Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUZUKI JIMNY ( Cabrio )
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUZUKI JIMNY ( Cabrio )
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    23
    386
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      chrisk1967 last edited by

      Καλησπερα σε ολους ....

      Θα ηθελα την βοηθεια σας μεσω των εμπειριων και των γνωσεων σας για την επιλογη ή οχι ενος Suzuki Jimny .....Για να ειναι και λιγο διασκεδαστικο η πρωτη επιλογη ειναι CABRIO .

      Το Ξερω οτι το αυτοκινητακι ειναι χρονια πισω , η γενικη ιδεα παντως για την αρχικη επιλογη του ειναι στιβαρο , μικρες διαστασεις ( για νεους οδηγους ) , οικονομικο και με επιλεκτικη τετρακινηση οπου χρειαστει ( σε κατι καθετες ανηφορες στο πανοραμα της Βουλας ) . και για να μην υπαρχουν παραξηγησεις δεν μενω εκει , απλα εργαζομαι εκει ....

      Περιμενω τα σχολια σας , κυριως τα αρνητικα οπως κραδασμοι , οιδηποτε εχετε αντιμετωπισει ....

      Σας ευχαριστω ολουσ εκ των προτερων ,

      Chrisk1967

      1 Reply Last reply Reply Quote 15
      • C
        chrisk1967 last edited by

        Καλησπερα σε ολους ....

        Θα ηθελα την βοηθεια σας μεσω των εμπειριων και των γνωσεων σας για την επιλογη ή οχι ενος Suzuki Jimny .....Για να ειναι και λιγο διασκεδαστικο η πρωτη επιλογη ειναι CABRIO .

        Το Ξερω οτι το αυτοκινητακι ειναι χρονια πισω , η γενικη ιδεα παντως για την αρχικη επιλογη του ειναι στιβαρο , μικρες διαστασεις ( για νεους οδηγους ) , οικονομικο και με επιλεκτικη τετρακινηση οπου χρειαστει ( σε κατι καθετες ανηφορες στο πανοραμα της Βουλας ) . και για να μην υπαρχουν παραξηγησεις δεν μενω εκει , απλα εργαζομαι εκει ....

        Περιμενω τα σχολια σας , κυριως τα αρνητικα οπως κραδασμοι , οιδηποτε εχετε αντιμετωπισει ....

        Σας ευχαριστω ολουσ εκ των προτερων ,

        Chrisk1967

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          chrisk1967 last edited by

          Καλησπερα σε ολους ....

          Θα ηθελα την βοηθεια σας μεσω των εμπειριων και των γνωσεων σας για την επιλογη ή οχι ενος Suzuki Jimny .....Για να ειναι και λιγο διασκεδαστικο η πρωτη επιλογη ειναι CABRIO .

          Το Ξερω οτι το αυτοκινητακι ειναι χρονια πισω , η γενικη ιδεα παντως για την αρχικη επιλογη του ειναι στιβαρο , μικρες διαστασεις ( για νεους οδηγους ) , οικονομικο και με επιλεκτικη τετρακινηση οπου χρειαστει ( σε κατι καθετες ανηφορες στο πανοραμα της Βουλας ) . και για να μην υπαρχουν παραξηγησεις δεν μενω εκει , απλα εργαζομαι εκει ....

          Περιμενω τα σχολια σας , κυριως τα αρνητικα οπως κραδασμοι , οιδηποτε εχετε αντιμετωπισει ....

          Σας ευχαριστω ολουσ εκ των προτερων ,

          Chrisk1967

          1 Reply Last reply Reply Quote 15
          • T
            techadmin admin last edited by

            Ρίξε μια ματιά εδώ:

            http://www.jimnyclub.gr/forum/viewtopic ... 36&start=0
            http://www.jimnyclub.gr/forum/viewtopic ... 84&start=0
            http://www.jimnyclub.gr/forum/viewtopic ... 81&start=0
            http://www.jimnyclub.gr/forum/viewtopic ... 67&start=0

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • ?
              A Former User last edited by

              Για τις ανηφόρες στη Βούλα..... στην πράξη οποιοδήποτε μη τζιποειδές τετρακίνητο (ή και απλό πισωκίνητο) θα σε βολέψει καλύτερα για τη χρήση που αναφέρεις. Πχ Suzuki Swift, Daihatsu Sirion τετρακίνητα είναι καλές προτάσεις πόλης και εκτός με καλύτερους χώρους από το Jimny, οικονομικότερα σε καύσιμο, πιο σύγχρονα με πιο πολλές ανέσεις, σαφώς ανετότερα στη μέση σου και με πολύ καλύτερη οδική συμπεριφορά.
              Βέβαια αυτά δεν είναι cabrio. Και το Jimny cabrio όμως έχει μερικά θεματάκια. Πρώτον φτιάνχεται όχι στην Ιαπωνία αλλά στην Ισπανία (παλιότερα υστερούσε και σε κινητήρα έναντι του κλειστού, δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα αυτό). Η κουκούλα του είναι ιδιαίτερα δύσχρηστη, δεν το ανοιγοκλείνεις εύκολα και σύντομα είτε θα σκαλώσουν τα φερμουάρ είτε θα βαρεθείς. Μπορεί να σκιστεί σε κλαδια ή από βανδάλους/κλέφτες ενώ έχεις αυξημένες απώλειες θερμότητας και αυξημένο θόρυβο σε ένα έτσι κι αλλιώς σχετικά θορυβώδες όχημα....
              Μπορεί να είναι μικρό αλλά το τιμόνι του δεν κόβει και πολύ.... ειδικά στις ανηφόρες της Βούλας που έχει και απότομες στροφές δεν συνιστάται να βάζεις την κατ'επιλογή τετρακίνηση του Jimny γιατί ζορίζεις/φθείρεις λάστιχα και μηχανικά μέρη της μετάδοσης.
              Οπότε είτε για πόλη και τις ανηφόρες της Βούλας είτε σαν ανοιχτό δεν είναι και πολύ καλό. Από την άλλη όμως σαν πακέτο όντως δεν έχει ανταγωνισμό... Αρκεί να αντιλαμβάνεσαι τι θυσιάζεις.... ιδίως αν δεν σε ενδιαφέρουν οι εκτός δρόμου ικανότητες.

              Σε εύθυμη νότα σου προτείνω μεταχειρισμένο Mazda MX5.... πισωκίνητο για να ανεβαίνει καλά τις ανηφόρες, αλεξίσφαιρο, μαζεμένες εξωτερικές διαστάσεις, χώρους περίπου όσους και του Jimny και ανοιχτό αλλά με εύκολη και πρακτική οροφή!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                micmic last edited by

                Είναι πάρα πολύ όμορφο, αλλά ακριβώς λόγω της φύσης του εγώ θα το έπαιρνα (και το σκέφτομαι δηλαδή) ως δεύτερο, κατά προτίμηση μεταχειρισμένο, ώστε να το ταλαιπωρώ άνετα. Για νησιά και βουνά δεν υπάρχει καλύτερο αυτοκίνητο. Σε πάει σε όλα τα κατσάβραχα και χωράει σε στενά δρομάκια που μεγάλα 4χ4 ούτε διανοούνται να περάσουν. Αλλά για χρήση μέσα στην πόλη υπάρχουν πολλά καλύτερα. Πάντως αν το πάρεις σκέψου και την αυτόματη έκδοση, που ειδικά για εκτός δρόμου είναι must.

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • C
                  chrisk1967 last edited by

                  Ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες και τους δυο σας ....

                  Το ξερω οτι το μεταχειρισμενο ειναι σοφοτερη επιλογη αλλα που να βρεις αξιοπιστο μεταχειρισμενο που να μην του εχουν αλλαξει ' τα φωτα ' .....

                  Βγαινει αυτοματο και το ' ανοικτο ' ? Νομιζα οτι αυτο ισχυει μονο για το κλειστο ....

                  Εν γενει ειναι αρκετα ακριβο ( 16700 με μεταλλικο χρωμα , χωρις ζαντες αλουμινιου και εξαιρετικα μινιμαλ εξοπλισμο ) που με προβληματιζει αρκετα εαν αξιζει τον κοπο ....

                  Για προβληματα αξιοπιστιας εχετε ακουσει ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • M
                    maggiora last edited by

                    Καλησπέρα!!!
                    Το suzuki είναι γαιδούρι με όλη τη σημασία της λέξης.Απο αξιοπιστία απλά δεν παίζεται.-
                    Το μόνο που θα κοιτάξεις(εκτός απο τα καθιερωμένα..βιβλίο service,τρακαρισμένο, κτλ) είναι το καζανάκι της εξάτμισης.
                    Μην πας να το συγκρίνεις με συμβατικό όχημα.-
                    Πρέπει να ξέρεις οτι κοπαναει η αναρτηση του.Το τιμόνι αν και υδραυλικο ειναι βαρυ.Δικαιολογειται ομως γιατι εκτος δρομου μεταμορφωνεται.
                    Η κουκούλα του ειναι διαιρούμενη.Πανω απο τα κεφαλια οδηγου συνοδηγου ανοιγει, οποτε δεν χρειαζεται να την βγαζεις ολη.Αν θες να την βγαλεις ολη..απλα την αφηνεις σπιτι.Δεν ειναι δυσκολη η τοποθετηση παντως.Στα πολλα km κοπαναει η κουκούλα....!Το κόστος αντικαταστασης ειναι λιγο τσιμπημενο.Φτιαχνουν ομως στην ελλαδα γυρω στα 600 ευρω.
                    Σε ταξιδι θα κουραστουν οι συνεπιβατες, λογω αναρτησης και κουκολας.Πανω απο 120 το ξεχνάς.
                    Εχει και πολλα καλα παντως.Εκτος δρομου βαζει τα γιαλια σε πολλα...που νομιζουν οτι ειναι jeep λογω υψους...
                    Εχει κοντες σχεσεις high και low.Εχει τρομερες δυνατοτητες λογω βαρους, λογω του μετατροχιου.
                    ειναι σχετικα οικονομικο αν δεν το ζοριζεις.
                    Τα servise ειναι λιγο τσιμπημένα αλλα αν πιανουν λιγο τα χερια σου θα γλυτωσεις πολλα.Το μηχανοστασιο του ειναι αρκετα προσβασιμο.
                    Αν παρεις ανοιχτο να προσεξεις για σκουριες.Κατα 90% θα ειναι ενοικιαζομενο οποτε σε καποιο νησι θα εβγαζε το ψωμι του κοντα σε θαλασσα...
                    Οτι πληροφοριες θελεις ρωτα συγκεκριμενα κι εδω ειμαστε

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • C
                      chrisk1967 last edited by

                      Να το προτιμησει καποιος αυτοματο ή οχι ? Ειδικα εαν ειναι νεος οδηγος ....

                      Για χωρους δεν με νοιαζει , δεν προκειται να φιλιξενησει πανω παο δυο επιβατες γενικα .....

                      Ισχυει αυτο που διαβαζω οτι τα Ισπανικα ( Ανοιχτα ) ειναι χειροτερα απο τα Γιαπωνεζικα ( Κλειστα ) ?

                      ΟΙ κινητηρες ειναι ιδιοι ( Ιδιος Κωδικος ) απο οτι διαβαζω στο site της Suzuki . Το επιβεβαιωνετε αυτο ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • M
                        maggiora last edited by

                        Εγω θα σου συνιστούσα να το παρεις manual.Ασε που μεταχειρισμενο αυτοματο ειναι λιγο δυσκολο να βρεις.Για το συγκεκριμενο αμαξι μονο manual θα το χαρεις πολυ στα εκτος δρομου.
                        Ισπανία συναρμολογείται.Όλα τα εξαρτήματα είναι απο japan ομως....!!Εκτος απο κατι ψιλοπραγματα.Άρα?Το ίδιο πράγμα....
                        Το μοτερ εχει αλλαξει απο το 2001 αν θυμαμαι καλα και μετα.Και το ταμπλώ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 9
                        • M
                          maggiora last edited by

                          Οι μηχανες ειναι ιδιες και στο κλειστο και στο ανοικτο.
                          Και τα δυο φτιαχνονται στην ισπανια...!!santana λεγεται το εργοστασιο.......

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • C
                            chrisk1967 last edited by

                            Για Καινουργιο ολοι θεωρουμε οτι ειναι πανακριβο χωρις το παραμικρο Value for money ?

                            Μπηκα εχτες στο Κλειστο στην αντιπροσωπεια και χωρουσα οριακα σαν οδηγος ....Οχι λογω βαρους ( 95 κιλα ) λογω υψους ποδιων κυριως ( Γενικο υψος 1,90 μετρα )

                            Το αυτοκινητο ειναι σπαρτιατικο και εν γενει εκτος συγκρισης οπως σοφα αναφερεται ....

                            Το διλημμα ειναι το παιρνεις για πρωτο αυτοκινητο ( με τους περιορισμους του ) ή οχι ? Περισσοτερη ασφαλτος βεβαιως και λιγοτερο χωμα αρχικα ...

                            Το σκεπτικο ειναι το παιρνεις , το οδηγεις ως νεος οδηγος για 3 χρονια ( Το αποπληρωνεις κιολας ) και μετα περνας σε ενα Golf ή ena scirocco ή κατι αλλο περισσοτερο ενδιαφερον χωρις τους φοβους του νεου οδηγου ?? Ή οχι ψαχνοντας για κατι αλλο ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 8
                            • M
                              maggiora last edited by

                              Κοιταξε αυτα τα ζυγιζεις και παιρνεις μια αποφαση.Δεν θα σε προδωσει ποτε.Θα πας σε μερη που με συμβατικο δεν θα το σκεφτεις καν.Εαν σ αρεσει η φυση και ονειρευεσαι εστω 1 φορα το μηνα να παιρνεις τα βουνα τοτε θα νιωσεις απιστευτα.
                              Τωρα οτι υπαρχουν πολυ καλυτερα απο το suzuki υπαρχουν....Αυτα που μπορει να σου προσφερει ομως το suzuki δεν υπαρχει αλλο στα χρηματα του...ακομα και στα διπλασια.
                              Η αλήθεια ειναι οτι ειναι λιγο στενο.Εγω να σου πω εριχνα τη πλατη και το χαιρομουνα.Πάντως ειναι ελλατωμα.-
                              Μην το συγκρινεις με συμβατικα σου το υπενθιμιζω.
                              Ειναι τροπος ζωης τα jeep.Αν δεν το δεις ετσι τοτε πηγαινε και παρε golf,megane,307,207,punto,auris...
                              υπάρχουν πολλες επιλογες...
                              Διαφορετικα συνεχεια θα βρισκεις ελλατωματα επανω του...γιατι αθελα σου θα το συγκρινεις με τα συμβατικα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • C
                                chrisk1967 last edited by

                                Συμφωνω μαζι σου , απλα για μενα βαραινει αρχικα το γεγονος οτι σαν νεος οδηγος το JIMNY θα με βοηθησει να μην το φοβηθω ....

                                Και επειδη δεν στοιχιζει και λιγα λεφτα ( με σπαρτιατικο εξοπλισμο ) προσπαθω να σκεφτω ορθολογιστικα εαν θα με προβληματισει ως νεο οδηγο .....

                                Και μετα ειναι και το θεμα της κλοπης ...Αληθεια πως προστατευεις αποτελεσματικα το JIMNY οταν δεν εχεις ιδιωτικο κλειστο garage ??

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • K
                                  kon5 last edited by

                                  Αν ο θες λ.χ. 80% σε άσφαλτο και 20% εκτός μην το πάρεις. Στην άσφαλτο είναι άθλιο. Χοροπηδάει σαν κατσίκι, βουίζει, καίει σαν φούστης και σε ταχύτητες άνω των 120 είναι επικίνδυνο. Μπροστά μου έχω δει ένα τέτοια να αναποδογυρίζει μετά από ελαφρά πρόσκρουση σε διαχωριστική μπάρα. Αν το θες για 80% εκτός τότε πάρτο εκεί είναι εξαιρετικό και βάζει τα γυαλιά σε μεγαλύτερα τζιπάκια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • M
                                    micmic last edited by

                                    Το μεταχειρισμένο δεν είναι τόσο λόγω λόγου ποιότητας/τιμής, όσο για να μην το λυπάσαι και να του φέρεσαι όπως πρέπει. Άμα βλέπω να έχουν Jimny και να φοβούνται μήπως τους γρατζουνίσει το χρώμα κανένα κλαδί, τότε ξέρω ότι έχουν διαλέξει λάθος αυτοκίνητο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • X
                                      xtkz last edited by

                                      Eπισης 8ελει πολλη προσοχη σε βρεγμενο δρομο.
                                      Δεν ειναι κ το καλυτερο αυτοκινητο για αρχαριο αλλα αν το μυαλο ειναι μεσα στο κεφαλι κ οχι πανω απο αυτο, 8α το ευχαριστη8εις και 8α το διασκεδασεις πολυ...

                                      ...και 8α 8ες ΜΧ5 μετα κ οχι Scirocco-golf

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                      • M
                                        megane98hp last edited by

                                        Jimny, Jimny, Jimny κάτι μου θυμιζει αυτο το αυτοκινητο. Σα να έχω οδηγησει μερικες 100 από δαύτα!!!!
                                        Προσωπικά το 'πάω' το αμάξι αυτο. Θέλει προσοχη και εμπειρία μετά τα 80-90 χλμ αλλά σε πάει παντου!!!!!
                                        Υπάρχουν εκδόσεις ανοιχτες που έχουν ακόμα και A/C. Προσοχη οι πιάστρες που ανοιγουν τις 2 κουκουλες ειναι πολύ ευαισθητες και σπάνε με το παραμικρο!!!! Ευαισθητα ειναι και τα κουμπια που υπάρχουν γύρω γύρω και κουμπωνουν πάνω στο αμάξι για να κλεισει. Από ηλεκτρικες ευκολίες έχει τα παντα αλλά σιγουρα θα ανεβαινει και το κόστος.

                                        Αν θυμηθω κάτι άλλο θα το γράψω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • C
                                          chrisk1967 last edited by

                                          Aπο συναγερμους τι εχετε να προτεινετε ? Για το ' ανοιχτο ' λεγετε οτι ξεκουμπωνεις λιγο την κουκουλα και ανοιγεις την ασφαλεια με αποτελεσμα να ειναι λιγο ευπαθες σε καθε καλοπροαιρετο ή κακοπροαιρετο που θα θελεσει να του ριξει μια ' ματια ' .....

                                          Οι κουκουλες ειναι ακριβες εαν χρειαστουν αντικατασταση ?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • C
                                            chrisk1967 last edited by

                                            Οι κουκουλες ' μπαζουν ' ? Και δεν εννοω αερα ... Μιλαω για βροχη εαν πεσεις σε καμμια καταιγιδα ....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr