αντιπροτείνεις κάποια χαμηλότερη και πιο βολική τιμή. Αν δεχθεί καλώς. Αν όχι στον επόμενο. Η αγορά είναι νεκρή και οι ευκαιρίες είναι πολλές. Οταν βλέπετε 15k για Golf 2ετίας παρατηρείστε και πόσο καιρό είναι σε αγγελία. Το τελευταίο λέει ΠΟΛΛΑ.
-
Ρε συ elteo δεν λέω αυτό.
Λέω ότι ο άλλος αγόρασε π.χ. το Terios 1500cc το 2009 με 19500euro και το πουλάει τώρα σχεδόν 15000euro και ο ιδιώτης και ο μαντράς.
Και εγώ αγόρασα το 207 το 2009 με 22000euro και με το ζόρι μου δίνουν 8000euro αν και κάποιοι δεν δίνουν πάνω από 7000euro. Μάλιστα ένας εδώ μέσα μου έστειλε μήνυμα και μου λέει ότι μου δίνει 5000μετρητά και πολλά είναι για το Peugeot. Το Peugeot 207GT πιάνει λιγότερα και από το Hyundai Coupe!
Λες ο μαντράς ή ο ιδιώτης να πουλήσει το TERIOS του 2009 με 8000euro ή με 5000euro;
Το παράδειγμα για το Terios είναι τυχαίο αλλά το έχω ψάξει με άλλα αυτοκίνητα (τα οποία δεν θέλω να αναφέρω).
-
Κι εγώ ρε σου λέω άλλο τι βλέπεις να ζητάει ο άλλος και άλλο σε τι τιμή φεύγει.
Το πουλάει 15 αλλά μπορεί να το δώσει τελικά 8-9-10k. -
Εγώ σε όσους εμπόρους πήγα τις τελευταίες μέρες το πολύ 1000euro είδα να κατεβάζουν και αυτά με το ζόρι.
Κάποιοι μάλιστα με τον τρόπο τους με έδιωξαν κιόλας. Καμιά διάθεση για καμιά διαπραγμάτευση.
Δεν βλέπω να έχει αλλάξει τίποτα απολύτως στις εμπορίες.Οι ιδιώτες (στα μοντέλα που ψάχνω) είναι άκρως χειρότεροι. Οι περισσότεροι δεν ξέρουν αν πουλάνε ή όχι. Έχουμε και το καινούριο φαινόμενο της έρευνας αγοράς. Δεν πουλάνε. Απλά θέλουν να δουν αν πουλιέται.
υ.γ. Τέλος πάντων. Μην σας κουράζω άλλο με όλα αυτά. Ας το κλείσουμε εδώ.
-
εχει δίκιο ο στορμ. οντως καποια αυτοκινητα χανουν πολύ στη μεταπωληση. το 207 ειναι χαρακτηριστικό παραδειγμα.
τωρα οτι σε ιδιωτη χτυπας 1000-1500 επιπλεον εκπτωση όντως παιζει, για όλα τα αμαξια -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Εγώ σε όσους εμπόρους πήγα τις τελευταίες μέρες το πολύ 1000euro είδα να κατεβάζουν και αυτά με το ζόρι.
Κάποιοι μάλιστα με τον τρόπο τους με έδιωξαν κιόλας. Καμιά διάθεση για καμιά διαπραγμάτευση.
Δεν βλέπω να έχει αλλάξει τίποτα απολύτως στις εμπορίες.Οι ιδιώτες (στα μοντέλα που ψάχνω) είναι άκρως χειρότεροι. Οι περισσότεροι δεν ξέρουν αν πουλάνε ή όχι. Έχουμε και το καινούριο φαινόμενο της έρευνας αγοράς. Δεν πουλάνε. Απλά θέλουν να δουν αν πουλιέται.
υ.γ. Τέλος πάντων. Μην σας κουράζω άλλο με όλα αυτά. Ας το κλείσουμε εδώ.
na ξερες ποσο δικιο εχεις...και εγω συμπασχω μαζι σου..εδω και 6 μηνες ψαχνω να αγορασω μια 159 tbi η και 2,2 και αν σου πω τι ακουω..μιλαμε οτι τελικα κανεις δενε χει αναγκη,κανεις δεν θελει να πουλησει,κανεις δεν σκοτωνει κλπκλπ/....δεν μπορει ο ελληνας να συνηδητοποιησει οτι το αυτοκινητο εχει ξεφτυλιστει..εκει που γελαω απεριοrista einai οταν διαπρΑΓΜΑτευομουνα μια 159 2,2 ti ο τυπος την εχει εδω και 3 μηνες στο καρ 19,900 και του εκανα προταση λογο κυβικων να του δωσω 13κ και να αναλαβω το ρισκο των τελων κλπ....μονο που δνε με εβρισε...φυσικα απουλητη ειναι ακομα και ειδικα τωρα με τα νεα μετρα...προκειτε για γαμο κανονικο!
στης tbi τωρα καινουργια την εχει η αλφα ρομεο 23500 προσφορα και οι τιμες που πουλανε για διαιτας αμαξι ειναι απο 20κ εως...23500!!!ναι..καλα ακουσατε -
Γιατι δεν αγοραζεις το καινουριο με 23500; Υπαρχουν ακομα αμαξια ομως;
Οσο για τον αλλο απο την στιγμη που ζηταει 19κ και του δεινεις 13κ τι θελεις να σου πει; Οχι πως 13 δεν ειναι λογικη τιμη αλλα υπαρχει μεγαλη αποσταση στο ποσα ζηταει και ποσα δεινεις.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Εγώ σε όσους εμπόρους πήγα τις τελευταίες μέρες το πολύ 1000euro είδα να κατεβάζουν και αυτά με το ζόρι.
Κάποιοι μάλιστα με τον τρόπο τους με έδιωξαν κιόλας. Καμιά διάθεση για καμιά διαπραγμάτευση.
Δεν βλέπω να έχει αλλάξει τίποτα απολύτως στις εμπορίες.Οι ιδιώτες (στα μοντέλα που ψάχνω) είναι άκρως χειρότεροι. Οι περισσότεροι δεν ξέρουν αν πουλάνε ή όχι. Έχουμε και το καινούριο φαινόμενο της έρευνας αγοράς. Δεν πουλάνε. Απλά θέλουν να δουν αν πουλιέται.
υ.γ. Τέλος πάντων. Μην σας κουράζω άλλο με όλα αυτά. Ας το κλείσουμε εδώ.
Γενικα η αγορα ειναι σε συγχηση, καθε περιπτωση πωλησης ειναι διαφορετικη, πωλητες-αγοραστες στον κοσμο τους (οι μεν θεωρουν το αυτοκινητο ακομα 'επενδυση' κι οι δε νομιζουν οτι οσοι πουλανε πεινανε και θα τους παρουν το αυτοκινητο για ενα κομματι ψωμι) γι'αυτο ολοι οι νορμαλ ανθρωποι ειναι πλεον επιφυλακτικοι
Τωρα για τις τιμες που κρατανε τα ιαπωνικα-γερμανικα εχει ισως να κανει με τα κλισε περι αυτοκινησης απο την πλειοψηφια των οδηγων του τυπου *ιαπωνικα=σκυλια, γερμανικα=τεθωρακισμενα, γαλλικα=ζημιαρικα * κλπ κλπ...
Για να βεβαιωθεις παντως παρε με τη σειρα τους ιδιωτες οπως ειπε ο ελτεο, αφηνε την προσφορα σου και βλεπεις
ΥΓ για τους μαντραδες που δε συζητανε για εκπτωση περαν του χιλιαρικου, ειναι σε περιπτωση ανταλλαγης με το 207 ή για αγορα μετρητοις?? Αν συμβαινει το 2ο μου κανει κι εμενα εντυπωση...
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Για να βεβαιωθεις παντως παρε με τη σειρα τους ιδιωτες οπως ειπε ο ελτεο, αφηνε την προσφορα σου και βλεπεις
ΥΓ για τους μαντραδες που δε συζητανε για εκπτωση περαν του χιλιαρικου, ειναι σε περιπτωση ανταλλαγης με το 207 ή για αγορα μετρητοις?? Αν συμβαινει το 2ο μου κανει κι εμενα εντυπωση...
Άστο μην το ψάχνεις.
Αν βρω αυτό που θέλω, έτσι όπως το θέλω θα κάνω την κίνηση και δεν θα το πάρει κανείς είδηση. -
ειναι καποια εμπορικα αυτοκινητα που για διαφορους λογους κρατανε αξια καλυτερα απο αλλα. Αυτο συνέβαινε παντα. Αν για ενα golf πχ υπαρχουν 5 υποψηφιοι αγοραστες, θα πουληθει πιο ευκολα και θα χασει λιγοτερα λεφτα απο μια 159 2.2 που θα πρεπει να ψαχνει με το κυαλι για να βρει αγοραστη αυτη τη περιοδο.
στις αγγελιες παντα οι τιμες ειναι ενδεικτικες. Το οτι ζηταει καποιος 15Κ στην αγγελια δεν σημαινει οτι θα πουληθει τοσο. Μπορει να πουληθει 14Κ μπορει και 11Κ. Υπαρχουν αγγελιες που τρεχουν 2-3 μηνες, σε λογικες τιμες, και παλι δε τους παιρνει κανενας τηλεφωνο
παντως ακομη και αυτη την εποχη, καποιοι μαντραδες πουλανε αρκετα, χωρις να εχουν σκοτωμενες τιμες. Αγοραζουν πολλοι αλλοδαποι! Μη σας κανει καθολου εντυπωση. Και μαλιστα αγοραζουν cash. Tι αγοραζουν? Οτι ειχαν απωθημενο οι Ελληνες τοσα χρονια... bmw, merc, audi, vw.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Ρε συ elteo δεν λέω αυτό.Λέω ότι ο άλλος αγόρασε π.χ. το Terios 1500cc το 2009 με 19500euro και το πουλάει τώρα σχεδόν 15000euro και ο ιδιώτης και ο μαντράς.
Και εγώ αγόρασα το 207 το 2009 με 22000euro και με το ζόρι μου δίνουν 8000euro αν και κάποιοι δεν δίνουν πάνω από 7000euro. Μάλιστα ένας εδώ μέσα μου έστειλε μήνυμα και μου λέει ότι μου δίνει 5000μετρητά και πολλά είναι για το Peugeot. Το Peugeot 207GT πιάνει λιγότερα και από το Hyundai Coupe!
Λες ο μαντράς ή ο ιδιώτης να πουλήσει το TERIOS του 2009 με 8000euro ή με 5000euro;
Το παράδειγμα για το Terios είναι τυχαίο αλλά το έχω ψάξει με άλλα αυτοκίνητα (τα οποία δεν θέλω να αναφέρω).
Το Terios είναι ένα αξιόλογο εκτός δρόμου αμάξι και καθώς δεν έχει πουλήσει πολλά είναι δυσεύρετο στην αγορά.Ενώ το 207 έχει πουλήσει πολλά και υπάρχει ανταγωνισμός στην πώληση.Επιπλέον το Terios είναι made in Japan και το 207 made in France (δλδ 'προβληματικό στα ηλεκτρικά κλπ' Κι εγώ peugeot 307 έχω και δεν το αλλάζω με τίποτα.Μόνο με ένα 308 καινούριο!!!).Και το made in Japan για πολλούς μετράει.Για πολλούς Japan & Germany = εγγύηση.Ιταλία & Γαλλία για πέταμα....
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Γιατι δεν αγοραζεις το καινουριο με 23500; Υπαρχουν ακομα αμαξια ομως;Οσο για τον αλλο απο την στιγμη που ζηταει 19κ και του δεινεις 13κ τι θελεις να σου πει; Οχι πως 13 δεν ειναι λογικη τιμη αλλα υπαρχει μεγαλη αποσταση στο ποσα ζηταει και ποσα δεινεις.
δεν υπαρχει περιπτωση να ξαναγορασω καινουργιο αμαξι....θελω να αγορασω ενα δευτερο χερι στην τιμη που πρπει,δεν ξαναπεταω λεφτα σε καινουργιο οχημα..2ετιας στην σωστη τιμη...
οσον αφορα τωρα τα 13 που του ειπα,την απαντηση την εδωσες και μονος σου ..οτι η τιμη ειναι λογικη λογο κυβικων και μονο...τωρα αυτος μπορει να ποουλαει οσο θελει,κανε μια βολτα σε μαντραδες τους λεω,και ρωτας ποσο στο περνουνε και μετα μου λες,τους λεω,και εκει φυσικα το βουλωνουνε,γιατι προφανως δεν θελουνε να πουλησουνε ,απλα ψαρευουνε και ξερουνε οτι οι μανταρδες το 80% δεν θα το παρονε και το 20% θα το παρουνε 5κ ετσι για να πουνε οτι εχουνε και ενα 2,2..
στην εκθεση τους.. -
Παντως να αγορασει καποιος μια 159 2.2 ειναι περα απο καθε λογικη αυτην την στιγμη ειδικα οταν υπαρχει η ΤΒι. Να μου πεις για μια 520 2.2 ενταξει αλλα 159... Φανταζομαι δεν προκειτε να αλλαξουν χερι ποτε αυτα τα αυτοκινητα.
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1494255/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1585525/
αυτες ειναι οι τιμες που παιζουνε τωρα,φυσικα θα ειναι εκει για πολλα χρονια ακομα...
τωρα το συγκριτικο 520 με 159 ειναικ λαθος συγκριτικο γιατι μιλαμε για τα μισα λεφτα και για πολυ πιο σπορ αμαξι για μικροτερες ηλικιες,και φυσικα αρκετα πιο γρηγορη η 159..
Πώληση αυτοκινήτου σε «μαντράδες»