Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ALFA MITO H 207 GT???
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ALFA MITO H 207 GT???
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 1 / 7
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    35
    129
    86
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jbk last edited by

      Παρακαλω τεκμηριωστε αποψεις αν τα εχετε οδηγησει...! Κυριος γνωμονας ειναι η οδηγικη απολαυση (οσο υπαρχει τελος παντων με esp) και οχι απολυτες επιδοσεις. Δεδομενου οτι παραλιγο να κλεισω ενα swift sport πριν 2 μηνες, περιμενα να βγει και η mito για να εχω και αλλη μια επιλογη. Test drive εχω κανει και στα τρια και ειλικρινα δεν μπορω να αποφασισω!
      Δεν θα ειναι το μοναδικο αυτοκινητο στην οικογενεια οποτε ζητηματα οπως χωροι κλπ δεν με ενδιαφερουν. Την αμαρτια μου να την πω, το πιο ρυθμισιμο απο ολα μου φανηκε το swift αλλα κατα τ'αλλα πατος!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • J
        jbk last edited by

        Παρακαλω τεκμηριωστε αποψεις αν τα εχετε οδηγησει...! Κυριος γνωμονας ειναι η οδηγικη απολαυση (οσο υπαρχει τελος παντων με esp) και οχι απολυτες επιδοσεις. Δεδομενου οτι παραλιγο να κλεισω ενα swift sport πριν 2 μηνες, περιμενα να βγει και η mito για να εχω και αλλη μια επιλογη. Test drive εχω κανει και στα τρια και ειλικρινα δεν μπορω να αποφασισω!
        Δεν θα ειναι το μοναδικο αυτοκινητο στην οικογενεια οποτε ζητηματα οπως χωροι κλπ δεν με ενδιαφερουν. Την αμαρτια μου να την πω, το πιο ρυθμισιμο απο ολα μου φανηκε το swift αλλα κατα τ'αλλα πατος!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jbk last edited by

          Παρακαλω τεκμηριωστε αποψεις αν τα εχετε οδηγησει...! Κυριος γνωμονας ειναι η οδηγικη απολαυση (οσο υπαρχει τελος παντων με esp) και οχι απολυτες επιδοσεις. Δεδομενου οτι παραλιγο να κλεισω ενα swift sport πριν 2 μηνες, περιμενα να βγει και η mito για να εχω και αλλη μια επιλογη. Test drive εχω κανει και στα τρια και ειλικρινα δεν μπορω να αποφασισω!
          Δεν θα ειναι το μοναδικο αυτοκινητο στην οικογενεια οποτε ζητηματα οπως χωροι κλπ δεν με ενδιαφερουν. Την αμαρτια μου να την πω, το πιο ρυθμισιμο απο ολα μου φανηκε το swift αλλα κατα τ'αλλα πατος!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • E
            eddie_147 last edited by

            G Punto Abarth...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • Q
              qsisvts last edited by

              το swift παντως παροτι ειναι καλο και διασκεδαστικο στην οδηγηση(αν και δε το θεωρω καλυτερο απο το GT, τη MITO δεν την εχω οδηγησει) ειναι τσιμπημενο για αυτο που ειναι και ο κινητηρας του δεν εχει να πει τιποτα,παρολα αυτα θελει και 98αρα βενζινη τρομαρα του

              Επισης απο ποιοτητα εσωτερικου και λοιπα το swift ειναι απαραδεκτο σε σχεση με τα υπολοιπα..

              το gt πηγαινει αρκετα καλα,εχει ποιοτικο εσωτερικο και γενικα ειναι καλο αμαξακι δικαιολογωντας απολυτα τα +3000 σε σχεση με το swift..για τη ΜΙΤΟ δυστυχως δεν εχω καμια απολυτως αποψη

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by

                Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                G Punto Abarth...

                γιατι προτιμας το punto σε σχεση με τη ΜΙΤΟ????

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  drdino last edited by

                  Αν δεν βάλεις extra, η βασική MiTo είναι αρκετά καλό deal... Aν την φορτώσεις όμως σε εξοπλισμό, φτάνεις πανεύκολα σε επίπεδα RC...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • E
                    eddie_147 last edited by

                    Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                    G Punto Abarth...

                    γιατι προτιμας το punto σε σχεση με τη ΜΙΤΟ????

                    Εμφανισιακά (καθώς δεν έχω οδηγήσει κάποιο από τα δυο. Το Abarth έχει λίγο πιο συγκεκριμένη ταυτότητα (μικρό hardcore). Η Mito κάπου ψάχνεται.
                    Μου κάνει μικρή για Alfa αλλά θα δείξει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jbk last edited by

                      Α...γεια σου!!! Το RC ειναι οντως αλλου. 'Δυστυχως' θα το οδηγει και η γυναικα μου οποτε κατανταει λιγο too much!H mito με το σπορτ πακ βγαινει στα 22 παρα κατι...(αν και ειλικρινα δεν ξερω αν αξιζει η 17αρα ζαντα). Στο τεστ ντραιβ φοραγε 18αρες και το επνιγε καπως...Πατημα παντως ειχε φοβερο. Στην ιδια στροφοδιαδρομη που κανω με το legacy που ηδη εχω το mito δεν με φοβισε ποτε ουτε υπεστρεψε ιδιαιτερα (περισσοτερο με τα 4 πηγαινε , αν και η ουρα ειχε μια διαθεση για παιχνιδι σε αργα φρενα, αλλα ο πωλητης ψιλοχ...κε!!!). Στο πεζω μου αρεσε πιο πολυ η θεση οδηγησης και ο γαλλικος 'αερας''!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • M
                        meco last edited by

                        Ο χρήστης jbk έγραψε:
                        Παρακαλω τεκμηριωστε αποψεις αν τα εχετε οδηγησει...! Κυριος γνωμονας ειναι η οδηγικη απολαυση (οσο υπαρχει τελος παντων με esp) και οχι απολυτες επιδοσεις. Δεδομενου οτι παραλιγο να κλεισω ενα swift sport πριν 2 μηνες, περιμενα να βγει και η mito για να εχω και αλλη μια επιλογη. Test drive εχω κανει και στα τρια και ειλικρινα δεν μπορω να αποφασισω!
                        Δεν θα ειναι το μοναδικο αυτοκινητο στην οικογενεια οποτε ζητηματα οπως χωροι κλπ δεν με ενδιαφερουν. Την αμαρτια μου να την πω, το πιο ρυθμισιμο απο ολα μου φανηκε το swift αλλα κατα τ'αλλα πατος!

                        Ξαναοδήγησέ τα! Δεν μπορεί κάτι θα σε ενθουσιάζει λιγάκι περισσότερο στο ένα από τα άλλα.
                        Προσωπικά swift δεν θα έπαιρνα γιατί παραείναι απλό και δεν μου κάνει κάτι σε σχέση με τα άλλα δύο.
                        Δεν είναι κιμπάρικο...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • D
                          drdino last edited by

                          Ο χρήστης jbk έγραψε:
                          Α...γεια σου!!! Το RC ειναι οντως αλλου. 'Δυστυχως' θα το οδηγει και η γυναικα μου οποτε κατανταει λιγο too much!H mito με το σπορτ πακ βγαινει στα 22 παρα κατι...(αν και ειλικρινα δεν ξερω αν αξιζει η 17αρα ζαντα). Στο τεστ ντραιβ φοραγε 18αρες και το επνιγε καπως...Πατημα παντως ειχε φοβερο. Στην ιδια στροφοδιαδρομη που κανω με το legacy που ηδη εχω το mito δεν με φοβισε ποτε ουτε υπεστρεψε ιδιαιτερα (περισσοτερο με τα 4 πηγαινε , αν και η ουρα ειχε μια διαθεση για παιχνιδι σε αργα φρενα, αλλα ο πωλητης ψιλοχ...κε!!!). Στο πεζω μου αρεσε πιο πολυ η θεση οδηγησης και ο γαλλικος 'αερας''!

                          Έτσι πως την είδα εδώ, οι 18αρες είναι υπερβολή. Εδώ οι 17αρες και η σφιχτή ανπάρτηση κοπανάνε ενίοτε σε όχι καλό οδόστρωμα, με τις 18αρες θα γίνεται κάπως για καθημερινή χρήση... Όπως και το κόστος θα είναι

                          Τώρα μεταξύ των δύο, είναι λίγο ζόρικη επιλογή. Ως βασική τιμή είναι πολύ ανταγωνιστική επιλογή, αλλά με ορισμένα μπλιμπλίκια ξεπερνάς εύκολα το GT. Εγώ αν έφτανα σε επίπεδα RC, θα έπαιρνα ασυζητητί το τελευταίο. Τώρα η μόνη υπερβολή που θα αντιληφθεί η γυναίκα σου είναι τα καθίσματα, οπότε....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            neos last edited by

                            Αν είναι να φτάσεις τα 22K για Β-Segment πάρε ένα Mini Cooper 1.6 να ευχαριστηθείς οδήγηση Σε επιδόσεις στην ευθεία μπορεί μην συγκρίνεται με τα τουρμπάτα αλλά η αίσθηση/ευχαρίστηση που προσφέρει στις στροφές είναι φοβερή. Και το πουλ μουρ σου θα έχεις και σαφώς ποιοτικότερο από τα άλλα είναι + με 16' ζάντες είναι αρκετά άνετο.

                            Συγκεκριμένα από αυτά που αναφέρεις, αν δεν σε πειράζει να δώσεις τα 3χιλ παραπάνω από το GT χωρίς ιδιαίτερο όφελος σε κάποιον τομέα όπως επιδόσεις, αίσθηση ή κράτημα πάρε τη MiTo. Είναι πολύ πιο φρέσκο όχημα και δεν του λείπει κάτι (εκτός από καλαισθησία στον σχεδιασμό του ταμπλώ).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pasxos last edited by

                              Ο χρήστης drdino έγραψε:
                              Εγώ αν έφτανα σε επίπεδα RC, θα έπαιρνα ασυζητητί το τελευταίο.

                              Περιεργο!! Εγω παλι το αντιθετο...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                drdino last edited by

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  corsair last edited by

                                  Ο χρήστης Neos έγραψε:
                                  και σαφώς ποιοτικότερο από τα άλλα είναι + με 16' ζάντες είναι αρκετά άνετο.

                                  Εντελως ακυρος... και παντα μιλαμε σε σχεση με τα αλλα 2 του τοπικ...

                                  Επιπροσθετα καλες οι 'αισθησεις' αλλα αμα δεν τσουλαει το πραγμα... να την βρασεις την αισθηση...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • N
                                    neos last edited by

                                    Ο χρήστης corsair έγραψε:

                                    και σαφώς ποιοτικότερο από τα άλλα είναι + με 16' ζάντες είναι αρκετά άνετο.

                                    Εντελως ακυρος... και παντα μιλαμε σε σχεση με τα αλλα 2 του τοπικ...

                                    Επιπροσθετα καλες οι 'αισθησεις' αλλα αμα δεν τσουλαει το πραγμα... να την βρασεις την αισθηση...

                                    Μια χαρά τσουλάει, φέτες πάει άμα το κοφτιάσεις
                                    Από ποιότητα μη μου πεις ότι η Mito και το 207 είναι ανώτερα...
                                    Και για άνεση, με 16' και νορμάλ ανάρτηση (δεν ξέρω αν υπάρχει έκδοση με πιο σκληρή) είναι σχεδόν το ίδιο με το Golf μου.
                                    Έχω ζήσει από κοντά 207 GT και Mini γιατί τα έχουν κοντινά μου πρόσωπα. Ακόμα και η ηχομόνωση είναι καλύτερη στο Mini. Μπορεί να μην είναι τόσο ποιοτικό όσο θα περίμενε κανείς από τα λεφτά του αλλά παραμένει καλύτερο από τα 2 προαναφερθέντα μοντέλα του thread

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • Q
                                      qsisvts last edited by

                                      το mini εμενα μου χει αφησει τις χειροτερες εντυπωσεις στο θεμα ποιοτητας,το gt για τα λεφτα που κανει θα το χαρακτηριζα αρκετα τιμιο....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        paulgiot last edited by

                                        Ο χρήστης jbk έγραψε:
                                        Παρακαλω τεκμηριωστε αποψεις αν τα εχετε οδηγησει...! Κυριος γνωμονας ειναι η οδηγικη απολαυση (οσο υπαρχει τελος παντων με esp) και οχι απολυτες επιδοσεις. Δεδομενου οτι παραλιγο να κλεισω ενα swift sport πριν 2 μηνες, περιμενα να βγει και η mito για να εχω και αλλη μια επιλογη. Test drive εχω κανει και στα τρια και ειλικρινα δεν μπορω να αποφασισω!
                                        Δεν θα ειναι το μοναδικο αυτοκινητο στην οικογενεια οποτε ζητηματα οπως χωροι κλπ δεν με ενδιαφερουν. Την αμαρτια μου να την πω, το πιο ρυθμισιμο απο ολα μου φανηκε το swift αλλα κατα τ'αλλα πατος!

                                        Φιλε μου εφοσον εσυ ο ιδιος δεν εβγαλες ακομα ξεκαθαρα συμπερασματα,δεν θα ηταν ρισκο αλλα κι αδικια για σενα να στηριχτεις στη γνωμη τριτων?Το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να επαναλαβεις τα test drives,αποφασιζοντας απο πριν που θα δωσεις προσοχη κατα τη διαρκεια τους(π.χ τιμονι,επιταχυνση,στροφες,ανεση κτλ) ωστε να βγαλεις συγκριτικα συμπερασματα

                                        αν πας για τη Mito παντως(τ'αλλα 2 δεν τα χω οδηγησει) οι 17ρες κατα τη γνωμη μου ειναι οριακα μεσα στην περιοχη της ανεσης για εναν νεαρο ανδρα.Οχι πως με τις 18ρες θα καταπονεισαι ιδιαιτερα,αναλογα και με τα γουστα/αντοχες σου βεβαια.Αν θα το χρησιμοποιει κι αλλο ατομο βεβια η κατασταση μπλεκει οποτε πανε στις 17ρες να σαι σιγουρος

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • Q
                                          qsisvts last edited by

                                          επισης σκεψου ποσο πολυ ανεβαινει η τιμη των ελαστικων και αν αξιζει το κοπο περα απο οποιαδηποτε εμφανιση...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            hellenic-tifosi last edited by

                                            Εγώ στη MiTo έβαλα τις 17άρες απλά και μόνο επειδή το σχέδιο τους είναι πανέμορφο. Νομίζω πως οι 16άρες είναι πιο σωστές για την ιπποδύναμη και το χαρακτήρα του αυτοκινήτου, αλλά σκέφτηκα να κάνω μια μικρή παραχώρηση και να πάω στις 17.

                                            18 όμως θεωρώ πως είναι too much για τους δρόμους μας

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 1 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr