-
Καλησπέρα σας…
Λίγα λόγια για την κατάσταση και την χρήση του αμαξιού πριν ρωτήσω για το πρόβλημα.
Αυτό το Carina ΙΙ είναι 17 χρονών μοντελο 1991… 1.6 Gli .
Έχει 294.000 χιλιόμετρα.
5 χρόνια που το οδηγάω εγώ δεν έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα…Ούτε και στον πατέρα μου πριν 12 χρόνια πριν.
Τα τελευταία 2-3 χρόνια έχω παρατηρήσει ότι τα νερά στο ψυγείο εξατμίζονται ή χάνονται και όταν ανοίγω το καπάκι μαζεύει εκεί κάτι σαν Λιπαρή Σκουριά. Δεν αδειάζει...Συμπληρώνω κανα μισόλιτρο νερό κάθε μήνα όποτε το θυμάμαι...
Σε ένα συνεργείο που το πήγαινα μου λένε για φλάτζα.
Θερμοκρασίες δεν ανεβάζει και κάνει ακόμα ταξίδια και κινείται στην Αθήνα καθημερινά.
Έχω την εντύπωση ότι κάτι τρέχει με τους σωλήνες γενικά…Μου έχουν σπάσει κάνα 2 κολάρα και τα έχω αλλάξει και μετά όλα οκ.
Μάλιστα με το 1 κολάρο σπασμένο είχα κάνει περίπου 40km και με άδειο ψυγείο…Όταν ζεσταινόταν το κρύωνα με την οδήγηση. Άλλαξα το άλλο πρωί το κολάρο και όλα οκ…
Τα ίδια και με το 2ο κολάρο πρόσφατα.
Αυτή η Λιπαρή σκουριά δεν μπορώ να καταλάβω τι είναι.
Λάδια δεν καίει.
-
Καλησπέρα σας…
Λίγα λόγια για την κατάσταση και την χρήση του αμαξιού πριν ρωτήσω για το πρόβλημα.
Αυτό το Carina ΙΙ είναι 17 χρονών μοντελο 1991… 1.6 Gli .
Έχει 294.000 χιλιόμετρα.
5 χρόνια που το οδηγάω εγώ δεν έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα…Ούτε και στον πατέρα μου πριν 12 χρόνια πριν.
Τα τελευταία 2-3 χρόνια έχω παρατηρήσει ότι τα νερά στο ψυγείο εξατμίζονται ή χάνονται και όταν ανοίγω το καπάκι μαζεύει εκεί κάτι σαν Λιπαρή Σκουριά. Δεν αδειάζει...Συμπληρώνω κανα μισόλιτρο νερό κάθε μήνα όποτε το θυμάμαι...
Σε ένα συνεργείο που το πήγαινα μου λένε για φλάτζα.
Θερμοκρασίες δεν ανεβάζει και κάνει ακόμα ταξίδια και κινείται στην Αθήνα καθημερινά.
Έχω την εντύπωση ότι κάτι τρέχει με τους σωλήνες γενικά…Μου έχουν σπάσει κάνα 2 κολάρα και τα έχω αλλάξει και μετά όλα οκ.
Μάλιστα με το 1 κολάρο σπασμένο είχα κάνει περίπου 40km και με άδειο ψυγείο…Όταν ζεσταινόταν το κρύωνα με την οδήγηση. Άλλαξα το άλλο πρωί το κολάρο και όλα οκ…
Τα ίδια και με το 2ο κολάρο πρόσφατα.
Αυτή η Λιπαρή σκουριά δεν μπορώ να καταλάβω τι είναι.
Λάδια δεν καίει.
-
Καλησπέρα σας…
Λίγα λόγια για την κατάσταση και την χρήση του αμαξιού πριν ρωτήσω για το πρόβλημα.
Αυτό το Carina ΙΙ είναι 17 χρονών μοντελο 1991… 1.6 Gli .
Έχει 294.000 χιλιόμετρα.
5 χρόνια που το οδηγάω εγώ δεν έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα…Ούτε και στον πατέρα μου πριν 12 χρόνια πριν.
Τα τελευταία 2-3 χρόνια έχω παρατηρήσει ότι τα νερά στο ψυγείο εξατμίζονται ή χάνονται και όταν ανοίγω το καπάκι μαζεύει εκεί κάτι σαν Λιπαρή Σκουριά. Δεν αδειάζει...Συμπληρώνω κανα μισόλιτρο νερό κάθε μήνα όποτε το θυμάμαι...
Σε ένα συνεργείο που το πήγαινα μου λένε για φλάτζα.
Θερμοκρασίες δεν ανεβάζει και κάνει ακόμα ταξίδια και κινείται στην Αθήνα καθημερινά.
Έχω την εντύπωση ότι κάτι τρέχει με τους σωλήνες γενικά…Μου έχουν σπάσει κάνα 2 κολάρα και τα έχω αλλάξει και μετά όλα οκ.
Μάλιστα με το 1 κολάρο σπασμένο είχα κάνει περίπου 40km και με άδειο ψυγείο…Όταν ζεσταινόταν το κρύωνα με την οδήγηση. Άλλαξα το άλλο πρωί το κολάρο και όλα οκ…
Τα ίδια και με το 2ο κολάρο πρόσφατα.
Αυτή η Λιπαρή σκουριά δεν μπορώ να καταλάβω τι είναι.
Λάδια δεν καίει.
-
Εχεις καψει φλατζα.
Οταν το οδηγησες για 40χλμ χωρις νερο αρπαξε η φλατζα και περνανε τα λαδια στο κυκλωμα ψυξης.
Αν ησουν γνωστος μου θα σου ελεγα 'μα τι σκεφτοσουν;' . -
Ο χρήστης mgsoft έγραψε:
Μάλιστα με το 1 κολάρο σπασμένο είχα κάνει περίπου 40km και με άδειο ψυγείο…Όταν ζεσταινόταν το κρύωνα με την οδήγηση.Έστρωσε το αμάξι με τη καλομεταχείριση.
-
Ο χρήστης mgsoft έγραψε:
Σε ένα συνεργείο που το πήγαινα μου λένε για φλάτζα.
Και γιατι δεν το αφησες για επισκευη?
Μάλιστα με το 1 κολάρο σπασμένο είχα κάνει περίπου 40km και με άδειο ψυγείο…Όταν ζεσταινόταν το κρύωνα με την οδήγηση.
Έστρωσε το αμάξι με τη καλομεταχείριση.
-
Λογικό είναι να τρυπάνε τα κολάρα, κοντέυει την 20ετία το αμάξι. Εκτός αν σου τρυπάνε και τα καινούρια που έβαλες.
-
Το πρόβλημα με το την Λιπαρή Σκουριά το είχε παρουσιάσει πριν το σπάσιμο του πρώτου κολάρου. Άρχισα να την βλέπω την σκουριά πριν 3+ χρόνια.
Αν είχε κάψει φλάντζα λοιπόν ήταν από πριν. Δεν την έκαψε τότε εάν την έχει κάψει.
Ο λόγος που έγραψα ότι το οδήγησα 40km χωρίς νερό ήταν για να καταλάβετε ότι δεν το είχε το πρόβλημα λόγο του άδειου ψυγείου αλλά το είχε από πριν.
Από εκείνη την φορά λοιπόν έχουν περάσει κάνα 2 χρόνια και αφού αλλάχτηκαν τα κολάρα δεν έχει παρουσιάσει πρόβλημα.
Θερμοκρασία ανέβασε μια φορά που πήγαινα ταξίδι με αναμένο το aircondition και με ταχύτητα υψηλή για πολύ ώρα. Έσβησα το aircon για 2-3 km και έπεσε και συνέχισα κανονικά.
Είναι δυνατόν να δουλεύει έτσι «κανονικά» (αν εξαιρέσουμε την λιπαρή σκουριά) με καμένη φλάντζα?
Τα καινούρια κολάρα δεν τρυπάνε.
-
Φλάτζα σίγουρα
Λιπαρή σκουριά = ΛΑΔΙΑ
Απλά δε χάνεις νερά γιατί προφανώς η διαρροή που έχεις απ τη φλάτζα είναι τέτοια που χάνεις ελάχιστο ή καθόλου νερό.
Μην ψάχνεσαι κατά τη γνώμη μου για κολλάρα, σωληνώσεις κτλ. Αυτά δε βγάζουν σκουριά - απλά χάνεις νερό.
Αν θες τη γνώμη μου πήγαινε και άλλαξέ την πρωτού να ναι αργά και κάνεις το μοτέρ ατμοκίνητο.
-
Ο χρήστης mgsoft έγραψε:
Είναι δυνατόν να δουλεύει έτσι «κανονικά» (αν εξαιρέσουμε την λιπαρή σκουριά) με καμένη φλάντζα?
.
Φυσικά. Καμμένη φλάτζα σημαίνει απλά οτι η κάπου το υλικό αστόχησε (συνήθως λιώνει) και δεν επιτυγχάνεται πλέον στεγανοποίηση λαδιών και νερού.
Η απόδοση του κινητήρα είναι ακόμη καλή γιατί μόνο τα λάδια πηγαίνουν στο κύκλωμα του νερού κι όχι το νερό στο χώρο κάυσης.
επίσης δεν είναι απαραίτητο να ναι η φλάτζα του μπλοκ (που είναι το πλέον σοβαρό). Μπορεί να ναι βαλβίδων.
Λογικά πρέπει όλο αυτό το διάστημα που χεις παρατηρήσει 'μαγιονέζα' στο ψυγείο, να χάνεις και λάδια...
Ουσιαστικά αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα με τη φλάτζα: μπορεί να υπάρχει μια διαρροή και να μη της δίνουμε σημασία. Απ τη στιγμή όμως που προέκυψε διαρροή, το πρόβλημα θα επιδεινώνεται συνεχώς. Μην περιμένεις να σου κολλήσει το μοτέρ.
-
Οκ κατάλαβα...
Και πόσο είναι το κόστος περίπου μια τέτοιας βλάβης?
Στις 300.000 είναι να το κάνω ένα service και λέω να περιμένω μέχρι τότε...Έχει κάνει τουλάχιστον 50.000 χλμ έτσι οπότε δεν νομίζω να το πειράξουν άλλες 6000...
Κάτι μου είπαν ότι μπορώ να ρίξω και ένα υγρό μήπως και το διορθώσει...Παίζει τέτοιο πράμα?
-
μπα...
υπάρχουν διάφορα τέτοια γιατροσόφια και κανένα δε πιάνει. κι εγώ έριξα όταν τρύπησε το ψυγείο μου και δεν είδα προκοπή...μετά από 3 μέρες από το άγχος μου έβαλα καινούργιο!Τα 300Κ κοντά είναι αλλά δεν είναι καλύτερα να το κάνεις τώρα το σέρβις μην έχεις έννοια;ΟΚ έκανε 50Κ αλλά και τα 6Κ δεν είναι λίγα...
Το κόστος παίζει ανάλογα με το συνεργείο. Αν έχεις δικό σου άνθρωπο θα σου πει περίπου 350-500...
Αν σου φαίνονται πολλά, υπολόγισε (κούφια η ώρα) τα διπλά αν κολλήσει το μοτέρ- πρακτικά πας για άλλο δηλαδή...
-
Οκ κατάλαβα...
Ευχαριστώ
Δεν θέλω να χαλάσει εντελώς...Θα το φτιάξω το συντομότερο λοιπόν...
-
Να σαι καλά και περαστικά!
Ψυγείο -Λιπαρή Σκουριά σε Toyota Carina II GLi - 1991 -