-
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ?
ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΤΑ ΚΛΑΣΙΚΑ TURBO ΕΞΑΜΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΒΗΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΜΕΣΩΣ ΑΦΟΥ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ TO 207 RC? -
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ?
ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΤΑ ΚΛΑΣΙΚΑ TURBO ΕΞΑΜΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΒΗΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΜΕΣΩΣ ΑΦΟΥ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ TO 207 RC? -
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ?
ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΤΑ ΚΛΑΣΙΚΑ TURBO ΕΞΑΜΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΒΗΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΜΕΣΩΣ ΑΦΟΥ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ TO 207 RC? -
Δεν είναι τόσο απαραίτητο να περιμένεις για μεγάλο χρονικό διάστημα καθώς έχει ηλεκτρική αντλία νερού που δουλεύει και μετά το σβήσιμο, καθώς και αντλία λαδιού που δουλεύει on-demand... Αλλά αν το έχεις σκίσει προηγουμένως, ένα λεπτό στο ρελαντί δεν θα κάνει κακό.
-
Καλησπέρα. Η απάντηση της αντιπροσωπείας προς εμένα ήταν πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα να το σβήσεις αμέσως. (υπάρχει λένε ειδκή πρόβλεψη για την ψύξη ακόμη και όταν σβήσεις τον κινητήρα). Οι παλιοί λένε να περιμένεις μερικά λεπτά. Εγώ προσωπικά μετά από πάτημα το αφήνω λίγο εν κινήσει να ηρεμήσει και κανα δυο λεπτά σταματημένο. Αν ανοίξεις καπό μετά από πάτημα και δεις το κέλυφος της τουρμπίνας μέσα από το προστατευτικό (πυρακτώνεται) δε θα σου κάνει καρδιά να το σβήσεις αμέσως...
-
Καλό είναι μετά από πίεση του κινητήρα να περιμένει κανείς λιγάκι πριν τον σβήσει για να έρθουν στα ίσια τους οι θερμοκρασίες όχι μόνο του turbo αλλά και ολόκληρης της μηχανής.
Αλλωστε γενικά ένας κινητήρας με turbo έχει μεγαλύτερη συγκέντρωση ισχύος από ότι ένας ατμοσφαιρικός που σημαίνει και περισσότερη εκλυόμενη θερμότητα.
-
**καθώς και αντλία λαδιού που δουλεύει on-demand... **
Έχει το RC αντλία λαδιού που συνεχίζει να στέλνει λάδι στο τούρμπο όταν σβήσει ο κινητήρας ?
Μου φαίνεται πολύ κουφό, τέτοιου τύπου αντλίες έχουν μόνο οι πολύ μεγάλοι ντήζελ κινητήρες.
Καλό είναι να αφήνει 1-2' το μοτέρ ο φίλος στο ρελαντί, ειδικά μετά από μια γρήγορη διαδρομή, γιατί όταν σταματήσει να λειτουργεί ο κινητήρας σταματάει και η παροχή λαδιού στο τούρμπο που γυρίζει ακόμα, και που είναι πολύ ζεστό, έτσι μένει ο άξονας του χωρίς λάδι και ταλαιπωρείται και ο άξονας αλλά και τα κουζινέτα.
Περιμένοντας λίγο στο ρελαντί το λάδι που κυκλοφορεί κρυώνει ακόμα γρηγορότερα τον άξονα του τούρμπο αποτρέποντας το καρβούνιασμα του λαδιού στα σημεία των κουζινέτων γιατί λιμνάζει και καρβουνιάζει σε εκείνα τα υπέρθερμα σημεία.
Τα κάρβουνα των συνθετικών λαδιών είναι κατά πολύ σκληρότερα από τα κάρβουνα των ημισυνθετικών και καταστρέφουν εύκολα τα κουζινέτα των τούρμπο.
-
Αυτο που κανω εγω ειναι (αν το εχω σκισει-σπανιο πραγμα) ειναι να πηγαινω χαλαρα μερικα λεπτα πριν το σβησω το οποιο ειναι σαφως καλυτερο απο το να το αφηνεις στο ρελαντι διοτι υπαρχει πολυ καλυτερη ροη αερα. Μετα απλα το αφηνω 10δευτ στο ρελαντι μη τυχον γυρναει ακομα η τουρμπινα.
Αυτα σε golf tsi 122.
ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ TYRBO ΤΟΥ RC