-
Εντός του έτους,σχεδιάζω την αγορά ενός από τα παραπάνω αυτοκίνητα.Μετά από οκτώ χρόνια ευδόκιμης υπηρεσίας με μία SW Lybra ,φθάνει η στιγμή του αποχωρισμού.Για να διευκολύνω την συζήτηση,μερικές παράμετροι και προβληματισμοί που πιστεύω θα 'κατευθήνουν' τις απαντήσεις σας.
-Η σειρά στην επικεφαλίδα δεν είναι τυχαία.
-Δεν επιθυμώ να ξεπεράσω τα 2000 cc,λόγω ύπαρξης και των 'κλασσικών'.(Τέλη κυκλοφορίας,ασφάλειες,ΚΤΕΟ κλπ).
-Θεωρώ δεδομένο μια ιπποδύναμη 160-170 ίππων.
-Στο θέμα της αξιοπιστίας είμαι περισσότερο μπερδεμένος απ' οτιδήποτε άλλο.C 200 του 2001 που υπάρχει στην οικογένεια,καλύτερα ας μη το συζητάμε.BMW (σειράς 5 όμως) μόνο τα απαραίτητα των σέρβις και χωρίς να χρειαστεί τίποτα παράξενο.Για τα Audi ακούω διάφορα,η εμπειρία μου όμως από Α4 παιδικού φίλου,τα καταρίπτει ολοσχερώς.
-Δεν θεωρώ τον εαυτό μου gadgetάκια,οπότε ένα νορμάλ επίπεδο εξοπλισμού μου αρκεί.
-Η εύκολη μεταπωλήση,είναι κάτι που με ενδιαφέρει.
-Λόγω της ενασχόλησης μου με τα κλασσικά,η ευρωπαική αγορά δεν φαντάζει βουνό για μένα,και λόγω του ότι δύσκολα βρίσκεις συγκεκριμένο μοντέλο στην Ελλάδα,μέχρι ποιό ποσό πιστεύετε ότι θα είναι φρόνιμο να διαθέσει κανείς για κάποιο μεταχειρισμένο,ενός-δύο ετών το πολύ.
-Δεν έχω καμμία εμπειρία σε μετατροπές-βελτιώσεις.Κατά την άποψή σας,είναι εφικτό να κερδίσεις 20-30 ίππους στο Audi,χωρίς παραχωρήσεις στό θέμα της αξιοπιστίας?
Τις απαντήσεις σας Κύριοι. -
Εντός του έτους,σχεδιάζω την αγορά ενός από τα παραπάνω αυτοκίνητα.Μετά από οκτώ χρόνια ευδόκιμης υπηρεσίας με μία SW Lybra ,φθάνει η στιγμή του αποχωρισμού.Για να διευκολύνω την συζήτηση,μερικές παράμετροι και προβληματισμοί που πιστεύω θα 'κατευθήνουν' τις απαντήσεις σας.
-Η σειρά στην επικεφαλίδα δεν είναι τυχαία.
-Δεν επιθυμώ να ξεπεράσω τα 2000 cc,λόγω ύπαρξης και των 'κλασσικών'.(Τέλη κυκλοφορίας,ασφάλειες,ΚΤΕΟ κλπ).
-Θεωρώ δεδομένο μια ιπποδύναμη 160-170 ίππων.
-Στο θέμα της αξιοπιστίας είμαι περισσότερο μπερδεμένος απ' οτιδήποτε άλλο.C 200 του 2001 που υπάρχει στην οικογένεια,καλύτερα ας μη το συζητάμε.BMW (σειράς 5 όμως) μόνο τα απαραίτητα των σέρβις και χωρίς να χρειαστεί τίποτα παράξενο.Για τα Audi ακούω διάφορα,η εμπειρία μου όμως από Α4 παιδικού φίλου,τα καταρίπτει ολοσχερώς.
-Δεν θεωρώ τον εαυτό μου gadgetάκια,οπότε ένα νορμάλ επίπεδο εξοπλισμού μου αρκεί.
-Η εύκολη μεταπωλήση,είναι κάτι που με ενδιαφέρει.
-Λόγω της ενασχόλησης μου με τα κλασσικά,η ευρωπαική αγορά δεν φαντάζει βουνό για μένα,και λόγω του ότι δύσκολα βρίσκεις συγκεκριμένο μοντέλο στην Ελλάδα,μέχρι ποιό ποσό πιστεύετε ότι θα είναι φρόνιμο να διαθέσει κανείς για κάποιο μεταχειρισμένο,ενός-δύο ετών το πολύ.
-Δεν έχω καμμία εμπειρία σε μετατροπές-βελτιώσεις.Κατά την άποψή σας,είναι εφικτό να κερδίσεις 20-30 ίππους στο Audi,χωρίς παραχωρήσεις στό θέμα της αξιοπιστίας?
Τις απαντήσεις σας Κύριοι. -
Εντός του έτους,σχεδιάζω την αγορά ενός από τα παραπάνω αυτοκίνητα.Μετά από οκτώ χρόνια ευδόκιμης υπηρεσίας με μία SW Lybra ,φθάνει η στιγμή του αποχωρισμού.Για να διευκολύνω την συζήτηση,μερικές παράμετροι και προβληματισμοί που πιστεύω θα 'κατευθήνουν' τις απαντήσεις σας.
-Η σειρά στην επικεφαλίδα δεν είναι τυχαία.
-Δεν επιθυμώ να ξεπεράσω τα 2000 cc,λόγω ύπαρξης και των 'κλασσικών'.(Τέλη κυκλοφορίας,ασφάλειες,ΚΤΕΟ κλπ).
-Θεωρώ δεδομένο μια ιπποδύναμη 160-170 ίππων.
-Στο θέμα της αξιοπιστίας είμαι περισσότερο μπερδεμένος απ' οτιδήποτε άλλο.C 200 του 2001 που υπάρχει στην οικογένεια,καλύτερα ας μη το συζητάμε.BMW (σειράς 5 όμως) μόνο τα απαραίτητα των σέρβις και χωρίς να χρειαστεί τίποτα παράξενο.Για τα Audi ακούω διάφορα,η εμπειρία μου όμως από Α4 παιδικού φίλου,τα καταρίπτει ολοσχερώς.
-Δεν θεωρώ τον εαυτό μου gadgetάκια,οπότε ένα νορμάλ επίπεδο εξοπλισμού μου αρκεί.
-Η εύκολη μεταπωλήση,είναι κάτι που με ενδιαφέρει.
-Λόγω της ενασχόλησης μου με τα κλασσικά,η ευρωπαική αγορά δεν φαντάζει βουνό για μένα,και λόγω του ότι δύσκολα βρίσκεις συγκεκριμένο μοντέλο στην Ελλάδα,μέχρι ποιό ποσό πιστεύετε ότι θα είναι φρόνιμο να διαθέσει κανείς για κάποιο μεταχειρισμένο,ενός-δύο ετών το πολύ.
-Δεν έχω καμμία εμπειρία σε μετατροπές-βελτιώσεις.Κατά την άποψή σας,είναι εφικτό να κερδίσεις 20-30 ίππους στο Audi,χωρίς παραχωρήσεις στό θέμα της αξιοπιστίας?
Τις απαντήσεις σας Κύριοι. -
Θεωρώ πιθανό το Audi (ειδικά αν είναι προσθιοκίνητο και όχι quattro) να έχει καλύτερους χώρους επιβατών.
Η C σε στέισον είναι εξαιρετικά σπάνιο πράμα! (και καλό και κακό)
Επίσης θεωρώ πιθανό αν μιλάμε για μεταχειρισμένο να είναι προηγούμενο μοντέλο (μείον).
Περί αξιοπιστίας δύσκολα βγάζεις άκρη... προετοιμάζεσαι για το χειρότερο κι ελπίζεις για το καλύτερο!
Κόστος... κοστίζει τόσο όσο το βρίσκεις! Να μελετήσεις και όλα τα ενδιάμεσα στάδια για να βρεις πόσο θα σου έρθει τελικά. Αν πάντως βρεθεί τέτοιο αυτοκίνητο στην Ελλάδα λόγω μη ζήτησης ίσως να μπορέσεις να το πάρεις οικονομικά γλυτώνοντας τους μπελάδες.
Στην ατμοσφαιρική BMW δεν μπορείς εύκολα να βγάλεις επιπλέον άλογα και είναι και περισσότερα κυβικά οπότε πλην ιδιαίτερης συμπάθειας στη μάρκα μάλλον χάνει. Στον τομέα ενδυνάμωσης το πιο εύκολο και φτηνό πρέπει να είναι το Audi οπότε και συνιστώμενο (και με τις περισσότερες εφαρμογές και ευχαριστημένους μετατροπείς!). Από αξιοπιστία τέτοιας μετατροπής... ότι κερδίζεις από κάπου το χάνεις από αλλού... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Θεωρώ πιθανό το Audi (ειδικά αν είναι προσθιοκίνητο και όχι quattro) να έχει καλύτερους χώρους επιβατών.τι σχεση εχουν οι χωροι επιβατων με το quattro?
στο Α3 τουλαχιστον που ξερω σιγουρα μειωνεται απλα ο χωρος των αποσκευων κατα καποια σημαντικα λιτρα(δε θυμαμαι ακριβως ποσα) λογω του πισω διαφορικου, αλλα ο χωρος των επιβατων δεν επηρεαζεται καθολου.
το Α4 εχει σαφως πιο πολλα περιθωρια για να επηρασει λιγοτερο τους χωρους η 4κινησηστον τομεα βελτιωσης υπαρχουν πολλες λυσεις για το μοτερ του audi τις οποιες παρα πολλοι εχουν δοκιμασει, πολλες φορες τις δινουν ακομα και οι ιδιοι οι αντιπροσωποι προσφεροντας εγγυηση.
-
Mercedes απο μενα...
πολυ πιο ομορφη σε στεισον εκδοση και απο τα αλλα δυο...
χωροι αξιοπρεπεστατοι μεταπωληση σιγουρη και εχει και Τουρμπο.και σιγουρα δεν νομιζω σε αξιοπιστια να ειναι κακες οι νεες C.
το Αουντι δεν μου αρεσει καθολου σαν σουλουπι το θεωρω βαρετο πολυ στρογγυλο και αοσμο για τα γουστα μου.Οποτε ουτε καν μπαινω στην διαδικασια να σχολιασω.Να χαλαω τοσα χρηματα και να εχω ιδιο κλειδι με VW....
η Μπεμπα ειναι καλη αλλα μονο σε ντιζελ ειδικα για Τουρινγκ...
μενεις Αθηνα ή Θεσσαλονικη;
αν ναι τοτε για 320ι πας μονο αν γνωριζεις οτι δεν θα εχεις απιστευτες ρεμπριζ αλλα σε καταναλωση θα εισαι μια χαρα(πραγματικα καλη καταναλβση)γενικα ομως αναμεσα απο μερτσα και μπεμπα εγω σε αυτο που θες θα διαλεγα Μερσέντες
ΥΓ. 159 SW oxi?(ναι εγω το λεω δεν εχω πυρετο...) δεν εχει πισω κινηση ομως...
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
.Οποτε ουτε καν μπαινω στην διαδικασια να σχολιασω.Να χαλαω τοσα χρηματα και να εχω ιδιο κλειδι με VW....δεν ειναι ακριβως ιδιο το κλειδι ή τουλαχιστον ειναι εξισου ιδιο με μιας bugatti...
περα απο τη πλακα ομως τη σχεση εχει το Α4 με vw περα απο τον κινητηρα?
απαντηση: καμια -
οντως δεν εχει μαλλον καποια αλλη σχεση.
απο εκει και περα ομως το συγκεκριμενο Αουντι Α4 και δει στεισον δεν μου αρεσει καθολου...
πχ το Α3 Σπορτμπακ ημουν ετοιμος να το παρω αντι του Γκολφακιου....αλλα ηθελα κατι πιο παρτσινέβελο...το Α4 ομως με τιποτα....
-
Από μένα C200 αυτόματο...
Δε νιομίζω ότι χρειάζεται και πολύ να μπαίνουμε σε επιχειρήματα και συζητήσεις... Αν έχεις το χρήμα, γιατί είναι πιο ακριβό αν το πάρεις με λίγο εξοπλισμό, μην το συζητάς.Επίσης μπορείς να το πάρεις Jahreswagen από Γερμανία με λιγότερο από 10.000 χλμ και να γλιτώσεις αρκετά λεφτά...
-
Audi από μένα.
-
περα απο προσωπικες προτιμησεις του καθενος σε θεματα εμφανισης και εσωτερικου, αμα επιθυμεις και να οδηγεις πας σε AUDI και BMW , αλλιως αν θες απλα να μετακινεισαι τοτε παιζει και MERCEDES......
-
Μένω σε αστικό κέντρο,οπότε το πετρέλαιο το ξεχνάμε.Και κάτι ακόμα που θα κάνει λίγο πιό συγκεκριμένη την κουβέντα μας.Μίλησα πρίν από λίγο με φίλο που ζεί μεταξύ Βρυξελλών και Βόννης και μου είπε ότι,πολύ πιό εύκολα θα βρούμε Audi η BMW και σε πολύ καλύτερη τιμή.Είναι μια σκέψη κι αυτό,σε περίπτωση που υπάρξει σημαντική διαφορά σε τιμή.(+-10000 ευρώ)
Υ.Γ. Φυσικά εάν ψάχνεις για diesel,έχεις επιλογή ακόμη και για το χρώμα στα πατάκια.Απίστευτη προσφορά σε αυτοκίνητα.
-
παρε Α4...καλυτεροι χωροι και ευκολες λυσεις στη βελτιωση...
-
καποιες σκεψεις...θα πω μονο τα θετικα...
Audi
κινητηρας
χωροι
φινιρισμα
παρουσιαστηκε προσφαταΜercedes.
Τουρμπο με χαμηλη καταναλωση
ανεση
μεταπωληση
σχημαBMW
τιμονι
στησιμο
ποιοτητα κ αξιοπιστια(40000χλμ Ε90 και δεν εχει κανει κιχ)
καταναλωσημε βαση αυτα που θελεις εισαι αναμεσα απο τα δυο πρωτα.
παρε το Αουντι και να σαι καλα...
αν μπορεις ομως τετρακινητο for god s shake.... -
Audi κι από μένα ...
-
Αν αποφασίσεις AUDI μόνο τετρακίνητο...είναι ελεεινή η μπροστινή κίνηση σε τόσο μεγάλο και ακριβό αμάξι που θες το κάτι παραπάνω.
-
απο το avant θα θελει το κατι παραπανω?
-
Εγω θα αναφερθω μονο στην υποδυναμη.Αουντι εαν θες ευκολα +40 αλογα και σχετικα σε καλη τιμη(περιπου 800 ευρω)
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
Μercedes.
Τουρμπο με χαμηλη καταναλωσηBMW
**καταναλωση **θα διαφωνήσω.. ο κομπρέσορας καίει περισσότερο (ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες και νορμάλ οδήγηση)
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &minkm=500
εδώ βλέπω από 9+ μέχρι 11άρια..αντίθετα στο 160 a4 παίζει από 8άρια μέχρι 12άρια (το τούρμπο καίει περισσότερο στα ψηλά)..
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &minkm=500τώρα για το 320 μην περιμένεις να επαληθεύσεις την bmw (
-
το τουρμπο με χαμηλες στροφες και λιγο γκαζι και οχι απαραιτητα χαμηλες ταχυτητητες καιει πολυ λιγο.
οταν το πατησεις μπορεις να διπλασιασεις τη καταναλωση σου
AUDI 1800 T AVANT- MERCEDES C 200 T-BMW 320 TOURING