Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υπάρχει μοτοσυκλέτα με traction control?
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. Υπάρχει μοτοσυκλέτα με traction control?
    • 1 / 1
    Μοτοσικλέτα
    7
    10
    57
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nickolas last edited by

      Είμαι γενικά άσχετος από μοτοσυκλέτες, αλλά μου κάνει εντύπωση πως δεν έχω ακούσει ποτέ μοτοσυκλέτα να έχει traction control. Ειδικά σούπερ σπορ που νομίζω το χρειάζονται περισσότερο από οποιοδήποτε αυτοκίνητο.
      Ισχύει κάτι τέτοιο? Αν ναι, γιατί υπάρχει αυτή η έλλειψη?

      Μια μοτοσυκλέτα με traction control (που πιθανώς να έχει επιλογή να κόβει γκάζι και όταν αισθανθεί σούζα) μαζί με ABS και το σύστημα του συμπλέκτη που αποτρέπει μπλοκάρισμα του τροχού από τον κινητήρα στα κατεβάσματα, νομίζω θα έκανε τις σούπερ σπορ αρκετά προσιτές στο μέσο...άσχετο!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nickolas last edited by

        Είμαι γενικά άσχετος από μοτοσυκλέτες, αλλά μου κάνει εντύπωση πως δεν έχω ακούσει ποτέ μοτοσυκλέτα να έχει traction control. Ειδικά σούπερ σπορ που νομίζω το χρειάζονται περισσότερο από οποιοδήποτε αυτοκίνητο.
        Ισχύει κάτι τέτοιο? Αν ναι, γιατί υπάρχει αυτή η έλλειψη?

        Μια μοτοσυκλέτα με traction control (που πιθανώς να έχει επιλογή να κόβει γκάζι και όταν αισθανθεί σούζα) μαζί με ABS και το σύστημα του συμπλέκτη που αποτρέπει μπλοκάρισμα του τροχού από τον κινητήρα στα κατεβάσματα, νομίζω θα έκανε τις σούπερ σπορ αρκετά προσιτές στο μέσο...άσχετο!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nickolas last edited by

          Είμαι γενικά άσχετος από μοτοσυκλέτες, αλλά μου κάνει εντύπωση πως δεν έχω ακούσει ποτέ μοτοσυκλέτα να έχει traction control. Ειδικά σούπερ σπορ που νομίζω το χρειάζονται περισσότερο από οποιοδήποτε αυτοκίνητο.
          Ισχύει κάτι τέτοιο? Αν ναι, γιατί υπάρχει αυτή η έλλειψη?

          Μια μοτοσυκλέτα με traction control (που πιθανώς να έχει επιλογή να κόβει γκάζι και όταν αισθανθεί σούζα) μαζί με ABS και το σύστημα του συμπλέκτη που αποτρέπει μπλοκάρισμα του τροχού από τον κινητήρα στα κατεβάσματα, νομίζω θα έκανε τις σούπερ σπορ αρκετά προσιτές στο μέσο...άσχετο!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            madox last edited by

            Ο χρήστης nickolas έγραψε:
            Είμαι γενικά άσχετος από μοτοσυκλέτες, αλλά μου κάνει εντύπωση πως δεν έχω ακούσει ποτέ μοτοσυκλέτα να έχει traction control. Ειδικά σούπερ σπορ που νομίζω το χρειάζονται περισσότερο από οποιοδήποτε αυτοκίνητο.
            Ισχύει κάτι τέτοιο? Αν ναι, γιατί υπάρχει αυτή η έλλειψη?

            Μια μοτοσυκλέτα με traction control (που πιθανώς να έχει επιλογή να κόβει γκάζι και όταν αισθανθεί σούζα) μαζί με ABS και το σύστημα του συμπλέκτη που αποτρέπει μπλοκάρισμα του τροχού από τον κινητήρα στα κατεβάσματα, νομίζω θα έκανε τις σούπερ σπορ αρκετά προσιτές στο μέσο...άσχετο!

            Το ducati 1098r εχει οπως και μια υποψια TC υπαρχει και στο zx10 ενω και τα νεα bmw-aprilia 1000ρια σιγουρα θα εχουν στις ακριβες εκδοσεις.Κυκλοφορει ομως και aftermαrket λυση για ολες τις σπορ μηχανες αλλα ειναι ακριβη.
            Μπλοκαρισμα του κινητηρα στο κατεβασμα αποτρεπουν οι slipper συμπλεκτες που εχουν ολες σχεδον οι σπορ μηχανες.Τωρα αυτο που λες να κοβει τις σουζες μαλλον το απευχονται οι περισσοτεροι αναβατες.Ετσι και αλλιως η γρηγορη οδηγηση μιας σπορ μοτοσυκλετας ειναι ενα παιγνιδι που απαιτει εμπειρους και ικανους αναβατες οποτε ο μεσος ασχετος ας ξεκινησει με κατι πιο φιλικο η ας αυτοπεριοριστει στα ασφαλη και 'γρηγορα' gti κουτια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • F
              festonero last edited by

              Εχω την εντυπωση οτι τα καινουργια gsxr K8 εχουν κατι σχετικο, περα απο διαφορετικα προγραμματα χαρτογραφησης (σωστα το λεω; ) ωστε να βγαζουν διαφορετικη ιπποδυναμη, αναλογως το προγραμμα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                kon5 last edited by

                Ναι έτσι είναι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  madox last edited by

                  Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
                  Εχω την εντυπωση οτι τα καινουργια gsxr K8 εχουν κατι σχετικο, περα απο διαφορετικα προγραμματα χαρτογραφησης (σωστα το λεω; ) ωστε να βγαζουν διαφορετικη ιπποδυναμη, αναλογως το προγραμμα.

                  αρκετα χρησιμο για εναν απειρο αναβατη αλλα απεχουν παρασαγγας απο το να θεωρηθουν TC.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    after last edited by

                    Ο χρήστης madox έγραψε:

                    Εχω την εντυπωση οτι τα καινουργια gsxr K8 εχουν κατι σχετικο, περα απο διαφορετικα προγραμματα χαρτογραφησης (σωστα το λεω; ) ωστε να βγαζουν διαφορετικη ιπποδυναμη, αναλογως το προγραμμα.

                    αρκετα χρησιμο για εναν απειρο αναβατη αλλα απεχουν παρασαγγας απο το να θεωρηθουν TC.

                    Ναι, καμια σχεση με tc
                    Το zx-10('08) εχει, αλλα καμια σχεση με του αυτοκινητου
                    Ειναι πολυ πιο διακριτικο στην λειτουργια, τον λογο τον εχει παντα ο αναβατης, αν κανει υπερβολες....επεσε

                    Γενικα ειναι πολυ πιο πολυπλοκα τα πραγματα στις μοτοσυκλετες, λογω του οτι μπαινει και η τριτη διασταση στην οδηγηση(το οτι γερνει δηλαδη)
                    Τα λαστιχα(και οι αναρτησεις) εχουν τον σημαντικοτερο λογο στο θεμα κρατημα, γιατι τα γλυστριματα = πτωσεις
                    Για αυτο και τα χειροτερα(τουριστικα) ελαστικα μοτοσυκλετας, εχουν καλυτερη γομα απο τα καλυτερα ελαστικα αυτοκινητου
                    Τα pirelli diablo corsa III που εβαλα επανω, εχουν 577€ το ζευγαρι(δεν τα πηρα τοσο), και υπαρχουν και ακριβοτερα βεβαιως(diablo supercorsa- 680€)
                    Και μακαρι αν κρατησουν 10.000χλμ, θα κανω παρτυ

                    Αυτο με τις διαφορετικες χαρτογραφησεις ειναι μια βλακεια για μενα
                    Μονο αν εχει αντικτυπο στην οικονομια της βενζινης αξιζει
                    Αν δεν μπορει να διαχειριστει καποιος τα 180+ αλογα των ss1000, τοτε ας παρει κατι αλλο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      avel last edited by

                      Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                      το σύστημα του συμπλέκτη που αποτρέπει μπλοκάρισμα του τροχού από τον κινητήρα στα κατεβάσματα

                      Ο τροχός στο κατέβασμα ταχύτητας δεν μπλοκάρεται, αν κάνεις λίγο roll-on (δώσεις λίγο γκάζι) και είσαι 'smooth' με τον συμπλέκτη. Οπότε, γιατί να υπάρχει ένα τόσο πολύπλοκο σύστημα; Για να γλυτώσει ο αναβάτης μία κίνηση του χεριού; Λίγο υπερβολικό το βρίσκω.

                      Εδώ υπάρχουν κάποια ενδιαφέροντα άρθρα για τη χρήση TC στο MotoGP, τα οποία βρήκα με ένα γρήγορο googlισμα:

                      http://www.sportrider.com/tech/146_0603 ... index.html' target='_blank
                      http://en.wikipedia.org/wiki/MotoGP' target='_blank

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        after last edited by

                        Ο χρήστης avel έγραψε:

                        το σύστημα του συμπλέκτη που αποτρέπει μπλοκάρισμα του τροχού από τον κινητήρα στα κατεβάσματα

                        Ο τροχός στο κατέβασμα ταχύτητας δεν μπλοκάρεται, αν κάνεις λίγο roll-on (δώσεις λίγο γκάζι) και είσαι 'smooth' με τον συμπλέκτη. Οπότε, γιατί να υπάρχει ένα τόσο πολύπλοκο σύστημα; Για να γλυτώσει ο αναβάτης μία κίνηση του χεριού; Λίγο υπερβολικό το βρίσκω.

                        Εδώ υπάρχουν κάποια ενδιαφέροντα άρθρα για τη χρήση TC στο MotoGP, τα οποία βρήκα με ένα γρήγορο googlισμα:

                        http://www.sportrider.com/tech/146_0603 ... index.html' target='_blank' target='_blank
                        http://en.wikipedia.org/wiki/MotoGP' target='_blank' target='_blank

                        Στην πιστα δεν χρησιμοποιεις καθολου πισω φρενο
                        Μονο μπροστα και κατεβασμα ταχυτητας, που μονο smooth δεν ειναι
                        Οποτε ο μονοδρομος συμπλεκτης ειναι σωτηριος, και δεν σου κοβει και την φορα στην εισοδο της στροφης

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          polymhxanos last edited by

                          Μια από τις πρώτες μοτοσυκλέτες παραγωγής με traction control είναι το σχετικά ταπεινό Yamaha DT 230 lanza.

                          Στο DT ο μηχανισμός δουλεύει με απλό αλλά αποτελεσματικό τρόπο. Ένας αισθητήρας μετράει την ταχύτητα του πίσω τροχού πολλές φορές το δευτερόλεπτο. Αν κάποια στιγμή μετρήσει ''παράλογη'' επιτάχυνση του τροχού, δλδ ξαφνική αύξηση της ταχύτητας του τροχού, που δεν μπορεί να είναι φυσιολογική επιτάχυνση, κόβει την ανάφλεξη του κυλίνδρου, μέχρι η μέτρηση να ξαναγίνει φυσιολογική.

                          http://www.yamaha-motor.com.au/motor/in ... delcatid=3

                          Πραγματικά είναι απορίας άξιον γιατί ένα τόσο εύκολο και φτηνό πράγμα όπως το traction control (ουσιαστικά ένας αισθητήρας που ήδη υπάρχει για το ταχύμετρο στις σύχρονες μοτό στο γρανάζι κίνησης, και λίγες γραμμές software στην ηλεκτρονική ανάφλεξη) δεν εφαρμόζεται από τους κατασκευαστές στις σύχρονες μοτό, όταν από την άλλη βάζουν πολύπλοκα και φλύαρα σχεδιαστικά πλαστικά ας πούμε, που κοστίζουν πολύ περισσότερο και τπτ δεν προσφέρουν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr