-
λοιπόν πρόσφατα έβαλα αεριζόμενα στο 316 μου απο 325 με μεταχειρω δισκους κ τακακια σετάκι
σε λίγο καιρό θα αλλάξω τακάκια και δίσκους...τι να βάλω?για νορμάλ οδήγηση...
Χαρακτοί-τρυπητοί κλπ τι παίζει?τι τιμές πάνε εδώ?
μάλλον θα πάρω από Ebay...τώρα δεν ξέρω αν συμαφαίρει γιατί από τιμές εδώ δεν ξέρω
καταρχήν όλα τα αεριζόμενα απο 318 ως 325 είναι ίδια?δαγκάνες-τακάκια-δίσκοι??είμαι ανάμεσα στα παρακάτω
http://cgi.ebay.de/Brembo-MAX-Bremsscheiben-ATE-Belaege-BMW-E36-E46-Z3-Z4_W0QQitemZ200269603908QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubehör?hash=item200269603908&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318ή αυτούς http://cgi.ebay.de/2-Bremsscheiben-Zimmermann-gelocht-BMW-E36-286mm_W0QQitemZ120318600075QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubehör?hash=item120318600075&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318 με τακάκια πχ ATE ή Ferodo premium
-
λοιπόν πρόσφατα έβαλα αεριζόμενα στο 316 μου απο 325 με μεταχειρω δισκους κ τακακια σετάκι
σε λίγο καιρό θα αλλάξω τακάκια και δίσκους...τι να βάλω?για νορμάλ οδήγηση...
Χαρακτοί-τρυπητοί κλπ τι παίζει?τι τιμές πάνε εδώ?
μάλλον θα πάρω από Ebay...τώρα δεν ξέρω αν συμαφαίρει γιατί από τιμές εδώ δεν ξέρω
καταρχήν όλα τα αεριζόμενα απο 318 ως 325 είναι ίδια?δαγκάνες-τακάκια-δίσκοι??είμαι ανάμεσα στα παρακάτω
http://cgi.ebay.de/Brembo-MAX-Bremsscheiben-ATE-Belaege-BMW-E36-E46-Z3-Z4_W0QQitemZ200269603908QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubehör?hash=item200269603908&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318ή αυτούς http://cgi.ebay.de/2-Bremsscheiben-Zimmermann-gelocht-BMW-E36-286mm_W0QQitemZ120318600075QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubehör?hash=item120318600075&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318 με τακάκια πχ ATE ή Ferodo premium
-
λοιπόν πρόσφατα έβαλα αεριζόμενα στο 316 μου απο 325 με μεταχειρω δισκους κ τακακια σετάκι
σε λίγο καιρό θα αλλάξω τακάκια και δίσκους...τι να βάλω?για νορμάλ οδήγηση...
Χαρακτοί-τρυπητοί κλπ τι παίζει?τι τιμές πάνε εδώ?
μάλλον θα πάρω από Ebay...τώρα δεν ξέρω αν συμαφαίρει γιατί από τιμές εδώ δεν ξέρω
καταρχήν όλα τα αεριζόμενα απο 318 ως 325 είναι ίδια?δαγκάνες-τακάκια-δίσκοι??είμαι ανάμεσα στα παρακάτω
http://cgi.ebay.de/Brembo-MAX-Bremsscheiben-ATE-Belaege-BMW-E36-E46-Z3-Z4_W0QQitemZ200269603908QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubehör?hash=item200269603908&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318ή αυτούς http://cgi.ebay.de/2-Bremsscheiben-Zimmermann-gelocht-BMW-E36-286mm_W0QQitemZ120318600075QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubehör?hash=item120318600075&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318 με τακάκια πχ ATE ή Ferodo premium
-
Θέλεις δίσκους 286χ22mm
Oπότε
-O συνδυασμός Brembo-Ate, σου κάνει..-Ο ΑΤΕ 'σκέτα' λέγει μεν 286 αλλα δεν δίνει πάχος, οπότε μάλλον δεν σου κάνει
-Ο τρίτος συνδυασμός έχει διάμετρο 276mm, δεν σου κάνει
-Ο τελευταιος συνδυασμός δίνει διάμετρο 286χ12, δεν σου κάνει
-
επειδή είναι 276 δεν κάνει σίγουρα ε?
τελικά απο 318-325 είναι όλα ίδια?
γιατί εδώ http://cgi.ebay.de/Brembo-Bremsscheiben-ATE-Belag-HA-BMW-E36-E46-325-328i_W0QQitemZ360098815325QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubehör?hash=item360098815325&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318
σε Ε36 325 είναι 294mmψάχνω λοιπόν 286 με 22mm πάχος
Αν βρώ ΑΤΕ με ΑΤΕ τακάκια είναι καλύτερα από Brembo με ΑΤΕ?
βασικά σε ποιον συνδιασμό να προχωρήσω δεν ξέρω.... -
Χωρίς να θέλω να χαλάσω το θέμα θα ρωτήσω εδώ μια και η ερώτησή μου είναι πρακτικά η ίδια!
Αφορμή της ερώτησής μου αποτέλεσε σημερινό περιστατικό με προσωρινή μείωση της απόδοσης (το πεντάλ δεν μαλάκωσε ιδιαίτερα ούτε υποχώρησε απλά φρέναρε λιγότερο σε σχέση με τη δύναμη που ασκούσα) και εκπομπή μυρωδιάς κατά την 'ζωηρή' κάθοδό μου από τα Καλάβρυτα στο Διακοφτό προς το τέλος. Δεν ανησύχησα αλλά θεώρησα φρόνιμο να μειώσω τους ρυθμούς καθόδου. Θεωρείτε λογική και εντός προδιαγραφών την επίδοση των φρένων; Δεν μου δίνεται η ευκαιρία να τους κάνω συχνά τέτοια γυμνάσια οπότε ίσως δεν χρειάζεται να κάνω κάτι. Αν τα παραπάνω είναι ένδειξη κόπωσης τακακιών (7500χλμ με ΑΤΕ εμπρός Textar πίσω) θα βοηθούσε στην επόμενη αλλαγή να βάλω κάποια συγκεκριμένα μοντέλα-τακάκια που να συνεργάζονται με ΑΤΕ δίσκους και ποια;
Ξέρω ότι κάποιοι αλλάζουν τα φρένα με αυτά της 528-530 που είναι μεγαλύτερα (από 296χ22 σε 324χ30 εμπρός και από 298χ10 σε 298χ20 πίσω). Αυτό τι περιλαμβάνει εκτός από δίσκους και πόσο μπορεί να κοστίσει; Νομίζω ότι τότε δεν χωράνε σε 15άρες οπότε θα το συζητούσα μόνο κατόπιν αλλαγής ζαντών άρα προς το παρόν ας μείνουμε στα τακάκια. -
Να βάλεις τακάκια με άλλη πάστα που να έχει μεγαλύτερη αντοχή στις θερμοκρασίες, πχ Ferodo DS 2500 ή αντίστοιχη πάστα από ATE, Mintex, Tarox κλπ. Τα απλά τακάκια όλων των εταιριών δεν είναι για πολλά - πολλά και στο λίγο ζόρι παθαίνουν fade.
Aπό την υψηλή θερμοκρασία λιώνουν τα συνδετικά υλικά του υλικού της κύριας πάστας του τακακιού ( κόλλες και άλλα υλικά ) και οι ατμοί εγκλωβίζονται ανάμεσα στο τακάκι και την πάστα και μειώνεται η πίεση που ασκείται στο τακάκι από την δαγκάνα, εδώ βοηθάνε οι χαρακτοί ή τρυπητοί δίσκοι που αφήνουν τους ατμούς να διαφύγουν καθαρίζοντας ταυτόχρονα και το τακάκι από το καμμένο υλικό.
Η καλύτερη λύση είναι σε πρώτη φάση αλλαγή της πάστας με άλλη μεγαλύτερης αντοχής, και στη συνέχεια αλλαγή με μεγαλύρους δίσκους και πολυπίστονες δαγκάνες.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Aπό την υψηλή θερμοκρασία λιώνουν τα συνδετικά υλικά του υλικού της κύριας πάστας του τακακιού ( κόλλες και άλλα υλικά ) και οι ατμοί εγκλωβίζονται ανάμεσα στο τακάκι και την πάστα και μειώνεται η πίεση που ασκείται στο τακάκι από την δαγκάνα, εδώ βοηθάνε οι χαρακτοί ή τρυπητοί δίσκοι που αφήνουν τους ατμούς να διαφύγουν καθαρίζοντας ταυτόχρονα και το τακάκι από το καμμένο υλικόΙσχύει αυτό? Κάπου είχα διαβάσει οτι τα υλικά που χρησιμοποιούνται στα τακάκια είναι thermosetting και όσο πιό πολύ ζεσταίνονται τόσο πιό πολύ σκληραίνουν.
-
Βέβαια ισχύει, αλλιώς δεν θα είχαν τόσες διαφορετικές πάστες, η Ferodo πχ έχει για τον ίδιο κωδικό τακακιού διαφορετικές πάστες Premier, Target, Performance, DS2000, DS2500, DS3000, DS3000plus, το πρώτο παθαίνει εξάχνωση των υλικών τους κάπου στους 250oc και το DS3000plus αντέχει 900oc.
Πάνω - κάτω όλες οι εταιρίες έχουν διαφορετικές πάστες ανάλογα για τη χρήση. Τακάκια οργανικά, ημιμεταλικά, μεταλλικά, κάρμπον, καραμικά, όλα για την αντίστοιχη χρήση, βέβαια όσο μεγαλύτερη αντοχή στη θερμοκρασία έχει ένα τακάκι, τόσο σκληρότερο είναι και τόσο μεγαλύτερη φθορά παρουσιάζει ο δίσκος, αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα.
Ρίξε μια ματιά εδώ
http://www.tarox.com/en/katalogi.php
Φρένα σε Ε36