-
Ταμαξι ειναι του 97.
Οταν ειναι κρυο παιρνει μπρος κανονικα.
Οταν ζεσταθει και το σβησω,μετα δεν παιρνει μπρος.
Μερικες φορες ξεκινα,μετα απο πολλες προσπαθειες.
Αλλαξα φιλτρο βενζινης-μπουζι,τα σερβις ειναι κανονικα και δεν εχει παρουσιασει κανενα αλλο προβλημα.
Δεν εχω καταλαβει επακριβως που εστιαζεται το προβλημα.
Αν ειναι ηλεκτρολογικο η μηχανικο.
Οποιος γνωριζει σχετικα ας βοηθησει. -
Ταμαξι ειναι του 97.
Οταν ειναι κρυο παιρνει μπρος κανονικα.
Οταν ζεσταθει και το σβησω,μετα δεν παιρνει μπρος.
Μερικες φορες ξεκινα,μετα απο πολλες προσπαθειες.
Αλλαξα φιλτρο βενζινης-μπουζι,τα σερβις ειναι κανονικα και δεν εχει παρουσιασει κανενα αλλο προβλημα.
Δεν εχω καταλαβει επακριβως που εστιαζεται το προβλημα.
Αν ειναι ηλεκτρολογικο η μηχανικο.
Οποιος γνωριζει σχετικα ας βοηθησει. -
Ταμαξι ειναι του 97.
Οταν ειναι κρυο παιρνει μπρος κανονικα.
Οταν ζεσταθει και το σβησω,μετα δεν παιρνει μπρος.
Μερικες φορες ξεκινα,μετα απο πολλες προσπαθειες.
Αλλαξα φιλτρο βενζινης-μπουζι,τα σερβις ειναι κανονικα και δεν εχει παρουσιασει κανενα αλλο προβλημα.
Δεν εχω καταλαβει επακριβως που εστιαζεται το προβλημα.
Αν ειναι ηλεκτρολογικο η μηχανικο.
Οποιος γνωριζει σχετικα ας βοηθησει. -
Ο χρήστης nh1639 έγραψε:
Ταμαξι ειναι του 97.
Οταν ειναι κρυο παιρνει μπρος κανονικα.
Οταν ζεσταθει και το σβησω,μετα δεν παιρνει μπρος.
Μερικες φορες ξεκινα,μετα απο πολλες προσπαθειες.
Αλλαξα φιλτρο βενζινης-μπουζι,τα σερβις ειναι κανονικα και δεν εχει παρουσιασει κανενα αλλο προβλημα.
Δεν εχω καταλαβει επακριβως που εστιαζεται το προβλημα.
Αν ειναι ηλεκτρολογικο η μηχανικο.
Οποιος γνωριζει σχετικα ας βοηθησει.Παρομοιο προβλημα σε Punto GT, λυθηκε με την αλλαγη αισθητηρα στροφων.
-
Κάτι τέτοιο μπορεί να παρατηρηθεί συχνά και χωρίς να υπάρχει δυσλειτουργία. Και αυτό συμβαίνει τότε που είναι ζεστός ο κινητήρας έχοντας λειτουργήσει πρόσφατα. Επειδή ο αέρας στο σύστημα εισαγωγής είναι ζεστός έχει μικρότερη ικανότητα εναιώρησης σταγονιδίων καυσίμου και έτσι επέρχεται κορεσμός κοινώς μπούκωμα (υπερβολικά πλούσιο μίγμα). Οι κατασκευαστές συνήθως λένε στο εγχειρίδιο (RTFM): σε ζεστή εκκίνηση να πατάτε (από λίγο ως τέρμα) το γκάζι (και αυτό ισχύει τόσο σε παλιά καρμπυρατεράτα όσο και σε σύγχρονα αυτοκίνητα). Έτσι μπαίνει φρέσκος αέρας που μπορεί να ανεχτεί την εναπομείνασα ποσότητα καυσίμου και επιτυγχάνεται εκκίνηση έστω και με μια μικρή καθυστέρηση λίγων δευτερολέπτων.
Αν αυτό είναι το πρόβλημά σου και αν αντιμετωπίζεται ως άνω τότε δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Αλλιώς, εφόσον η βενζίνη δεν έχει πρόβλημα, πρέπει να ελεγχτούν τα συστήματα εισαγωγής (φίλτρο, δίοδοι, αισθητήρες), ανάφλεξης (μπουζί κατάλληλα, καλώδια, ρεύματα, χρονισμός) και έγχυσης (πίεση, μπέκς, φίλτρα, βαλβίδες επιστροφής κλπ)! -
Παιδια ευχαριστω,με καλυψατε.
Επειδη δεν εχω γνωση σε μηχανικα θεματα αυτοκινητου,ποσο περιπου κοστιζει η αλλαγη αισθητηρα στροφων σε ενα συνεργειο,για να εχω μια εικονα οταν το παω. -
Όταν είναι ζεστό και δεν παίρνει μπρος, ακούς την αντλία βενζίνης να δουλεύει όταν γυρνάς το κλειδί; (πριν αρχίσει να δουλεύει η μίζα). Μπορεί να έχει πρόβλημα κάποιο ρελέ.
-
Είχα παρόμοιο πρόβλημα στο Fiesta αλλά εμένα δεν δούλευε καθόλου η μίζα όταν ήταν ζεστό, δεν γύρναγε καν, οπότε ήταν καθαρά ηλεκτρολογικό. Η μίζα σου γυρνά όταν ζεσταθεί και πας να βάλεις μπροστά;
-
Στο http://www.hmaservice.com' target='_blank μπορείς να κάνεις free sign up
Είναι επίσημο site της Hyundai Αμερικής και μπορείς να δεις το maintenance manual του αυτοκινήτου σου, όπως και πολλά πιθανά προβλήματα και λύσεις -
Σημερα το πηγα αντιπροσωπεια βομβυλας και τελικα ηταν αισθητηρας στροφων,
σε 2 ωρες ηταν ετοιμο.
Τιμη 132 ευρω συνολο ολα.
Ειμουν απο τους τυχερους μου ειπαν που το αμαξι ξεκινουσε εστω και μετα απο προσπαθεια διοτι συνηθως
δεν ξεκινα καθολου σε τετοιο προβλημα.
Ευχαριστω ολους οσους απαντησαν.
Αγνωστο προβλημα στην εκκινηση (Hyundai Accent)