-
Λέτε να επιτρέψουν κάτι τέτοιο οι αντιπρόσωποι και οι υφιστάμενοί τους υπουργοί οικονομικών?
Και πως θα μπούνε λεφτά στα δημόσια ταμεία?Φθηναίνουν τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα Ι.Χ.!
Σαρωτικές αλλαγές, που αναμένεται να φέρουν τα πάνω-κάτω στην πολύπαθη αγορά αυτοκινήτων στη χώρα μας, έρχονται στο πρώτο τρίμηνο του 2011. Οι μεταβολές θα αφορούν στο πλαίσιο φορολόγησης των μεταχειρισμένων, που εισάγονται στη χώρα μας από την Ευρωπαϊκή Ένωση και που σήμερα φορολογούνται με εντελώς διαφορετικό καθεστώς. Το νέο περιβάλλον θα οδηγήσει σε σημαντικές μειώσεις στις τιμές αυτών των οχημάτων.
Το θέμα αποτελεί ένα από αυτά, για τα οποία η χώρα μας έχει παραπεμφθεί στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο και έχει καταδικαστεί, για ευνοϊκότερη μεταχείριση των εγχώριων μεταχειρισμένων. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, που δημοσιεύει σήμερα η εφημερίδα Κεφάλαιο, πέντε στελέχη του οικονομικού επιτελείου συναντήθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα με αξιωματούχους των αρμόδιων διευθύνσεων φορολογίας και ανταγωνισμού στις Βρυξέλλες και δεσμεύθηκαν να αποστείλουν τις προτάσεις τους για τις αλλαγές στη νομοθεσία μέχρι το Μάρτιο της επόμενης χρονιάς. Άλλωστε, άλλα χρονικά περιθώρια δεν υπάρχουν, καθώς η χώρα μας απειλείται πλέον με την επιβολή ημερήσιου προστίμου. Τρία είναι τα βασικά θέματα, που έχουν τεθεί από τους Ευρωπαίους και που –μόλις διευθετηθούν με το νομοσχέδιο– θα οδηγήσουν σε πτώση των τιμών στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα.
Πηγή:www.capital.gr
-
-
Έτσι να φέρουμε κανένα μερσεντικό απο γερμανία!
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Έτσι να φέρουμε κανένα μερσεντικό απο γερμανία!Παντα
-
Πλέον, μπορούν να ανοίξουν τα πάντα, ούτως ή άλλως οι περισσότεροι δεν θα έχουν χρήματα ν' αγοράσουν, οπότε κανένα πρόβλημα!
Εδώ βρωμάει η εγχώρια αγορά με πάμφηνα πλέον BMW, Mercedes, λέτε ν' αλλάξουν πολλά αν φθηνήνουν τα εισαγόμενα;
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Πλέον, μπορούν να ανοίξουν τα πάντα, ούτως ή άλλως οι περισσότεροι δεν θα έχουν χρήματα ν' αγοράσουν, οπότε κανένα πρόβλημα!Εδώ βρωμάει η εγχώρια αγορά με πάμφηνα πλέον BMW, Mercedes, λέτε ν' αλλάξουν πολλά αν φθηνήνουν τα εισαγόμενα;
τιποτα δε θα αλλαξει, εκτος αν ενδιαφερεσαι για 458, GT2 και αλλα παρομοια. Το θεμα ειναι ποιος τα αγορασει αυτα πλεον?
-
Εγώ. Είμαι μεταξύ του 430 σε μετάχειρο ή του καινούργιου υβρίδιου που θα βγάλει και θα εξαιρείται τελών ταξινόμησης.
Πάρα από την πλάκα πάντως, το πράγμα έχει πολύ ψωμί. Μέχρι τώρα τα εισαγόμενα περιορίζονται σε (κάποια) Μερσεντικά, C180, E/SLK/CLK 200-250, ή ακόμη λιγότερα Μπεμβέ, Σμαρτ και κάτι λίγα Πόρσε. Αν φάμε καμπάνα και συμμορφωθούμε, η αγορά ίσως ανοίξει και για άλλα οχήματα που είναι δυσεύρετα* ή πανάκριβα ή δεν υπάρχουν καν στη χώρα μας, ή και για μικρά ή μικρομεσαία που είναι ασύμφορο αυτή τη στιγμή να φέρεις.
Το πλήγμα για τους αντιπροσώπους θα είναι μεγάλο, καθώς επίσης και για τα δημόσια ταμεία και γι' αυτό πιστεύω ότι κάτι θα γίνει πάλι την τελευταία στιγμή και θα ξαναφάμε το αγγούρι. οπότε κρατάω μικρό καλάθι.- Στέισον (ιδιαίτερα σε πρίμιουμ ), υβριδικά, ντίζελ, πρίμιουμ με πολύ λίγα χλμ. το πολύ ενός ή δύο ετών, υγραεριοκίνητα κ.α.
-
Δεν ξέρω αν είναι λανθασμένη εντύπωση που έχω, αλλά αν έδινα ένα σεβαστό ποσό (say 40 χήνες) για μια μεταχειρισμένη Cayman ή Boxster θα προτιμούσα να δώσω άλλα 1500 και να συνδυάσω ένα ταξίδι στη Γερμανία συν την εμπειρία του ταξιδιού επιστροφής, παρά με τους ανεξέλεγκτους μαφιόζους Έλληνες μαντράδες. Θεωρώ τραγικό το γεγονός οτι για να πας σε μαντρά για να πάρεις το όποιο μεταχειρισμένο πρέπει να έχεις κάνει 100 σεμινάρια, να χεις διαβάσει 100 manual, να έχεις μπει σε 100 φόρα και να πας με δικό σου μηχανικό για να τσεκάρει πόσο απατεωνίσκος μπορεί να είναι ο μαντράς.
-
Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι ο γερμανός μαντράς είναι κρίνος αμόλυντος σε σχέση με τον ντόπιο?
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι ο γερμανός μαντράς είναι κρίνος αμόλυντος σε σχέση με τον ντόπιο?αμα ημασταν ιδιοι δε θα φταναμε εδω που ημαστε τωρα...
-
Επειδή έχω φέρει δύο φορές αυτοκίνητο από Γερμανία, ο δε πεθερός μου έκανε αυτή τη δουλειά από το 1970 και μέχρι το 2002, έχω την άποψη ότι είναι όπου πέσεις.
Υπάρχουν έξω μεγαλολαμόγια, που ωχριά μπροστά τους ο χειρότερος των ντόπιων μαντράδων. Και στο φινάλε στον ντόπιο μιλάς τη γλώσσα του και συννενοείσαι αλλιώς, και έχει και κάποιο φόβο μην του βγει το όνομα, ο γερμανός όταν σε βλέπει από μέσα του πολλές φορές λέει 'να ο βλάχος ο βαλκάνιος που θέλει και Καγιέν τρομάρα του, κάτσε να δω τι θα του χώσω'. -
Νομίζω ότι είναι θέμα ελέγχου και ποινών. Στην Ελλάδα μετά την απομάκρυνση από το ταμείο δε σε ξέρω δε με ξέρεις, υποφέρω κι υποφέρεις.
-
Και απο τη δική μου προσωπική εμπειρία, αν και υπάρχει άλλο κατάλληλο τοπικό για το θέμα : Εχεις κατά πολύ λιγότερες πιθανότητες να σε εξαπατήσει ο Γερμανός.
Πριν 2μιση χρόνια αγόρασα μόνος μου ενα Smart απο μαντρά που πουλάει μόνο τέτοια, στη Φρανκφούρτη, απο mobile.de, χωρίς να ξέρω με ποιόν έχω να κάνω. Ο 'μαντράς' είχε περί τα 50 κομμάτια , όλων των ειδών, σε κάθε είδους τιμή και ανάλογα τα αξεσουάρ, με 9.000 έως 110.000χλμ και απο 8.500 έως 2.000€ αντίστοιχα.
Άρα δεν πουλούσε μόνο με 30-50.000 χλμ (μούφα προφανώς... ).
Επίσης, τα είχε στην μάντρα με τις φθορές τους, απο μικρογρατζουνιές, μεχρι σπασμένο προφυλακτήρα-φτερό, αλλά το υπόλοιπο αυτοκίνητο ήταν (οπτικά-λειτουργικά) απο του 'κουτιού', έως αρκετά καλό, ενώ διέθετε συνεργείο και τεράστια αποθήκη ανταλλακτικών, οπότε σου έλεγε αν θές να το πάρεις επισκευασμένο, στοιχίζει ακόμα πχ:200-300-500€.
Το δικό μου, 14 μηνών αυτοκίνητο με 9.600 χλμ, το έδινε 7.000€, και είχε τα πάντα, +οροφή, + θερμαινόμενα καθίσματα και ήταν έτσι .....
http://www.postimage.org/image.php?v=aVExZfi
http://www.postimage.org/image.php?v=aVEyicr
http://www.postimage.org/image.php?v=Tsm_xUr
http://www.postimage.org/image.php?v=gxt9cjS
http://www.postimage.org/image.php?v=PqUsq0J
Είχε όμως και μιά 'θολούρα' (απο γρατζουνιά) στη πόρτα συνοδηγού, 10Χ5 εκατοστά.
Επειδή δεν είχα χρόνο να περιμένω για επισκευή, (2 μέρες), του είπα, ως καλός Έλλην: 'Εκπτωσούλα ?'
Απάντηση: 'Νein...nicht' Kαι τέλος!!!
Συμπέρασμα: 'Παιχνίδι του Γερμανού μαντρά' το όλο σκηνικό-εγκαταστάσεις-τρόπος πώλησης κλπ? ...Το ωραίο: Στο χρονικό διάστημα που περίμενα (6-7 ώρες, ώσπου να δώ το αυτοκίνητο, να κάνουμε τα γραφειοκρατικά και να μου το πλύνει-καθαρίσει -απολυμάνει για να το παραλάβω και να φύγω), εμφανίστηκαν στην 'έκθεση' και άλλοι 2 Ελληνες μαζί, που ήταν 'μαντράδες Β. Ελλάδος', οι οποίοι κοίταζαν μόνο τα παληά (50.000χλμ και άνω, 5-6 ετών, με 3-5.000€ max). Πρέπει να ήταν η πρώτη φορά που πήγαιναν εκεί, γιατί επειδή ήθελαν 'παζάρια' , είχαν δε και το ανάλογο στυλάκι, ο Γερμανός τους 'γείωσε' και μετά απο 1 ώρα ψάξιμο-διαβουλεύσεις και σχόλια, έφυγαν σαν βρεγμένες γάτες
Δεν μίλησα ποτέ μαζί τους, αλλά 'κρυφάκουγα' ... ... απο 5-10 μέτρα μακρυά για να δώ τι ρόλο παίζουν. Και απο όσα κατάλαβα, αλλοίμονο στα Ελληνες αγοραστές - θύματα
Γενικά συμπεράσματα δικά σας.Οτι μια τέτοια αγορά απο έξω εχει 'ρίσκο', ειναι σίγουρο, αλλά συγκριτικά με την αγορά μτχ απο Ελληνα 'μαντρά',.....
**@ EDDIE_147 ** -
ωραίος ρε dbekos
γενικά στην Ελλάδα για μτχ, σχεδόν όλων των ειδών και είτε μιλάμε για ιδιώτη είτε για έμπορΑ, το συμπέρασμα μου είναι οτι είτε θα πάρεις ακριβό είτε θα πάρεις με κουσούρι.πριν κάποιο καιρό που έψαχνα για μτχ για ειδικό σκοπό, είδα διαλυμένα αυτοκίνητα να πουλιούνται σε 3-4-5κ και απλώς νορμάλ αυτοκίνητα σε εξωφρενικές για την αγορά τιμές.
τελική τιμή πόσο σου ήρθε το σμαρτάκι? 7+?=
απο την άλλη δεν έχω και πολλή υπομονή για παζάρια οπότε απλά έλεγα, γεια σας. -
Αν και είμαστε ... , ... .....για το Smart:
7.000€ αγορά + 300(εκτελωνιστής)+400€ Φόροι(700cc /1μιση χρόνο μτχ/ Euro 4)+100€ (ΚΤΕΟ/Παράβολα/Πινακίδες).
Το ταξίδι στοίχισε 1.300€ ( ήτοι 2 αεροπορικά εισητήρια για Φρανκφούρτη+4 διανυκτερεύσεις+ 1 στο καράβι+ βενζίνες κλπ), αφού το Smartάκι το έφερα ο ίδιος (μετά συζύγου συνοδηγού... ).
Όμως το θεωρώ αναψυχής, αφού έκανα βόλτες Γερμανία/Ιταλία και ήρθα μέσω Ancona, δοκιμάζοντας και το αυτοκίνητο για 1.100+ χλμ ! -
Στούκαρε η αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων (-70%)
.....Εν τω μεταξύ, εν μέσω κρίσης ολοένα και περισσότεροι ιδιοκτήτες πολυτελών αυτοκινήτων και τζιπ μεγάλου κυβισμού επισκέπτονται τις μάντρες μεταχειρισμένων επιδιώκοντας να τα ξεφορτωθούν ή να τα ανταλλάξουν με... «μικρότερα».«Περισσότεροι έρχονται σ' εμάς για να πουλήσουν παρά για να αγοράσουν», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Βενετόπουλος.
http://www.enet.gr/?i=portofoli.el.article&id=236239 -
Μέχρι και εκεί ανάποδος είμαι εγω
-
Eπειδή ή αγορά είναι σε ύφεση και τα σταθερά έξοδα για ένα αυτοκίνητο 2,000cc ξεπερνούν τα 2,500 euro χωρίς την απαξίωση για κάποιον που έχει μικρό αυτοκίνητο πόλης και δεν θέλει στην ιδιοκτησία του δευτερο μπορεί για 20 ημέρες που χρειάζεται κάτι διαφορετικό να το αντισταθμίσει με την κάτωθι λύση
-
Λες να νοικιασω μια CL Γι ακαμια βδομαδουλα??
-
1500 για μια εβδομάδα με την CL δεν έδινα, αλλά 200-300 για ένα test drive weekend διαρκείας δεν θα ήταν άσχημη ιδέα.
Αν είναι κάποιος να δώσει 60-80k για ένα αυτοκίνητο, ας δώσει και 200 ευρώ πριν να ξέρει τι αγοράζει. Εγώ θα το έκανα.
Σε ύφεση η αγορά αυτοκινήτου