-
**Κανονίστε να ξεφύγει το θέμα **
-
συμφωνω οτι το αμαξισ ε γενικες γραμμες ειναι ομορφο και σε πολυ λογικες τιμες. Απο εκει και περα με χαλαει λιγο οπως το βλεπω απο τη μεση και πισω αλλα καταλαβα γτ σχεδιαστηκε ετσι βλεποντας τα εσωτεικα χερουλια διευκολυνσης για να βγαινουν οι πισω επιβατες, πολυ καλο και εξυπνο. Απο εκει και περα τα καθισματα δεν μου πολυγεμισαν το ματι αν και το εσωτερικο αρκετα αναβαθμισμενο για citroen, αλλα ρε παιδια χαθηκαν τα σηματα της εταιρειας παντου DS και DS.... xa xa
-
Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
Ε λοιπον σημερα δεν αντεξα και με αφορμη οτι ενας φιλος ηθελε να παρει καποια ανταλλακτικα πηγαμε στην αντιπροσωπια της Citroen στην Πατρα να δουμε C3/DS3 και να κλεισουμε ενα test drive!
Την αλλη βδομαδα θα βρισκεται εκει με πινακιδες η DS3 και θα παμε να της κανουμε ενα μικρο test drive να δουμε και στο δρομο πως ειναι!
Το αμαξι ηρθε μολις χτες και σημερα πρωι ειμασταν εκει...το εχουν ηδη παραγγειλει 15 ατομα απ οτι μαθαμε!!! :mrgreen
Εμεις αρκεστικαμε στο 'ματι' και στο test drive (την αλλη βδομαδα οπως ειπαμε)... :shiftΟριστε και μερικες φωτο...
Παιδια τετοια ποιοτητα σε Citroen δεν εχω ξαναδει! Το αυτοκινητο ηταν υπεροχο μεσα εξω, τα καθισματα στην εκδοση που κοιτουσαμε απλα ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ!!! Οι χωροι πισω ειναι αρκετα μεγαλοι για την κατηγορια και το πορτ μπαγκαζ ικανοποιει! (285λιτρα)Για τα χρωματα τωρα, ετοιμοπαραδοτοι θα ναι καποιοι συνδιασμοι χρωματων που ευρυτερα αποδεκτοι, σε καποιον αλλο συνδιασμο θα πας σε 3μηνη αναμονη!
Τα λεφτα του αξιζουν μεχρι το τελευταιο € στην κυριολεξια και ειδικα στην περιπτωση της C3 που ειναι και πιο φθηνη!
...και ενα βιντεο!
Youtube VideoΦαινεται φαρδια και χαμηλη... αλλα και ποιοτικη!
-
Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
Εγω σημερα που μπηκα μεσα ηταν σα να με αγκαλιαζε αυτο το καθισμα! Δεν ξερω τους σωματοτυπους σας, αλλα ενας νορμαλ απλα νοιωθει αρχοντας!
Εχεις απιστευτα καθισματα, καλη ορατοτητα και περιφεριακο ελεγχο ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΛΓΧΟ!!! χεχε
Οκ, δεν λεω αλλα...οποιος θελει να το κρινει ας παει να το δει απο κοντα και μετα να βγουν οι κριτες λαδιου-λαδοξιδου-ηλιελαιου κτλ κτλ!!!Και οντως ειναι φαρδια! Εχει μεγαλο πλατος, οσες φωτο και να τραβαγα δε θα επηθα! Απο κοντα ευτυχως ειναι αλλιως....γτ και γω οταν το δα απο τις φωτο λεω δεν μπορει!
Εμενα με εχεις πεισει παντως! Θα ψαξω απο αυριο οπου υπαρχει σε αντιπ/σωπεια, να την δω απο κοντα!
-
Μετά από το αλαρμ, δείτε που βάλανε το διακόπτη ρύθμισης ύψους των φωτιστικών.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μετά από το αλαρμ, δείτε που βάλανε το διακόπτη ρύθμισης ύψους των φωτιστικών.Εμενα πιο πολυ με χαλαει που δεν βγαινει με xenon φωτα εστω και στον εξτρα εξοπλισμο...
-
και ελεγα ,δεν θα βρεις κατι αρνητικο .
ενταξει,αμα ειναι φθηνο το παιρνεις ,τα φωτα που λες δεν θα με απασχολουσαν.
-
Εσένα.
Βάσει των αυτοκινήτων που ανταγωνίζεται όμως θα έπρεπε να τα έχει στον επιπλέον εξοπλισμό.
-
Μου αρέσει και οι τιμές ΟΚ... ούτε super προσφορά αλλά ούτε και τραγικές.
Από κιβώτιο τι προβλέπεται; 5άρι σε όλες τις εκδόσεις;
-
Ο χρήστης inimic έγραψε:
Μου αρέσει και οι τιμές ΟΚ... ούτε super προσφορά αλλά ούτε και τραγικές.Από κιβώτιο τι προβλέπεται; 5άρι σε όλες τις εκδόσεις;
5αρι σε όλες πλην της 1,6Τ που έχει το νέο 6αρι. Προς το παρόν δεν υπάρχει αυτόματο. Στην Γαλλια βέβαια διατίθεται η 1,6 με το αρχαίο 4αρι αυτόματο και πιο μαλακή ανάρτηση Δεν ξέρω αν θα διατεθεί και στην Ελληνική αγορά.
-
Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
Ποτέ δεν περίμενα ένα citroen να είναι ακριβότερο από ένα alfa romeo!
Ισως γιατι ενα σημερινο Citroen ειναι πολυ καλυτερο απο μια ιταλικα πατατα???
Οτι πληρωνεις παιρνεις λεει ο λαος!
14.000€ για αμαξι με την πινακιδα στην πορτα (σε λιγο) εγω δεν εδινα!Και στην τελικη μαλλον δεν εχεις δει τους καταλογους ετσι?
Αυτα πανω ειναι τιμες C3...η DS3 και η Βητα Ρομεο ΜιΤο εχουν σχεδον ιδιες τιμες!δώσε πόνο....
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
**Κανονίστε να ξεφύγει το θέμα ** -
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μετά από το αλαρμ, δείτε που βάλανε το διακόπτη ρύθμισης ύψους των φωτιστικών.WTF!
Σε καποια πραγματα, μερικοι κατασκευαστες καλυτερα να αντεγραφαν απο τους Γερμανους. Γιατι ντε και καλα πρεπει να πρωτοτυπησουν κατ' αυτον τον τροπο δεν γνωριζω! -
Νομιζω πως κάπου εδώ πρέπει να βάλουμε τέλος σε αυτη την προσωπική αντιπαράθεση edit mod
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Μετά από το αλαρμ, δείτε που βάλανε το διακόπτη ρύθμισης ύψους των φωτιστικών.
WTF!
Σε καποια πραγματα, μερικοι κατασκευαστες καλυτερα να αντεγραφαν απο τους Γερμανους. Γιατι ντε και καλα πρεπει να πρωτοτυπησουν κατ' αυτον τον τροπο δεν γνωριζω!Τον πολυδιακόπτη φώτων της Όπελ για παράδειγμα ή μήπως τον πολυδιακόπτη της Mercedes?
-
ρε παιδια πού ειναι ο διακοπτης που λεει o drdino?
μπορει καποιος να βαλει ενα κοκκινο κυκλο? -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ρε παιδια πού ειναι ο διακοπτης που λεει o drdino?
μπορει καποιος να βαλει ενα κοκκινο κυκλο?Είναι στην κολώνα του τιμονιού κάτω από το φλας
-
Εκεί έχει το Focus τα χειρηστήρια του RCD.
Βολεύουν πολύ.
-
Αυτο ειναι το λιγοτερο. Σιγα το προβλημα, λες και καθε τρεις και λιγο θα ρυθμιζεις
το υψος στα φωτα...
Το θεμα ειναι γιατι δεν προσφερουν φωτα xenon.
Eδω ακομα και στο 500 Abarth προσφερουν πλεον, και ολοι οι αμεσοι ανταγωνιστες του DS3
(Mito, Mini, Ibiza Fr/Cupra, Clio RS, 207 RC(?) το polo οταν ερθει, μονο το GPA δεν εχει...)
Citroen DS3