-
Τελευταίος γύρος του θεσμού, περίεργες συνθήκες (μέχρι και χιόνι έχουν οι ειδικές...), κανένα άγχος για το πρωτάθλημα οδηγών το οποίο ήδη κατέκτησε ο Seb και όλα δείχνουν ότι θα έχουμε έναν πολύ ενδιαφέρων αγώνα!
3 διεκδικητές για τη νίκη με ίσες πιθανότητες για τον καθένα, guest entries με μεγάλο ενδιαφέρον (Rossi, Ogier), ανοικτός ο τίτλος στο PWRC με έκτακτες συμμετοχές κι εκεί που μπορούν να κερδίσουν (Miggins, Diggins).Μακάρι όλοι οι αγώνες του θεσμού να ξεκινούσαν με τέτοια δεδομένα!
-
Τελευταίος γύρος του θεσμού, περίεργες συνθήκες (μέχρι και χιόνι έχουν οι ειδικές...), κανένα άγχος για το πρωτάθλημα οδηγών το οποίο ήδη κατέκτησε ο Seb και όλα δείχνουν ότι θα έχουμε έναν πολύ ενδιαφέρων αγώνα!
3 διεκδικητές για τη νίκη με ίσες πιθανότητες για τον καθένα, guest entries με μεγάλο ενδιαφέρον (Rossi, Ogier), ανοικτός ο τίτλος στο PWRC με έκτακτες συμμετοχές κι εκεί που μπορούν να κερδίσουν (Miggins, Diggins).Μακάρι όλοι οι αγώνες του θεσμού να ξεκινούσαν με τέτοια δεδομένα!
-
Τελευταίος γύρος του θεσμού, περίεργες συνθήκες (μέχρι και χιόνι έχουν οι ειδικές...), κανένα άγχος για το πρωτάθλημα οδηγών το οποίο ήδη κατέκτησε ο Seb και όλα δείχνουν ότι θα έχουμε έναν πολύ ενδιαφέρων αγώνα!
3 διεκδικητές για τη νίκη με ίσες πιθανότητες για τον καθένα, guest entries με μεγάλο ενδιαφέρον (Rossi, Ogier), ανοικτός ο τίτλος στο PWRC με έκτακτες συμμετοχές κι εκεί που μπορούν να κερδίσουν (Miggins, Diggins).Μακάρι όλοι οι αγώνες του θεσμού να ξεκινούσαν με τέτοια δεδομένα!
-
φωτο από τον τεχνικό έλεγχο
http://s202.photobucket.com/albums/aa30 ... GB%202008/' target='_blank
-
SD results
1 Hirvonen-Lehtinen Ford Focus RS WRC 08 2.25,6
2 P.Solberg-Mills Subaru Impreza WRC 08 2.26,5
3 Loeb-Elena Citroen C4 WRC 2.27,0
4 Sordo-Marti Citroen C4 WRC 2.27,2
5 Latvala-Antilla Ford Focus RS WRC 08 2.28,1
6 Duval-Giraudet Ford Focus RS WRC 07 2.29,0
7 Atkinson-Prevot Subaru Impreza WRC 08 2.29,2
8 Wilson-Martin Ford Focus RS WRC 07 2.30,2
9 Andersson-Andersson Suzuki SX4 WRC 2.30,4
10 Ogier-Ingrassia Citroen C4 WRC 2.30,6
11 Gardemeister-Tuominen Suzuki SX4 WRC 2.31,7
12 Ostberg-Unnerud Subaru Impreza WRC 07 2.32,2
13 H. Solberg-Menekrund Ford Focus RS WRC 07 2.33,8
14 Clark-Nagle Ford Focus RS WRC 07 2.34,6
15 Al-Qassimi-Orr Ford Focus RS WRC 08 2.36,8
16 Rautenbach-Senior Citroen C4 WRC 2.37,4
17 Rossi-Cassina Ford Focus RS WRC 07 2.41,7
18 Jones-Jenkins Subaru Impreza WRC 06 2.45,2
19 Weston-Davies Ford Focus RS WRC 05 2.460
20 Perez-Spooner Ford Focus RS WRC 05 2.47,5
21 Boland-Morrissey Subaru Impreza WRC 06 2.53,9 -
Όλες οι 'πραγματικές' ειδικές της 1ης ημέρας 'κουτσουρεύτηκαν'...
Από τα 19 χιλιόμετρα της 1ης και 4ης ειδικής θα γίνουν σχεδόν τα 3, από τα 5 χιλιόμετρα της 2ης και 5ης θα γίνουν τα 4, ενώ από τα 35 χιλιόμετρα της 3ης και 6ης θα γίνουν μόνο τα 18...Στην ουσία δηλαδή θα γίνει μόνο μία αξιοπρεπούς μεγέθους ειδική διαδρομή εις διπλούν! Κάτι σαν ράλλυ σπρίντ δηλαδή...
-
Για να δουμε τον αλλον seb με c4 τι θα κανει ..
Λετε να εχουμε καμμια εκπληξη... -
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Για να δουμε τον αλλον seb με c4 τι θα κανει ..
Λετε να εχουμε καμμια εκπληξη...Ο ΑΛΛΟΣ SEB ΗΔΗ ΠΕΤΑΕΙ.
ΜΑΚΑΡΙ !!!!ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Στην 3η ειδική λοιπόν και πρώτη του αγώνα με λάσπη και πάγο στο δρόμο, ο JML έκανε τον καλύτερο χρόνο, ενώ ο PG Andersson έκανε τον 2ο. 'Ολοι βέβαια μιλούν για επικίνδυνες συνθήκες.
-
Mετά από 2 ε.δ.
- Οgier
- Ostberg +2''3
- Latvala +3''9
- Andersson +6''7
- Loeb +8''1
O Ogier κέρδισε την 1η ε.δ. και στην 2η ήταν 4ος... για να δούμε...
Οι συνθήκες πολύ δύσκολες και ο Ogier παραδέχτηκε ότι έβλεπε τις γραμμές των άλλων στα φρένα και έτσι έιχε πλεονέκτημα. Πολύ ενδιαφέρον στο 2ο loop! Eντυπωσιακός και ο Ostberg!!!
-
Ο χρήστης rallycards έγραψε:
Mετά από 2 ε.δ.- Οgier
- Ostberg +2''3
- Latvala +3''9
- Andersson +6''7
- Loeb +8''1
O Ogier κέρδισε την 1η ε.δ. και στην 2η ήταν 4ος... για να δούμε...
Οι συνθήκες πολύ δύσκολες και ο Ogier παραδέχτηκε ότι έβλεπε τις γραμμές των άλλων στα φρένα και έτσι έιχε πλεονέκτημα. Πολύ ενδιαφέρον στο 2ο loop! Eντυπωσιακός και ο Ostberg!!!
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΗ ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΟΙ ΠΙΟ ΠΙΣΩ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ,ΟΤΑΝ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΣΤΕΓΝΩΝΕΙ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩ ΚΑΤΩ.
ΜΕΤΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ LOOP ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΛΑ ΘΑ ΣΤΡΩΣΟΥΝ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM':
-
Για να καταλάβω, αν δεν υπήρχε αυτός, ο ανόητος, κανονισμός για τον ένα τύπο ελαστικου, θα μπορούσαν να πραγματποιηθούν κανονικά οι ειδικές σε όλο το μήκος τους?? Γιατί έτσι που το πάνε, οι αγώνες θα γίνονται μόνο με λιακάδα..
Και για όσους θυμούνται, σε παλιότερα RAC (90-95 περίπου) υπήρξαν ειδικές σχεδόν χιονισμένες χωρίς να ακυρωθούν ειδικές.. -
Ναι αλλά θα έπρεπε να έχουν μαζί τους ελαστικά με καρφιά συν 2-3 ελαστικά για λάσπη, δηλ. ό,τι γινόταν πριν 10-20 χρόνια. Δηλαδή --> $$$$ Από αγωνιστική πλευρά είναι τρελλός ο κανονισμός αλλά όντως μειώνει το κόστος
-
Εγώ από την πλευρά μου έχω να παρατηρήσω ότι ένα Νέο μεγάλο Όνομα στο χώρο Αναδύεται.!! Το όνομα αυτού ?? Ogier S. Ένας Νέος Loeb Ανατέλλει!!
-
4
Jari-Matti LATVALA
M
31:20.5
0.0
0.01
Sébastien LOEB
M
31:33.4
+12.9
+12.912
Per-Gunnar ANDERSSON
M
31:43.0
+9.6
+22.518
Mads ØSTBERG31:44.5
+1.5
+24.05
Petter SOLBERG31:47.9
+3.4
+27.42
Dani SORDO
M
31:52.7
+4.8
+32.27
François DUVAL
M
32:12.5
+19.8
+52.017
Sébastien OGIER32:15.3
+2.8
+54.8ογδοως προς το παρων αλλα βλεπω πως o sordo απο του χρονου δεν θα ειναι στην citroen.
Eιναι πολυ καλος οδηγος ο seb no2 του χρονου ντουετο με δυο seb και σε ολες τις χωρες
1-2...... -
Περίεργες συνθήκες την πρώτη ημέρα του αγώνα έφεραν τα πάνω κάτω... Κυριολεκτικά για τον Hirvonen που έχασε κάθε ελπίδα για καλό αποτέλεσμα με την τούμπα, μεταφορικά για τους υπόλοιπους με αποτέλεσμα την 3η θέση του Andersson, την 4η του Ostberg και την πρωτιά του Ogier μέχρι την 5η Ε.Δ.
Δεν θα βιαστώ να βγάλω συμπεράσματα για τον Junior, θα έχει τις ευκαιρίες τη νέα χρονιά να αποδείξει αν αξίζει το bucket της C4. Ο Sordo τότε με την κιτρινοκόκκινη Xsara κατάφερε να πείσει τους ανθρώπους της ομάδας και να κάνει πλήρες πρόγραμμα παρά το γεγονός ότι η αρχική συμφωνία ήταν για το πρώτο μισό του πρωταθλήματος. Γιατί όχι και ο Ogier;
Όσο για το πρωτάθλημα παραγωγής, ο Aigner πλέον κρατάει την τύχη του στα χέρια του, αφού ο κινητήρας του Lancer του Hanninen δεν θα του επιτρέψει να επανεκκινήσει με superrally. Μέχρι στιγμής ο Αυστριακός είναι 3ος και με αυτή τη θέση κατακτά τον τίτλο.
Κάτι μου λέει ότι ο αγώνας έχει πολύ δρόμο ακόμη και θα δούμε πολλά μέχρι το τέλος!
-
Μου φαινετε πως πρεπει απο τωρα να πανηγυρισουμε και το κατασκευαστων....
-
Επειδή Φίλε Citrovag Πολλά έχουν δει τα μάτια μας πάντα κρατάς μια πισινή. Οι αγώνες τελειώνουν πάντα την τελευταία ειδική !!Οπότε λίγο υπομονή.
Όσο για τον Neo Senastien, νομίζω ότι το να είσαι 1ος στην πρώτη σου συμμέτοχη δεν είναι και μικρό πράγμα. Κάτι έχει να λέει.. -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Όσο για το πρωτάθλημα παραγωγής, ο Aigner πλέον κρατάει την τύχη του στα χέρια του, αφού ο κινητήρας του Lancer του Hanninen δεν θα του επιτρέψει να επανεκκινήσει με superrally. Μέχρι στιγμής ο Αυστριακός είναι 3ος και με αυτή τη θέση κατακτά τον τίτλο.
Update: 7ος ο Aigner στο τέλος του πρώτου σκέλους με ποινή ενός λεπτού για προπορεία, σύμφωνα με το wrc.com
-
Εκτός αγώνα οι αποκαλύψεις της 1ης ημέρας... Ο Ogier τούμπαρε την C4 ενώ ο Ostberg αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα με τον κινητήρα του Impreza του.
Απίστευτος χρόνος για τον Sordo στην 9η Ε.Δ. που τον φέρνει μια ανάσα από την κορυφή!
WRC 2008 - 15oς Γύρος Ράλλυ Βρετανίας