Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ TYRBO ΤΟΥ RC
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ TYRBO ΤΟΥ RC
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    7
    49
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nik-tr last edited by

      ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ?
      ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΤΑ ΚΛΑΣΙΚΑ TURBO ΕΞΑΜΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΒΗΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΜΕΣΩΣ ΑΦΟΥ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
      ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ TO 207 RC?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nik-tr last edited by

        ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ?
        ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΤΑ ΚΛΑΣΙΚΑ TURBO ΕΞΑΜΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΒΗΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΜΕΣΩΣ ΑΦΟΥ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
        ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ TO 207 RC?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nik-tr last edited by

          ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ?
          ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΤΑ ΚΛΑΣΙΚΑ TURBO ΕΞΑΜΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΒΗΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΜΕΣΩΣ ΑΦΟΥ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
          ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ TO 207 RC?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Δεν είναι τόσο απαραίτητο να περιμένεις για μεγάλο χρονικό διάστημα καθώς έχει ηλεκτρική αντλία νερού που δουλεύει και μετά το σβήσιμο, καθώς και αντλία λαδιού που δουλεύει on-demand... Αλλά αν το έχεις σκίσει προηγουμένως, ένα λεπτό στο ρελαντί δεν θα κάνει κακό.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mr2 last edited by

              Καλησπέρα. Η απάντηση της αντιπροσωπείας προς εμένα ήταν πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα να το σβήσεις αμέσως. (υπάρχει λένε ειδκή πρόβλεψη για την ψύξη ακόμη και όταν σβήσεις τον κινητήρα). Οι παλιοί λένε να περιμένεις μερικά λεπτά. Εγώ προσωπικά μετά από πάτημα το αφήνω λίγο εν κινήσει να ηρεμήσει και κανα δυο λεπτά σταματημένο. Αν ανοίξεις καπό μετά από πάτημα και δεις το κέλυφος της τουρμπίνας μέσα από το προστατευτικό (πυρακτώνεται) δε θα σου κάνει καρδιά να το σβήσεις αμέσως...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                igiako last edited by

                Καλό είναι μετά από πίεση του κινητήρα να περιμένει κανείς λιγάκι πριν τον σβήσει για να έρθουν στα ίσια τους οι θερμοκρασίες όχι μόνο του turbo αλλά και ολόκληρης της μηχανής.

                Αλλωστε γενικά ένας κινητήρας με turbo έχει μεγαλύτερη συγκέντρωση ισχύος από ότι ένας ατμοσφαιρικός που σημαίνει και περισσότερη εκλυόμενη θερμότητα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 2
                  21-quadra last edited by

                  **καθώς και αντλία λαδιού που δουλεύει on-demand... **

                  Έχει το RC αντλία λαδιού που συνεχίζει να στέλνει λάδι στο τούρμπο όταν σβήσει ο κινητήρας ?

                  Μου φαίνεται πολύ κουφό, τέτοιου τύπου αντλίες έχουν μόνο οι πολύ μεγάλοι ντήζελ κινητήρες.

                  Καλό είναι να αφήνει 1-2' το μοτέρ ο φίλος στο ρελαντί, ειδικά μετά από μια γρήγορη διαδρομή, γιατί όταν σταματήσει να λειτουργεί ο κινητήρας σταματάει και η παροχή λαδιού στο τούρμπο που γυρίζει ακόμα, και που είναι πολύ ζεστό, έτσι μένει ο άξονας του χωρίς λάδι και ταλαιπωρείται και ο άξονας αλλά και τα κουζινέτα.

                  Περιμένοντας λίγο στο ρελαντί το λάδι που κυκλοφορεί κρυώνει ακόμα γρηγορότερα τον άξονα του τούρμπο αποτρέποντας το καρβούνιασμα του λαδιού στα σημεία των κουζινέτων γιατί λιμνάζει και καρβουνιάζει σε εκείνα τα υπέρθερμα σημεία.

                  Τα κάρβουνα των συνθετικών λαδιών είναι κατά πολύ σκληρότερα από τα κάρβουνα των ημισυνθετικών και καταστρέφουν εύκολα τα κουζινέτα των τούρμπο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nrg_polini last edited by

                    Αυτο που κανω εγω ειναι (αν το εχω σκισει-σπανιο πραγμα) ειναι να πηγαινω χαλαρα μερικα λεπτα πριν το σβησω το οποιο ειναι σαφως καλυτερο απο το να το αφηνεις στο ρελαντι διοτι υπαρχει πολυ καλυτερη ροη αερα. Μετα απλα το αφηνω 10δευτ στο ρελαντι μη τυχον γυρναει ακομα η τουρμπινα.

                    Αυτα σε golf tsi 122.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr