Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 1 / 7
    Ελληνικοί Αγώνες
    34
    136
    263
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      foxtolis last edited by

      Μια ερωτηση για τα καθισματα... Ισχυει οτι πρεπει να στηριζονται σε κυλοδοκους?? Στους Τεχνικους κανονισμους του 2007 λεει οτι πρεπει να στηριζονται, ενω του 2008 δε λεει κατι τετοιο. Μπορει να μου απαντησει καποιος γιατι ειμαι καινουργιος και εχω μπερδευτει . δεν ξερω τι να κανω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        foxtolis last edited by

        Μια ερωτηση για τα καθισματα... Ισχυει οτι πρεπει να στηριζονται σε κυλοδοκους?? Στους Τεχνικους κανονισμους του 2007 λεει οτι πρεπει να στηριζονται, ενω του 2008 δε λεει κατι τετοιο. Μπορει να μου απαντησει καποιος γιατι ειμαι καινουργιος και εχω μπερδευτει . δεν ξερω τι να κανω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          foxtolis last edited by

          Μια ερωτηση για τα καθισματα... Ισχυει οτι πρεπει να στηριζονται σε κυλοδοκους?? Στους Τεχνικους κανονισμους του 2007 λεει οτι πρεπει να στηριζονται, ενω του 2008 δε λεει κατι τετοιο. Μπορει να μου απαντησει καποιος γιατι ειμαι καινουργιος και εχω μπερδευτει . δεν ξερω τι να κανω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sp0 last edited by

            Δεν ΠΡΕΠΕΙ να στηρίζονται σε κυλοδοκούς...Υπάρχει και αυτός ο τρόπος στήριξης (με προδιαγραφές) αλλά υπάρχουν οι επώνυμες βάσεις στήριξης, συγκεκριμένες για κάθε τύπο αυτοκινήτου που χρησιμοποιούν τα εργοστασιακά σημεία στήριξης, σύμφωνες με τον J που σαφώς και είναι αποδεκτές....

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              papazent last edited by

              σελ.60 του 2007 yellow book.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                stoukerman last edited by

                http://ethea.elpa.gr/index.php?cat_id=22&page_id=866' target='_blank' target='_blank' target='_blank

                par.8.4

                http://argent.fia.com/web/fia-public.ns ... 53%20(2009)-15112008.pdf

                Article 16

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dimos last edited by

                  Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
                  Δεν ΠΡΕΠΕΙ να στηρίζονται σε κυλοδοκούς...Υπάρχει και αυτός ο τρόπος στήριξης (με προδιαγραφές) αλλά υπάρχουν οι επώνυμες βάσεις στήριξης, συγκεκριμένες για κάθε τύπο αυτοκινήτου που χρησιμοποιούν τα εργοστασιακά σημεία στήριξης, σύμφωνες με τον J που σαφώς και είναι αποδεκτές....

                  ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ!!!!

                  dimos

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    dimosr last edited by

                    Να πουλήσουμε και τίποτα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nik-tr last edited by

                      ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΖΗΤΗΣΕΙ -ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΕΦΟΡΟΙ-(ΣΕ Ν ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ) ΝΑ ΠΕΤΑΞΩ ΤΙΣ ΟΜΟΛΟΓΚΑΡΙΣΜΕΝΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΘΙΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΜΕ ΚΙΛΟΔΟΚΟΥΣ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nass last edited by

                        Ο χρήστης nik.tr έγραψε:
                        ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΖΗΤΗΣΕΙ -ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΕΦΟΡΟΙ-(ΣΕ Ν ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ) ΝΑ ΠΕΤΑΞΩ ΤΙΣ ΟΜΟΛΟΓΚΑΡΙΣΜΕΝΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΘΙΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΜΕ ΚΙΛΟΔΟΚΟΥΣ

                        Ν ή Α δεν έχει καμία διαφορά.

                        Οι κοιλοδοκοί (ή στρογγυλές σωλήνες χωρίς ραφή) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ, όπως σωστά σου είπαν παραπάνω. Μπορείς να βάλεις ή αυτές ή ό,τι περιγράφεται στο J 253.16 (δηλ. στήριξη στο αμάξωμα είτε στις αρχικές θέσεις του κατασκευαστή είτε σε νέες τρύπες ενισχυμένες με κολλημένες πλάκες ενίσχυσης). Σημειωτέον πως του χρόνου το σύστημα των κοιλοδοκών εντάσσεται στο J 253.16...

                        Επίσης: ΔΕΝ ισχύει το 'ή κοιλοδοκοί ή αναγνωρισμένες βάσεις'. Οι αναγνωρισμένες βάσεις χρησιμοποιούνται για το κάθισμα. Οι κοιλοδοκοί αντικαθιστούν στη στήριξη του όλου συστήματος 'βάσεις + κάθισμα' στο αμάξωμα.

                        Αλλά: αν η εγκατάσταση στο αμάξωμα δεν είναι σωστή (κακοκατασκευασμένες τρύπες σε αδύναμο σημείο του αμαξώματος, ας πούμε) ή πχ. για να φτάσει στο επιθυμητό ύψος το κάθισμα έχει 3-4 αναγνωρισμένες βάσεις βιδωμένες τη μία πάνω στην άλλη (επιτρέπονται 2 κομμάτια το πολύ) μπορεί (και πρέπει) ο τεχνικός έφορος να σου πει 'μην ταλαιπωρείσαι με αυτά, βάλε κοιλοδοκούς να ξεμπερδεύεις'.

                        Μην ξεχνάμε πως η όλη ασφάλεια ξεκινά από τη βάση του καθίσματος, αν σπάσει αυτή δε λειτουργούν πλέον ούτε ζώνες ούτε HANS κτλ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pskarm last edited by

                          ερωτηση για το καθεστως πινακιδων εθεα

                          αν θελουμε να φερουμε ενα αμαξι απο αυτα που τρεχουν σε εννιαια εξωτερικου
                          τα οποια δεν εχουν πινακιδες κ εχουν σασι της κατασκευαστριας εταιρειας που λεει π.χ πεζο σπορτ ταδε αφου εχουν φτιαχτει μονο για το εννιαιο
                          τι γινεται????
                          απο οσο εχω καταλαβει ειναι αδυνατο να βγουν πινακιδες εθεα αν δεν εχει πινακιδες το αμαξι εστω και εξωτερικου???

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            theofilos-fagadakis last edited by

                            Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                            ερωτηση για το καθεστως πινακιδων εθεα

                            αν θελουμε να φερουμε ενα αμαξι απο αυτα που τρεχουν σε εννιαια εξωτερικου
                            τα οποια δεν εχουν πινακιδες κ εχουν σασι της κατασκευαστριας εταιρειας που λεει π.χ πεζο σπορτ ταδε αφου εχουν φτιαχτει μονο για το εννιαιο
                            τι γινεται????
                            απο οσο εχω καταλαβει ειναι αδυνατο να βγουν πινακιδες εθεα αν δεν εχει πινακιδες το αμαξι εστω και εξωτερικου???

                            αν το φερεις σε βλεπω να τρως δις ΙΣΟΒΙΑ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pskarm last edited by

                              προφανως δεν εε????

                              και στις αντικες πως το κανουν??

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                go_for_pole last edited by

                                Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                                προφανως δεν εε????

                                Φαινεται απιστευτο ε; Να δεις πλακα οταν το λες σε ξενο τι παθαινει ο φουκαρας, νααααα κατι σαγονια στο πατωμα. Αλλα ειπαμε, τετοια μικροθεματακια σιγα μην αγγιζαν την αξια ΕΘΕΑ. Αφου δεν υπαρχει θεμα με τα Εβο για τα ραλακια μας να πανε να κουρευτουν ολοι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • P
                                  pskarm last edited by

                                  kai προφανως δεν υπαρχει περιπτωση να αλλαξει αυτο το πραμα ε???

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    platis last edited by

                                    Με την ευκαιρια. Για τους Ελληνικους αγωνες, εχουμε παραταση σε καθισματα και ζωνες? Αυτα που εληξαν το 2008, μεχρι ποτε μπορουν να χρησιμοποιηθουν?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        platis last edited by

                                        Χρηστο, ειναι σιγουρο? Δεν εχω μπορεσει να το βρω καπου γραμμενο. Νασο???

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nass last edited by

                                          Ο χρήστης platis έγραψε:
                                          Χρηστο, ειναι σιγουρο? Δεν εχω μπορεσει να το βρω καπου γραμμενο. Νασο???

                                          Εγκύκλιος τεχνικών κανονισμών δε νομίζω να αλλάξει το 2009 (ίσα-ίσα που μπορεί να γίνει και ακόμα 'ευνοϊκότερο' )

                                          *8.2 Παράταση ισχύος διεθνών προτύπων για εθνικούς αγώνες
                                          Για τους εθνικούς αγώνες μόνο, παρατείνεται η ισχύς των παρακάτω προτύπων ασφάλειας:

                                          FIA 8855/1999 για τα καθίσματα
                                          FIA 8853/98 και 8854/98 για τις ζώνες ασφάλειας
                                          FIA FT3-1999, FIA FT3.5, FIA FT5 για τις δεξαμενές καυσίμων ασφαλείας

                                          από 5 έτη σε 7 έτη.

                                          Αυτό σημαίνει πως:

                                          Ενα κάθισμα σύμφωνο με τις προδιαγραφές FIA 8855/1999 θα γίνεται δεκτό μέχρι ακριβώς 7 έτη από το μήνα και έτος της κατασκευής του, τα οποία αναγράφονται στην ετικέτα στο πλάι του καθίσματος. Για παράδειγμα, ένα κάθισμα που έληγε σε διεθνές επίπεδο τον Ιούνιο του 2005, θα λήγει για εθνικούς αγώνες τον Ιούνιο του 2007.

                                          Μία ζώνη ασφαλείας σύμφωνη με τις προδιαγραφές FIA 8853/98 ή FIA 8854/98 θα γίνεται δεκτή μέχρι το πολύ 2 επιπλέον έτη από το έτος που αναγράφεται στην ετικέτα της. Για παράδειγμα, μία ζώνη ασφάλειας, που έληγε σε διεθνές επίπεδο στο τέλος του 2005, θα λήγει για εθνικούς αγώνες στο τέλος του 2007.

                                          Μία δεξαμενή καυσίμων ασφαλείας σύμφωνη με τις προδιαγραφές FIA FT3-1999, FT3.5 ή FT5 θα γίνεται δεκτή μέχρι ακριβώς 7 έτη από το μήνα και έτος της κατασκευής της, τα οποία αναγράφονται είτε πάνω στη δεξαμενή είτε σε αντίστοιχη ετικέτα στο περίβλημά της είτε σε πιστοποιητικό του κατασκευαστή της.*

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • P
                                            platis last edited by

                                            Νασο, διευκρινιση.
                                            Γραφεις
                                            Μία δεξαμενή καυσίμων ασφαλείας σύμφωνη με τις προδιαγραφές FIA FT3-1999, FT3.5 ή FT5 θα γίνεται δεκτή μέχρι ακριβώς 7 έτη από το μήνα και έτος της κατασκευής της, τα οποία αναγράφονται είτε πάνω στη δεξαμενή είτε σε αντίστοιχη ετικέτα στο περίβλημά της είτε σε πιστοποιητικό του κατασκευαστή της

                                            Η δεξαμενη μου ειναι κατασκευης 02/2002. Τον Γεναρη του 07 την εστειλα στο εργοστασιο για ελεγχο και αλλαγη αφρωδους υλικου. Μου γυρισε πισω με πιστοποιητικο παρατασης 2 χρονων (FIA κανονισμος) που ληγει τον Φεβρουαριο 2009. Αυτο σημαινει πεταμα τωρα (2.700 Ευρω!) η παραταση αλλα 2 χρονια?
                                            Ευλογη η αγωνια μου ετσι?
                                            Καλημερα.

                                            Υ.Γ. Μη μαλωνεις βρε. Περνανε τα χρονια, δεν τα βρισκω ολα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 1 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr