Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Downsized Power
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Downsized Power
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 11
    • 12
    • 1 / 12
    Περί αυτοκίνησης
    39
    230
    257
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cmarin last edited by

      Γενική και όχι Τεχνική συζήτηση.
      Πολλοί έχουν μπει στο παιχνίδι. Από τη μία τα καύσιμα και οι τιμές τους από την άλλη η φορολογία που κάνει τα κυβικά απρόσιτα, αλλά και η οικονομική κρίση. Έχουμε και κάτι Euro V & VΙ όποτε οι εταιρίες έστρεψαν το ενδιαφέρον τους σε μικρούς κινητήρες, μεγάλης απόδοσης με την μέθοδο του turbo, compressor ή twin charged. Συγχρόνως κάνουν και οικονομίες κλίμακας, τοποθετώντας, τους ίδιους ή λίγο αλλαγμένους κινητήρες σε διαφορετικά μοντέλα εταιριών των ομίλων που ανήκουν ή ακόμη και με συνεργασίες. Σήμερα έχουμε κινητήρες 1.2, 1.4, 1.8 και 2.0 τέτοιας τεχνολογίας για να αντικαταστήσουν αντίστοιχα τους 1600αρηδες και 2λιτρους ατμοσφαιρικούς κινητήρες σε απόδοση.
      Όλοι που μπήκαν στο παιχνίδι ήταν από την Ευρώπη. Γιαπωνέζοι και Κορεάτες δεν έχουν ακόμη ενδώσει. Γιατί άραγε?
      Τι αναμένουμε στο μέλλον? Θα εξαπλωθεί το downsizing σε περισσότερα μοντέλα? Θα είναι η ζωή μας turbo από δω και μπρος?

      (μην αρχίσετε για την γυναίκα του ξαδέρφου που της κάηκε το τούρμπο ή καίει λάδια, το θέμα είμαι για γενική συζήτηση).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cmarin last edited by

        Γενική και όχι Τεχνική συζήτηση.
        Πολλοί έχουν μπει στο παιχνίδι. Από τη μία τα καύσιμα και οι τιμές τους από την άλλη η φορολογία που κάνει τα κυβικά απρόσιτα, αλλά και η οικονομική κρίση. Έχουμε και κάτι Euro V & VΙ όποτε οι εταιρίες έστρεψαν το ενδιαφέρον τους σε μικρούς κινητήρες, μεγάλης απόδοσης με την μέθοδο του turbo, compressor ή twin charged. Συγχρόνως κάνουν και οικονομίες κλίμακας, τοποθετώντας, τους ίδιους ή λίγο αλλαγμένους κινητήρες σε διαφορετικά μοντέλα εταιριών των ομίλων που ανήκουν ή ακόμη και με συνεργασίες. Σήμερα έχουμε κινητήρες 1.2, 1.4, 1.8 και 2.0 τέτοιας τεχνολογίας για να αντικαταστήσουν αντίστοιχα τους 1600αρηδες και 2λιτρους ατμοσφαιρικούς κινητήρες σε απόδοση.
        Όλοι που μπήκαν στο παιχνίδι ήταν από την Ευρώπη. Γιαπωνέζοι και Κορεάτες δεν έχουν ακόμη ενδώσει. Γιατί άραγε?
        Τι αναμένουμε στο μέλλον? Θα εξαπλωθεί το downsizing σε περισσότερα μοντέλα? Θα είναι η ζωή μας turbo από δω και μπρος?

        (μην αρχίσετε για την γυναίκα του ξαδέρφου που της κάηκε το τούρμπο ή καίει λάδια, το θέμα είμαι για γενική συζήτηση).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cmarin last edited by

          Γενική και όχι Τεχνική συζήτηση.
          Πολλοί έχουν μπει στο παιχνίδι. Από τη μία τα καύσιμα και οι τιμές τους από την άλλη η φορολογία που κάνει τα κυβικά απρόσιτα, αλλά και η οικονομική κρίση. Έχουμε και κάτι Euro V & VΙ όποτε οι εταιρίες έστρεψαν το ενδιαφέρον τους σε μικρούς κινητήρες, μεγάλης απόδοσης με την μέθοδο του turbo, compressor ή twin charged. Συγχρόνως κάνουν και οικονομίες κλίμακας, τοποθετώντας, τους ίδιους ή λίγο αλλαγμένους κινητήρες σε διαφορετικά μοντέλα εταιριών των ομίλων που ανήκουν ή ακόμη και με συνεργασίες. Σήμερα έχουμε κινητήρες 1.2, 1.4, 1.8 και 2.0 τέτοιας τεχνολογίας για να αντικαταστήσουν αντίστοιχα τους 1600αρηδες και 2λιτρους ατμοσφαιρικούς κινητήρες σε απόδοση.
          Όλοι που μπήκαν στο παιχνίδι ήταν από την Ευρώπη. Γιαπωνέζοι και Κορεάτες δεν έχουν ακόμη ενδώσει. Γιατί άραγε?
          Τι αναμένουμε στο μέλλον? Θα εξαπλωθεί το downsizing σε περισσότερα μοντέλα? Θα είναι η ζωή μας turbo από δω και μπρος?

          (μην αρχίσετε για την γυναίκα του ξαδέρφου που της κάηκε το τούρμπο ή καίει λάδια, το θέμα είμαι για γενική συζήτηση).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hunter last edited by

            Το μονο που θελω να ελπίζω,ειναι να ξαναανακαλύψουνε οι εταιριες παραγωγης τα αυτοκίνητα με χαμηλό βαρος,τα οποία προσφερουν και χαμηλώτερες καταναλώσεις,και υψηλώτερες επιδόσεις,και πιθανοτατα φτηνοτερες τιμες.
            Για την ωρα,οι εξελιγμενοι κινητηρες θαβονται κατω απο το ολοενα αυξανομενο βαρος των αυτοκινητων που τα φορανε.Ισως θα πρεπει να προωθηθει και μια περισσοτερο 'Σπαρτιατικη' αποψη στην επιλογη αυτοκινήτου απο τους αγοραστες,με λιγότερα προστιθεμενα τσουμπερφλέκια.

            Αυτο που φοβαμαι,ειναι η θεσπιση χαμηλώτερων οριων ταχυτητας στους δρομους,για την επίτευξη χαμηλώτερων καταναλώσεων (και ρυπων) και οι περισσοτερες καμερες που θα πυροβολάνε τους παραβατες.Εαν μας υποχρεωσουνε δηλαδη σε ταχυτητες ταξιδίου 90 χ.α.ω,φυσικα και θα εκπέμπουμε/καταναλώνουμε ελαχιστα σε σχεση με τωρα.Μονο που αυτο θα ειναι ο ουσιαστικος αντικτυπος των υπερφορτωμενων και υπερπολυτελών αυτοκινήτων μας

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cavallino last edited by

              To βάρος των αυτοκινήτων ανεβαίνει αποκλειστικά και μόνο για τα αστεράκια του EuroNCAP, για κανέναν άλλο λόγο. Ποιος θα τολμήσει να πετάξει στα σκουπίδια την οικονομική ασφάλεια και σιγουριά που θα προσφέρει στην εταιρία του η διάθεση ενός μοντέλου με πολλά αστεράκια (το οποίο θα είναι τίγκα στους αερόσακους και τις χοντρές ατσάλινες μπάρες σε πόρτες/πάτωμα/οροφή), για χάρη της σβελτάδας, της ελαφρότητας και της οικονομίας που θα του προσφέρει ένα άλλο μοντέλο το οποίο όμως θα πάρει μισό και ένα αστεράκι στις δοκιμές πρόσκρουσης και το οποίο θα εκτοξεύεται στο πυρ το εξώτερο σε μια σύγκρουση με ένα Polo των 1300 κιλών;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                govus last edited by

                Downsizing+(πραγματική )οικονομία στο καύσιμο= μικρής χωρητικότητας πετρελαιοκινητήρες.
                Εκεί έχουν μπει ΚΑΙ οι ιάπωνες !
                Εμείς όμως έχουμε ν' ασχοληθούμε τώρα με το παπαδαριό, οι βρωμο-ντήζελ μας μάραναν ;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hunter last edited by

                  Ο χρήστης cavallino έγραψε:
                  Ποιος θα τολμήσει να πετάξει στα σκουπίδια την οικονομική ασφάλεια και σιγουριά που θα προσφέρει στην εταιρία του η διάθεση ενός μοντέλου με πολλά αστεράκια

                  Το...μαρκετινγκ.Εαν στοχευσει στην ενεργητικη ασφαλεια και λοιπά οφελη των ελαφρων κατασκευων,να δεις για πότε θα αλλαξουν προσανατολισμο οι αγοραστες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spiros last edited by

                    Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                    Ποιος θα τολμήσει να πετάξει στα σκουπίδια την οικονομική ασφάλεια και σιγουριά που θα προσφέρει στην εταιρία του η διάθεση ενός μοντέλου με πολλά αστεράκια

                    Το...μαρκετινγκ.Εαν στοχευσει στην ενεργητικη ασφαλεια και λοιπά οφελη των ελαφρων κατασκευων,να δεις για πότε θα αλλαξουν προσανατολισμο οι αγοραστες.

                    αυτο δε νομιζω οτι θα αλλαξει συντομα οπως ουτε προκειται να μειωθει ο εξοπλισμος. Δες οτι οι περισσοτεροι φορτωνουν οσο περισσοτερο μπορουν το νεο τους καμαρι με εξοπλισμο.

                    υπαρχει κανεις που θα αγορασει ενα αυτοκινητο με 3 αστερια στο ncap και με μοναδικο εξοπλισμο υδραυλικο τιμονι και ηλεκτρικα παραθυρα? Οχι βεβαια.

                    Και το κερδος ποιο θα ειναι αραγε? 150-200 κιλα στα 1300? Ε και? Θα κανεις ταξιδι και θα λιωνεις απο τη ζεστη, θα σε κουραζει ο θορυβος απο την ελλειπη μονωση, και θα κινδυνευεις να σκοτωθεις επειδη τρακαρες με 40χαω...

                    με λιγα λογια, το ποταμι δε γυριζει πισω. Η μονη ελπιδα ειναι οτι καποια στιγμη η τεχνολογια θα μας δωσει αυτοκινητα με χαμηλοτερο βαρος αλλα ιδια ή καλυτερη αντοχη. Και ολα αυτα με λογικο κοστος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      cmarin last edited by

                      Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                      Ποιος θα τολμήσει να πετάξει στα σκουπίδια την οικονομική ασφάλεια και σιγουριά που θα προσφέρει στην εταιρία του η διάθεση ενός μοντέλου με πολλά αστεράκια

                      Το...μαρκετινγκ.Εαν στοχευσει στην ενεργητικη ασφαλεια και λοιπά οφελη των ελαφρων κατασκευων,να δεις για πότε θα αλλαξουν προσανατολισμο οι αγοραστες.

                      Δεν πείθει εύκολα αυτό σε σύγκριση με την παθητική ασφάλεια, χρειάζεται οδηγική παιδεία που αυτή δεν παίρνει μέρος στην συνάρτηση της παθητικής.

                      Το θέμα είναι ότι στην Ευρώπη οι κινητήρες μεγάλης χωρητικότητας (πάνω από 3 λίτρα) περνάνε κρίση. Κάπου διάβαζα για 40% κάτω από την προηγούμενη δεκαετία. Στράφηκαν λοιπόν σε μικρούς κινητήρες και για να αποδώσουν μπήκαν στην εύκολη λύση του τούρμπο, εξελίσσοντας την υπάρχουσα τεχνολογία και προσθέτοντας ηλεκτρονικά συστήματα. Το βάρος παίζει το ρόλο του σε αυτό αφού η δύναμη χρειάζεται για να κινήσει τους αερόσακους, τα έξτρα μέταλλα, τις μονώσεις και τις πολλαπλές καλωδιώσεις. Οι επιδόσεις όμως είναι και πάλι υψηλές, αν τις συγκρίνουμε με την προ-τουρμπο εποχή. Ποιο ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο είχε τις ίδιες επιδόσεις με ένα σημερινό 1.4Τ?

                      Από την άλλη δεν ξέρω πόσο έχει πείσει το diesel (50%+ των πωλήσεων σε Ευρώπη), στο θέμα της συντήρησης και γενικότερα του TCO (δηλαδή του κόστους σε βάθος χρόνου). Αλήθεια, υπάρχει καμία μελέτη?
                      Οι Γιαπωνέζοι (και μερικοί κορεάτες) έχουν καταφέρει να έχουν χαμηλές καταναλώσεις χωρίς τις αποδόσεις των τούρμπο. Δεν φαίνεται όμως να ενδίδουν στο παιχνίδι των Ευρωπαίων και μάλλον κοιτούν την Αμερικάνική ή άλλες αγορές. Δεν θέλουν να μπουν σε μία αγορά (που μάλλον είναι πίσω και χρειάζονται χρόνο) ανταγωνισμού και στοχεύουν σε ποιο καθαρές λύσεις (στυλ Prius).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        travelman last edited by

                        Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                        Το μονο που θελω να ελπίζω,ειναι να ξαναανακαλύψουνε οι εταιριες παραγωγης τα αυτοκίνητα με χαμηλό βαρος,τα οποία προσφερουν και χαμηλώτερες καταναλώσεις,και υψηλώτερες επιδόσεις,και πιθανοτατα φτηνοτερες τιμες.

                        • απειρο

                        Καβαλίνε η παθητική ασφάλεια δεν είναι ο μόνος λόγος που έχει πάρει την ανιούσα το βάρος. Εξοπλισμοί, ταμπλώ που ζουλιούνται για να γουστάρουν οι αμαξοβάτες και μονώσεις αυξάνουν το βάρος περισσότερο από όσο νομίζουμε. Αλλά αφού αυτά ζητάει η αγορά αυτά δίνει η αυτοκινητοβιομηχανία

                        για τα τούρμπο πιστεύω πως σύντομα θα κατακτήσουν τους βενζινοκινητήρες όπως έγινε και με τους ντίζελ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          hunter last edited by

                          Εγω πιστευω πως,αν αυριο,ξεκινησει μια συντονισμενη διαφημιστική εκστρατεια,που θα στοχευει στο ελαφρυ αυτοκινητο,μαζι με μια καταργηση του euroNcap,το οποίο εγω το βλέπω λιγακι ανούσιο και 'σικε',και ολα αυτα με τις ευλογιες/απαιτησεις των αυτοκινητοβιομηχανιών,σε τρια χρονια θα μιλάμε για τους τωρινους δεινόσαυρους με αποστροφη,και θα ειμαστε ολοι πεπεισμενοι για το εσφαλμενο του υπερπολυτελους και υπέρβαρου αυτοκινητου.
                          Ετσι κι'αλλοιώς,εμεις (οι αγοραστες)παντα ακολουθούμε τις τασεις που αλλοι μας επιβαλουν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • P
                            patro last edited by

                            Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                            Γιαπωνέζοι και Κορεάτες δεν έχουν ακόμη ενδώσει. Γιατί άραγε?

                            γιατι απευθυνονται στην παγκοσμια αγορα και πρεπει να βαλουν σε σειρα τις προτεραιοτητες τους , απο αυτες φαινεται οτι τα μικρα τουρμπο ειναι η τελευταια και τα ντιζελ προηγουνται(λογικα αφου εχουν μεγαλυτερο ποσοστο). πχ η hyundai βγαζει τωρα diesel 1.6 με 128 αλογα , 26.5 ροπη , 4.7λ/100κμ.
                            σε 2-3 χρονια θα εχουν χρονο και πορους να ασχοληθουν και με τα ατμοσφαιρικα τουρμπο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • H
                              hunter last edited by

                              Ο χρήστης cmarin έγραψε:

                              Δεν πείθει εύκολα αυτό σε σύγκριση με την παθητική ασφάλεια, χρειάζεται οδηγική παιδεία που αυτή δεν παίρνει μέρος στην συνάρτηση της παθητικής.

                              Τα ηλεκτρονικα βοηθηματα μπορούνε να αντικαταστησουν (και μαλλον....ΘΑ) τον κακο (και ισως και τον καλο) οδηγο.Το οτι και αυτα θα λειτουργουνε αποδωτικότερα σε ενα ελαφρυ οχημα θεωρειται δεδομενο,μιας και η αδρανεια που εχουνε να καταπολεμησουνε,μειωνεται

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nick last edited by

                                Θέλω να πιστεύω ότι η αύξηση του βάρους μετά από κάθε νέο μοντέλο τείνει να ελαττωθεί αν πάρουμε παράδειγμα το νεο GOLF νέο MEGANE 3 και LAGUNA 3 βλέπουμε όχι μόνο το βάρος μένει στα ίδια επίπεδα αλλά είναι και μερικώς χαμηλότερο . Μάλλον οι κατασκευαστές έχουν πάρει το μήνυμα και αναμένονται περισσότερα στο μέλλον.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kon5 last edited by

                                  Χαμηλώτερο είναι και στο νέο mazda 6.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    ast last edited by

                                    Ο χρήστης patro έγραψε:
                                    με τα ατμοσφαιρικα τουρμπο

                                    ή μήπως με τα ντίζελ βενζινοκίνητα;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • kubiak
                                      kubiak last edited by

                                      Θα έπρεπε να κατευθυνθούν σε ελαφρύτερα υλικά, έτσι ώστε να μην κάνουν εκπτώσεις στην παθητική ασφάλεια αλλά παράλληλα να ενισχύσουν και την ενεργητική ασφάλεια...
                                      Που θα πάει θα πέσει το κόστος των ακριβών αλλά ανθεκτικών ελαφριών υλικών... (ή θα επινοήσουν κάτι άλλο)...

                                      _

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        thymios last edited by

                                        Πιστεύω οτι οι κατηγορίες αυτοκινήτων σταθεροποιήθηκαν σε κάποια δεδομένα, στις διαστάσεις, στον εξοπλισμό, ενδεχομένως και στην ασφάλεια. Δε νομίζω οτι θα δούμε πολύ μεγαλύτερα μιρκομεσαία πχ...

                                        Οι τούρμπο υπερκαλύπτουν το πρόβλημα του βάρους..Δε το λύνουν όμως. Σταδιακά πιστεύω οτι φτάνουμε σε πιο..οριζόντιες καμπύλες ανάπτυξης στους κινητήρες και τα συστήματα μετάδοσης και οι τεχνολογικές λύσεις ολοένα συγκλίνουν...

                                        Κάποια στιγμή κάποιος κατασκευαστής θα ρίξει στην αγορά τα ελαφρά υλικά και θα ρθουν τα πάνω κάτω. Μέχρι τότε τα τούρμπο θα επικρατούν. Και είναι λογικό: Εφόσον συνδυάζουν τα πλεονεκτήματα βενζινοκινητήρα και τούρμπντίζελ, γιατί όχι;;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Μάλλον θα υπάρχει μόνο ένα καύσιμο στα αυτοκίνητα με κινητήρες φθηνούς (όχι ακριβούς πετρελαιοκινητήρες) με ψεκασμό καυσίμου που θα είναι ανάμεσα σε κινητήρες βενζίνης-πετρελαίου. Θα έχουν χαμηλή κατανάλωση και χαμηλούς ρύπους.

                                          Να δούμε ποιοι κινητήρες θα επικρατήσουν στο τέλος.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • kubiak
                                            kubiak last edited by

                                            Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                            Να δούμε ποιοι κινητήρες θα επικρατήσουν στο τέλος.

                                            Το μέλλον είναι κατά την άποψή μου ηλεκτρικό...

                                            _

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 1 / 12
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr