-
Η ιστορία είναι απλή. Αγοράζω ένα ολοκαίνουριο laguna, έκδοση dynamique, 1800cc με full extra. Στοιχίζει γύρω στα 25000. Πάνω στις διαπραγματεύσεις μου λέει ο αντιπρόσωπος ότι αν δε θέλω να περιμένω υπάρχει ένα ετοιμοπαράδοτο σε διαφορετικό χρώμα από αυτό που ζητούσα, αλλά θα γλιτώσω περίπου 1,5 μήνα αναμονής. Σκέφτομαι ότι δεν έχει τελικά και μεγάλη σημασία το χρώμα και μια και είχα δώσει το παλιό μου αμάξι (ένα octavia που περεμπιπτόντως μου βγήκε σκυλί όσο καιρό το είχα) και δεν ήθελα να μείνω άνευ, συμφώνησα. Πριν καλά-καλά συμπληρωθεί χρόνος από την ημερομηνία αγοράς και ενώ ήμουν στην εθνική, μετά από στάση σε πρατήριο, μόλις ανάβω τη μηχανή, αρχίζει το γκάζι να δουλεύει μόνο του και να μαρσάρει ανεβοκατεβαίνοντας στις 1500 στροφές. Αφού το σβήνω και περνάει κάνα μισάωρο ξαναπαίρνει κανονικά. Για να μην τα πολυλογώ αυτό έγινε ξανά και ξανά και μετά από πολλές διαπραγματεύσεις και καυγάδες στην αντιπροσωπία της Λαμίας (απαράδεκτη η συμπεριφορά τους γενικώς) και απειλή δικηγόρου αλλάζουν τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου. Από τότε μέχρι σήμερα το αυτοκίνητο αυτό βγάζει γενικώς προβλήματα και μπαινοβγαίνω στο service, μέχρι που κάποια στιγμή έρχεται μια επιστολή από τα κεντρικά ότι επειδή παρατήρησαν ότι κάναμε ασυνήθιστα πολλές επισκέψεις στο service μου κάνουν τη χάρη να μου κάνουν 1500 ευρώ έκπτωση για να πάρω το καινούριο μοντέλο ( σιγά τη χάρη!). Από τότε είπα ποτέ ξανά renault ακόμη κι αν μου το χαρίσουν. Η απορία μου είναι η εξής: είμαι μόνο εγώ ή υπάρχουν κι άλλοι εκεί έξω που αντιμετώπισαν παρόμοια προβλήματα με renault laguna; Μήπως τελικά ο αντιπρόσωπος μου πάσσαρε ελλατωματικό μοντέλο για να το ξεφορτωθει; Και μήπως τελικά εμείς εδώ στην Ελλάδα είμαστε παιδιά ενός κατώτερου Θεού σε ότι αφορά στο after sales service και την υποστήριξη από τις αντιπροσωπίες γενικότερα;
-
Η ιστορία είναι απλή. Αγοράζω ένα ολοκαίνουριο laguna, έκδοση dynamique, 1800cc με full extra. Στοιχίζει γύρω στα 25000. Πάνω στις διαπραγματεύσεις μου λέει ο αντιπρόσωπος ότι αν δε θέλω να περιμένω υπάρχει ένα ετοιμοπαράδοτο σε διαφορετικό χρώμα από αυτό που ζητούσα, αλλά θα γλιτώσω περίπου 1,5 μήνα αναμονής. Σκέφτομαι ότι δεν έχει τελικά και μεγάλη σημασία το χρώμα και μια και είχα δώσει το παλιό μου αμάξι (ένα octavia που περεμπιπτόντως μου βγήκε σκυλί όσο καιρό το είχα) και δεν ήθελα να μείνω άνευ, συμφώνησα. Πριν καλά-καλά συμπληρωθεί χρόνος από την ημερομηνία αγοράς και ενώ ήμουν στην εθνική, μετά από στάση σε πρατήριο, μόλις ανάβω τη μηχανή, αρχίζει το γκάζι να δουλεύει μόνο του και να μαρσάρει ανεβοκατεβαίνοντας στις 1500 στροφές. Αφού το σβήνω και περνάει κάνα μισάωρο ξαναπαίρνει κανονικά. Για να μην τα πολυλογώ αυτό έγινε ξανά και ξανά και μετά από πολλές διαπραγματεύσεις και καυγάδες στην αντιπροσωπία της Λαμίας (απαράδεκτη η συμπεριφορά τους γενικώς) και απειλή δικηγόρου αλλάζουν τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου. Από τότε μέχρι σήμερα το αυτοκίνητο αυτό βγάζει γενικώς προβλήματα και μπαινοβγαίνω στο service, μέχρι που κάποια στιγμή έρχεται μια επιστολή από τα κεντρικά ότι επειδή παρατήρησαν ότι κάναμε ασυνήθιστα πολλές επισκέψεις στο service μου κάνουν τη χάρη να μου κάνουν 1500 ευρώ έκπτωση για να πάρω το καινούριο μοντέλο ( σιγά τη χάρη!). Από τότε είπα ποτέ ξανά renault ακόμη κι αν μου το χαρίσουν. Η απορία μου είναι η εξής: είμαι μόνο εγώ ή υπάρχουν κι άλλοι εκεί έξω που αντιμετώπισαν παρόμοια προβλήματα με renault laguna; Μήπως τελικά ο αντιπρόσωπος μου πάσσαρε ελλατωματικό μοντέλο για να το ξεφορτωθει; Και μήπως τελικά εμείς εδώ στην Ελλάδα είμαστε παιδιά ενός κατώτερου Θεού σε ότι αφορά στο after sales service και την υποστήριξη από τις αντιπροσωπίες γενικότερα;
-
Η ιστορία είναι απλή. Αγοράζω ένα ολοκαίνουριο laguna, έκδοση dynamique, 1800cc με full extra. Στοιχίζει γύρω στα 25000. Πάνω στις διαπραγματεύσεις μου λέει ο αντιπρόσωπος ότι αν δε θέλω να περιμένω υπάρχει ένα ετοιμοπαράδοτο σε διαφορετικό χρώμα από αυτό που ζητούσα, αλλά θα γλιτώσω περίπου 1,5 μήνα αναμονής. Σκέφτομαι ότι δεν έχει τελικά και μεγάλη σημασία το χρώμα και μια και είχα δώσει το παλιό μου αμάξι (ένα octavia που περεμπιπτόντως μου βγήκε σκυλί όσο καιρό το είχα) και δεν ήθελα να μείνω άνευ, συμφώνησα. Πριν καλά-καλά συμπληρωθεί χρόνος από την ημερομηνία αγοράς και ενώ ήμουν στην εθνική, μετά από στάση σε πρατήριο, μόλις ανάβω τη μηχανή, αρχίζει το γκάζι να δουλεύει μόνο του και να μαρσάρει ανεβοκατεβαίνοντας στις 1500 στροφές. Αφού το σβήνω και περνάει κάνα μισάωρο ξαναπαίρνει κανονικά. Για να μην τα πολυλογώ αυτό έγινε ξανά και ξανά και μετά από πολλές διαπραγματεύσεις και καυγάδες στην αντιπροσωπία της Λαμίας (απαράδεκτη η συμπεριφορά τους γενικώς) και απειλή δικηγόρου αλλάζουν τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου. Από τότε μέχρι σήμερα το αυτοκίνητο αυτό βγάζει γενικώς προβλήματα και μπαινοβγαίνω στο service, μέχρι που κάποια στιγμή έρχεται μια επιστολή από τα κεντρικά ότι επειδή παρατήρησαν ότι κάναμε ασυνήθιστα πολλές επισκέψεις στο service μου κάνουν τη χάρη να μου κάνουν 1500 ευρώ έκπτωση για να πάρω το καινούριο μοντέλο ( σιγά τη χάρη!). Από τότε είπα ποτέ ξανά renault ακόμη κι αν μου το χαρίσουν. Η απορία μου είναι η εξής: είμαι μόνο εγώ ή υπάρχουν κι άλλοι εκεί έξω που αντιμετώπισαν παρόμοια προβλήματα με renault laguna; Μήπως τελικά ο αντιπρόσωπος μου πάσσαρε ελλατωματικό μοντέλο για να το ξεφορτωθει; Και μήπως τελικά εμείς εδώ στην Ελλάδα είμαστε παιδιά ενός κατώτερου Θεού σε ότι αφορά στο after sales service και την υποστήριξη από τις αντιπροσωπίες γενικότερα;
-
Φίλε μου, Πάνε στο
http://www.greekrenaultclub.gr και κάνε εγγραφή εκεί. ΕΚέι θα μάθεις ότι ζητάς και κάτι παραπάνω για το αμάξι σου. -
Ενας φίλος με το ίδιο αυτοκίνητο του 2003 δεν είχε κανένα πρόβλημα
-
Επειδη στο συνεργειο του πατερα μου δουλευα και εγω και ειδα τι εστι ρενο απλα σου λεω ,,,μακρια για μενα.
Περισσοτερα προβληματα απο τρυπια κολαρα και θερμοκρασιες .
Οσο καινουριο και να ειναι αυτα πιστευω θα γινονται.Αποψη μου ! -
Μετά την τελευταία εμπειρία μου, θα συμφωνήσω. Απλά ήθελα να δω αν συμβαίνει και σε άλλους ή ήταν δικό μου το λαχείο. Απ'ότι μου λες λοιπόν μάλλον δίκιο έχω που υποψιάζομαι ότι δεν είναι και το πιο αξιόπιστο αμάξι γενικά. Επίσης μου κίνησε υποψίες και το γεγονός ότι μετά από λίγο καιρό αντικατέστησαν το μοντέλο των 1800cc με άλλο των 2000. Αυτό όμως που με εξοργίζει περισσότερο είναι ότι δεν υπάρχει τρόπος να προστατευθούμε από όλα αυτά. Έχω ακούσει πολλές περιπτώσεις με αυτοκίνητα που έχουν βγάλει άπειρα προβλήματα πριν ακόμη λήξει η εγγύηση και παντού ο ίδιος γολγοθάς. Οι αντιπροσωπείες να σε στέλνουν από τον Άννα στον Καιάφα, εκείνοι να μη βρίσκουν τίποτα στραβό και τελικά εμείς να πληρώνουμε τη νύφη. Για αποζημίωση ούτε λόγος. Έχουμε φτάσει στο σημείο να ρωτάμε ο ένας τον άλλο κατά πόσο είναι καλό το χ ή ψ μοντέλο και να κάνουμε το σταυρό μας μην πέσει σε εμάς το λαχείο. Μήπως τελικά πρέπει και εμείς να ιδρύσουμε ένα σύλλογο αντίστοιχο με αυτόν των δανειοληπτών και να αρχίσουμε τις ομαδικές μυνήσεις;
-
http://www.whatcar.com/NonCar/13105544859.jpg' target='_blank
από εδώ... http://www.whatcar.com/news-special-rep ... NA=217350#
Βασικά έψαχνα μία άλλη έρευνα αξιοπιστίας που θυμάμαι τα ρενώ να πατώνουν αλλά τελικά βγήκε αυτή πρώτη
Δεν μου αρέσει που τα λέω αυτά για ευρωπαική εταιρεία αλλά συνήθως όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά...
-
Ευχαριστώ φίλε μου. Ήταν πολύ διαφωτιστικό. Κι εγώ είχα την ίδια άποψη για τις Ευρωπαικές εταιρίες και πάντα τις προτιμούσα από τις υπόλοιπες. Αλλά τώρα έκανα στροφή και πήγα στη nissan. Και μια και ο άντρας μου δεν ήθελε με τίποτα να δώσει το laguna έστω και μισή τιμή για να γλιτώσουμε τουλάχιστον τα αδιάκοπα service πήρα κι εγώ ένα navara για προσωπική χρήση και για να πηγαίνω και στα βουνά μια και μου αρέσει. Προς το παρόν έχει τα μισά έξοδα από το laguna. Όσο για το αν είναι αξιόπιστο, ακόμη δεν μπορώ να πω γιατί το έχω λιγότερο από χρόνο. Θα περιμένουμε και θα δούμε.
-
Όχι εγώ δεν το είπα αυτό για τις ευρωπαικές εταιρείες λόγω καλύτερης ποιότητας αυτοκινήτων αλλά με τη λογική ότι είναι καλύτερα να πλήρώνεις αυτούς που σε πληρώνουν (είτε μέσω κοινοτικών κονδυλίων είτε μέσω τουρισμού) παρά στους απωανατολίτες που λίγα οικονομικά νταραβέρια έχουμε μαζί τους...
Ξεφύγαμε, καλοτάξιδο το ναβάρα, και μην το φοβάσαι δεν σπάει, δεν χαλάει!
-
σε λιστες αξιοπιστιας παντως που ειχα κοιταξει το συγκεκριμενο μοντελο(οχι ολα τα renault γενικα) απο την αρχη της υπαρξης του ειναι προβληματικο,ελπιζω τι καινουριο να βγει καλυτερο γιατι ο πατερας το γλυκοκοιταζει
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Όχι εγώ δεν το είπα αυτό για τις ευρωπαικές εταιρείες λόγω καλύτερης ποιότητας αυτοκινήτων αλλά με τη λογική ότι είναι καλύτερα να πλήρώνεις αυτούς που σε πληρώνουν (είτε μέσω κοινοτικών κονδυλίων είτε μέσω τουρισμού) παρά στους απωανατολίτες που λίγα οικονομικά νταραβέρια έχουμε μαζί τους...Ξεφύγαμε, καλοτάξιδο το ναβάρα, και μην το φοβάσαι δεν σπάει, δεν χαλάει!
Ευχαριστώ. Και αυτή τη φορά δεν το πήρα ετοιμοπαράδοτο. Ενάμιση μήνα το περίμενα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
σε λιστες αξιοπιστιας παντως που ειχα κοιταξει το συγκεκριμενο μοντελο(οχι ολα τα renault γενικα) απο την αρχη της υπαρξης του ειναι προβληματικο,ελπιζω τι καινουριο να βγει καλυτερο γιατι ο πατερας το γλυκοκοιταζειΕγώ στη θέση του πατέρα σου θα το ξανασκεφτόμουνα. Ας κάνει πρώτα μια καλή έρευνα αγοράς. Στα ίδια λεφτά ή ίσως με λίγα περισσότερα μπορεί να πάρει και κάτι καλύτερο. Επίσης είδα από κοντά το καινούριο μοντέλο και μου φάνηκε πιο φτωχό από το προηγούμενο σε εξοπλισμό παρόλο που βγαίνει ακριβότερο. Άσε που στα 2000 κυβικά θα καίει και περισσότερο.
-
Οι Laguna έχουν πάψει να ταλαιπωρούντα από προβλήματα αξιοπιστίας από τότε που έγινε το facelft της προηγούμενης γενιάς και η υπάρχουσα μέχρι στιγμής δεν έχει δείξει άσχημα δείγματα γραφής
-
ΚΑΝΟΝΕΣ :
1)Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΟΔΗΓΟΥ,ΔΗΛΑΔΗ Η ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΕ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΙΕΡΟΤΕΛΕΣΤΙΑ.
2)ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΙΑΠΩΝΙΚΟ ΕΧΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΒΛΑΒΕΣ ! ! ! . - -
Ο χρήστης GrigORIOS_ep3R έγραψε:
ΚΑΝΟΝΕΣ :
1)Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΟΔΗΓΟΥ,ΔΗΛΑΔΗ Η ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΕ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΙΕΡΟΤΕΛΕΣΤΙΑ.
2)ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΙΑΠΩΝΙΚΟ ΕΧΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΒΛΑΒΕΣ ! ! ! . -Καλά μη πέρνεις και όρκο.
Γράφε με μικρά, με τα κεφαλαία είναι σα να φωνάζεις.
-
εχει μαλλιασει η γλωσσα μου να λεω οτι τα γαλλικα και ιδιαιτερα τα ρενο -σιτροεν βγαζουν προβληματα και εχουν και πανακριβα ανταλλακτικα,
αλλα εσεις δεν ακουτε τον ιταλακια ,ακουτε τα περιοδικα.
την ξερουν αυτοι απο αμαξια,αυτοι το μονο που ξερουν ειναι να γραφουν μπουρδες.απο γαλλια μονο πεζο.
-
Που τα βγάζει άλλο εργοστάσιο με άλλα μηχανικά, ηλεκτρονικά κλπ μέρη από τα Citroen
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
εχει μαλλιασει η γλωσσα μου να λεω οτι τα γαλλικα και ιδιαιτερα τα ρενο -σιτροεν βγαζουν προβληματα και εχουν και πανακριβα ανταλλακτικα,
αλλα εσεις δεν ακουτε τον ιταλακια ,ακουτε τα περιοδικα.
την ξερουν αυτοι απο αμαξια,αυτοι το μονο που ξερουν ειναι να γραφουν μπουρδες.απο γαλλια μονο πεζο.
Από τα ίδια εργοστάσια αγοράζουν όλοι τα ίδια σκουπίδια σε αυτή την μεσαία κατηγορία, Valeo, Magnetti Marelli, Bosch, Sagem, Sachs, Siemens κλπ. Κανείς δεν φτιάχνει εξαρτήματα με καλή ποιότητα, όλα κυμαίνονται σε απλά αποδεκτά όρια γιατί υπάρχει ανταγωνισμός.
Στη ανώτερη κατηγορία υπάρχουν άλλα περιθώρια οπότε υπάρχει και ανεβασμένη ποιότητα, όσο και να μαλιάσει η γλώσσα σου δεν θα με πείσεις ποτέ ότι το ψυγείο της Valeo που φοράει η Renault είναι χειρότερο ή καλύτερο από αυτό το valeo που φοράει η Lancia, το ίδιο ισχύει και για τους διακόπτες και για τα λοιπά εξαρτήματα.
Μεταξύ των υποκατασκευαστών υπάρχει ένας διαρκής πόλεμος κοστολογίων και μια αφόρητη πίεση από τις αυτοκινητοβιομηχανίες προς αυτούς να περιορίσουν τα κοστολόγια τους, έχουν εξεντλήσει προ πολλού την όποια οικονομία κλίμακας, τα περιθώρια τους είναι πολύ στενά και ψάχνουν συνεχώς τρόπους μείωσης του κόστους τους με νέα υλικά και νέες τεχνικές χύτευσης, επεξεργασίας κλπ.
Τα εξαρτήματα aftermarket έχουν καλύτερη ποιότητα ( όχι πάντα ) από τα 1ης τοποθέτησης γιατί απευθύνονται στους ιδιώτες και πουλιούνται σαν χρυσάφι σε σχέση με τα ΄ίδια΄ εξαρτήματα που δίνουν στις βιομηχανίες.
Μετά υπάρχουν και οι υποκατασκευαστές που φτιάχνουν εξαρτήματα χωρίς να συνεργάζονται με τις αυτοκινητοβιομηχανίες τουλάχιστον φανερά, είναι τα εξαρτήματα που λέμε ιμιτασιόν, οι περισσότεροι είναι Ισπανοί, μια αντλία νερού μπορεί στην αντιπροσωπεία γνήσια να έχει 180 € και την Ισπανική να την πάρεις 45 €. Εγώ προτιμώ την Ισπανική, θα κρατήσει τα ίδια χλμ και με τα ρέστα πάω σε μια ταβέρνα με την οικογένεια και τα τρώω μπριζόλες.
Όταν μιλάς λοιπόν να έχεις επιχειρήματα, με αφορισμούς δεν πείθεις κανένα.
-
αν ηταν ετσι οπως λες φιλε μου τοτε ολα τα αυτοκινητα θα ειχαν την ιδια αξιοπιστια.
μερικες φορες μετραει και η σωστη συναρμολογηση και ρυθμιση.
Renault laguna: προβληματικό αμάξι γενικά ή είμαι μόνο εγώ;