-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Μάλλον δεν το έγραψα σωστά οι τιμές που ανέφερα είναι κομπλέ, ανταλλακτικά , εργασία και ΦΠΑ. Δεν τον έβαλα εγώ ο μηχανικός το έκανεΩπα για να καταλαβω, ιμαντας, τεντωτηρας, ρουλεμαν, εργασια=90€????
ΠΟΥ? -
κανα 50αρι εχει ενας ιμαντας με τεντωτηρα... και κανα 15αρι (νομιζω) το ρουλεμαν?
ε μετα αναλογα με την εργατοωρα.
-
Ο χρήστης PrimoGusto έγραψε:
κανα 50αρι εχει ενας ιμαντας με τεντωτηρα... και κανα 15αρι (νομιζω) το ρουλεμαν?ε μετα αναλογα με την εργατοωρα.
σωστος, ολα μαζι τα βρισκω και λιγοτερα, κανα 55αρι!!!!!!!!!
http://www.parts.gr/Search3.aspx?vtype=2#make=183&model=4597&type=16811&body=15380!010000991200151&b2=2&p=after&c=166&t2=15380&page=page-1 -
Ο χρήστης PrimoGusto έγραψε:
δυστηχως δεν ειναι μια εργασια που κανεις μονος οπως λαδια μπουζι κλπ κλπ...ετσι αναγκαστικα τρως στη μαπα το νταβαντιλικι του αντιπροσωπου.
ευτηχως το αλλο μου αμαξι ειναι με καδενα!!
Γιατι πας στην αντιπροσωπεια? Με μιση τιμη και λιγοτερο κανεις την δουλεια εκτος.
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
+1 μαλιστα πολλοι μηχανικοι κανουν το λαθος στους μηχανικους τεντωτηρες να τους τεντωνουν υπερβολικα ετσι τοσο ο ιμαντας χρονισμου να βγαζει εναν χαρακτηριστικο ηχο ειτε το ρουλεμαν του τεντωτηρα μετα 3000χλμ να βγαζει εναν ηχο φιρ-φιρ με αποτελεσμα να κολλησει στα πρωτα 20.000-30.000χλμ, ακομη απο υπερβολικο τεντωμα χαλαει την πληρωνει η υπαρχουσα αντλια και αρχιζει και χανει μετα απο 2000-3000χλμ
21Quadra εχω παρατηρησει το εξης: σετακι ιμαντα χρονισμου febi-bilstein με προτεινομενο διαστημα 60.000+30.000χλμ σε golf 1.4 16v μετα απο 35.000χλμ να ακουγεται ενα χρουτς-χρουτς απο τον αυτοματο τεντωτηρα ειναι αδιανοητο καινουριος τεντωτηρας να παραγει θορυβο σε τοσο μικρο χρονικο διαστημα και αυτα τα χιλιομετρα εγιναν σε αυτοκινητοδρομο κυριως με 3.500στρ., το ανοιξα εβαλα γρασσο(καταλληλο το πρασινο)το εβαλα πανω και εχει κανει τωρα αλλα 40.000χλμ χωρις να παραγει θορυβο αρα μπορω να συμπερανω οτι δεν βαζουν επαρκεις ποσοτητα εως καθολου γρασσο σε μερικα ρουλεμανΑν γυρίσεις μια σελίδα πίσω, στη Νο 35, θα δείς τι έκατσα και έφτιαξα και πόσο παιδεύτικα, ξέρεις γιατί ? Γιατί σε 3 καινούργια σετ τα δυο είχαν ελατωματικούς αυτόματους, αν αυτό σου λέει κάτι, θα καταλάβεις γιατί ακούγεται το χράτς - χρούτς.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
+1 μαλιστα πολλοι μηχανικοι κανουν το λαθος στους μηχανικους τεντωτηρες να τους τεντωνουν υπερβολικα ετσι τοσο ο ιμαντας χρονισμου να βγαζει εναν χαρακτηριστικο ηχο ειτε το ρουλεμαν του τεντωτηρα μετα 3000χλμ να βγαζει εναν ηχο φιρ-φιρ με αποτελεσμα να κολλησει στα πρωτα 20.000-30.000χλμ, ακομη απο υπερβολικο τεντωμα χαλαει την πληρωνει η υπαρχουσα αντλια και αρχιζει και χανει μετα απο 2000-3000χλμ
21Quadra εχω παρατηρησει το εξης: σετακι ιμαντα χρονισμου febi-bilstein με προτεινομενο διαστημα 60.000+30.000χλμ σε golf 1.4 16v μετα απο 35.000χλμ να ακουγεται ενα χρουτς-χρουτς απο τον αυτοματο τεντωτηρα ειναι αδιανοητο καινουριος τεντωτηρας να παραγει θορυβο σε τοσο μικρο χρονικο διαστημα και αυτα τα χιλιομετρα εγιναν σε αυτοκινητοδρομο κυριως με 3.500στρ., το ανοιξα εβαλα γρασσο(καταλληλο το πρασινο)το εβαλα πανω και εχει κανει τωρα αλλα 40.000χλμ χωρις να παραγει θορυβο αρα μπορω να συμπερανω οτι δεν βαζουν επαρκεις ποσοτητα εως καθολου γρασσο σε μερικα ρουλεμανΑν γυρίσεις μια σελίδα πίσω, στη Νο 35, θα δείς τι έκατσα και έφτιαξα και πόσο παιδεύτικα, ξέρεις γιατί ? Γιατί σε 3 καινούργια σετ τα δυο είχαν ελατωματικούς αυτόματους, αν αυτό σου λέει κάτι, θα καταλάβεις γιατί ακούγεται το χράτς - χρούτς.
απίστευτη δουλειά πολλά μπράβο από εμένα....
μακάρι να είχα και εγώ ένα μίνι μηχανουργείο ,,, θα είχα φτιάξει πολλά πράγματα για να αντικαταστήσω τα εργοστασιακά όπως εσύ -
Γειά σας Παιδια
Πριν 3 ημερες αγορασα το πρωτο μου αυτοκινητο. Ενα μεταχειρισμενο Fiat Panta του 2007 με 62000 χιλιομετρα, Το μονο που χρειαζεται ειναι ο ιμαντας χρονισμου.Ρωτησα εδω κατω και μου ειπαν για Set INA, πια η αποψη σας?
Σας ευχαριστω πολυ
-
Ο χρήστης GIANNHSitia έγραψε:
Γειά σας ΠαιδιαΠριν 3 ημερες αγορασα το πρωτο μου αυτοκινητο. Ενα μεταχειρισμενο Fiat Panta του 2007 με 62000 χιλιομετρα, Το μονο που χρειαζεται ειναι ο ιμαντας χρονισμου.Ρωτησα εδω κατω και μου ειπαν για Set INA, πια η αποψη σας?
Σας ευχαριστω πολυ
Μια χαρα ειναι! Η INA, οπως και η FAG(ρουλεμαν) και η LUK(σετ συμπλεκτη) ανηκουν στο Schaeffler Group (Γερμανικης προελευσης) και ειναι απο τις πιο γνωστες εταιριες σε OEM και aftermarket ανταλλακτικα! Αν η τιμη ειναι φυσιολογικη και ο μαστορας εμπιστος προχωρα αφοβα!
-
Ο χρήστης GIANNHSitia έγραψε:
Γειά σας ΠαιδιαΠριν 3 ημερες αγορασα το πρωτο μου αυτοκινητο. Ενα μεταχειρισμενο Fiat Panta του 2007 με 62000 χιλιομετρα, Το μονο που χρειαζεται ειναι ο ιμαντας χρονισμου.Ρωτησα εδω κατω και μου ειπαν για Set INA, πια η αποψη σας?
Σας ευχαριστω πολυ
καλο ειναι το σετακι της Ιna
Γιατι δεν επιλεγεις σε Gates η Contitech και να τον αντικαθιστας καθε 90.000χλμ -
Όποιο σετ και να πάρει, αν κάνει λίγα χιλιόμετρα το χρόνο θα πρέπει να το αντικαθιστά κάθε 4-5 χρόνια (το λέει στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου).
-
καλησπερα,ειμαι καινουριος κατοχος ενος opel astra H 1.6 2007 easytronic και εχω 39000 χλμ...ποτε πρεπει να αλλαξω ιμαντα χρονισμου;πρεπει να αλλαξω και αντλια νερου μαζι;
το αμαξι κυκλοφορει Αγ.Πετρουπολη (Ρωσια) -
Ο χρήστης THOMPEL69 έγραψε:
καλησπερα,ειμαι καινουριος κατοχος ενος opel astra H 1.6 2007 easytronic και εχω 39000 χλμ...ποτε πρεπει να αλλαξω ιμαντα χρονισμου;πρεπει να αλλαξω και αντλια νερου μαζι;
το αμαξι κυκλοφορει Αγ.Πετρουπολη (Ρωσια)θα τα λεει αυτα στο manual.
-
στο manual λεει 120000 ή 10 χρονια και σε διαφορα φορουμ διαβαζω για 60000 ή 6 χρονια....ποιο ειναι το σωστο;
-
Ισχυουν μερικες φορες διαφορετικα πραγματ σε διαφορετικες χωρες, εγω θα πηγαινα με το manual.
-
Ο χρήστης Lemon3 έγραψε:
Ερωτησούλα:Για Opel Astra G 1,4 συστήνεται και αλλαγή αντλίας νερού μαζί με τον ιμάντα; Ισχύει ακόμα το 60k χλμ ή βγήκαν τίποτα update και μεγάλωσε το διάστημα αλλαγής;
Ευχαριστώ
δεν έχω μανιουαλ πρόχειρο αλλά δε νομίζω η αντλια να ειναι προβλεπόμενη αλλαγή, πάντως επειδη είχαν μαζευτεί και χρόνια πρόσφατα σε αστρα τζι εγινε αλλαγή ιμάντα και αντλίας για να μαστε σίγουροι
-
Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα!!
σε moter 1,8t 20v 150hp, 10ετίας και να μην έχει αλλάξει ιμάντα ο κάτοχος του.. (από χιλιόμετρα είναι οκ.. 'στα χαρτιά') πόσο ανησυχητικό είναι..? (του να μην είναι τα χιλιόμετρα όσα λίγα λέει δηλαδή... και να έχει αλλάξει ιμάντα τελικά..)
-
Ο χρήστης papatsonis έγραψε:
Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα!!σε moter 1,8t 20v 150hp, 10ετίας και να μην έχει αλλάξει ιμάντα ο κάτοχος του.. (από χιλιόμετρα είναι οκ.. 'στα χαρτιά') πόσο ανησυχητικό είναι..? (του να μην είναι τα χιλιόμετρα όσα λίγα λέει δηλαδή... και να έχει αλλάξει ιμάντα τελικά..)
ΠΟΛΥ
αν πχ ο κατασκευαστης σου λεει 6 χρονια ή 60.000 χλμ, εννοει οποιο ερθει πρωτο, ανεξαρτητα του αλλου.
Αν κανεις 1.000 χλμ το χρονο, θα πας να αλλαξεις στα 6 χρονια, θα εχεις μονο 6.000 χλμ που ειναι 'πολυ λιγα χιλιομετρα'.
Αν κανεις 20.000 χλμ το χρονο, θα αλλαξεις στα 3 χρονια, που ειναι επισης 'πολυ λιγα χρονια'.Το 'λιγα' δε λεει απολυτως τιποτε, ο'τι εκτος των προδιαγραφων, ειναι ρισκο, που αν θες το παιρνεις.
-
Ζήτω η καδένα!!!
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα!!
σε moter 1,8t 20v 150hp, 10ετίας και να μην έχει αλλάξει ιμάντα ο κάτοχος του.. (από χιλιόμετρα είναι οκ.. 'στα χαρτιά') πόσο ανησυχητικό είναι..? (του να μην είναι τα χιλιόμετρα όσα λίγα λέει δηλαδή... και να έχει αλλάξει ιμάντα τελικά..)
ΠΟΛΥ
αν πχ ο κατασκευαστης σου λεει 6 χρονια ή 60.000 χλμ, εννοει οποιο ερθει πρωτο, ανεξαρτητα του αλλου.
Αν κανεις 1.000 χλμ το χρονο, θα πας να αλλαξεις στα 6 χρονια, θα εχεις μονο 6.000 χλμ που ειναι 'πολυ λιγα χιλιομετρα'.
Αν κανεις 20.000 χλμ το χρονο, θα αλλαξεις στα 3 χρονια, που ειναι επισης 'πολυ λιγα χρονια'.Το 'λιγα' δε λεει απολυτως τιποτε, ο'τι εκτος των προδιαγραφων, ειναι ρισκο, που αν θες το παιρνεις.
το συζηταγαμε λιγες σελιδες πιο πισω μαζι για το δικο μου 'ιδιο μοτερ' μεσα στο βιβλιο το διάστημα που λεει ειναι στα 180000χλμ ετσι λεει το δικου χωρις να λεει χρονια-ισως και παλιά εκδοση manual του αυτοκινητου...αυτο που δινει εμφαση ομως ειναι οτι προτεινει ελεγχο καθε 60000χλμ η 5χρονια αν θυμαμαι καλα...
αντιπρόταση να το πας σε ενα μαστορα του γκρουπ και πες του να ελενξει τους ιμαντες..να δει αν εχουν ρογμες η αν εχει φαει κανα δοντι-το πιο πιθανό.
υ.γ1
η αντιπροσωπία εδω λεει αλλαγή καθε 100000χλμ η 6χρονια...
υ.γ2
υπαρχουν 20βαλβιδα που και να σπασει ο ιμαντας δεν καρφώνουν βαλβιδες,υπαρχουν ομως και καποια τα οποια καρφωνουν.καπου ειχα βρει ενα εγχειρίδιο που ελεγε πια καρφώνουν και πια οχι αλλα δεν το βρισκω.. -
Ιδιοι κινητηρες να βγαινουν και interference και non interference? Γινεται? Δεν ξερω.
Η απλα αναφερεσαι σε 20βαλβιδους γενικα, ασχετων σχεδιασεων?
Ιμάντας χρονισμού εκκεντροφόρων: Απόψεις & εμπειρίες