-
Εφοσον σιγα σιγα θα αρχισουν οι παρουσιασεις των μονοθεσιων ας ανοιξει το τοπικ!
Οτι φωτογραφιες εχετε επισημες η ανεπισημες ας δουν το φως το αληθινο -
Εφοσον σιγα σιγα θα αρχισουν οι παρουσιασεις των μονοθεσιων ας ανοιξει το τοπικ!
Οτι φωτογραφιες εχετε επισημες η ανεπισημες ας δουν το φως το αληθινο -
Εφοσον σιγα σιγα θα αρχισουν οι παρουσιασεις των μονοθεσιων ας ανοιξει το τοπικ!
Οτι φωτογραφιες εχετε επισημες η ανεπισημες ας δουν το φως το αληθινο -
Scuderia Ferrari Marlboro - 12 January 14:00, Mugello (Italy)
Panasonic Toyota Racing - 15 January 10:30, Cologne (Germany)
Vodafone McLaren Mercedes - 16 January 11:00, Woking (United Kingdom)
AT&T Williams F1 Team - 19 January 08:10, Algarve Circuit (Portugal)
ING Renault F1 Team - 19 January 08:30, Algarve Circuit (Portugal)
BMW Sauber F1 Team - 20 January 10:00, Valencia (Spain)
Red Bull Racing - 9 February, Jerez (Spain)
Force India F1 Team - n/a (will appear in March)
Scuderia Toro Rosso - n/a
Unknown (ex-Honda Racing F1 Team) - n/aκαι ο χορος ξεκιναει με τους πρωταθλητες
-
Etoimasthte na deite to shma ths TATA panw sta mono8esia ths Ferrari kai se ola ta branding matterials ths italikhs omadas......
-
μωρε ας κανουμε νταμπλ, και ας γραφει και τραλαλα πανω
-
Ιδού η F60 (όχι F2009)
http://img.photobucket.com/albums/v691/ ... rtbfes.jpg' target='_blank
Twin keel και φέτος
http://img.photobucket.com/albums/v691/ ... gdfnhg.jpg
Παραδοσιακά φυσικά αναμένεται να αλλάξει αρκετά μέχρι τον πρώτο αγώνα. Ειδικά η Ferrari μας συνηθίζει σε εκπλήξεις
-
Παρουσίαζουμε τη Ferrari F60 (3D + info)
http://www.msfree.gr/4368/2009-01-12/parousiazoume-th-Ferrari-F60-(3D-+-info)
χάλια είναι
-
εγώ γιατί νομίζω ότι ομόρφυνε;
-
η πίσω αεροτομή είναι λίγο περίεργη. θα τη συνηθίσουμε όμως.
ωραία τα slick ελαστικα...
το msfree νομίζω θα ανεβάσει και βίντεο απο τη σημερινή παρουσίαση με οδηγό τον Μάσσα.
-
πάρτε κι ένα βιντεάκι
-
η πίσω αεροτομή με χαλάει κ μένα...
-
Χωρίς πολλά βοηθήματα, flip ups, κλπ, τα μονοθέσια είναι μακράν ομορφότερα!
Όσο για τα σλικ
-
Κούκλα! Σαν αυτή που οδηγούσε ο Μάνσελ είναι μπροστά!
-
η πίσω αεροτομή γιατί είναι πιο στενή και ψηλότερη? για μεγαλύτερη ταχύτητα στις στροφές?
-
βάσει των νέων κανονισμών
-
το ξέρω οτι είναι λόγω των νέων κανονισμών, τί θέλουν να πετύχουν δεν γνωρίζω.
-
Βλέποντας μια φωτό της F60 και μια του Bernie, μπορώ να πω πλέον με σιγουριά πως έχει κάνει το σπορ σαν τα μούτρα του.
Θεωρώ όμως, πως πέραν των επιβεβλημένων σε διαστάσεις εμπρός/πίσω αεροτομών, το υπόλοιπο μονοθέσιο (με την εξαίρεση των boards που κρατάνε και τους καθρέπτες πάνω τους), είναι πάρα πολύ όμορφο. Τρέμω μόνο στη σκέψη του πως θα είναι τα μονοθέσια των αλλωνών αν είναι έτσι της Ferrari...
-
Ο χρήστης scotsezos έγραψε:
το ξέρω οτι είναι λόγω των νέων κανονισμών, τί θέλουν να πετύχουν δεν γνωρίζω.μείωση της εξάρτησης από την αεροδυναμική και ταυτόχρονα αύξηση της πρόσφυσης με μηχανικά μέσα (βλέπε σλικ). Έτσι τα μονοθέσια θα μπορούν να βρίσκονται περισσότερη ώρα κοντά μεταξύ τους και θα γίνονται (θεωρητικά πάντοτε) απόπειρες για προσπέρασμα και μέσα στις στροφές και στις ευθείες παντού! Σου λέω θα γίνει χαμός!!
-
Τα μονοθέσια θα μας φαίνονταν πολύ ομορφότερα αν είχαν απλά άλλες αεροτομές.
Mονοθεσια 2009