-
Έχει ακούσει κανείς κάτι σχετικό με facelift?
-
Κατα τα μέσα με τέλη του 2014 ίσως υπάρξει. Σε ξένο Juke Club υπάρχουν αναφορές οτι στο εργοστάσιο κυκλοφορούν σχέδια f/l αλλά προς το παρόν θα (αν) ασχοληθούν με μικρές εξοπλιστικές αλλαγές όπως γυαλινη οροφή ή φώτα ημέρας κλπ.
Μικρές αλλαγές στον 1,5 diesel.
http://www.carscoops.com/2013/06/nissan-juke-gets-upgraded-15-dci-engine.html -
Αναρωτιέμαι αν αξίζει να περιμένω. Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα απ´το να πάρεις το αυτοκίνητο κ σε 1 μήνα να βγεί facelift ή νέα έκδοση.
-
Ο χρήστης teo20net έγραψε:
Αναρωτιέμαι αν αξίζει να περιμένω. Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα απ´το να πάρεις το αυτοκίνητο κ σε 1 μήνα να βγεί facelift ή νέα έκδοση.Το Juke βγηκε μεσα του 2010. Οποτε υπολογισε μεσα του 14 θα ερθει το facelift. Εχεις την υπομονη για κανα χρονο?
-
Πως προέκυψε το νούμερο 4 χρόνια; Είναι κανόνας; Το qasquai αν δεν κάνω λάθος, δέχτηκε f/l νωρίτερα.
-
Ο χρήστης teo20net έγραψε:
Πως προέκυψε το νούμερο 4 χρόνια; Είναι κανόνας; Το qasquai αν δεν κάνω λάθος, δέχτηκε f/l νωρίτερα.Ε στα 4 χρονια συνηθως, ολα τα μοντελα υφιστανται ενα facelift. Το QQ πραγματι στα 3 χρονια ανανεωθηκε..
-
Κανόνας στην χρονική διάρκεια δεν υπάρχει. Γενικά πάντως οι περισσότερες εταιρίες τα έχουν μεγαλώσει αυτά τα χρονικά όρια αντικατάστασης σε σχέση με το παρελθόν αλλά τα έχουν μειώσει ως προς τις εξοπλιστικές αλλαγές.
Για το συγκεκριμένο μοντέλο πληροφορίες δεν υπάρχουν ακόμα πέρα από αυτό που ανέφερα σε προηγούμενο ποστ μου. Βρίσκεται στον τρίτο χρόνο κυκλοφορίας του και ότι μπορεί να ειπωθεί είναι με ένα 'ίσως' μπροστά. Από εκεί και πέρα αν σου αρέσει έτσι όπως είναι τώρα, το αγοράζεις. Αν όχι ή έχεις αμφιβολίες κοιτάς αλλου. Έχει τόση σημασία αν θα αλλάξει σε 1 ή σε 2 χρόνια από την στιγμή που ήδη είναι στον τρίτο χρόνο?! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Κανόνας στην χρονική διάρκεια δεν ........…..... Αν όχι ή έχεις αμφιβολίες κοιτάς αλλου. Έχει τόση σημασία αν θα αλλάξει σε 1 ή σε 2 χρόνια από την στιγμή που ήδη είναι στον τρίτο χρόνο?!Ναι.
Σκέψου την αλλαγή του QQ. Πριν κ μετά.
Καμμία σχέση. -
Επαναφέρω το θέμα για να κάνω μια ερώτηση σε κάποιον που έχει οδηγήσει το 1.5Dci.
Απο θόρυβο καμπίνας σε ταξίδι με 120-140 πώς τα πάει;
Έχω ακούσει ότι έχει λίγο θόρυβο αλλά το ''λίγο''...Έχει κανείς εμπειρία στο συγκεκριμένο κομμάτι;Δυστυχώς δεν έχω βρεί Test drive, συνεπώς κατα πάσα πιθανότητα θα το πάρω όπως κι αν έχει.
Παρόλα αυτά θα ήθελα να έχω μια εικόνα εκ των προτέρων. -
Δε στάλνεις κάνα pm στον ΣΧ που το είχε ξεζουμίσει σε ένα οδοιπορικό στην Πίνδο το Πάσχα ; Που ξές , μπορεί να φανείς τυχερός και να σου απαντήσει .
-
Ο kinq1 εχει το 1,5 dci νομιζω!! Γιατι δεν του στελνεις ενα pm??
-
Δεν το θυμόμουν...
-
Μέχρι 140 καλά πάει από θόρυβο, από κει και πάνω έχει θέμα (όχι μεγάλο πάντως). Εξαρτάται και με τι το συγκρίνεις, το προηγούμενο όχημα που είχα ήταν το vw polo 1.4 του 2002, το οποίο φαινομενικά είχε καλύτερη ηχομόνωση, αλλά σε αυτές τις ταχύτητες ο κινητήρας ακουγόταν περισσότερο (το juke έχει περίπου 3.000 σαλ σε αυτές τις ταχύτητες, το polo πάνω από 4.000).
Επίσης, ακούγονται και αεροδυναμικοί θόρυβοι, μάλλον από τους τεράστιους πλευρικούς καθρέπτες. Ενοχλητικό θόρυβο κάνει στο ρελαντί όταν είναι κρύο. -
Απ´ότι καταλαβαίνω δηλαδή, θέμα θορύβου δεν υπάρχει (το ρελαντί είναι αναμενόμενο κ αμελητέο). Έκανα την ερώτηση γιατί έχω διαβάσει αρκετά συγκριτικά που θέτουν τον παράγοντα θόρυβο, ως ένα απο τα αρνητικά σημεία του αυτοκινήτου. Σ'ευχαριστώ για την πλήρη απάντηση, να ´ σαι καλά .!
-
Απ´ότι καταλαβαίνω δηλαδή, θέμα θορύβου δεν υπάρχει (το ρελαντί είναι αναμενόμενο κ αμελητέο). Έκανα την ερώτηση γιατί έχω διαβάσει αρκετά συγκριτικά που θέτουν τον παράγοντα θόρυβο, ως ένα απο τα αρνητικά σημεία του αυτοκινήτου. Σ'ευχαριστώ για την πλήρη απάντηση, να ´ σαι καλά .!
-
Απ´ότι καταλαβαίνω δηλαδή, θέμα θορύβου δεν υπάρχει (το ρελαντί είναι αναμενόμενο κ αμελητέο). Έκανα την ερώτηση γιατί έχω διαβάσει αρκετά συγκριτικά που θέτουν τον παράγοντα θόρυβο, ως ένα απο τα αρνητικά σημεία του αυτοκινήτου. Σ'ευχαριστώ για την πλήρη απάντηση, να ´ σαι καλά .!
-
Απ´ότι καταλαβαίνω δηλαδή, θέμα θορύβου δεν υπάρχει (το ρελαντί είναι αναμενόμενο κ αμελητέο). Έκανα την ερώτηση γιατί έχω διαβάσει αρκετά συγκριτικά που θέτουν τον παράγοντα θόρυβο, ως ένα απο τα αρνητικά σημεία του αυτοκινήτου. Σ'ευχαριστώ για την πλήρη απάντηση, να ´ σαι καλά .!
-
Ο χρήστης teo20net έγραψε:
Κανόνας στην χρονική διάρκεια δεν ........…..... Αν όχι ή έχεις αμφιβολίες κοιτάς αλλου. Έχει τόση σημασία αν θα αλλάξει σε 1 ή σε 2 χρόνια από την στιγμή που ήδη είναι στον τρίτο χρόνο?!
Ναι.
Σκέψου την αλλαγή του QQ. Πριν κ μετά.
Καμμία σχέση.Τότε καλό ότι ξέρεις ότι σε 1 με 2 χρόνια θα γίνουν αλλαγές.
Αποψη μου οτι δεν θα επρεπε να σε πειραζει λογω του ιδιαιτερου σχήματος του.
Και καμιά σχέση οι αλλαγές στα QQ? Μόνο αισθητικά μπορείς να το πεις αν θεωρείς το f/l ομορφότερο εξωτερικα απο την πρωτη γενιά. Στα λοιπά όμως υπήρξαν μόνο προσαρμογές άσχετες με το f/l. Απο Euro4 se Euro5, μπήκε ο 1,6 ντιζελ κλπ.
Το f/l 'κράτησε' ολα τα ελαττωματα του πρωτου ...Σχετικα με τον θορυβο στο QQ ο 1,5 κανει θορυβο. Στο ρελαντι εντονο αλλα και ως τα 140, 150 καταλαβαινεις οτι είναι ντιζελ. Δεν έχει καμια ιδιαιτερη ηχομονωση στον κινητηρα να μην περνάει ο θορυβος στον θαλαμο. Οποτε και στο Juke ... τα ίδια φαντάζομαι.
Στάλθηκε από το MT27i μου
-
Καταρχήν συγνώμη για το 4πλό post παραπάνω, είχα πρόβλημα σύνδεσης κ προέκυψε αυτό.
Όσο για το Juke f/l, η ανησυχία μου ήταν αν γίνει άμεσα ή όχι. Θα με χαλούσε να το αγόραζα και σε 2 μήνες να ερχόταν στην Ευρώπη Juke με διαθέσιμη ηλιοροφή. Ή οποιαδήποτε 4WD έκδοση με χειροκίνητο σασμάν, που τώρα δεν υπάρχει διαθέσιμη. Κ πάει λέγοντας. Θα ήταν αμαρτία να κυκλοφορούσε το αυτοκίνητο σε μια διαμόρφωση που ταιριάζει 100% στα θέλω μου και να έχω αγοράσει ήδη κάτι διαφορετικό. Παρόλα αυτά, με την κυκλοφορία του Nismo, αμφιβάλλω αν θα αλλάξουν κάτι άμεσα.
Όσο για το QQ, η προσωπική μου άποψη είναι ότι προ F/L ήταν μέτριο και χειρότερα (δεν το αγόραζα με τίποτα). Μετά το f/l δε, είδα ένα άλλο αυτοκίνητο, πολύ πιο όμορφο που με έκανε να το σκέφτομαι να το αγοράσω. Τώρα περι ελλατωμάτων...δεν θα αναφερθώ εκτενέστερα, μιας κ το topic αφορά το Nissan Juke.
Περι θορύβου τώρα, ο φίλος kinq1, το περιέγραψε ιδιαίτερα καλά μιας και είναι ιδιοκτήτης Juke 1.5 dCi και έχει ιδία εμπειρία. Εκτιμώ ότι με βάση αυτή την περιγραφή, δεν θα έχω κανένα πρόβλημα.
-
Πάντως το θέμα του θορύβου είναι πολύ πονεμένο για μένα: Η χροιά και η έντασή του δεν αλλάζει και τόσο, όσο ανεβαίνουν οι στροφές, όπως στη βενζίνη, και δεν καταλαβαίνω πότε να αλλάξω ταχύτητα όταν οδηγώ γρήγορα. Ισως δεν το έχω συνηθίσει ακόμα. Εχω 7000 χιλιόμετρα έως τώρα.
Nissan Juke