-
Έτοιμο!
2.0L TFSI 211hp (350Nm), 0-62mph in 6.9 seconds (8.1L/100km)
2.0L TDI 170hp (350Nm), 0-62mphin in 8.9 seconds (6.4L/100km).
3.0L TDI V6 240hp (500Nm,) 0-62mph in 6.4 seconds (7.1L/100km)http://www.motorauthority.com/2010-audi ... debut.html
-
Έτοιμο!
2.0L TFSI 211hp (350Nm), 0-62mph in 6.9 seconds (8.1L/100km)
2.0L TDI 170hp (350Nm), 0-62mphin in 8.9 seconds (6.4L/100km).
3.0L TDI V6 240hp (500Nm,) 0-62mph in 6.4 seconds (7.1L/100km)http://www.motorauthority.com/2010-audi ... debut.html
-
Έτοιμο!
2.0L TFSI 211hp (350Nm), 0-62mph in 6.9 seconds (8.1L/100km)
2.0L TDI 170hp (350Nm), 0-62mphin in 8.9 seconds (6.4L/100km).
3.0L TDI V6 240hp (500Nm,) 0-62mph in 6.4 seconds (7.1L/100km)http://www.motorauthority.com/2010-audi ... debut.html
-
Αχχχχ, να είχα λεφτουδάκια, ένα τέτοιο θα έπαιρνα, diesel , αυτόματο. Βέβαια , με τα εξτρά που θα ήθελα, θα χρειαζόμουν κι άλλα λεφτουδάκια, αλλά τι να κάνουμε...
-
παντως ειναι πιο ομοφο απο το BMW GT PAS
παιζει να ειναι και το ιδανικο αυτοκινητο για Ελλαδα.... -
Ο χρήστης pik. έγραψε:
παντως ειναι πιο ομοφο απο το BMW GT PAS
παιζει να ειναι και το ιδανικο αυτοκινητο για Ελλαδα....Υπάρχει και το outback αλλά οι Έλληνες κάνουν πως δεν το βλέπουν.
-
σωστος εχεις απολυτο δικιο....
ενα αμαξι που εκτιμω απεριοριστα και σεβομαι απολυτα -
KAI για το OUTBACK...
Άραγε θα έχει αεραναρτηση? Ουτε το Q5 εχει.
Και με συμβατική βέβαια σε συνδυασμό με τον ηλεκτρονικό έλεγχο,μια χαρά θα είναι. -
Δε θα εχει τελικα αεραναρτηση,αλλα 2cm περισσοτερο υψος απο το απλο Α4.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
παντως ειναι πιο ομοφο απο το BMW GT PAS
παιζει να ειναι και το ιδανικο αυτοκινητο για Ελλαδα....Υπάρχει και το outback αλλά οι Έλληνες κάνουν πως δεν το βλέπουν.
Το θέμα είναι ότι τα περισσότερα, αν όχι όλα, που σκέφτομαι Audi A6 Allroad, Volvo XC70, AlfaRomeo 156 Crosswagon, Subaru Outback κλπ, οι 'ελαφρώς' τετρακίνητες και συγχρόνως station wagon αλλά και premium εκδόσεις ήταν μεν πολύ καλές και όμορφες εκδόσεις αλλά και σχετικά απρόσιτες λόγω τιμής και κυβικών (αφού ήταν πολύ πάνω απο τα 2.000 κυβικά).
Αυτό λόγω 2.000 κυβικών έχει ελπίδες και δείχνει πολύ καλό.ΥΓ. Υπήρχαν βέβαια τα Octavia Scout ή Seat Altea Freetrack αλλά δεν είχαν βέβαια αυτό το premium που θα ήθελε ίσως ο υποψήφιος πελάτης.
-
Το αμάξι είναι πανέμορφο...
Soch
-
Κουκλάρα και θα ηταν το ιδανικό αυτοκίνητο για μένα....!!!! Ακόμη και το προηγούμενο μοντέλο το θεωρώ πανέμορφο, αλλα οπως ειπώθηκε ήταν ΑΠΛΗΣΙΑΣΤΟ..!!
Πάντως μου κάνει εντύπωση η απουσία αερανάστησης... Το θεωρώ μειον και σημαντικό μάλιστα. Τί σημαίνει δηλαδή 2 εκατοστά ψηλότερο απ το σεντάν..;; Με το τελευταίο περνάς πάνω απο ραδίκια και με το allroad πάνω απο μεγάλα ραδίκια...;;;
-
αεραναρτηση εννοειτε αμορτισερ αεριου ή τιποτα ρυθμιζομενο??
-
Ρυθμιζομενη σε υψος ,οπως του Α6 allroad.
-
Εγώ που είμαι κάτοχος Α4 Avant Q 2.0ΤFSI παρακολουθώ σθενά τα δρώμενα στην κατηγορία καθώς πάντα ψάνχω το επόμενο αυτοκίνητο μου.
Έχοντας βγει ασπροπρόσωπος σε αρκετούς χωματόδρομους, ενώ με την χρήση χιονολάστιχων τους 3 χειμερινούς μήνες, δεν αντιμετωπίζω κανένα πρόβλημα σε όλα τα χιονοδρομικά της χώρας και στους ελληνικους 'χιονισμένους' δρόμους, η έλλειψη ground clearance δεν με έχει προβληματίσει ποτέ μέχρι τώρα, καθώς δεν πάω στα νεροφαγώματα και δεν θέλω να βάλω ποτέ το αμάξι μου στην άμμο δίπλα μου, στις ερημικές παραλίες (άσε που θα κολλήσεις!!), όπου πλέον μπορείς να βρεις τέτοια στην Ελλάδα.
Όταν βγήκε το Q5 δεν κατάλαβα τι θα μπορούσε να μου προσφέρει και ο μόνος λόγος που θα το έπαιρνα θα ήταν αν είχα σκάφος.
Δεν πουλάω με τίποτα το ισόγειο για να ανέβω στον πρώτο!
Ομοίως, δεν μου 'κάνει' η κατηγορία allroad, αν και θα ήθελα τους χώρους ενός A6 Avant (καθώς το allroad επιπλέον είναι στον ημιόροφο και δυστυχώς το παίρνουν μόνο κάτι τύποι που οι 9 στους 10 έχουν πατήσει λιγότερο, αν όχι καθόλου, χώμα και χιόνι από εμένα με το ταπεινο Avant) αλλά θα χάσω την οδηγική ευχαρίστηση λόγω μεγέθους,
Έτσι, και το A4 Allroad δεν μου λέει κάτι δεδομένου ότι θα είναι αρκετά ακριβότερο από το 'απλό', με χειρότερη οδική συμπεριφορά στον δρομο, και ελάχιστα καλύτερο 'εκτος'.Δεδομένου των αναγκών και επειδή η οδηγική ευχαρίστηση δεν πουλιέται έτσι εύκολα, με τιε τρέχουντα μοντέλα, αυτό που μου κάνει για 'επόμενο' είναι το S4 Avant, ένα σετάκι χειρμερινά, και για χώρους θα πάρω μια μπαγκαζιέρα οροφής και ας με κοροϊδεύουν.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Ρυθμιζομενη σε υψος ,οπως του Α6 allroad.Στο Octavia 4χ4 Scout ή στο Seat Freetrack υπάρχει κάτι τέτοιο?
-
Oχι!
-
Allroad χωρίς ρυθμιζόμενη ανάρτηση, απλά δεν είναι Allroad....!!!
Καλή η κίνηση να φτιάξουν κάτι μικρότερο και οικονομικά πιο προσιτό απ΄το Α6, αλλα είναι σαν να φτιάχνεις πιτόγυρο χωρίς πίτα...!!! -
μιά μερίδα γύρο όμως... την τρώς και ψωμάκι...
-
Μωρε μια χαρά το τρώς και με ψωμάκι, αλλα μή λες οτι τρώς πιτόγυρο, γιατί απλά ΔΕΝ είναι....!
Nέο Αudi A4 Allroad