Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα με στρόφαλο σε KIA Picanto ύστερα από 3,5 χρόνια...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα με στρόφαλο σε KIA Picanto ύστερα από 3,5 χρόνια...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    30
    47
    2642
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alexis22 last edited by

      Καλησπέρα σε όλους,
      Θα ήθελα να ρωτήσω εάν μπορεί κανείς να μου πει τη γνώμη του για ένα πρόβλημα που προέκυψε με το αυτοκίνητο μου.
      Πριν από 4 χρόνια λοιπόν πήρα ενα KIA picantο, και ύστερα από 3,5 χρόνια το πήγα στην ΚΙΑ για το σέρβις των 60.000 χλμ ,όπως μου είχαν προτείνει οι ίδιοι από την ΚΙΑ. Τότε μου είπαν επίσης πως εντόπισαν ένα πρόβλημα στο στρόφαλο του αυτοκινήτου. Συγκεκριμένα οτι είνα φαγωμένος και οτι πρέπει να αλλαχθεί άμεσα. (με κόστος 2,500 ευρώ...)
      Φυσικά δεν το έφτιαξα μιας και μου φάνηκε υπερβολικά μεγάλη και ακριβή ζημιά για αυτοκίνητο 3 ετών, και ιδίως αφού το αυτοκίνητο έχει χρησιμοποιηθεί φυσιολογικά και όχι ακραία.
      Στην ΚΙΑ φυσικά αρνήθηκαν να το φτιάξουν δωρεάν γιατί η εγγύηση είχε λήξει στα 3 χρόνια.
      Θα ήθελα να ρωτήσω έχει συμβεί ποτέ σε κάποιον κάτι παρόμοιο? Δεν είναι υπερβολικά μεγάλη ζημιά για ένα αυτοκίνηοο 3 χρόνων? Είμαι βέβαιος οτι η ζημιά αυτή δεν οφείλεται σε εμένα αλλά το πιθανότερο είναι πως πρόκειται για κατασκευαστικό λάθος - ελαττωματικό αυτοκίνητο. Εγώ τι μπορώ να κάνω τώρα?
      Ευχαριστώ όποιον απαντήσει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alexis22 last edited by

        Καλησπέρα σε όλους,
        Θα ήθελα να ρωτήσω εάν μπορεί κανείς να μου πει τη γνώμη του για ένα πρόβλημα που προέκυψε με το αυτοκίνητο μου.
        Πριν από 4 χρόνια λοιπόν πήρα ενα KIA picantο, και ύστερα από 3,5 χρόνια το πήγα στην ΚΙΑ για το σέρβις των 60.000 χλμ ,όπως μου είχαν προτείνει οι ίδιοι από την ΚΙΑ. Τότε μου είπαν επίσης πως εντόπισαν ένα πρόβλημα στο στρόφαλο του αυτοκινήτου. Συγκεκριμένα οτι είνα φαγωμένος και οτι πρέπει να αλλαχθεί άμεσα. (με κόστος 2,500 ευρώ...)
        Φυσικά δεν το έφτιαξα μιας και μου φάνηκε υπερβολικά μεγάλη και ακριβή ζημιά για αυτοκίνητο 3 ετών, και ιδίως αφού το αυτοκίνητο έχει χρησιμοποιηθεί φυσιολογικά και όχι ακραία.
        Στην ΚΙΑ φυσικά αρνήθηκαν να το φτιάξουν δωρεάν γιατί η εγγύηση είχε λήξει στα 3 χρόνια.
        Θα ήθελα να ρωτήσω έχει συμβεί ποτέ σε κάποιον κάτι παρόμοιο? Δεν είναι υπερβολικά μεγάλη ζημιά για ένα αυτοκίνηοο 3 χρόνων? Είμαι βέβαιος οτι η ζημιά αυτή δεν οφείλεται σε εμένα αλλά το πιθανότερο είναι πως πρόκειται για κατασκευαστικό λάθος - ελαττωματικό αυτοκίνητο. Εγώ τι μπορώ να κάνω τώρα?
        Ευχαριστώ όποιον απαντήσει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alexis22 last edited by

          Καλησπέρα σε όλους,
          Θα ήθελα να ρωτήσω εάν μπορεί κανείς να μου πει τη γνώμη του για ένα πρόβλημα που προέκυψε με το αυτοκίνητο μου.
          Πριν από 4 χρόνια λοιπόν πήρα ενα KIA picantο, και ύστερα από 3,5 χρόνια το πήγα στην ΚΙΑ για το σέρβις των 60.000 χλμ ,όπως μου είχαν προτείνει οι ίδιοι από την ΚΙΑ. Τότε μου είπαν επίσης πως εντόπισαν ένα πρόβλημα στο στρόφαλο του αυτοκινήτου. Συγκεκριμένα οτι είνα φαγωμένος και οτι πρέπει να αλλαχθεί άμεσα. (με κόστος 2,500 ευρώ...)
          Φυσικά δεν το έφτιαξα μιας και μου φάνηκε υπερβολικά μεγάλη και ακριβή ζημιά για αυτοκίνητο 3 ετών, και ιδίως αφού το αυτοκίνητο έχει χρησιμοποιηθεί φυσιολογικά και όχι ακραία.
          Στην ΚΙΑ φυσικά αρνήθηκαν να το φτιάξουν δωρεάν γιατί η εγγύηση είχε λήξει στα 3 χρόνια.
          Θα ήθελα να ρωτήσω έχει συμβεί ποτέ σε κάποιον κάτι παρόμοιο? Δεν είναι υπερβολικά μεγάλη ζημιά για ένα αυτοκίνηοο 3 χρόνων? Είμαι βέβαιος οτι η ζημιά αυτή δεν οφείλεται σε εμένα αλλά το πιθανότερο είναι πως πρόκειται για κατασκευαστικό λάθος - ελαττωματικό αυτοκίνητο. Εγώ τι μπορώ να κάνω τώρα?
          Ευχαριστώ όποιον απαντήσει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            drdino last edited by

            Φυσικά και δεν είναι αναμενόμενη ζημιά για 3,5 χρόνια. Τι πρόβλημα εντόπισαν;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              alexis22 last edited by

              Ότι έχει φαγωθεί ο στρόφαλος του αυτοκινήτου και οτι χρειάζεται άμεση αντικατάσταση. Το ανταλλακτικό + η εργασία κοστίζουν 2.500 ευρώ.
              Παραπάνω τεχνικές λεπτομέρειες δυστυχώς δεν γνωρίζω.
              'Οταν τους ρώτησα πως προκλήθηκε τέτοια ζημιά μου είπαν 'Απο την κακή χρήση μάλλον' πράγμα που αποκλείω μιας και το χρησιμοποιύσα σε εντελώς φυσιολογικούς ρυθμούς.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dog80 last edited by

                Πώς το καταλάβανε, κάνει κανένα θόρυβο? Είχε μείνει ποτέ απο λάδια?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alexis22 last edited by

                  Όχι δεν είχε παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα πρωτύτερα. Oύτε έκανε κάποιο θόρυβο.
                  Το βρήκανε όταν το πήγα για το σέρβις των 60.000 χλμ. στην ΚΙΑ.
                  Τώρα πως το καταλάβανε δεν ξέρω ακριβώς, υποθέτω πως θα έχουν μηχανήματα για να εντοπίζουν τυχόν βλάβες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • L
                    leonp last edited by

                    Αν ο στροφαλοφόρος έχει στραβώσει (και τραντάζεται ο κινητήρας) είναι σίγουρο ότι δεν θα τον καλύψει η εγγύηση. Μόνο φυσιολογική δεν ήταν η χρήση.
                    Επίσης, αν η φθορά έχει γίνει από κακή λίπανση, κλπ κλπ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alexis22 last edited by

                      Ο χρήστης leonp έγραψε:
                      Αν ο στροφαλοφόρος έχει στραβώσει (και τραντάζεται ο κινητήρας) είναι σίγουρο ότι δεν θα τον καλύψει η εγγύηση. Μόνο φυσιολογική δεν ήταν η χρήση.
                      Επίσης, αν η φθορά έχει γίνει από κακή λίπανση, κλπ κλπ.

                      Η χρήση ήταν ΑΠΟΛΥΤΩΣ φυσιολογική. Όταν χρησιμοποιεί κάποιος το αυτοκίνητο του για να πηγαίνει στην δουλειά του, και τα σαβ/κα για να πηγαίνει καμμιά βόλτα (όπως κάνουν όλοι δλδ) δεν νομίζω οτι αυτό θεωρείται κακή χρήση. Ιδιαίτερα δε όταν το στροφόμετρο έχει φτάσει maximum τις 4.000 στροφές...

                      Επίσης όταν έχει κάνει ΟΛΑ τα service στην ΚΙΑ, καθώς και εκείνα απου ίσως δεν ήταν και τόσο απαραίτητα, όπως αυτό των 60.000 χλμ, τότε πάλι δεν νομίζω οτι αυτό το λένε κακή χρήση...

                      Τώρα αν εσένα δεν σου φαίνεται φυσιολογική αυτή η χρήση, τι να πω...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Δεν έχω ιδέα τι έχει πάθει ο κινητήρας σου. Απλά σε πληροφορώ ότι ΑΝ πρόκειται για στραβωμένο στροφαλοφόρο, ΟΛΟΙ οι κατασκευαστές κινητήρων το εξαιρούν από την εγγύηση.

                        Μακάρι να αποδειχθεί ότι είναι κάτι άλλο και να σε καλύψει η εγγύηση. Πάρε τη γνώμη και από άλλο συνεργείο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Δεν ψαχνεις αν υπαρχει ανακληση για το συγκεκριμμενο προβλημα;Μπορει να κοιταξαν το VIN σου και να ειδαν οτι σε αφορά αλλα επειδη εληξε η εγγυηση να μην σε καλυπτουν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 2
                            21-quadra last edited by

                            Ότι και να λέμε αν δεν λυθεί το μοτέρ μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε.

                            Αν δεν σου τα περάσουν εγγύηση πέτα το μοτέρ και πάρε άλλο μεταχειρισμένο με 400-500€, γιατί αν έχει ο στρόφαλος 2.500€, συν το άνοιγμα-κλείσιμο του μοτέρ, φλάτζες και λοιπά, θα φτάσει 4.000€.

                            Πάρε το και πήγαινε σε άλλο συνεργείο, πάρε μια δεύτερη γνώμη, πως κατάλαβαν τα τσακάλια ότι έχει πρόβλημα ο στρόφαλος ?
                            Χτυπάει ? δεν ανεβάζει στροφές ? τραντάζει ? Είδαν γρέζια στα λάδια ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              g60 last edited by

                              Μήπως ξέχασαν να βάλουν λάδια και δούλεψαν τον κινητήρα στεγνό κι όταν τα πήραν χαμπάρι ήδη άρπαξε ο στρόφαλος?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 2
                                21-quadra last edited by

                                Έχει δίκηο ο Μάκης, μπορεί να παίζει και αυτό, άδειασαν τα λάδια, τελείωσαν το service και το έβαλαν μπροστά έχοντας ξεχάσει να βάλουν λάδια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  manosk last edited by

                                  Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                  Αν δεν σου τα περάσουν εγγύηση πέτα το μοτέρ και πάρε άλλο μεταχειρισμένο με 400-500€, γιατί αν έχει ο στρόφαλος 2.500€, συν το άνοιγμα-κλείσιμο του μοτέρ, φλάτζες και λοιπά, θα φτάσει 4.000€.

                                  Μάλλον 2.500 είναι η τελική τιμή, μαζί με εργασία κλπ. Μιλάμε για αυτοκίνητο των 9000 άλλωστε.
                                  Σίγουρα πάντως είναι καλύτερο να μπει μτχ μοτέρ που θα κοστίσει λιγότερα από τα μισά όσων ζητάνε τώρα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dog80 last edited by

                                    Ο χρήστης G60 έγραψε:
                                    Μήπως ξέχασαν να βάλουν λάδια και δούλεψαν τον κινητήρα στεγνό κι όταν τα πήραν χαμπάρι ήδη άρπαξε ο στρόφαλος?

                                    Νομίζω οτι ο κινητήρας θα αντέξει 1-2 λεπτα λειτουργίας χωρίς λάδι (για να κάνεις μια μανούβρα μέσα στο συνεργείο πχ). Εκτός αν το κάνανε βόλτα ή το αφήσανε να λειτουργεί για πολύ ώρα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nidosan last edited by

                                      Αλέξη το αυτοκίνητο που είναι τώρα? Λειτουργεί κανονικά? Όταν το πήγες για σέρβις είχες καμιά υπόνοια ότι μπορεί να έχει κάποιο πρόβλημα (από θόρυβο, κραδασμούς, κλπ)? Αν λειτουργούσε κανονικά και τώρα σου λένε πως πρέπει να σκάσεις το 1/4 της αρχικής του αξίας από το πουθενά κάνε έναν κόπο να στείλεις ένα mail (ή κάτι πιο επίσημο) στη μαμά ΚΙΑ με κοινοποίηση στην εδώ αντιπροσωπεία, να τους αναφέρεις το πρόβλημα (ή 'πρόβλημα'...) και το συνεργείο, να δεις αυτοί τι θα σου πουν. Μπορείς να αναφέρεις ότι σκέφτηκες να γράψεις και σε μερικά περιοδικά αυτ/του, forum, κλπ, να ρωτήσεις συμβουλές, αλλά προτίμησες πρώτα να επικοινωνήσεις με την εταιρεία, μπας και υπάρχει κάποιος τρόπος να ταχτοποιηθεί 'σιωπηλά' το θέμα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        citastak last edited by

                                        Σχετικά με το μεταχειρισμένο μοτέρ: Γιατί να πετάξει το δικό του που είναι καινούργιο και το εχει χρησιμοποιήσει ο ίδιος και ΞΕΡΕΙ τι έχει τραβήξει; Καλύτερο δεν θα ήταν να το επισκευάσει ακόμα και αν είναι πολλαπλάσιο το κόστος από την εξ'ολοκλήρου αλλαγή;

                                        Προσπάθησε πάντως να τους κράξεις λίγο και δες τι απάντηση θα πάρεις. Στείλτην και εδώ να δούμε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          Ο χρήστης citastak έγραψε:
                                          Σχετικά με το μεταχειρισμένο μοτέρ: Γιατί να πετάξει το δικό του που είναι καινούργιο και το εχει χρησιμοποιήσει ο ίδιος και ΞΕΡΕΙ τι έχει τραβήξει; Καλύτερο δεν θα ήταν να το επισκευάσει ακόμα και αν είναι πολλαπλάσιο το κόστος από την εξ'ολοκλήρου αλλαγή;

                                          το ρωτάς ρε ηλία; Για να γλυτώσει 1700-1800 ευρώ τουλάχιστο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • Z
                                            zorz last edited by

                                            Τι εννοούν 'φαγώθηκε ο στρόφαλος'; Μόνο φθορά των big end bearings μπορώ να φανταστώ, που δεν μπορεί να γίνει σε 60.000Κμ σε ένα απλό αμαξάκι πόλης εκτός και αν έμεινε χωρίς λάδι ή με εντελώς λάθος ιξώδες.
                                            Τέτοιου είδους ζημιά όμως δεν περνάει απαρατήρητη. Το ακούς και το νιώθεις χαρακτηριστικά. Το αυτοκίνητο λειτουργούσε κανονικά μέχρι το σέρβις; Κάτι μυρίζει σάπιο...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr