-
Καταρχήν καλώς σας βρήκα!
Ενδιαφέρομαι για το νέο Ford Fiesta 1.25 με τα 82 άλογα. Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του συγκεκριμένου μοντέλου; Η χρήση του θα είναι κυρίως για μέσα στην πόλη, χωρίς όμως να περιορίζεται μόνο μέσα σε αυτή. Σε περίπτωση που θα ήθελα να κάνω και κανένα ταξίδι θα συναντήσω δυσκολία ; Δεν ενδιαφέρομαι τόσο για τελικές ταχύτητες και γρήγορες επιταχύνσεις. Κι επειδή είμαι καινούρια, θα ήθελα να παραθέσω ορισμένες απορίες για να ξέρω τι ποσά περίπου να υπολογίζω.
Το κόστος συντήρησης του συγκεκριμένου μοντέλου σε τι τιμές περίπου κυμαίνεται ;
Το κόστος των ανταλλακτικών είναι υψηλό ;
Η εγγύηση για πόσα χρόνια είναι και τι ακριβώς καλύπτει ; Όπως επίσης αν υπάρχουν ψιλά γράμματα και περιορισμοί.
Στο θέμα της κατανάλωσης είναι γενικά οικονομικό ;
Οι τιμές των ασφάλιστρων για την συγκεκριμένη κατηγορία σε τι τιμές παίζουν ;
Σε περίπτωση που ίσως ανέβαινα κατηγορία και επέλεγα αυτόν των 1.400 κυβικών, τι μεταβολές θα υπήρχαν; Κυρίως στον οικονομικό τομέα
Και τέλος, επειδή σκοπεύω να αγοράσω ένα αυτοκίνητο για να μείνει κι όχι να το αντικαταστατήσω μετά από μερικά χρονάκια, το Fiesta είναι μια καλή επιλογή; -
Καταρχήν καλώς σας βρήκα!
Ενδιαφέρομαι για το νέο Ford Fiesta 1.25 με τα 82 άλογα. Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του συγκεκριμένου μοντέλου; Η χρήση του θα είναι κυρίως για μέσα στην πόλη, χωρίς όμως να περιορίζεται μόνο μέσα σε αυτή. Σε περίπτωση που θα ήθελα να κάνω και κανένα ταξίδι θα συναντήσω δυσκολία ; Δεν ενδιαφέρομαι τόσο για τελικές ταχύτητες και γρήγορες επιταχύνσεις. Κι επειδή είμαι καινούρια, θα ήθελα να παραθέσω ορισμένες απορίες για να ξέρω τι ποσά περίπου να υπολογίζω.
Το κόστος συντήρησης του συγκεκριμένου μοντέλου σε τι τιμές περίπου κυμαίνεται ;
Το κόστος των ανταλλακτικών είναι υψηλό ;
Η εγγύηση για πόσα χρόνια είναι και τι ακριβώς καλύπτει ; Όπως επίσης αν υπάρχουν ψιλά γράμματα και περιορισμοί.
Στο θέμα της κατανάλωσης είναι γενικά οικονομικό ;
Οι τιμές των ασφάλιστρων για την συγκεκριμένη κατηγορία σε τι τιμές παίζουν ;
Σε περίπτωση που ίσως ανέβαινα κατηγορία και επέλεγα αυτόν των 1.400 κυβικών, τι μεταβολές θα υπήρχαν; Κυρίως στον οικονομικό τομέα
Και τέλος, επειδή σκοπεύω να αγοράσω ένα αυτοκίνητο για να μείνει κι όχι να το αντικαταστατήσω μετά από μερικά χρονάκια, το Fiesta είναι μια καλή επιλογή; -
Καταρχήν καλώς σας βρήκα!
Ενδιαφέρομαι για το νέο Ford Fiesta 1.25 με τα 82 άλογα. Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του συγκεκριμένου μοντέλου; Η χρήση του θα είναι κυρίως για μέσα στην πόλη, χωρίς όμως να περιορίζεται μόνο μέσα σε αυτή. Σε περίπτωση που θα ήθελα να κάνω και κανένα ταξίδι θα συναντήσω δυσκολία ; Δεν ενδιαφέρομαι τόσο για τελικές ταχύτητες και γρήγορες επιταχύνσεις. Κι επειδή είμαι καινούρια, θα ήθελα να παραθέσω ορισμένες απορίες για να ξέρω τι ποσά περίπου να υπολογίζω.
Το κόστος συντήρησης του συγκεκριμένου μοντέλου σε τι τιμές περίπου κυμαίνεται ;
Το κόστος των ανταλλακτικών είναι υψηλό ;
Η εγγύηση για πόσα χρόνια είναι και τι ακριβώς καλύπτει ; Όπως επίσης αν υπάρχουν ψιλά γράμματα και περιορισμοί.
Στο θέμα της κατανάλωσης είναι γενικά οικονομικό ;
Οι τιμές των ασφάλιστρων για την συγκεκριμένη κατηγορία σε τι τιμές παίζουν ;
Σε περίπτωση που ίσως ανέβαινα κατηγορία και επέλεγα αυτόν των 1.400 κυβικών, τι μεταβολές θα υπήρχαν; Κυρίως στον οικονομικό τομέα
Και τέλος, επειδή σκοπεύω να αγοράσω ένα αυτοκίνητο για να μείνει κι όχι να το αντικαταστατήσω μετά από μερικά χρονάκια, το Fiesta είναι μια καλή επιλογή; -
Καλωσόρησες. Λοιπόν πολή καλή η επιλογή που έκανες καθώς πρόκειται για αυτοκίνητο κορυφαίο στην κατηγορία αλλά ο κινητήρας για την χρήση που θέλεις είναι λίγος. Στην πόλη δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα αλλά στα ταξίδια θα δυσκολεύεσαι στις προσπεράσεις. Γι αυτό καλύτερα δες το 1.4 με τιμή στην τρεντ έκδοση 14100 ένατι 13500 του 1.25. Επίσης σε κατανάλωση το 1.4 έχει ακριβώς την ίδια επομένως το μόνο μειωνέκτημα του 1.4 είναι τα περισσότερα τέλη. Όσον αφορά το αυτοκίνητο τώρα τα θετικά είναι η καλή ποιότητα εσωτερικού η εξαιρετική οδική συμπεριφορά, και η ποιότητα κύλισης που μοιάζει με ενός μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Ένα αρνητικό στοιχείο που βρήκα στο αυτοκίνητο είναι πως το τιμόνι μου φάνηκε πολύ ελαφρύ στις μικρές ταχύτητες. Σε θέμα κατανάλωσης είναι σχετικά οικονομικό (5.7 λ /100κμ) αλλά όχι και σαν ένα yaris το οποίο έχει 5.1. Το κόστος συντήρησης απ όσο ξέρω επειδή έχει ένα mondeo ο πατέρας μου είναι χαμηλό έχω την εντύπωση πως είναι το χαμηλότερο απ όσα αυτοκίνητα είχαμε στην οικογένεια.
Αν θες να ρωτήσεις κάτι άλλο για το αυτοκίνητο ρώτησε μου γιατί ενδιάφέρομαι κι εγώ και το έχω οδηγήσει 2 φορές.
Βέβαια θα πας κι εσύ οπωσδήποτε να πάρεις το αυτοκίνητο για test driveΤώρα ποιό συγκεκίμένα για τα οικονομικά ας βοηθήσει κάποιος άλλος γιατί δεν έχει τύχει να ασχοληθώ με άλλο αυτοκίνητο πέραν του δικού μου.
-
Είναι σχετικά μικρή η διαφορά μεταξύ των δυο εκδόσεων Trend του 1.25 και 1.4 Αρχικά είχα σαν σκέψη την αγορά του Ambiente με extra τον κλιματισμό και το υποσύστημα το οποίο έβγαινε κοντά στα 12600 ευρώ. Αν επέλεγα την Trend θα πήγαινα κατευθείαν σε αυτή του 1.4. Το κόστος των τελών κυκλοφορίας είναι ένα σταθερό κόστος (ευτυχώς μικρής διαφοράς ), αλλά κυρίως με ανησυχούν τα υπόλοιπα, η συντήρηση και τα ασφάλιστρα, αν δεν υπάρχει χρηματική διαφορά, σαφώς θα τον προτιμήσω.
-
Είναι πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο, αρκεί να το πάρεις με τον 1.4 κινητήρα αν σκοπεύεις να βγεις στην εθνική με αυτό. Αξίζει να θυσιάσεις εξοπλισμό ή να ζοριστείς οικονομικά λίγο παραπάνω, είναι κάτι που δεν θα μετανιώσεις. Τα ασφάλιστρα θα έχουν ελάχιστη διαφορά (της τάξης των 20-30 ευρώ το χρόνο αν δεν κάνω λάθος) και το σέρβις καμία.
Κατά τα άλλα, το κόστος σέρβις των Ford είναι χαμηλό, η κατανάλωση μια χαρά, ποιοτικώς το αμάξι είναι παραπάνω από ικανοποιητικό και όπως λες μπορείς να το κρατήσεις αρκετά χρονάκια και να βολεύεσαι σε κάθε σου μετακίνηση με αυτό Κατά την γνώμη μου είναι το καλύτερο του B-Segment στα 1.400 κυβικά. -
Σε τρίπορτο η πεντάπορτο σε ενδιαφέρει;
Άσπρο τρίπορτο είναι πανέμορφο -
Σε 5θυρο ώστε να χρησιμοποιηθεί και ως οικογενειακό αν χρειαστεί. Η αλήθεια είναι πως και μένα το άσπρο μ’ αρέσει
Σύμφωνα με το χρηματοδοτικό πρόγραμμα που είδα και κάτι προχείρους υπολογισμούς στις δόσεις η διαφορά δεν είναι και τόσο μεγάλη. Κι αν όντως η διαφορά δεν είναι μεγάλη στα υπόλοιπα, why not ? -
και ως οικογενειακό αν χρειαστεί
Με 4 άτομα μέσα και 1.25 θα έχεις σαφές πρόβλημα σε ανηφόρα. Είναι αισθητά πιο αδύναμο μοτέρ από το 1,2 του Clio πχ που είναι εξαιρετικό σε αυτά τα κυβικά. Ακόμα και το 1,0 του Yaris μου είχε δώσει την εντύπωση ότι είχε πιο πολύ νεύρο.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
και ως οικογενειακό αν χρειαστεί
Με 4 άτομα μέσα και 1.25 θα έχεις σαφές πρόβλημα σε ανηφόρα. Είναι αισθητά πιο αδύναμο μοτέρ από το 1,2 του Clio πχ που είναι εξαιρετικό σε αυτά τα κυβικά. Ακόμα και το 1,0 του Yaris μου είχε δώσει την εντύπωση ότι είχε πιο πολύ νεύρο.
Αρά να αποκλείσω αυτόν του 1.25. Από όσο φαίνεται έχει τελικά διαφορά κινητήρας από κινητήρα
-
Ναι βέβαια πας σε 1.4 αξίζει το κάθε λεπτό στην διαφορά της τιμής και με το παραπάνω.
-
Σκεφτόμουν και το Opel Corsa στα 1400. Αξίζει το συγκεκριμένο μοντέλο ή καλύτερα Fiesta ;
-
Αξίζει, αλλά καλύτερα το Fiesta.
-
Λοιπόν παίδες, χρειάζομαι άμεση βοήθεια.. Σκέφτομαι ν αγοράσω το καινούριο Fiesta 1.2 Trend. Το έψαξα αρκετά, κ έχω κολλήσει με τ αμάξι... ΑΛΛΑ.. Διαβάζω στα διάφορα blogs κ sites διάφορα... Άλλα υπέρ κ άλλα κατά.. Έχω μπερδευτεί λίγο.. Περιμένω ν ακούσω γνώμες από άτομα που έχουν αγοράσει τ αμάξι, αλλά κ από οποιονδήποτε άλλον που γνωρίζει κάτι σχετικά με το μοντέλο αυτό... Αυτή τη στιγμή, στην FORD STACOR ΛΑΡΙΣΑΣ το έχουν προσφορά στα 12500€.. 1.2cc , 3d, trend, + ζάντες, κ το παλεύω για αεροτομή (από το sport), κ για την ποδιά μπροστά (κ πάλι του sport), δηλαδή να τα βάλω στην τιμή κ αυτά( έχουν γύρω στα 500€ μαζί, αν τους πιέσω ίσως μου τα βάλουν) Η προσφορά ισχύει μέχρι τέλος του χρόνου, οπότε κ πρέπει να το κλείσω.. Ααααα κ κάτι άλλο.. Πήγα κ στην FORD ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ, αλλά εκεί δεν είχαν ούτε μία προσφορά για το fiesta, και έβγαινε γύρω στα 13.500- 14.000 ... δεν θυμάμαι ακριβώς. Λέτε να παίζει τίποτα?? 2 FORD στην ίδια πόλη κ τέτοια απόκλιση στις τιμές?? Αυτά...
-
Παιδιά επειδή κ eγώ ενδιαφέρομαι για το fiesta το 1.2 trend, θα ήθελα να αναλύσετε λίγο περισσότερο αυτό για τον κινητήρα, κ τη διαφορά του με το 1.4.. Στα ταξίδια από ποιά ταχύτητα κ πάνω θ αρχίσει να ζορίζεται το 1.2? Δεν θα μπορώ να ταξιδεύω άνετα λέτε??
-
Ο χρήστης fiestadimi έγραψε:
Διαβάζω στα διάφορα blogs κ sites διάφορα... Άλλα υπέρ κ άλλα κατά..Πες μας τι διάβασες ντε...
Μόλις εχθές είδαμε το 1.4 για την μάνα μου και αύριο πάμε για test drive, αν βρίσκεις κάποια λογική
βάση σε αυτά που διαβάζεις θα με ενδιέφερε να τα ακούσω -
παρε μεταχειρισμενο σε αυτα τα χρηματα, δεν αξιζει το καινουργιο
-
Ο χρήστης fiestadimi έγραψε:
Λοιπόν παίδες, χρειάζομαι άμεση βοήθεια.. Σκέφτομαι ν αγοράσω το καινούριο Fiesta 1.2 Trend. Το έψαξα αρκετά, κ έχω κολλήσει με τ αμάξι... ΑΛΛΑ.. Διαβάζω στα διάφορα blogs κ sites διάφορα... Άλλα υπέρ κ άλλα κατά.. Έχω μπερδευτεί λίγο.. Περιμένω ν ακούσω γνώμες από άτομα που έχουν αγοράσει τ αμάξι, αλλά κ από οποιονδήποτε άλλον που γνωρίζει κάτι σχετικά με το μοντέλο αυτό... Αυτή τη στιγμή, στην FORD STACOR ΛΑΡΙΣΑΣ το έχουν προσφορά στα 12500€.. 1.2cc , 3d, trend, + ζάντες, κ το παλεύω για αεροτομή (από το sport), κ για την ποδιά μπροστά (κ πάλι του sport), δηλαδή να τα βάλω στην τιμή κ αυτά( έχουν γύρω στα 500€ μαζί, αν τους πιέσω ίσως μου τα βάλουν) Η προσφορά ισχύει μέχρι τέλος του χρόνου, οπότε κ πρέπει να το κλείσω.. Ααααα κ κάτι άλλο.. Πήγα κ στην FORD ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ, αλλά εκεί δεν είχαν ούτε μία προσφορά για το fiesta, και έβγαινε γύρω στα 13.500- 14.000 ... δεν θυμάμαι ακριβώς. Λέτε να παίζει τίποτα?? 2 FORD στην ίδια πόλη κ τέτοια απόκλιση στις τιμές?? Αυτά...Δεν κοιτας να βαλεις κανα κινητηρα να παει στον δρομο και να αφησεις ζαντες και αεροτομες κατα μερος!
Οσον αφορα την αποκλιση τιμης... απλα πιθανα ο αλλος εμπορος να μην σου ανοιξε τα χαρτια του!
-
bihlas87 μην φανταστείς τίποτα τρελό.. απλά διάβασα για τις πίσω όψεις των μπροστινών καθισμάτων που είναι λίγο άσχημες, αν κ δεν το πρόσεξα όταν κοιτούσα το fiesta.. κάτι για τον χειρισμό των υαλοκαθαριστήρων, κ το οτι είναι μεγάλο το ταμπλώ κ ίσως δυσκολεύει στο παρκάρισμα.. ενταξει αυτό για τα υπέρ κ τα κατά το είπα γενικότερα.. Εγώ γνώμες θέλω ν ακούσω.. Πάντως όταν πας για testdrive πές μου πως ήταν, αν κ θα κανονίσω κ γω ένα..
-
Εγώ θα πρωτοτυπήσω λέγοντας ότι είναι πολύ καλή επιλογή το 1,25 το οποίο και επέλεξε η αδερφή μου πριν κανένα 6μηνο. Με βάση το γεγονός ότι το 1,4 έχει υψηλότερα πάγια, οικονομικά η επιλογή του 1,25 είναι αρκετά πιο συμφέρουσα. Από την άλλη το 1,4 ούτε κανένα τρελό γκάζι έχει ψηλά, ούτε ροπή χαμηλά για να πεις ότι θα ταξιδέψεις πιο άνετα. Κατά πάσα πιθανότητα όπου χρειαστεί να κατεβάσεις σχέση για να βγάλεις μία ανηφόρα με το 1,25 θα το κάνεις και με το 1,4. Από τις 2.500 στροφές και πάνω το 1,25 ζωντανεύει αρκετά και αν τηρείς αυτό το όριο το αυτοκινητάκι είναι αρκετά ξεκούραστο, ενώ η κατανάλωσή του με αρκετή χαλαρή Αττική Οδό και αρκετό μποτιλιαρισμένο Κηφισσό στα χέρια μου παίζει στα 7-7,5 lt/100km . Για τη συντήρηση δεν μπορώ να σου πω πολλά γιατί το αυτοκίνητο δεν έχει πάει ακόμη για service. Ούτε για την αξιοπιστία, μιας και ένα 6μηνο κατοχής με 7000 km δεν προσφέρεται για συμπεράσματα.
Από εκεί και πέρα είμαι της άποψης ότι όποιος θέλει γκάζι στο Fiesta καλό είναι να μην ασχοληθεί καθόλου με το 1,4 και να πάει καρφωτός σε 1,6, αλλιώς το 1,25 είναι όσο αμάξι ζητάει. Ίσως να είμαι και ο μόνος που το πιστεύει αυτό
Ford Fiesta 1.25