-
Είμαι κάτοχος ενός Ford C-Max 1.6 TDCI(01/2005-65000). Στα μέσα Αυγούστου και ενώ βρισκόμουνα στην εθνική το αυτοκίνητο άρχισε να χάνει ισχύ και ενώ το πόδι στο γκάζι είχε φτάσει στο πάτωμα το αυτοκίνητο πήγαινε με 80 χλμ και η ταχύτητα συνέχιζε να πέφτει, και το λαμπάκι της μηχανής να ανάβει. Τηλέφωνο σε οδική βοήθεια και μεταφορά σε ΒΕΛΜΑΡ Βαρυπόμπη. Εξέτασαν το αυτοκίνητο και μου είπαν ότι όλα είναι ο.κ. και μπορώ να φύγω. 1 χλμ. από τη ΒΕΛΜΑΡ στην εθνική πάλι τα ίδια απώλεια ισχύος με το αυτοκίνητο να αρνείται να πάει πάνω από και επειδή έπρεπε να επιστρέψω στη Θεσσαλονίκη επέστρεψα με τελική στροφές και η ταχύτητα να φτάνει το πολύ τα 80-90χλμ.
Την επόμενη ημέρα μεταφορά του αυτοκινήτου σε ένα από τους αντιπροσώπους της Θεσσαλονίκης από όπου είχε αγορασθεί στο αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητο μπήκε στον υπολογιστή και η ετυμηγορία βαλβίδα egr. Παραγγελία του ανταλλακτικού (2 εβδομάδες αναμονή) τοποθέτηση του αλλά πάλι τα ίδια, το λαμπάκι της μηχανής αναμμένο, Χρειάζεται να αλλαχθεί και μια δεύτερη βαλβίδα μου λένε (2 εβδομάδες αναμονή). Τοποθέτηση της δεύτερης βαλβίδας και το λαμπάκι της μηχανής σβήνει. 2 χλμ. από το συνεργείο πάλι τα ίδια . Απώλεια ισχύς και το λαμπάκι της μηχανής να ανάβει.
Τρίτη φορά στο συνεργείο όπου από δευτέρα θα μπει στην πέμπτη εβδομάδα παραμονής στην αντιπροσωπεία. Οι τεχνικοί της αντιπροσωπείας Θεσσαλονίκης έχουν σηκώσει τα χέρια. Ότι και να δοκίμασαν δεν μπόρεσαν να δώσουν λύση. Ζήτησαν τη συνδρομή της FORD HELLAS και των μηχανικών της όπου και αυτοί δεν μπόρεσαν να δώσουν λύση. Την επόμενη εβδομάδα έρχεται μηχανικός από την Γερμανία για να του ρίξει μια ματιά όπως μου είπαν.
Το καλό της ιστορίας είναι ότι το αυτοκίνητο διανύει το τέταρτο χρόνο της πενταετούς εγγύησης, και προς τιμήν του ο αντιπρόσωπος της Θεσσαλονίκης - μέχρι αυτή τη στιγμή - έχει αναγνωρίσει ότι η βλάβη καλύπτεται από την εγγύηση και δεν έχω πληρώσει ούτε εργατικά αλλά ούτε ανταλλακτικά.
Μπορεί κάποιος, που γνωρίζει, να μου πει τι συμβαίνει στην περίπτωση που η βλάβη στο αυτοκίνητο είναι μη επισκευάσιμη;
-
Είμαι κάτοχος ενός Ford C-Max 1.6 TDCI(01/2005-65000). Στα μέσα Αυγούστου και ενώ βρισκόμουνα στην εθνική το αυτοκίνητο άρχισε να χάνει ισχύ και ενώ το πόδι στο γκάζι είχε φτάσει στο πάτωμα το αυτοκίνητο πήγαινε με 80 χλμ και η ταχύτητα συνέχιζε να πέφτει, και το λαμπάκι της μηχανής να ανάβει. Τηλέφωνο σε οδική βοήθεια και μεταφορά σε ΒΕΛΜΑΡ Βαρυπόμπη. Εξέτασαν το αυτοκίνητο και μου είπαν ότι όλα είναι ο.κ. και μπορώ να φύγω. 1 χλμ. από τη ΒΕΛΜΑΡ στην εθνική πάλι τα ίδια απώλεια ισχύος με το αυτοκίνητο να αρνείται να πάει πάνω από και επειδή έπρεπε να επιστρέψω στη Θεσσαλονίκη επέστρεψα με τελική στροφές και η ταχύτητα να φτάνει το πολύ τα 80-90χλμ.
Την επόμενη ημέρα μεταφορά του αυτοκινήτου σε ένα από τους αντιπροσώπους της Θεσσαλονίκης από όπου είχε αγορασθεί στο αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητο μπήκε στον υπολογιστή και η ετυμηγορία βαλβίδα egr. Παραγγελία του ανταλλακτικού (2 εβδομάδες αναμονή) τοποθέτηση του αλλά πάλι τα ίδια, το λαμπάκι της μηχανής αναμμένο, Χρειάζεται να αλλαχθεί και μια δεύτερη βαλβίδα μου λένε (2 εβδομάδες αναμονή). Τοποθέτηση της δεύτερης βαλβίδας και το λαμπάκι της μηχανής σβήνει. 2 χλμ. από το συνεργείο πάλι τα ίδια . Απώλεια ισχύς και το λαμπάκι της μηχανής να ανάβει.
Τρίτη φορά στο συνεργείο όπου από δευτέρα θα μπει στην πέμπτη εβδομάδα παραμονής στην αντιπροσωπεία. Οι τεχνικοί της αντιπροσωπείας Θεσσαλονίκης έχουν σηκώσει τα χέρια. Ότι και να δοκίμασαν δεν μπόρεσαν να δώσουν λύση. Ζήτησαν τη συνδρομή της FORD HELLAS και των μηχανικών της όπου και αυτοί δεν μπόρεσαν να δώσουν λύση. Την επόμενη εβδομάδα έρχεται μηχανικός από την Γερμανία για να του ρίξει μια ματιά όπως μου είπαν.
Το καλό της ιστορίας είναι ότι το αυτοκίνητο διανύει το τέταρτο χρόνο της πενταετούς εγγύησης, και προς τιμήν του ο αντιπρόσωπος της Θεσσαλονίκης - μέχρι αυτή τη στιγμή - έχει αναγνωρίσει ότι η βλάβη καλύπτεται από την εγγύηση και δεν έχω πληρώσει ούτε εργατικά αλλά ούτε ανταλλακτικά.
Μπορεί κάποιος, που γνωρίζει, να μου πει τι συμβαίνει στην περίπτωση που η βλάβη στο αυτοκίνητο είναι μη επισκευάσιμη;
-
Είμαι κάτοχος ενός Ford C-Max 1.6 TDCI(01/2005-65000). Στα μέσα Αυγούστου και ενώ βρισκόμουνα στην εθνική το αυτοκίνητο άρχισε να χάνει ισχύ και ενώ το πόδι στο γκάζι είχε φτάσει στο πάτωμα το αυτοκίνητο πήγαινε με 80 χλμ και η ταχύτητα συνέχιζε να πέφτει, και το λαμπάκι της μηχανής να ανάβει. Τηλέφωνο σε οδική βοήθεια και μεταφορά σε ΒΕΛΜΑΡ Βαρυπόμπη. Εξέτασαν το αυτοκίνητο και μου είπαν ότι όλα είναι ο.κ. και μπορώ να φύγω. 1 χλμ. από τη ΒΕΛΜΑΡ στην εθνική πάλι τα ίδια απώλεια ισχύος με το αυτοκίνητο να αρνείται να πάει πάνω από και επειδή έπρεπε να επιστρέψω στη Θεσσαλονίκη επέστρεψα με τελική στροφές και η ταχύτητα να φτάνει το πολύ τα 80-90χλμ.
Την επόμενη ημέρα μεταφορά του αυτοκινήτου σε ένα από τους αντιπροσώπους της Θεσσαλονίκης από όπου είχε αγορασθεί στο αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητο μπήκε στον υπολογιστή και η ετυμηγορία βαλβίδα egr. Παραγγελία του ανταλλακτικού (2 εβδομάδες αναμονή) τοποθέτηση του αλλά πάλι τα ίδια, το λαμπάκι της μηχανής αναμμένο, Χρειάζεται να αλλαχθεί και μια δεύτερη βαλβίδα μου λένε (2 εβδομάδες αναμονή). Τοποθέτηση της δεύτερης βαλβίδας και το λαμπάκι της μηχανής σβήνει. 2 χλμ. από το συνεργείο πάλι τα ίδια . Απώλεια ισχύς και το λαμπάκι της μηχανής να ανάβει.
Τρίτη φορά στο συνεργείο όπου από δευτέρα θα μπει στην πέμπτη εβδομάδα παραμονής στην αντιπροσωπεία. Οι τεχνικοί της αντιπροσωπείας Θεσσαλονίκης έχουν σηκώσει τα χέρια. Ότι και να δοκίμασαν δεν μπόρεσαν να δώσουν λύση. Ζήτησαν τη συνδρομή της FORD HELLAS και των μηχανικών της όπου και αυτοί δεν μπόρεσαν να δώσουν λύση. Την επόμενη εβδομάδα έρχεται μηχανικός από την Γερμανία για να του ρίξει μια ματιά όπως μου είπαν.
Το καλό της ιστορίας είναι ότι το αυτοκίνητο διανύει το τέταρτο χρόνο της πενταετούς εγγύησης, και προς τιμήν του ο αντιπρόσωπος της Θεσσαλονίκης - μέχρι αυτή τη στιγμή - έχει αναγνωρίσει ότι η βλάβη καλύπτεται από την εγγύηση και δεν έχω πληρώσει ούτε εργατικά αλλά ούτε ανταλλακτικά.
Μπορεί κάποιος, που γνωρίζει, να μου πει τι συμβαίνει στην περίπτωση που η βλάβη στο αυτοκίνητο είναι μη επισκευάσιμη;
-
το 'κολπο' ειναι γνωστο..θα αλλαζουν οτι βρουν επανω στο αμαξι μεχρι να πετυχει η 'εγχειρηση'!!!τωρα αν σου αλλαξουν ολο το αμαξι και παλι δεν βρουν τι το προκαλει...τι να σου πω...
-
το προβλημα φενετε να εχει σχεση με ηλεκτρικα διοτι αν ηταν κατι μηχανικο θα ηχες και αλλα συμπτωματα ισως απωλεια λαδιου περιεργους ηχους απο το μοτερ και τα λοιπα.πιστευω οτι εχει να κανει με τον εγκεφαλο η κατι ηλεκτρικο μοιαζει σαν να μπαινει σε safe mode για καποιο λογο.ελπιζω να ξεμπλεξεις,ευτυχως που δεν πληρωνεις τιποτα.
-
Βγάλε μόνος σου τον θετικό πόλο της μπαταρίας για κανένα δεκάλεπτο να κάνει όλο το σύστημα reset, συνήθως πολλλά κουσούρια διορθώνονται από ηλεκτρονικά κολλήματα αισθητήρων, γειώσεων, μεταβολές τάσης κλπ. ακόμα και βλάβες που τις σβύνουν στο συνεργείο πολλές φορές παραμένουν στην ECU μέσω κάποιου πυκνωτή που δεν άδειασε κρατώντας τάση, και επανέρχονται, δεν χάνεις τίποτα να δοκιμάσεις, ούτε θα πάθει κάτι το αυτοκίνητο, μόνο οι μνήμες του ραδιοφώνου θα χαθούν.
Βέβαια αφού είσαι στην εγγύηση περίμενε και μη το ψάχνεις εκτός Ford, γιατί αφορμή ζητάνε για πτώση της εγγύησης.
-
Το πρώτο πράγμα που έκανα είναι να αποσυνδέσω τους πόλους της μπαταρίας. Αλλά τζίφος! Από φόρουμ του εξωτερικού είδα ότι το πετρέλαιο του C-MAX βγάζει αυτή τη βλάβη και δυστυχώς οι κάτοχοι τους τραβάνε τα μαλλιά τους αφού δεν μπορούν να βρουν λύση και είναι εκτός εγγύησης.
Μπορεί να με ενημερώσει κάποιος τι γίνεται στην περίπτωση που η FORD δεν μπορεί να επισκευάσει τη βλάβη;
-
Πούλα το να ησυχάσεις!!!
-
Καλή και πολύ υπομονή φίλε,... έπιασες τζακ ποτ
-
μιας και λες για diesel στο παλιο μας ταξι ειχαμε ενα παρομοιο προβλημα το αμαξι ειχε χασει δυναμη και πηγαινε το πολυ μεχρι 100 χιλιομετρα παραπανω δεν ανεβαζε το προβλημα ηταν ενα τρυπημενο σωληνακι που υπηρχε μεσα στον εγκεφαλο κατι τετοιο βεβαια το δικο σου ειναι και πιο καινουριας τεχνολογιας και δε ξερω τι παιζει αλλα τετοια συπτωματα τοτε κατι παιζει με τη πιεση της τουρμπινας ισως για τσεκαρε κανα κολαρο
-
Δεν νομίζω ότι χρειάζεται εσύ να ανησυχείς για το έαν εντοπίσουν τη βλάβη και το διορθώσουν!
Αυτό είναι δικό τους θέμα και εσύ το μόνο που ζητάς είναι να σου επιστρέψουν ένα πλήρως λειτουργικό αυτοκίνητο!
Στην τελική εάν δεν το επιδιορθώσουν ζήτα αντικατάσταση, ή και να αλλάξουν οτιδήποτε χρειαστεί! -
Λές να είναι τρύπιο κάπου κάποιο σωληνάκι υποπίεσης και να δημιουργεί αυτή την παρενέργεια ?
Ψάξε ένα-ένα τα ψιλά σωληνάκια που ξεκινάνε από την πολλαπλή εισαγωγή πρός τα διάφορα εξαρτήματα, αν κάποιο έχει ξεκουμπωθεί ή έχει τρύπα και τραβάει αέρα θα φανεί με το μάτι αν όλα τα λυγίζεις ελαφρώς.
-
viewtopic.php?p=1363157#p1363157
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Λές να είναι τρύπιο κάπου κάποιο σωληνάκι υποπίεσης και να δημιουργεί αυτή την παρενέργεια ?Ψάξε ένα-ένα τα ψιλά σωληνάκια που ξεκινάνε από την πολλαπλή εισαγωγή πρός τα διάφορα εξαρτήματα, αν κάποιο έχει ξεκουμπωθεί ή έχει τρύπα και τραβάει αέρα θα φανεί με το μάτι αν όλα τα λυγίζεις ελαφρώς.
Σε φίλο με τρύπιο σωληνάκι υποπίεσης έτρεμε ολόκληρο το αυτοκίνητο στο ρελαντί!
Δε θα παρατηρούσε και ο φίλος το ίδιο πρόβλημα ή δεν παίζει ρόλο? -
Εξαρτάται ποιό σωληνάκι και από ποιό εξάρτημα έχει τρυπήσει, σε άλλο σημείο μπορεί να αναβάζει τις στροφές στο ρελαντί, αν είναι τρύπιο κάποιο σωληνάκι που ανοίγει κάποια βαλβίδα by-pass μπορεί να υπάρχει πτώση απόδοσης, δεν είναι παντού το ίδιο με τις υποπιέσεις.
-
Μάλλον έχουν τσεκάρει κάθε εκδοχή ... Τι στο καλό τέσσερις εβδομάδες είναι το αυτοκίνητο στο συνεργείο. Δε είδανε τα σωληνάκια.
-
Ακομα μεσα το εχουνε?
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Εξαρτάται ποιό σωληνάκι και από ποιό εξάρτημα έχει τρυπήσει, σε άλλο σημείο μπορεί να αναβάζει τις στροφές στο ρελαντί, αν είναι τρύπιο κάποιο σωληνάκι που ανοίγει κάποια βαλβίδα by-pass μπορεί να υπάρχει πτώση απόδοσης, δεν είναι παντού το ίδιο με τις υποπιέσεις.Ευχαριστώ για το briefing
Εάν έχεις και τίποτα περισσότερο για διάβασμα από internet θα βοηθούσε αρκετά! -
Ακόμα μέσα το έχουνε. Βρισκόμαστε στα μέσα της πέμπτης εβδομάδας ... και βλέπουμε. Μου είπαν ότι περιμένουν κάποιο τεχνικό από την Γερμανία, που κάνει περιοδεία στην Ευρώπη και του ζήτησαν να περάσει και από Θεσσαλονίκη. Από τη μία είμαι ήσυχος επειδή το αμάξι είναι στην εγγύηση αλλά από την άλλη έχω κάποια αβεβαιότητα ... γιατί εδώ είναι Ελλάδα.
-
Σήμερα επικοινώνησα με τον αντιπρόσωπο Θεσσαλονίκης και ακόμη δεν έχει βρεθεί λύση.
Μου είπε ότι βρίσκονται σε συνεχή επικοινωνία με τη ΦΟΡΝΤ ΕΛΛΑΣ αλλά λύση δεν έχει βρεθεί. Τον ρώτησα πόσο καιρό θα μείνει το αυτοκίνητο στο συνεργείο, και απάντηση ήταν ΔΕΝ ΞΕΡΩ. Ρώτησα ποιες είναι οι εναλλακτικές λύσεις, η απάντηση ήταν: 'ΔΕΝ ΞΕΡΩ'.
Μη Επισκευάσιμη Βλάβη σε Ford C-Max