Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan Juke
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan Juke
    • 1
    • 2
    • 40
    • 41
    • 42
    • 43
    • 44
    • 52
    • 53
    • 42 / 53
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    9
    1052
    16785
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      teo20net last edited by

      Έχει ακούσει κανείς κάτι σχετικό με facelift?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cosneo last edited by

        Κατα τα μέσα με τέλη του 2014 ίσως υπάρξει. Σε ξένο Juke Club υπάρχουν αναφορές οτι στο εργοστάσιο κυκλοφορούν σχέδια f/l αλλά προς το παρόν θα (αν) ασχοληθούν με μικρές εξοπλιστικές αλλαγές όπως γυαλινη οροφή ή φώτα ημέρας κλπ.

        Μικρές αλλαγές στον 1,5 diesel.
        http://www.carscoops.com/2013/06/nissan-juke-gets-upgraded-15-dci-engine.html

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          teo20net last edited by

          Αναρωτιέμαι αν αξίζει να περιμένω. Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα απ´το να πάρεις το αυτοκίνητο κ σε 1 μήνα να βγεί facelift ή νέα έκδοση.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            focusman91 last edited by

            Ο χρήστης teo20net έγραψε:
            Αναρωτιέμαι αν αξίζει να περιμένω. Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα απ´το να πάρεις το αυτοκίνητο κ σε 1 μήνα να βγεί facelift ή νέα έκδοση.

            Το Juke βγηκε μεσα του 2010. Οποτε υπολογισε μεσα του 14 θα ερθει το facelift. Εχεις την υπομονη για κανα χρονο?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              teo20net last edited by

              Πως προέκυψε το νούμερο 4 χρόνια; Είναι κανόνας; Το qasquai αν δεν κάνω λάθος, δέχτηκε f/l νωρίτερα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                focusman91 last edited by

                Ο χρήστης teo20net έγραψε:
                Πως προέκυψε το νούμερο 4 χρόνια; Είναι κανόνας; Το qasquai αν δεν κάνω λάθος, δέχτηκε f/l νωρίτερα.

                Ε στα 4 χρονια συνηθως, ολα τα μοντελα υφιστανται ενα facelift. Το QQ πραγματι στα 3 χρονια ανανεωθηκε..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cosneo last edited by

                  Κανόνας στην χρονική διάρκεια δεν υπάρχει. Γενικά πάντως οι περισσότερες εταιρίες τα έχουν μεγαλώσει αυτά τα χρονικά όρια αντικατάστασης σε σχέση με το παρελθόν αλλά τα έχουν μειώσει ως προς τις εξοπλιστικές αλλαγές.
                  Για το συγκεκριμένο μοντέλο πληροφορίες δεν υπάρχουν ακόμα πέρα από αυτό που ανέφερα σε προηγούμενο ποστ μου. Βρίσκεται στον τρίτο χρόνο κυκλοφορίας του και ότι μπορεί να ειπωθεί είναι με ένα 'ίσως' μπροστά. Από εκεί και πέρα αν σου αρέσει έτσι όπως είναι τώρα, το αγοράζεις. Αν όχι ή έχεις αμφιβολίες κοιτάς αλλου. Έχει τόση σημασία αν θα αλλάξει σε 1 ή σε 2 χρόνια από την στιγμή που ήδη είναι στον τρίτο χρόνο?!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    teo20net last edited by

                    Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                    Κανόνας στην χρονική διάρκεια δεν ........…..... Αν όχι ή έχεις αμφιβολίες κοιτάς αλλου. Έχει τόση σημασία αν θα αλλάξει σε 1 ή σε 2 χρόνια από την στιγμή που ήδη είναι στον τρίτο χρόνο?!

                    Ναι.
                    Σκέψου την αλλαγή του QQ. Πριν κ μετά.
                    Καμμία σχέση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      teo20net last edited by

                      Επαναφέρω το θέμα για να κάνω μια ερώτηση σε κάποιον που έχει οδηγήσει το 1.5Dci.
                      Απο θόρυβο καμπίνας σε ταξίδι με 120-140 πώς τα πάει;
                      Έχω ακούσει ότι έχει λίγο θόρυβο αλλά το ''λίγο''...Έχει κανείς εμπειρία στο συγκεκριμένο κομμάτι;

                      Δυστυχώς δεν έχω βρεί Test drive, συνεπώς κατα πάσα πιθανότητα θα το πάρω όπως κι αν έχει.
                      Παρόλα αυτά θα ήθελα να έχω μια εικόνα εκ των προτέρων.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mousatos last edited by

                        Δε στάλνεις κάνα pm στον ΣΧ που το είχε ξεζουμίσει σε ένα οδοιπορικό στην Πίνδο το Πάσχα ; Που ξές , μπορεί να φανείς τυχερός και να σου απαντήσει .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          focusman91 last edited by

                          Ο kinq1 εχει το 1,5 dci νομιζω!! Γιατι δεν του στελνεις ενα pm??

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            teo20net last edited by

                            Δεν το θυμόμουν...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kinq1 last edited by

                              Μέχρι 140 καλά πάει από θόρυβο, από κει και πάνω έχει θέμα (όχι μεγάλο πάντως). Εξαρτάται και με τι το συγκρίνεις, το προηγούμενο όχημα που είχα ήταν το vw polo 1.4 του 2002, το οποίο φαινομενικά είχε καλύτερη ηχομόνωση, αλλά σε αυτές τις ταχύτητες ο κινητήρας ακουγόταν περισσότερο (το juke έχει περίπου 3.000 σαλ σε αυτές τις ταχύτητες, το polo πάνω από 4.000).
                              Επίσης, ακούγονται και αεροδυναμικοί θόρυβοι, μάλλον από τους τεράστιους πλευρικούς καθρέπτες. Ενοχλητικό θόρυβο κάνει στο ρελαντί όταν είναι κρύο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                teo20net last edited by

                                Απ´ότι καταλαβαίνω δηλαδή, θέμα θορύβου δεν υπάρχει (το ρελαντί είναι αναμενόμενο κ αμελητέο). Έκανα την ερώτηση γιατί έχω διαβάσει αρκετά συγκριτικά που θέτουν τον παράγοντα θόρυβο, ως ένα απο τα αρνητικά σημεία του αυτοκινήτου. Σ'ευχαριστώ για την πλήρη απάντηση, να ´ σαι καλά .! 🙂

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  teo20net last edited by

                                  Απ´ότι καταλαβαίνω δηλαδή, θέμα θορύβου δεν υπάρχει (το ρελαντί είναι αναμενόμενο κ αμελητέο). Έκανα την ερώτηση γιατί έχω διαβάσει αρκετά συγκριτικά που θέτουν τον παράγοντα θόρυβο, ως ένα απο τα αρνητικά σημεία του αυτοκινήτου. Σ'ευχαριστώ για την πλήρη απάντηση, να ´ σαι καλά .! 🙂

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    teo20net last edited by

                                    Απ´ότι καταλαβαίνω δηλαδή, θέμα θορύβου δεν υπάρχει (το ρελαντί είναι αναμενόμενο κ αμελητέο). Έκανα την ερώτηση γιατί έχω διαβάσει αρκετά συγκριτικά που θέτουν τον παράγοντα θόρυβο, ως ένα απο τα αρνητικά σημεία του αυτοκινήτου. Σ'ευχαριστώ για την πλήρη απάντηση, να ´ σαι καλά .! 🙂

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      teo20net last edited by

                                      Απ´ότι καταλαβαίνω δηλαδή, θέμα θορύβου δεν υπάρχει (το ρελαντί είναι αναμενόμενο κ αμελητέο). Έκανα την ερώτηση γιατί έχω διαβάσει αρκετά συγκριτικά που θέτουν τον παράγοντα θόρυβο, ως ένα απο τα αρνητικά σημεία του αυτοκινήτου. Σ'ευχαριστώ για την πλήρη απάντηση, να ´ σαι καλά .! 🙂

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cosneo last edited by

                                        Ο χρήστης teo20net έγραψε:

                                        Κανόνας στην χρονική διάρκεια δεν ........…..... Αν όχι ή έχεις αμφιβολίες κοιτάς αλλου. Έχει τόση σημασία αν θα αλλάξει σε 1 ή σε 2 χρόνια από την στιγμή που ήδη είναι στον τρίτο χρόνο?!

                                        Ναι.
                                        Σκέψου την αλλαγή του QQ. Πριν κ μετά.
                                        Καμμία σχέση.

                                        Τότε καλό ότι ξέρεις ότι σε 1 με 2 χρόνια θα γίνουν αλλαγές.
                                        Αποψη μου οτι δεν θα επρεπε να σε πειραζει λογω του ιδιαιτερου σχήματος του.
                                        Και καμιά σχέση οι αλλαγές στα QQ? Μόνο αισθητικά μπορείς να το πεις αν θεωρείς το f/l ομορφότερο εξωτερικα απο την πρωτη γενιά. Στα λοιπά όμως υπήρξαν μόνο προσαρμογές άσχετες με το f/l. Απο Euro4 se Euro5, μπήκε ο 1,6 ντιζελ κλπ.
                                        Το f/l 'κράτησε' ολα τα ελαττωματα του πρωτου ...

                                        Σχετικα με τον θορυβο στο QQ ο 1,5 κανει θορυβο. Στο ρελαντι εντονο αλλα και ως τα 140, 150 καταλαβαινεις οτι είναι ντιζελ. Δεν έχει καμια ιδιαιτερη ηχομονωση στον κινητηρα να μην περνάει ο θορυβος στον θαλαμο. Οποτε και στο Juke ... τα ίδια φαντάζομαι.

                                        Στάλθηκε από το MT27i μου

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          teo20net last edited by

                                          Καταρχήν συγνώμη για το 4πλό post παραπάνω, είχα πρόβλημα σύνδεσης κ προέκυψε αυτό.

                                          Όσο για το Juke f/l, η ανησυχία μου ήταν αν γίνει άμεσα ή όχι. Θα με χαλούσε να το αγόραζα και σε 2 μήνες να ερχόταν στην Ευρώπη Juke με διαθέσιμη ηλιοροφή. Ή οποιαδήποτε 4WD έκδοση με χειροκίνητο σασμάν, που τώρα δεν υπάρχει διαθέσιμη. Κ πάει λέγοντας. Θα ήταν αμαρτία να κυκλοφορούσε το αυτοκίνητο σε μια διαμόρφωση που ταιριάζει 100% στα θέλω μου και να έχω αγοράσει ήδη κάτι διαφορετικό. Παρόλα αυτά, με την κυκλοφορία του Nismo, αμφιβάλλω αν θα αλλάξουν κάτι άμεσα.

                                          Όσο για το QQ, η προσωπική μου άποψη είναι ότι προ F/L ήταν μέτριο και χειρότερα (δεν το αγόραζα με τίποτα). Μετά το f/l δε, είδα ένα άλλο αυτοκίνητο, πολύ πιο όμορφο που με έκανε να το σκέφτομαι να το αγοράσω. Τώρα περι ελλατωμάτων...δεν θα αναφερθώ εκτενέστερα, μιας κ το topic αφορά το Nissan Juke.

                                          Περι θορύβου τώρα, ο φίλος kinq1, το περιέγραψε ιδιαίτερα καλά μιας και είναι ιδιοκτήτης Juke 1.5 dCi και έχει ιδία εμπειρία. Εκτιμώ ότι με βάση αυτή την περιγραφή, δεν θα έχω κανένα πρόβλημα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kinq1 last edited by

                                            Πάντως το θέμα του θορύβου είναι πολύ πονεμένο για μένα: Η χροιά και η έντασή του δεν αλλάζει και τόσο, όσο ανεβαίνουν οι στροφές, όπως στη βενζίνη, και δεν καταλαβαίνω πότε να αλλάξω ταχύτητα όταν οδηγώ γρήγορα. Ισως δεν το έχω συνηθίσει ακόμα. Εχω 7000 χιλιόμετρα έως τώρα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 42 / 53
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr